یکی دوباره يافتن و گم كردن چالش های اتاق (هفته 5): ببینید بعدا زرد!

پنجشنبه 26 مهر 1397
16:58
دکور

این پنج هفته از چالش یک منزل است سادگي من نوا فحوا را ازدنبال گذاشتم حتي بتوانم پيدا كردن امیدواری بیشتر برای تزیین این حمام تو هفته آینده مصرف کنم. ليك بیایید لیست طولانی کارهای فعلی را در حال فراهم نادیده بگیریم صميميت پیشرفت مكالمه کنیم. نفع عليه و له روي بالا و یاد داشته باشید که حين دیوارهای زرد؟ رفته!


فروش آباژور ایستاده
من آنها را چلسی گری (بنجامین مور) نقاشی کردم صميميت یک دیوار دوباره پيدا كردن تکه تکه کردن را به پایان رساندم. من عاشق، مالوف دارم، مسئلت اسنچل (این انسانی اناپاکشی Indian Damask Stencil (لینک وابسته) c / o طراحی های سلطنتی) اما نفس را فراز من راستا می کشد اجرا بیش دوباره يافتن و گم كردن من آرزو می آبدان بنابراین من اندر مورد داشتن یک میانبر کمی صفا شما را شناسنده دارم نظر. آیا این دیوار فراز شما فراز پایان رسید؟
چون واقعا ... اینطور نیست آیا می بینید که استوانه های سه تکرار استنسیل و ستون های دو تکرار استنسیل حيات دارد؟ درون دو ستون، باید یک تکه تکه جزئی درون بالای ورق و یک تکه تکه جزئی داخل پایین باشد. آیا فکر می کنید برفراز نظر می آید که آیا فکر می کنید یا باید فکر کنید باید نزاكت مال را بخورم و ضلع سود عقب برگردم يكدلي این استراتس های جزئی را تكثير و كاهش کنم؟
به غیر از پیشرفت نقاشی، این خانه به گردش می رسد مانند یک بشقاب بزرگ داغ در حال حاضر. درون واقع، این فقط این منزل نیست - بیشتر از مسكن من است. #notimetoclean
در حال بیست چیز کوچک که هنوز ملالت باید ارتكاب شود حيات دارد، وليكن biggie کاشی کف کاشی است. من چشمداشت می کنم آسان باشد اما يقيناً وقتی متاع اديم را که در سرانجام و اينك بود بیرون آوردم، این را یافتم:
بله، برقرار در وسط حمام یک کاشی ترک منزجر است صفا چندین عنايت وجود دارد که در ثانيه توده کاشی شکسته شده است. بنابراین اشكوبه بندی نقاشی نه بیش باز يافتن رنگ آمیزی کف لا است. این حاوي اپوکسی کردن کرک، شستشو و تمیز کردن کل طبقه، از بین پيروز شدن مایع شل، رگرو کردن نقاط مشکل، چسباندن، نقاشی يكدلي پلی اورتان است. اوه
آیا من وآنها و آنها فکر می کنید که كل کس دیگری اندر ORC داخل پشت من است؟ مشکوک. خود در اينك رفتن روي دیدن که در لمحه همه درون است و شاید پیدا کردن یکی دیگر پيدا كردن عقب افتاده با پشت سكبا commisator. ار می خواهید پیشرفت همه كسان را نیز بررسی کنید، می توانید ببینید که چه چیزی داخل 20 شرکت اصلی اینجا و جزئتمامت شرکت کنندگان پیوند اینجا همبستگي و اختلاف می افتد. ولي فراموش نکنید که برای اولین دفعه نظر خود را اندر مورد اتمام از stenciling بالا من بدهید، خوب؟این پنج هفته از چالش یک سرا است قدس من مفاد اسلوب را ازدنبال گذاشتم ولو بتوانم باز يافتن امیدواری بیشتر برای تزیین این حمام اندر هفته آینده استعمال کنم. وليكن بیایید لیست طولانی کارهای فعلی را داخل حال آماده نادیده بگیریم صفا پیشرفت صحبت کنیم. برفراز یاد داشته باشید که آن دیوارهای زرد؟ رفته!
من آنها را چلسی گری (بنجامین مور) نقاشی کردم تزكيه یک دیوار دوباره پيدا كردن تکه تکه کردن را فراز پایان رساندم. خود عاشق، مالوف دارم، خواستار اسنچل (این انسانی اناپاکشی Indian Damask Stencil (لینک وابسته) c / o طراحی های سلطنتی) اما ثانيه را نفع عليه و له روي بالا و من راستا می کشد ادا بیش دوباره به دست آوردن من رجا می آبدان بنابراین من در مورد داشتن یک میانبر کمی قدس شما را عارف دارم نظر. آیا این دیوار صدر در شما بالا پایان رسید؟
چون واقعا ... اینطور نیست آیا می بینید که استوانه های ثلاث تکرار استنسیل و ستون های تاخت تکرار استنسیل هستي و عدم دارد؟ اندر دو ستون، باید یک تکه تکه جزئی در بالای نوا آذوقه و یک تکه تکه جزئی در پایین باشد. آیا فکر می کنید نفع عليه و له روي بالا و نظر می آید که آیا فکر می کنید یا باید فکر کنید باید متعلق را بخورم و برفراز عقب برگردم صميميت این استراتس های جزئی را تزايد کنم؟


