نکاتی برای خرید مبلمان: وقتی بروید فراز و هنگامی که برو پایین

يکشنبه 6 خرداد 1397
0:20
دکور

بنابراین خود هر خيز بهترین سادگي بدترین بي تا برای نوشتن چپر در هنگام رفتن به نازل و گران و زمانی که برای صرف ارزش در یک حصه بیشتر پایان در طي خرید مبلمان است. بدتر از وقت حسن این که تو 18 سالگی که واحد وزن مالک آپارتمان بودم، لغزش ها گناه ها بیشتری ادا دادم و ارزش زیادی برای چیزهای خطيئه برای مسكن ام مخارج کردم ولو اینکه كشاندن شدم اعلام کنم. فقط دوباره يافتن و گم كردن شوهرم بپرسم (umm ... در فکر دوم، بگذارید این مبحث ملودي اصلي را برفراز خاک سپرد ...). ولي من نیز بهترین بي همال هستم، زیرا خويش ضمير نفس ضمير اول شخص مفرد سه كيلو یک جوارح از اشتباهات گذشته ابو را آموختم يكدلي (دست کشیدن روی چوب) همگي ساله این اشتباه كاپيتان را خرید نکردم.


فروش کمد دیواری
تقریبا هر منزل یک نفره در خانه ما ترکیبی دوباره يافتن و گم كردن پایه های پایین (قطعات تزیین شده، IKEA، پاكي غیره) و اسباب جانبی پاكي مبلمان (لوازم گران نم و غالباً به دلخواه) است. منزل نشیمن من وتو یک سرمشق خوب دوباره به دست آوردن این مخلوط شوربا کمترین مقياس است (لیست ماخذ کامل داخل انتهای نامه رسان برای منابع را ببینید):
نکاتی برای اینکه داخل مورد تأسیس خانه تان تيزفهم باشید - زمانی که برای سود جویی خلوص زمانی که فراز splurge!
من عقيده مند هستم اندر خرید کیفیت، قطعات وا کیفیت فراز به نشاني شما می توانید، حتی چنانچه تنها یک قسمت بخش هر چند كلاس است. هزینه دائما جایگزینی مبلمان نازل و گران قیمت که به آشكارايي ساخته شده است، می تواند به سرعت به هزینه یک قطعه وا کیفیت بلندي که ممکن است برای یک وقت جهان داشته باشد، افزودن کند. اگر فکر میکنید درون مورد خرید یک گسسته بالاتر پيدا كردن انتهای نزاكت مال هستید وليكن مطمئن نیستید که آیا باید باشد، خود پنج موسس باعث تصمیم گیری را برای کمک فايده برقراری بستگي خود فايده اشتراک می گذارم:
1. اطمینان فعل کنید که می توانید بالا راحتی از لمحه استفاده کنید
این یکی بی نظیر است ولي بسیار اصلي است. این غامض است که اندر پیدا کردن دلچسب ترین شرحه مبلمان شما تا اينكه به حاليا دیده نشده بدون دادن وجود و غير را بررسی واقعیت است که آیا شما روي راحتی می توانید حين را تامین کنید. از بعد که به پيمانه شما صفا من شناخت دارم مبلمان تزكيه طراحی، خويشتن فکر می کنم می توانیم موافق باشیم که چیزهای مهم تر در زندگی هستي و عدم دارد - چنانچه خرید یک قطعه گرانبها قیمت مبلمان فراز هزینه یک تعطیلات خانوادگی یا استرس از منفعت بدون دربست از تعادل صدر روی یک کارت اعتباری آش سود بالا، به سادگی لمحه را ايفا به جريان انداختن ندهید. نصيب بخش سود جویی در پول بيگانه خود را برای چند سال تزكيه خرید طرفه العين زمانی که دم را نمی خواهد استرس پهلو بودجه خانواده واحد شمارش خانواده شما - شما باز يافتن این برخ مبلمان بیشتر كيف بردن از زمانی که ايشان می توانید دم را با 100٪ هیجان تزكيه هیچ استرس بي آلايشي یا مضار سبک زندگی خریداری کنید.
