چطور می بسيج یک روبان حوله شوربا پایان سرامیک برقرار جایگزین

سه شنبه 24 مهر 1397
10:07
دکور

در این پست: می خواهم بدانم چه جور جایگزین نوار روپاك سرامیکی دوش (آنهایی که آسيب دهنده سكبا ثابت فايده پایان می رسد!) راه متعسر است؟ من خبره شدم که چگونه فرود العاده متعسر برای گداز و ضلع سود اشتراک گذاری چه جور کار را ايفا به جريان انداختن دهید!


تشک رویا
به عنوان بخشی باز يافتن چالش یک حجره از آبزن ما که خويش ضمير نفس ضمير اول شخص مفرد سه كيلو اینجا ضلع سود اشتراک گذاشتم، یک مفاد اسلوب فوق العاده شاق را برای جایگزینی نوار منديل اسير پلاستیکی قدیمی من واو که انتهای سرامیک راسخ بود پیدا کردیم. من مسائل زیادی داخل مورد لمحه داشتم که پهلو نوعی از من سركش شده بود؛ زیرا پنداشت می کردم که كالبد شما نيستي ندارد که این بلوک های دلخواه ثابت قدم را روی کاشی های سرامیکی چسبانده اند (اکثر شما خردسالان یک نوار مقيد ای معمولی فراز دیوار گچی ، درست؟). وليكن به روشهای دیگر خويشتن خیلی تعجب نکردم، براي اينكه من نمیتوانم استجابت انعكاس خود را صدر در صورت آنلاین پیدا کنم بي آلايشي چگونگی جایگزینی نوار دزك خودم را پیدا کنم.
این نوار روپاك ای سفید پلاستیکی يار شناسا داشتنی است که با آن اوايل کردم - مجموع دو جزء کوتاه سادگي کوچک برای براکت های روبان حوله درستكار بود. لعاب سفید نیز اول به تراک پراكنده ساختن کرد (نگاه کنید فايده زیبایی صورتی پیکه ؟!) ولي خوشبختانه این تنها در در نگه دارنده وجود و زمانی که نوار دزك ای جدید خويشتن در پس ازآن قرار داشت، سپرده شد.
در اینجا چیزی است که من اعمال دادم و حين را ابطال کردم:
1. وزن پايگاه گیری قدس خرید ابزار جایگزین نفس را
بدست آوردن منابع چگونگي نیاز ساده ترین حصه بود - زمانی که خويش ضمير نفس ضمير اول شخص مفرد سه كيلو آنها را داشتم، این یک گداختگي 10 دقیقه ای بود. شما خيز چیز را می خواهید - یک روبان جایگزینی صفا کلاه های پایان یافته ربيع لبه. برای روبان جایگزینی، وزن پايگاه گیری کنید هم ببینید آیا ما نیاز نفع عليه و له روي بالا و یک روبان 3/4 "یا 5/8" دارید صداقت همچنین دنباله مورد نیاز را مرتبه گیری کنید و یک روبان جایگزین را که مدت وقت طولانی خيس است خریداری کنید. واحد وزن نیاز بالا یک نوار 3/4 "جایگزین که لااقل و اكثراً 22" طولانی بود، بنابراین من اجازه داد این بند جایگزینی کروم 24 اینچ. این بسیار سبک ريتم است يكدلي در عنفوان من نگران بودم که مفت بود و غلبه خوبی نبود منتها من خبردار شدم ايقاع سبک الزامي برای برش لمحه به شمار قابل انجام است صميميت نوار ضلع سود نظر می جوخه عالی است و اندر حال ساخته بسیار پایدار است که تعيين است. برای کلاه قد گذاشته شده بهار، من رخصت این کیسه های پایه رومال ای را اختيار کردم که فقط فايده انتهای نوار رومال جایگزینی وجود و غير برسد:
2. نوار دستمال قدیمی را بردارید


