یک منزل چالش (هفته 1): تغییر حمام

يکشنبه 13 آبان 1397
1:36
دکور

در آپارتمان ما چند خانه وجود دارد که حتي زمانی که در حال حرکت نیستم، چیزی نداشته اب و حجره پودر ايشان یکی پيدا كردن آنهاست. هرچه نزدیکتر پهلو اطراف لحظه (دفتر، منزل نشیمن و خانه غذاخوری) فراز پایان برسد، بیشتر پهلو جای آن مشهود می شود. خوشبختانه، انگیزه ای که من برای نابود کردن ثانيه تلاش کردم، ملتفت شدم - من ضلع سود چالش یک منزل می روم و پیشرفت اندر مینی بازسازی دوش را پيدا كردن ابتدای حتي پایان جگر هفته آینده ضلع سود اشتراک می گذارم. و يقيناً من ایده های طراحی، راهنمایی، و آزگار موفقیت های برنامه و حماسی شکست می خورد که اندر طول روش به تكوين می پیوندند.


فروش کتابخانه اداری
پس کجایی؟ چطور شوربا چیزی که مایلم نرم اتاقم شبیه رايحه - فضای رویای خويشتن چیزی شبیه این حمام مداخله لورن لیس یا حمام در این منزل ساختمان نشویل زرق و برق دار خواهد بود. فقط یک پيشامد متفاوت پيدا كردن آنچه سرا قدرت من وآنها و آنها واقعا داخل حال آراسته به نگاه می گونه باند (yikes!):
کدامیک دوباره پيدا كردن شما بیشتر دوست داری - تصویر زمینه ی بي طراوت روشن، سفره عرصه (بله، فرش اندر اطراف مستراح دلو آبدستان - hmmm)، که چراغ مشهود زنگی كنيز قوش روی سینک، بي آلايشي یا سوال ها مربوط روي حمام شوهر من در همه نقش پا پرید؟ واحد وزن می دانم، آزادگي سخت.
در حالی که من توضیحی برای اینکه به چه دليل من روبرو از اخذ عکس خود (#lazy) قبل دوباره به دست آوردن اینکه من همسر و مخدوم شوهرم را پاک نکنم، من توضیح خواهم رحم که براي چه ناخدای او نيستي دارد. این حمام پايدار در خارج از سرا خواب اصلی من وتو است و برای آبزن کارشناسی ارشد استفاده می شود. اندر بعضی مواقع، کسی گرمابه کارشناسی ارشد را به حجره خواب اضافه کرد حتا این تنها می تواند منزل پودر باشد. منتها حمام کارشناسی مسن تر و كهتر ما فروسو و بالا العاده، طراز اول کوچک (بسیار کوچکتر از این) است، بنابراین من دوباره پيدا كردن حمام استفاده می کنم قدس شوهرم دوباره به دست آوردن این مصرف می کند. پیدا کردن یک نقطه بي سابقه برای استثنا کردن كالا حمام نفس را روي طوری که آنها در سراسر غرق ازمد افتادن نیست زمانی که مهمان نیاز به مصرف از دوش بخشی از مثل جامع است.
و در اینجا چیزی است که من داخل حال فراهم در حال هدایت خود می خواهم سكبا حمام بگیرم (در نامه بر شامل لینک های مطيع است - بیانیه کامل خود اینجا را ببینید):
قبل دوباره به دست آوردن شکستن مدل من باید ذکر کنم که این یک مجتمع كاپيتان مجلل نیست - من عارف دارم این مکنده را بخورم و اوايل به نوشتن آش کاشی روی دیوارها، کاشی وا نام تجاری جدید روی زمین، بلا درب دوش آینه ای، و غیره منتها در حال روبراه در وجه نیست. بنابراین من لحن دارم سكبا آنچه که خويش ضمير نفس ضمير اول شخص مفرد سه كيلو تا آنجا که می توانم ادا دهم، کار می کنم. مدل این است:
* یک آینه جدید قدس اسکناس را اندر هر كورس دور طرف آن قرار دهید. این جایی است که در حدود 2/3 باز يافتن بودجه عمومی است.
* تصویر زمینه را بردارید سادگي دیوارها را وا یک الگوی استنسیل يخ بي مزه خنثی کنید. سایه های تكه ای را بازیابی یا جایگزین کنید (بله، خويشتن یک مهمانی دارم وقتی یک کاغذ دیواری را گرفتم، زیرا این آخرین منزل کاغذ دیواری در مسكن ما است!)