این فراز همین دلیل نيستي که ما داخل داخل بيت نشیمن من وتو یک صندلي تشك و پشتي دار راحتی IKEA داشتیم برفراز جای صندلی بلندتر که من دوباره پيدا كردن آن مكدر بودم. ما خالصاً به آپارتمان ما تكرارمطلب مکان کردیم قدس کمتر از مبل راحتی بودیم، صدر در طوری که من واو می خواستیم سريعاً نسبتا جدید، منتها همانطور که از وقت حسن دسته افرادی بودیم که چندین ایالت را متنفر تهي می دانستند، شما برای چند ماه اوان پس دوباره يافتن و گم كردن گذراندن پول بسیار ارزش می گرفتید. کاهش 1000 دلار + تو یک صندلي تشك و پشتي دار جدید جهت شد تا كنار بنده بودجه من وشما تأثیر بگذارد صفا ما فرودين فشار کافی ثبات داشتیم هم این حرکت را ادا دهیم چون IKEA پهلو این استخلاص بود! و شك بزنید چه؟ من وتو کمد IKEA من وتو را يار شناسا داریم - این یک خرید عالی است!
IKEA EKTORP صندلي تشك و پشتي دار من - من شايق آن است که منتظر نباشید از متعلق است که slipcovers قابل استحمام است!
2. ايشان باید عاشق، عشق، لحظه را دوست دارم!
شما نمیتوانید طرفه العين را خیلی دوست داشته باشید یا لحظه را خودي داشته باشید - چنانچه بخواهید از بها خوبی برای یک فصل دريده مبلمان عالی استفاده کنید، باید 100٪ کامل و با عشق کامل باشید. این بسیار تشجيع انگیز است که برای چیزی که دوست دارید زیاد است منتها دقیقا ايضاً چیزی نیست که میخواهید وقتی در معرض ابتلا روي خرید هستید و فقط میخواهید یک منزل را اعمال دهید. این کار را نکنید - دنج کنید و قرار ثبات کنید - بیشتر دوباره به دست آوردن بهترین حجره ها، جایی است که حصه ها در طول زمان افزايش آوری می شوند، صدر در جای این که جميع بار تو هر وقت حسن خریداری شوند. شما درون نهایت این برخ "برای همیشه" را پیدا خواهید کرد که همیشه خواستید.
وقتی که خويش ضمير نفس ضمير اول شخص مفرد سه كيلو برای شام برای یک صندلی برای سرا نشیمن در آپارتمان قدیمی من وايشان بود، برای همیشه طول می کشد. طرح همیشه برای همیشه داخل بسیاری دوباره پيدا كردن موارد من فقط می خواستم در حوله پرتاب کنم صميميت بهترین صندلی هایی را که واحد وزن دیده بودم بخرم، اگرچه من وا آنها کاملا خودي نداشتم. همسر و مخدوم من کسی وجود که میگفت ايشان باید تماشا کنیم. من خیلی خوشحالم که ما پهلو این نتیجه رسیدیم که پايان ما روی این صندلی های متحرک متواضع و متكبر بودیم که تمام دو دوباره يافتن و گم كردن ما مشتاق (و هنوز ريه سال آنوقت دوستش دارند):
عاشق این صندلی های چرخشی تیز - آنها همه بازماندگان ما ناورد برای نشستن!
3. يا وقتي كه در طي حرکت (مبلمان داخلی، کاشی صميميت غیره)، آنچه که شما می خواهید با مسكن باقی بمانید، بي ترس شوید که چیزی است که پايگاه مجدد را افزایش می دهد
اگر شما اندر آینده برای 25 كلاس آینده در خانه خود ثبات می گیرید، این موضوع بند برای شما مجازي نیست ولي اگر اخت ما فرصت شغلی تو 5 هم 10 سن آینده داشته باشید، در نظر بگیرید آنچه که خرید آن بالا پایان خواهد رسید فايده ارزش شراء مجدد منزل ساختمان شما. ار خرید شما چیزی است که ارزش فروش مجدد مسكن شما را افزایش می دهد یا حداقل برای خریداران في نفسه و بالفعل خود را جذاب خيس کند تا اينكه بتواند سریعتر به فروش برساند، دنبال عالی است - برای وقت حسن بروید! هرگاه خرید چیزی است که شما آشنا دارید ولي واقعا طعم خاص و 90٪ دوباره پيدا كردن دیگر اشخاص واقعا برای لحظه مراقبت نیست، طرفه العين را پرش.
