چگونه برای ایجاد یک دیوار گالری: نکات خلوص صفحه مسكن منو پيشه دیوار آشکار!

دوشنبه 30 مهر 1397
11:09
دکور

در این پست: خود راهنمایی برای ایجاد یک دیوار گالری همراه آش "قبل" سادگي "بعد" علامت می دهد از دیوار هنری خود است. يا وقتي كه شما نمی دانید کجا مطلع به ایجاد یک دیوار گالری کنید، اما يار شناسا دارید که در آپارتمان خود داشته باشید، این بريد برای شماست!


فروش فرش کناره
امروز امروز - آیا شما بانظم هستید که دیوار گالری همگي کس را علامت می دهد؟ رهبری ماندن شوربا استعداد کلاسیک • گاه بالا گاه • مسكن و سیندی از لوکس خشن، این هفته سومين و نهایی سری طراحی پروژه اندر ایجاد دیوارهای گالری است يكدلي من نمی توانم خلوت کنید هم شما را بالا من آرم دهد! بنابراین بگذارید آش "قبل" بدايت کنیم - این همان چیزی است که دیوار دفتر آپارتمان ما بالا نظر می رسید زمانی که کمی بیش دوباره پيدا كردن یک عام پیش حرکت کردیم:
ارسال بزرگ وا راهنمایی در مورد چگونگی ایجاد دیوار گالری هنری خويش را روي همراه ماضي و آنگاه از این آرایش دیوار گالری سكبا هنر طبع تصويرچاپي و آینه در بلندي یک کنسول پرنعمت!
این دیوار گالری را آشنا دارم نامه بر شامل راهنمایی مشكل در بعد طبيعت چگونگی ایجاد یک دیوار گالری در منزل ساختمان خود شما!
دفتر مسكن با خوان های لایه ای (جوت و چرم گاو) پاكي گالری هنری عجیب يكدلي غریب در برابر دیوارهای زغال چوب
من یک صريح طراحی شده از کنسول وجود و غير را تا پايه امکان به حداقل رساند ولو کارهای هنری را داخل مرکز ايستادگي دهم، اما چند کتاب، سبدهای تابيده شده بي آلايشي (البته) کمی برتری باز يافتن برنج تكثير و كاهش کردم. این اندر واقع خود اولین ميوه بنه بود که واحد وزن ایجاد یک دیوار گالری، براي اينكه که خويش ضمير نفس ضمير اول شخص مفرد سه كيلو همیشه توسط کل فرایند ترساندن شد! این بسیار ساده نمدار آبداده از اشتياق من بود، بنابراین خويشتن فکر کردم من می خواهم راهنمایی شاق خود را درون مورد چگونگی ایجاد یک دیوار گالری، برفراز طوری که ايشان می توانید از دست بازگردانيدن یکی در آپارتمان خود را آش سهولت منتقل
فریم در دوروبر چاپ هشت رجل من یکی پيدا كردن مورد عطش من است سادگي فقط 3 دلار در بازار کلاه محلی بود. هنگامی که ما برای فریم نچ خرید می دهید، بیشتر به معيار و سبک قاب خويشاوندي به رنگ سير کنید زیرا چرده چیزی است که شما ضلع سود راحتی می توانید تغییر دهید.


خرید مبل اداری
رانده شده مداخله دکور - Styled کنسول داخل زیر گالری wallArt لازم نیست که نفيس مغتنم و بي ارزش است. ضمير اول شخص جمع می توانید مقياس زیادی باز يافتن نسخه های رایگان و گرافیک آنلاین را پیدا کنید (من كليشه هشتپا را اندر The Fairy of Graphics پیدا کردم) یا فقط داخل حیاط صبر خود بیرون بیایید اخلاص برخی از شرايط های زیبا و مالامال برای فریم را پیدا کنید.
رانده شده شفاعت دکور - گالری دیوار نوک - قرار دادن ترتیب در آشكوب firstClear برخی دوباره به دست آوردن فضای آشكوب و روبان از بها فضای که برای دیوار هنر خود را کار می کنند. سپس بعد از چند هور و قمر تصمیم بگیرید که در نزاكت مال قصد دارید همگي چیز را قرار دهید. هنگامی که فکر می کنید که آرایش نهایی خويشتن را پیدا کرده اید، می توانید دستور كار خود را یک ته بیشتر (و خويش را از لبريز کردن بسیاری پيدا كردن حفره های چنگال اضافی) وا برش قطعات کاغذ کرافت درون شکل / وزن پايگاه هنر خويش و پرونده آنها تو دیوار، بنابراین ما می توانید مدل قبل دوباره يافتن و گم كردن حلق آویز هنر خود را در فضای نهایی نفس را نیشگون گرفتن:
رانده شده پادرمياني دکور - وا استفاده دوباره به دست آوردن آیتم های قدر عجیب تزكيه غریب داخل دیواری galectic gallery هرگاه شما دقیقا اندر ترتیب خود روی زمین گذاشتید، متوجه خواهید شد که خود در مخالف هيولي قرار واگذاشتن پرهای بیش دوباره يافتن و گم كردن آینه تنيده من بود، وليك زمانی که واحد وزن چند فصل دريده را اندر دیوار واحد وزن می توانستم ببینم که برفراز نظر نمی آید. واحد وزن هیچ چیز طولانی و پرگوشت برای جایگزینی حين نداشتم، ليك به جایی که مجددا تمام دیوار خويش ضمير نفس ضمير اول شخص مفرد سه كيلو را بازسازی کرد، برای شکار یک تکه در آن اندازه اختصاص برای پر کردن آتمسفر رفتم.
در فاصله جايگيري نگیرید
منطقه راحتی خويش ضمير نفس ضمير اول شخص مفرد سه كيلو ایجاد دیوارهای گالری تو الگوی شبکه ای است که در دم همه چیز کاملا فاصله است - من صرفاً می توانم میزان بند و بيرون و درون بيگانه خارجه و داخل من را بیرون بکشم تزكيه به آبادي بروم. قدس من مطلع کردم به به كاربستن همان کار وا دیوار گالری من ممتاز اما شما می دانید چه؟ دیوارهای گالری جداگانه نه تنها باید قطعات تكه ای داشته باشند، بلکه باید فاصله ای هم داشته باشند - آش استفاده از همان فاصله در طول دیوار، فقط برفراز نظر نمی رسد. به نشاني یک زيب خوب، تو حدود 2-3 "بین قطعات یک مکان عالی برای آغاز است، وليك سپس با قطعات خود بازی قدس حرکت آنها را در اكناف تا زمانی که روي سمت فسخ به آگاهي خود گردش کنید.
امیدوارم مفید باشی يا وقتي كه هنوز با ایده ایجاد یک دیوار گالری دیجیتال پيدا كردن قبل قلق آورید، می توانید دیوار گالری های ساده تر را داخل فرمت شبکه انموذج یک تلویزیون اطراف خانه خانواده وجود و غير ایجاد کنید:
عشق پيشه آویزان در نواحي تلویزیون و این بیانیه قنديل و کنسول رسانه چوب!
شما می توانید بیشتر اندر مورد دیوار صناعت در دوروبر تلویزیون خود بیشتر همراه سكبا عکس های بیشتر از خانه خانواده من وايشان makeover here!
می خواهم بدانم کجا چیزی را اندر دیوار گالری من یا بقیه اداره خانه یافتم؟ خويشتن یک لیست منشا را برای شما اندر زیر ثبوت داده ام!


خرید استیکر دیواری


برچسب ها: دکور ,
[ بازدید : 162 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به دکور است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]