طباخ خانه چلپ چلوپ کاشی: چقدر اوج رفتن؟

سه شنبه 8 آبان 1397
14:14
دکور

تعجب می کنم که به چه نحو دیوار رفعت می آید حتي کاشی backsplash من وشما را بپوشاند؟ من به برخی از الهام از آشخانه زیبا برفراز شما کمک می کند حتا شما تصمیم بگیرید که در لحظه شما باید پایان دهید!


فروش بالش الیافی
تصمیمات زیادی برای ایجاد یک مطعم مجدد هستي و عدم دارد - این داخل واقع برای بسیاری از دد ديو خیلی زیاد است! بدیهی است که biggies مالوف رنگ کابینت ها، شيوه سینک آشپزخانه، سبک سینی های علي حده و غیره وجود دارد، وليكن این كلاً تصمیمات کوچک است که اکثر صاحبان مسكن انتظار ندارند که بتوانند آنها را برفراز لبه بگذارند. از پس ازآن که من منتظر صحبت کردن قدس رویای آشخانه ها هستم، فکر می کردم که این زمينه سرگرم کننده (و امیدوارم مفید باشد) گاهی عهد احوال بعضی از این تصمیمات تنورخانه کوچکی را برای من وتو به پيشكش می آورد تا اينكه ببینید فاضلاب چیزی ما تصمیم می گیرید. بیایید سكبا این یکی اوايل کنیم: "تا چه كيل دیوار میخواهید کاشی backsplash وجود و غير را بچرخانید؟"
هر مطبخ متفاوت است، اما اكثراً نقاط واژگوني انهدام و آذوقه آنها برای کشف کردن جایی که می خواهید کاشی backsplash خويشتن را به پایان برساند، كران ها پنجره تنورخانه شما است. یکی باز يافتن گزینه های این است که در پيرامون پنجره کاشی کنید و آزگار راه را به اشكوبه مانند این آشخانه زرق و صاعقه و رعد دار طراحی شده وساطت استودیو McGee که ما می توانید بیشتر دوباره به دست آوردن اینجا را ببینید:
ارسال مسن تر و كهتر در حال چگونگی اوج بردن backsplash آشخانه شما - ثانيه را مانوس دارم كامل راه در گرداگرد پنجره!
برخی از طرح های زیبا دیگر باز يافتن backsplashes متاثر شده به آشكوب را می بسيج در این آشپزخانه شفاعت کالدول خلوص جانسون، آشپزخانه ميانجيگري Amber Interiors يكدلي این آشخانه زیبا سكبا کاشی راه آهن زيرزميني دیده می شود.
گزینه دیگر این است که کاشی را برفراز پایین بکشید. بعضی از كس تصمیم گرفتند کاشی backsplash خويش را در پایه کابینت های بالای خود خلوص یا خالصاً یک اینچ یا دو برابر حين بالا ببرند. معمولا یک قطعه دوباره به دست آوردن کاشی های قهوه ای یا مداد اندر نقطه ای که کاشی ها پهلو پایان می رسد پاكي دیوار بی نظیر سرآغاز می شود كاربرد می شود. یک معشوق زیبا، کاشی قليب مرمر کارارا اندر ZDesign در تنورخانه زیبا مسكن است که می توانید بیشتر دوباره به دست آوردن here را ببینید:
تعجب می کنم که چقدر آش backsplash آشپزخانه شما فراز می رود؟ برش نفس را تو پایین کابینت خويشتن یک گزینه عالی است!
مثال دیگری دوباره يافتن و گم كردن کاشی backsplash که درون نزدیکی پایه کابین ساكن می شود، این کاشی بشقابی است که تو زیربنای بزرگتر اسكان دارد - من وتو می توانید بیشتر دوباره پيدا كردن این خانه ساحلی کلاسیک را ببینید here:
راهنمای عالی تو مورد چگونگی بالا بردن backsplash طباخ خانه خود را!
یکی دیگر از انموذج های زیبا این آشپزخانه توسط Witt Construction است.
دیگران تصمیم می گیرند تا کاشی را اندر جایی در وسط (بین پایه تو کابینت يكدلي سقف) پایان دهند، همانطور که در کریستین دانر [این تنورخانه زرق بي آلايشي برق} مداخله کریستین دانر یا تو این زیبایی توسط تنورخانه توسط آیلین دیده می شود.
و خواه قفسه محصور دارید چی؟ من راغب چگونگی درگیری آشپزخانه South Harlow آش کاشی backsplash در این مطبخ زرق و آذرخش دار، سكبا پایان برگردانيدن به لمحه در پایه قفسه ارتفاع (شما می توانید تصاویر بیشتری پيدا كردن این طباخ خانه زیبا اینجا را ببینید):
تعجب می کنم که چقدر بالا بغل روی دیوار برفراز کاشی backsplash ذات را؟ من شايق چطور Interiors South Harlow کاشی backsplash وجود و غير را در این آشپزخانه وا قفسه های باز به كاربستن می دهند!
بسیاری از گزینه های - که تماشا مورد شوق شما است؟ آیا شما نگرش تفرج کاشی backsplash به كامل سقف تا سقف را آشنا دارید صداقت یا ترجیح می دهید ثانيه را پایین بیاورید؟ ضلع سود من بگو چه فکر میکنیتعجب می کنم که چگونه دیوار حاصل می آید حتي کاشی backsplash من وتو را بپوشاند؟ من فراز برخی از مكاشفه وحي القا از طباخ خانه زیبا پهلو شما کمک می کند حتا شما تصمیم بگیرید که در نفس شما باید پایان دهید!


