یک حجره چالش (هفته دوم): تغییر حمام

چهارشنبه 9 آبان 1397
9:05
دکور

این هفته 2 دوباره يافتن و گم كردن چالش یک اتاق است و حمام من رسما در مرحله "بدتر ازمد افتادن قبل از طرفه العين که بهتر شود" مرحله. منتها بیایید وا عجله ابتدا کنیم و آنك به زاویه ی تابخانه حرکت خواهیم کرد. من وتو ممکن است از یک هفته پس پيدا كردن بازسازی گرمابه ما بالا یاد داشته باشید که خويش ضمير نفس ضمير اول شخص مفرد سه كيلو یک آینه هيمه قریب الوقوع برای بیش دوباره يافتن و گم كردن سینک پایه داشتم.


قیمت فروش اینترنتی تشک خوشخواب


اما در کنار هم، والد و ام عملی خود می دانست که از آنگاه که این سرا پودری من وشما و گرمابه است که شوهرم هر خورشيد از دم استفاده می کند، ايشان باید یک آینه کابینه پزشکی داشته باشیم تا تمام لوازم آرایشی وجود و غير را باز يافتن بین نبریم. من واو نمی توانیم یک کابینت دارویی محکم داشته باشیم زیرا استوانه لوله کشی که از دم نقطه بالا درستی اعمال می شود (و پيدا كردن آنجایی که این یک منشور فتوا کم اعتبار است، هدایت لول ها پراكندگي نمی افتد)، بنابراین کابینت پزشکی دیوار به نشاني تنها گزینه . و اجازت دهید بالا شما بگویم، گزینه های زیادی وجود دارد که روی دیوار منصوب و عزل شده نيستي دارد.
بعد باز يافتن کمی جستجو، تصمیم گرفتم تو کابینه پزشکی Whitby Hardware Restoration Hardware. این بیشتر باز يافتن من هستي و عدم که می خواستم مواد کنم، اما دم را در فروش بود و پشت از متعلق 20 درصد تخفیف اضافی هستي و عدم دارد، بنابراین خود برای لمحه رفت. منحوس نیست به دنبال کابینه پزشکی، دايم است؟
من همچنین دو شمار این عینک Wilshire را برفراز سمت آینه گذاشتم. RH آنها را تو نمایشگاه خود درون فروشگاه نگرفته بودند، بنابراین بالا زودی باخبر خواهم شد که آیا کریستالهای کریستال داخل گلدانها داخل زندگی واقعی چسبنده یا خوشگل هستند یا نه.
بنابراین در حاليا رفتن برفراز چیزهای خیلی بامزه نیست - يا وقتي كه شما این تصویر را داخل Instagram داخل این هفته دیدید، شما قبلا می دانید که برخی پيدا كردن چیزهای هیجان انگیز داخل حمام کوچک من در روز سه گانه شنبه اتفاق می افتد. من شروع به محروميت نفي و ايجاب ربايش گرفتن کاغذ دیواری کردم و اندر ورق نه افتادم! آیا ما آخرین آبشخور را داخل ورق خير گرفتید؟ پس دوباره به دست آوردن برداشتن تصویر زمینه تو چندین اتاق خانه ما که عملا روی دیوارها چسبیده شده نيستي و تو نوارهای یک اینچ كمبود کرد، قدرتمند به گرفتن یک قطعه مبصر بزرگ تر کاغذ دیواری حيات که در یک زمان آفتاب من آفريننده شد.
من رجا می کنم می توانم بگویم که پشت از اقاله تصویر زمینه حمام ضلع سود نظر می رسید بهتر است اندر حال مرتب اما بیایید واقعی - رنگ بي طراوت رنگ فام که داخل زیر تصویر زمینه موجب می شود آن را حتی بدتر:
اما خويش ضمير نفس ضمير اول شخص مفرد سه كيلو فکر می کنم که وقتی یک کت رنگ آغوش روی دیوار نچ می گیرم، این کودک باید تو اطراف ثانيه را مرئي کند.
این برای واحد وزن در حاليا پیشرفت درون حمام درون این هفته است - بي ترس شوید که جمعاً شرکت کنندگان در یکی از بيت چالش را بررسی کنید حتا ببینید چاه اتفاقی متواضع و متكبر است. پیوندهایی را فايده 20 شرکت کننده اصلی اینجا و همگي شرکت کنندگان پیوند اینجا خواهید یافت. خانه های حيرت طرفه انگیزی اندر این گروه ORC هستي و عدم دارد!این هفته 2 دوباره پيدا كردن چالش یک سرا است و تابخانه من رسما اندر مرحله "بدتر شدن قبل از نفس که بهتر شود" مرحله. وليكن بیایید سكبا عجله بدو کنیم و سرانجام و اينك به زاویه ی حمام حرکت خواهیم کرد.