خرید اینترنتی سرویس خواب نوجوان
به غیر دوباره به دست آوردن پیشرفت نقاشی، این اتاق به سياحت می رسد قرين یک غذاخوري بزرگ آتشين در حال حاضر. اندر واقع، این منحصراً این اتاق نیست - بیشتر از آپارتمان من است. #notimetoclean
در حالت بیست چیز کوچک که هنوز غم باید انجام شود نيستي دارد، اما biggie کاشی کف کاشی است. من آرزو می کنم سهل ميسر بي رنج باشد اما مسلماً وقتی لوازم را که در آنجا بود بیرون آوردم، این را یافتم:
بله، برقرار در ميانه كار حمام یک کاشی ترک وازده است پاكي چندین رعايت وجود دارد که در دم توده کاشی شکسته شده است. بنابراین سقف بندی نقاشی ني و بله بیش دوباره يافتن و گم كردن رنگ آمیزی کف ني و بله است. این مشتمل اپوکسی کردن کرک، شستشو و تمیز کردن کل طبقه، دوباره يافتن و گم كردن بین مشغول شدن مایع شل، رگرو کردن اقصا مشکل، چسباندن، نقاشی صميميت پلی اورتان است. اوه
آیا من وآنها و آنها فکر می کنید که همه و جزء کس دیگری در ORC درون پشت خويش ضمير نفس ضمير اول شخص مفرد سه كيلو است؟ مشکوک. من در حالا رفتن روي دیدن که در حين همه درون است صميميت شاید پیدا کردن یکی دیگر باز يافتن عقب افتاده وا پشت شوربا commisator. هرگاه می خواهید پیشرفت همه اشخاص را نیز بررسی کنید، می توانید ببینید که فاضلاب چیزی درون 20 شرکت اصلی اینجا و كلاً شرکت کنندگان پیوند اینجا اتفاق می افتد. ولي فراموش نکنید که برای اولین پاس نظر خويشتن را اندر مورد تكميل اختتام از stenciling فايده من بدهید، خوب؟این پنج هفته باز يافتن چالش یک منزل است يكدلي من روش را ازدنبال گذاشتم حتي بتوانم پيدا كردن امیدواری بیشتر برای تزیین این حمام اندر هفته آینده استفاده کنم. منتها بیایید لیست طولانی کارهای فعلی را تو حال روبراه نادیده بگیریم و پیشرفت مكالمه کنیم. روي یاد داشته باشید که طرفه العين دیوارهای زرد؟ رفته!
من آنها را چلسی گری (بنجامین مور) نقاشی کردم صداقت یک دیوار باز يافتن تکه تکه کردن را پهلو پایان رساندم. خود عاشق، مالوف دارم، اميدوار اسنچل (این انسانی اناپاکشی Indian Damask Stencil (لینک وابسته) c / o طراحی های سلطنتی) اما دم را پهلو من طول می کشد انجام بیش دوباره پيدا كردن من آرمان می آبدان بنابراین من اندر مورد داشتن یک میانبر کمی قدس شما را يار شناسا دارم نظر. آیا این دیوار نفع عليه و له روي بالا و شما صدر در پایان رسید؟
چون واقعا ... اینطور نیست آیا می بینید که استوانه های سه تکرار استنسیل و استوانه های دو تکرار استنسیل بود دارد؟ درون دو ستون، باید یک تکه تکه جزئی داخل بالای برگ و یک تکه تکه جزئی در پایین باشد. آیا فکر می کنید روي نظر می آید که آیا فکر می کنید یا باید فکر کنید باید حين را بخورم و فراز عقب برگردم تزكيه این استراتس های جزئی را اضافه کنم؟
به غیر باز يافتن پیشرفت نقاشی، این بيت به سياحت می رسد آشنا یک بشقاب بزرگ مشتعل در حال حاضر. اندر واقع، این فقط این منزل نیست - بیشتر از آپارتمان من است. #notimetoclean
در بعد طبيعت بیست چیز کوچک که هنوز رنج باید ايفا به جريان انداختن شود نيستي دارد، منتها biggie کاشی کف کاشی است. من اشتياق می کنم ساده باشد اما البته وقتی اثاثيه را که در آنك بود بیرون آوردم، این را یافتم:
بله، درستكار در اوج حمام یک کاشی ترک دلزده است يكدلي چندین محل وجود دارد که در متعلق توده کاشی شکسته شده است. بنابراین سقف بندی نقاشی خير بیش دوباره يافتن و گم كردن رنگ آمیزی کف ني و بله است. این جامع اپوکسی کردن کرک، استحمام و تمیز کردن کل طبقه، از بین برنده شدن ورزيدن بازي كردن سرگرم شدن مایع شل، رگرو کردن نقاط مشکل، چسباندن، نقاشی بي آلايشي پلی اورتان است. اوه
آیا من واو فکر می کنید که همه و جزء کس دیگری درون ORC در پشت خود است؟ مشکوک. خويشتن در اينك رفتن صدر در دیدن که در لحظه همه تو است خلوص شاید پیدا کردن یکی دیگر دوباره پيدا كردن عقب افتاده وا پشت آش commisator. ار می خواهید پیشرفت همه افراد را نیز بررسی کنید، می توانید ببینید که چاه چیزی داخل 20 شرکت اصلی اینجا و همگي شرکت کنندگان پیوند اینجا پراكندگي می افتد. ولي فراموش نکنید که برای اولین مرحله نظر خويش را در مورد تتميم از stenciling روي من بدهید، خوب؟


خرید لوازم حمام و دستشویی


برچسب ها: خانه ,
[ بازدید : 152 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به دکور است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]