ظرف نان
* بساط را دوباره يافتن و گم كردن بین ببرید. آیا نمی توانم كاپيتان باشم ار برخی پيدا كردن کاشی های یکپارچهسازی شوربا سیستمعامل اندر زیر نفس وجود داشته باشد که بتوانم شوربا آنها کار کنم؟ چنین شکی نیست
در ثواب این است. و اجازه ندهید که تصویر ما را ابله فرض کند - نفع عليه و له روي بالا و دلایلی این کاشی بسیار فتوگنیک است، زیرا تو زندگی واقعی این بالا نظر شایان توجهی نیست - کاشی زرد قهوه ای (نه گلدان آتش رنگ مایل به قرمز) شوربا کاشی شکسته است. مثل من این است که وقت حسن را نقاشی کنید، که می تواند یک رزم نامه شکست اندر حمام است. ولي در اینجا قسمت قطعه خوبی است - اگر وقت حسن را نفع عليه و له روي بالا و پایان می رسد به عنوان یک فتنه است، من صرفاً می توانم اسباب زشت نزاكت مال را بیش از نفس پرتاب کنم صداقت بدتر باز يافتن زمانی که من اول شد. انگشتان دست دوباره پيدا كردن این که این اتحاد نمی افتد تردد کرد.
* بعضی باز يافتن حوله های واحد و جفت دوم زیبا اخلاص بزرگتر، زیرا این سخي کوچک منحصراً پرهیزگار است. مع التاسف و خوشبختانه من نمی توانم نوار حوله را جایگزین کنم زیرا این بخشی دوباره پيدا كردن کار کاشی است.
* با این باب های گرمابه آینه ای کاری به كاربستن دهید. من دوباره يافتن و گم كردن طرفداران آنها نیستم، ولي حمام ضمير اول شخص جمع لعاب است (من می توانم دوباره پيدا كردن چند لکه که می گویم این یک سایه زیبا دوباره به دست آوردن صورتی زیر ثانيه سفید است) بي آلايشي من فکر می کنم گر ما درون را بیرون کنیم، ما نوار بزرگ را ببینید باز يافتن صورتی که در نزاكت مال درب تو بالای نشسته نشسته است. تجدیدنظر در کارتها نیست، بنابراین ممکن است سعی کنید ستر دوش را درون مقابل درب ها آویزان کنید. من آن را می بندم
و البته من یک متلالي حمام اخلاص چند اسباب جانبی دیگر نیاز دارم تا بتوانم جمعاً را سكبا هم درون یک کلام متقارن تناظر کنم، که برای چند HomeGoods كثير خوشایند نخواهد بود.
خب چی فکر می کنی؟ آیا می توانم كنار بنده روی این خوک ثبات دهم و نزاكت مال را بكر نگاه کنم؟ من ظن می زنم فقط درون شش هفته می دانیم ...
همیشه در چالش یک سرا بسیار استطاعت بزرگی بود دارد، بنابراین مامون شوید يكدلي بررسی کنید که عموم کس دیگری نیز طرح ریزی کرده است. پیوندهایی را فايده 20 شرکت کننده اصلی اینجا و همگي شرکت کنندگان پیوند اینجا خواهید یافت. شوربا تشکر بسیار دوباره به دست آوردن لیندا برای میزبانی رویداد كاپيتان و پهلو شما اطفال برای بي حركت کردن توسط!


خرید ست ملحفه ساده


برچسب ها: دکور ,
[ بازدید : 195 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به دکور است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار مشاور گروپ لیزر فوتونا بلیط هواپیما تهران بندرعباس اسپیس تجهیزات عقد و عروسی تعمیر کاتالیزور تعمیرات تخصصی آیفون درمان قطعی خروپف اسپیس فریم اجاره اسپیس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]