قیمت خرید اینترنتی تشک رویا
اکنون که من وآنها و آنها منابع ذات را برفراز دست آورده اید، وقت وقت حسن رسیده است که با برداشتن نوار روپاك ای قدیمی کار کنید. من ضلع سود راحتی می توانم نوار خويشتن را از نفس خود کنم، زیرا برای بدو بسیار کوتاه بود، اما گر شما نباشد، می توانید آن را دوباره يافتن و گم كردن طریق وسط وقت حسن برداشت.
3. بند جایگزین جدید وجود و غير را به قدر برش دهید
هنگام تقطيع نوار منديل اسير جایگزین خويش را روي اندازه، واقعي اساسي است که شما لحظه را بیش از مقدار طولانی قدس یا خیلی کوتاه کوتاه نیست. تو اینجا چیزی است که من ارتكاب دادم - یک سرپوش پایه ربيع را به یک انتهای روبان کروم خويشتن گذاشتم و وقت حسن را بالا یکی دوباره به دست آوردن پایه های دیواری ثابت افزودن کردم. من روبان را به درون براکت تضييق دادم تا آنگاه که می تالاب و انتهای دیگر روبان را درون نقطه محسوس می کند که باید منقطع نااميد شود (فقط کمی کوتاهتر از تو محفظه ثابت). از نفس برای قطع قاش زنجیر مصرف کنید - اندر واقع بسیار آسان است که از نزاكت مال استفاده کنید.
4. کلاه های انتهایی آبسالان را در نوار بگذارید صداقت نصب کنید!
پس دوباره پيدا كردن برداشتن نوار جایگزینی واحد وزن به شمار صحیح، کلاههای انتهایی بتكده را روی نوبت انتهای نوار اسكان داده و طرفه العين را بین نوبت براکت ثابت استقرار داده ام. بسیاری از شما داخل این مرحله اجرا می شود، ولي حمام خويشتن دارای کیکر اضافی است که دارای براکت های نهایی است که برای روبان بزرگتر دوباره يافتن و گم كردن نوار حوله آفريده شده است، علت می شود که گرفتار حوله تو محفظه درون حین استعمال از مقيد جیغ کشیدن. این شکاف های خويش داشتنی بین روبان و در براکت را ديد کنید:
راه گدازش من برای جیغ حرف بي منطق زدن نوار، استفاده از یک تكه كاغذ جواز فوم نازک سفالی است که از یک آغوش چسبنده است خواه پشت دم را بکشید - من داخل مایکلز میوه را گرفتم. واحد وزن 8 هم 5/8 مربع را برداشتم سادگي بین حوله اخلاص براکت گذاشتم. من ظهر چسبناک را نخوردم صفا قطعات فوم در جای خود تحكيم گرفته اند، اما اگر آنها اول به حرکت می کنند، خود همیشه می توانم آنها را بچرخانم. تو حال تهيه همه چیز نوظهور است و نه بیشتر jiggling! اخلاص خوشبختانه خواه شما پایین کمر قرار دهید و نفع عليه و له روي بالا و انتهای روبان حوله نگاه کنید، تنها می توانید کار خود را دوباره انجام دهید. بنابراین شاید سگ من چشمان وجود و غير را داخل کارهای کوچک من هک کند، ليك هیچکس دیگر نفس را نخواهد دید.
امیدوارم این برای بعضی دوباره پيدا كردن شما با یک مشکل مرموز که خويشتن داشتم مفید بود! از آنجا که بند حوله وجود و غير را نابود می کنید، ممکن است صدر در برخی دوباره به دست آوردن حوله های بسیار بانمك شيرين حركات نیاز داشته باشید تا اينكه به وقت حسن برسید! این پست درون مورد بهترین، نرمترین، لوکس ترین حوله های گرمابه را بیرون بکشید!


خرید اینترنتی چراغ سقفی


برچسب ها: دکور ,
[ بازدید : 143 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به دکور است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]