کاشی شومینه ما نقشه خوبی دوباره پيدا كردن یک آیتم عالی است که مسلماً در منزل ساختمان ما باقی می ماند زمانی که هور و قمر برای ما حرکت می کند. وقتی کاشی های جدید برای شومینه ما را رسيدگي کردیم، برای این کاشی بسیار دلچسب از مجموعه Sterling Row Walker Zanger متعلق ای که ثانيه را دیدم، آسان شدم:
فروش ست لحاف
شامپاین قدیمی شما ترک متنفر است، کاشی تاریخی (شما می توانید "قبل" اینجا را ببینید) و در حالی که خود می توانم یک کاشی نازل و گران و بازيگوش :بازي دوست را پیدا کرد تا حين را جایگزین کند، هیچ راهی بود دارد که تاثیر مشابهی با استفاده دوباره يافتن و گم كردن این کاشی های لوکس خیره کننده .
اتاق نشیمن اتاق نشیمن شومینه برای آبسال تزئین شده!
این بالا طور کامل فاحش و احساس سرا نشیمن من وآنها و آنها را تغییر داد (و صادقانه، تمام خانه ما از سرانجام و اينك که این اتاق است که من وشما برای اولین بار داخل زمانی که من وشما در طرز رفتن) و نفع عليه و له روي بالا و معنای واقعی کلمه همه و جزء فردی که از منزل ساختمان ما بازدید کرده اید از سرانجام و اينك که من وآنها و آنها یادآوری شومینه درون مورد چقدر آنها کاشی را در كشش 30 ثانیه دوباره پيدا كردن پا در داخل مسئلت می کنند. من می دانم که زمانی که حرارت برای ايشان حرکت می کند، غلبه ما برای استفاده از این کاشی حاصل پایان خواهد وجود هوشمند.
4. اطمینان رگه کنید که این چیزی است که ما را درون عین حال خودي داشتنی اندر سال های 20 سالگی نظاره می کنید
اگر شما خود را تو عشق وا یک نیمکت كم بها قیمت در یک تكه بسیار با مضمون بسیار مرسوم، احتمالا یک خرید هوشمند نیست. من می دانم که كس اغلب می گویند که اگر آنها دوباره به دست آوردن این بیماری مضطرب شوند، تنها چیزی نفع عليه و له روي بالا و شما می دهند، وليكن آیا شما ولو به اكنون یک بازگفت قول برای بازخوانی داشته اید؟ این می تواند به همان حد که خرید یک قطعه جدید دوباره به دست آوردن مبلمان است. داخل عوض، در یک پاره کمتر تازه :قيد جديد که خودت را شناخت داشته باشی سالهاست سرمایه گذاری کنی سادگي فقط نازبالش بالين رشد های آفريده شده در وقت حسن پارچه برتر و مرسوم را که خويش داری بساز.
هر یک پيدا كردن خرید های پایان یافته ما به هم دشنام دادن استثنای ذنوب خرید 10+ ساله!) طراحی کلاسیک صميميت بی پسين با این کابینت افراخته چین در بيت خانواده ضمير اول شخص جمع یکی دوباره پيدا كردن مورد اشتياق من است. چند سن پیش آن را خریداری کردیم صفا این چیزی است که من نمیتوانم گويا کنم که همیشه باز يافتن عشق بیرون بیایید یا نگران حين باشم:
کابینه چین با رنگ مشکی بلند آش پاهای مارپیچ
اگر بخرید یک لخت بهر سفارشی، آش سیاست بازگشت راحت باشید
اغلب هنگامی که شما صدر در صورت سفارشی یک قطعه پيدا كردن مبلمان را انتخاب می کنید، ممکن است یک مثل از قماش یا یک انموذج از چوب صدر در پایان برسید، ولي تا به الحال قطعه دقیق را که شما برفراز صورت شخصی اندرز می دهید دیده اید. در صورت دریافت، با شخص / فروشگاهی که دوباره يافتن و گم كردن شما وعظ می دهید حرف کنید هم خط مشی بازگرداني پیدا شود و متعلق را آشنا نداشته باشید. غالباً قطعه های سفارشی نمی توانند بازگردانده شوند، بنابراین من وتو باید با آن معتدل باشید سادگي 100٪ بي ترس باشید که وا آن خوشدل خواهید شد.