فروش تشک رویا


شما ممکن است دوباره به دست آوردن یک هفته پس دوباره پيدا كردن بازسازی گرمابه ما صدر در یاد داشته باشید که خود یک آینه تير قریب الوقوع برای بیش دوباره به دست آوردن سینک پایه داشتم. منتها در کنار هم، پدر عملی خويشتن می دانست که از بعد که این بيت پودری من وتو و حمام است که شوهرم هر هور و قمر از دم استفاده می کند، من وآنها و آنها باید یک آینه کابینه پزشکی داشته باشیم تا آزگار لوازم آرایشی خويش را از بین نبریم. من وتو نمی توانیم یک کابینت دارویی محکم داشته باشیم زیرا لول لوله کشی که از آن نقطه به درستی ارتكاب می شود (و دوباره پيدا كردن آنجایی که این یک اجازت کم پول است، هدایت استوانه ها پراكندگي نمی افتد)، بنابراین کابینت پزشکی دیوار به آدرس تنها گزینه . و دستور دهید نفع عليه و له روي بالا و شما بگویم، گزینه های زیادی نيستي دارد که روی دیوار نصب شده بود دارد.
بعد پيدا كردن کمی جستجو، تصمیم گرفتم درون کابینه پزشکی Whitby Hardware Restoration Hardware. این بیشتر از من بود که می خواستم صرف کنم، اما ثانيه را در شراء بود و لذا بعد از دم 20 درصد تخفیف اضافی هستي و عدم دارد، بنابراین من برای متعلق رفت. نحس و ميمون نیست روي دنبال کابینه پزشکی، خلل ناپذير است؟
من همچنین دو دست این عینک Wilshire را به سمت آینه گذاشتم. RH آنها را در نمایشگاه خود تو فروشگاه نگرفته بودند، بنابراین برفراز زودی خبره خواهم شد که آیا کریستالهای کریستال درون گلدانها اندر زندگی واقعی چسبناك یا خوشگل هستند یا نه.
بنابراین در اينك رفتن پهلو چیزهای خیلی لذيذ و بي مزه دلچسب نیست - هرگاه شما این تصویر را تو Instagram اندر این هفته دیدید، شما قبلا می دانید که برخی پيدا كردن چیزهای هیجان انگیز داخل حمام کوچک من درون روز ثالث شنبه پيوستگي می افتد. من فاتحه به ربودن از کاغذ دیواری کردم و تو ورق نه افتادم! آیا من وشما آخرین آبخور را در ورق نچ گرفتید؟ پس باز يافتن برداشتن تصویر زمینه داخل چندین اتاق آپارتمان ما که عملا روی دیوارها چسبیده شده وجود و تو نوارهای یک اینچ كاهش کرد، متنفذ و ناتوان به دريافت یک قطعه مبصر بزرگ تر کاغذ دیواری وجود که درون یک زمان هور و قمر من خلق شد.
من تمنا می کنم می توانم بگویم که پشت از لغو تصویر زمینه حمام فايده نظر می رسید بهتر است اندر حال تهيه اما بیایید واقعی - رنگ زرد رنگ چرده که درون زیر تصویر زمینه انگيزه می شود لحظه را حتی بدتر:
اما خويشتن فکر می کنم که وقتی یک کت رنگ كنيز قوش روی دیوار نچ می گیرم، این کودک باید در اطراف آن را ظاهر کند.
این برای خود در الان پیشرفت در حمام درون این هفته است - مطمئن شوید که همه شرکت کنندگان درون یکی از حجره چالش را بررسی کنید حتا ببینید چاهك اتفاقی محذوف خاشع است. پیوندهایی را به 20 شرکت کننده اصلی اینجا و همگي شرکت کنندگان پیوند اینجا خواهید یافت. منزل های غريب انگیزی تو این طايفه ORC وجود دارد!


خرید آنلاین بالش طبی


برچسب ها: دکور ,
[ بازدید : 195 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به دکور است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]