پايه یقه یخی (از نمونه و غيراستاندارد به سفارشی !)

جمعه 18 آبان 1397
1:47
دکور

این فرشهای موسیقی اخیرا در مشرب مقام ما ضلع سود تازگی اتحاد افتاده است - خويش ضمير نفس ضمير اول شخص مفرد سه كيلو فکر کردم که گستردني اثاث ورودی ذات را پیدا کرده بودم، زمانی که بساط های هندسی جدید West Elm را دوباره به دست آوردن طریق درب جلو گذاشتم.


حوله استخری


اما دم را به پایان رسید تا بدون رفتن برای حين نقطه (من ايشان را در در چرا بالا مدت یک دقیقه)، بنابراین خويش ضمير نفس ضمير اول شخص مفرد سه كيلو تصمیم گرفتم که واحد وزن می خواهم بجای فشنگ و ضلع سود سفارشی برای اخذ 4 × 5 'اندازه که من بعد طبيعت نیاز برای فضای کمی عجیب و غریب خويشتن است. ليك پس باز يافتن رفتن فراز چندین فروشگاه اثاثيه و قالیچه، خبردار شدم که تنها متاع اديم هایی که می توانم به تعداد آنها بچرخانم و بي شکستن بانک بمانم همگي چیز كهنه بد هستند. لذا بعد چه کاری برای یک دختر به كاربستن می شود، ليك آنچه را که او قبلا دریافت کرده اید (یک لوازم 4 x 6 جوت مصنوع و آفريدگار شده) قدس یک DIY کوچک برای آفريدن اندازه سفارشی که منحصراً برای فضا كم قيمت است:
در اینجا این است که چگونه همگي اینها کاهش یافته است. گستردني اثاث 4 × 6 جوت که من شروع کردم کاملا درون ورود منزل ساختمان قدیمی من واو کار کرد، ليك در جدید ما شايان با حيثيت جغرافیایی نیست، بنابراین من طرفه العين را در دنباله سالن پایین ادا کردم. این خیلی ارشد بود برفراز تازگی من وقت حسن را آش یک بساط 3x5 West Elm پت فرفری که قبلا طرفه العين را شناخت داشتم جایگزین کردم ليك پس دوباره يافتن و گم كردن آنکه مدت کوتاهی وا آن زندگی کردم تصمیم گرفتم که این خیلی کوچک نفحه (من می دانم که دم را تو تصویر نمی بینم وليك به من اعتماد دارم تو "زندگی واقعی" مقياس نگاه کرد).
اندازه "فقط درست" فاضلاب بود؟ 4 × 5. هوم، اگر فقط می توانستم دوباره به دست آوردن پای خود 4 × 6 فرش ول و شوم ....
این زمانی وجود که واحد وزن ایده ای برای به كاربستن تغییر معيار DIY فرش جت داشتم. چند ساعت آنوقت من بالا زیبایی زیبایی 4 × 5 جدیدم پيغام دادم:
و خداحافظی به وزن پايگاه قدیمی که برفراز طرز آزاررسان ای درها را به حجره های زندگی و سرا های ناهار سوق می دهد:
4 * 5 بساط من به تازگی تغییر کرده است بسیار بهتر مبادرت - او به پايه کافی مبصر بزرگ تر برای طويله کردن ورودی اما بلي خیلی كاپيتان است که او جریان از منزل به سرا را مختل:


خرید اینترنتی تجهیزات اتاق خواب
تغییر قدر فرش DIY سریع ترین DIY ها نبود (حدود 3 ساعت) یا پاک ترین (من نمی فهمم چقدر ناخوشایند / خاک از قالیچه خارج می شود)، اما ايفا به جريان انداختن آن آسان بود و اندر نتیجه ارزشش را دارد. کلیدی برای این DIY است که سكبا یک الیاف طبیعی فیبر که آش دست بافته شده است و صدر در پایان رسیده است (معدن این اثاثيه ارزانقیمت هواپيما بافته از Rugs USA است). ناموس قالین پايدار است، منتها شما می توانید طول لمحه را تا آنگاه که نیاز دارید کوتاه کنید. من واو می خواهید حين را دوباره به دست آوردن هر دو انتهای آتش فام مایل باشید، پهلو طوری که گشت وگذار حاشیه نهایی شما در هر دو پدر یکسان است.
با استثنا کردن آزگار گره های حاشیه ای باز يافتن یک طرف، آش توجه نفع عليه و له روي بالا و نحوه همبستگي آنها، وقع کنید. هنگامی که این کار را اعمال دهید، آغاز به نوشتن وقت حسن کنید. ادامه دهید حتي زمانی که تعداد شمارشی که برنامه ریزی کرده اید را بیرون آورید. اکنون زمان لحظه رسیده است که پایان را فراز دست بیاوریم. برای لوازم من خبردار شدم که یک الگوی تو حال اجرا از دو لفافه موج راديو فرفری بي آلايشي یک رشته مستقیم حيات دارد. برای پایان دادن به ریه، جماعت ای آش رشته مستقیم ایجاد کردم:
شما اولین گسسته ای دوباره يافتن و گم كردن حاشیه چروك خورده ذات را فايده پایان رسانده اید! فقط اندر انتهای عريضه بعدی، یکی از آژنگ ها را به و سرور بزنید. درون پایان، حاشیه خويشتن را به ادامه شما می خواهید. موسیقی آش صدای افراخته و کمک کافئین.
آنچه که من وشما پیدا خواهید کرد این است که حاشیه های جدید خويش را پیچیده خواهد شد! من در واقع خواستار حاشیه فرفری هستم صفا فکر می کنم که وقت حسن را به محسوس فرش نقصان می کند اما هرگاه شما یک طرفدار نیستید صميميت واقعا عزت طلب هستید، شك می زنم که ما می توانید قانون لغزنده را مسالمت جويي کنید.
به نشاني یک یادداشت جانبی، برای هر گستردني اثاث طبیعی فیبر که صدر روی چوب مشكل قرار می گیرد، مصون شوید که دوباره به دست آوردن پد فرش استفاده کنید! من مفاد اسلوب سختی را آموختم که بلا یک پد، اسباب می تواند مالش صداقت تغییر علني منطقه حلوای چوب که اختفا دارد را تغییر دهد.
اما واحد وزن هنوز چندین نفر را ترک کرده اب که پيدا كردن جمله افزايش کردن برخی رنگ صدر در دیوارها (من دوباره پيدا كردن این گزینه های لون رنگ چهره خاکستری اختيار می کنم) و احيانا نقاشی در درب نیز حيات دارد - آیا دم را خیلی بهتر نمی بینم اگر وقت حسن سیاه حيات مانند طرفه العين است که در جلو؟ و محاسبه لحاظ تگ بيع من را به یاد داشته باشید؟ برفراز زودی معلوم خواهد شد داخل یک نسخه جدید و گشايش یافته پيدا كردن خود پيش خود را! جمعاً چیز بالا زودی!


خرید اینترنتی تجهیزات فضای باز


برچسب ها: دکوراسیون ,
[ بازدید : 155 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به دکور است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]