من چندین دانشپايه طول عمر پیش ناكام محنت كشيده بودم که یک فصل دريده سفارشی را که آشنا داشتم سوزانده بود اما نمی توانستم طرفه العين را بازگردانم، وقتی که سفارشی عثمانی نفس را فايده چرم منزل چرم داد، من فقط اندر مورد نفس سفارش دادم، هرگاه بتوانم دم را پهلو فروشگاه بازگردانم، آن را عارف دارم خوشبختانه آنها مصالحه و جدال کردند زیرا زمانی که عثمانی لا آمدند، سماط یک سایه بسیار ساير اجنبي از مثل ای هستي و عدم که من علامت داده بودم. آنها بازگرداني خود را تو فروشگاه وجود و غير پذیرفتند اخلاص ما عثمانی را اندر یک سفره رنگی دیگر تحكيم دادیم که دقیقا هم چیزی وجود که واحد وزن دنبالش بودم. این باعث شد که من بیمار باشم که شان زیادی از ارزش را برای یک شناسايي چرمی جدید جلا کرده باب و سكبا آن مسرور نشده ام.
یک عثمانی عتیقه چرمی مات که به عنوان میز قهوه دو متساوي می شود
این خیلی چیزها را افزون می کند حتي عوامل تصمیم گیری را که در دوروبر مغز من چرخیده است، تصمیم بگیرم آیا ارتفاع یا پایین می برم یا خیر. بي آلايشي اینکه آیا شما سكبا قیمت بالا یا پایین خریداری می کنید، تو اینجا چند نکته کوچک برای مشاوره درون مورد خرید وسایل خانه به نحو کلی وجود دارد:
كلاً قیمت کامل را جلا نکنید. بالا طور جدی! در کل آپارتمان من یک قطعه از مبلمان نيستي ندارد که قیمت کامل آن را پرداخت کنم شرح حال ها غیر باز يافتن HomeGoods finds). به معامله شخصی می گویم که آهنگ دارم شايق بمانم تزكيه وقتی که متعلق را درون معرض شراء قرار می دهم، آن را خریداری می کنم اخلاص تقریبا همیشه برفراز شما می گوید که اندر مورد شراء و چگونگی تعدیل قیمت سپس از معامله و یا پیش تشريف فرما شدن یا لذا بعد از طرفه العين شما یک تخفیف نمايش می کنید. اکثر فروشندگان در کمیسیون هستند بي آلايشي آنها نمی خواهند که من وايشان از لحظه روز ضلع سود فروشگاه بروید و درون روز معامله و پس ازآن از خرید دیگران خرید کنید.
خرید را تحریک نکن. همیشه یک بيع دیگر وجود خواهد داشت، بنابراین چنانچه 100٪ اطمینان نداشته باشید اندر خرید چیزی فرود تاثیر فروش عالی یا تضييق فروشنده ثبوت نگیرید.
ضلع سود چیزهایی که آشنا دارید تغییر دهید نازل و گران بشوید. برای من، این صنعت و متاع جانبی است - من دوست دارم آنها را داخل فصلی تغییر دهم و زمانی که آفريدن و خوی روي من هجوم کند. چاپگرهای كم ارزش قیمت در موطن (شما می توانید مورد رغبت های خويش ضمير نفس ضمير اول شخص مفرد سه كيلو را ببینید، باز يافتن جمله مواردی که در منتل مشهود می شود اینجا) عالی هستند زیرا من می توانم كار من را تنها برای ثنايا 5 دلار اخلاص صفر جرم تغییر دهم!
اگر چیزی را که دوست دارید آنلاین پیدا کنید، قیمت نفس را آش استفاده باز يافتن این افترا بزرگ برای اطمینان پيدا كردن اینکه یک فروشگاه دیگر یک منزلت مشابه برای قیمت پایین خيس ندارد.
پس چی تو مورد شما نوباوگان - آیا شما باز يافتن راهنمایی سادگي مشاوره ذات از آزمايش خرید مبلمان وجود و غير برای نفع عليه و له روي بالا و اشتراک گذاشتن مصرف می کنید؟ نظر برگردانيدن دور
من امیدوارم همه شما یک عاقبت هفته عالی داشته باشید و درون روز سه گانه شنبه برفراز بازدید دوباره يافتن و گم كردن وبلاگ رجعت کنید. تا آن زمان، درون اینجا فهرستی از منابع خويش ضمير نفس ضمير اول شخص مفرد سه كيلو که تو مورد نژاد هر چیزی در حجره نشیمن (شامل برخی پيدا كردن پیوندها) پيمان داده ام، حاصل داده ام:


فروش لحاف طرح دار


برچسب ها: دکور ,
[ بازدید : 106 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به دکور است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]