تجهیزات دکور و تزیینات
تصمیمات زیادی برای ایجاد یک تنورخانه مجدد حيات دارد - این داخل واقع برای بسیاری از حيوان خیلی زیاد است! بدیهی است که biggies مانند رنگ کابینت ها، نوع شق سینک آشپزخانه، سبک سینی های جداگانه و غیره بود دارد، منتها این جمعاً تصمیمات کوچک است که اکثر صاحبان مسكن انتظار ندارند که بتوانند آنها را صدر در لبه بگذارند. از آنگاه که من خواستار صحبت کردن بي آلايشي رویای آشخانه ها هستم، فکر می کردم که این مايه سرگرم کننده (و امیدوارم مفید باشد) گاهی حال بعضی از این تصمیمات آشپزخانه کوچکی را برای من واو به هديه می آورد هم ببینید چه چیزی من وتو تصمیم می گیرید. بیایید با این یکی ابتدا کنیم: "تا چه مقياس دیوار میخواهید کاشی backsplash وجود و غير را بچرخانید؟"
هر مطبخ متفاوت است، اما اكثراً نقاط انقراض و ارزاق آنها برای کشف کردن جایی که می خواهید کاشی backsplash ذات را فراز پایان برساند، اكناف پنجره تنورخانه شما است. یکی پيدا كردن گزینه های این است که در اطراف پنجره کاشی کنید و تمام راه را به مرتبه آسمانه مانند این مطبخ زرق و برق دار طراحی شده شفاعت استودیو McGee که من وآنها و آنها می توانید بیشتر دوباره پيدا كردن اینجا را ببینید:
ارسال بزرگ در وضع جنبه چگونگی ارتفاع بردن backsplash طباخ خانه شما - آن را خويش دارم آزگار راه در حوالي پنجره!
برخی از انموذج های فوق العاده دیگر دوباره پيدا كردن backsplashes متاثر شده به طبقه را می تهيه استعداد در این آشپزخانه پادرمياني کالدول تزكيه جانسون، آشپزخانه مداخله Amber Interiors صميميت این آشخانه زیبا آش کاشی راه آهن زيرزميني دیده می شود.
گزینه دیگر این است که کاشی را پهلو پایین بکشید. بعضی از بشر تصمیم گرفتند کاشی backsplash خويشتن را درون پایه کابینت های بالای خود و یا فقط یک اینچ یا تاخت برابر دم بالا ببرند. معمولا یک قطعه دوباره پيدا كردن کاشی های قهوه ای یا مداد تو نقطه ای که کاشی ها فراز پایان می رسد بي آلايشي دیوار بی نظیر اول می شود كاربرد می شود. یک مثال زیبا، کاشی جوله مرمر کارارا داخل ZDesign در آشخانه زیبا خانه است که می توانید بیشتر دوباره پيدا كردن here را ببینید:
تعجب می کنم که چقدر با backsplash مطبخ شما حاصل می رود؟ برش طرفه العين را اندر پایین کابینت ذات یک گزینه عالی است!
مثال دیگری پيدا كردن کاشی backsplash که تو نزدیکی پایه کابین راكد می شود، این کاشی بشقابی است که در زیربنای بزرگتر ايستادگي دارد - من وشما می توانید بیشتر باز يافتن این آپارتمان ساحلی کلاسیک را ببینید here:
راهنمای عالی در مورد چگونگی ارتفاع بردن backsplash طباخ خانه خود را!
یکی دیگر از نمونه های فوق العاده این آشپزخانه شفاعت Witt Construction است.
دیگران تصمیم می گیرند حتا کاشی را تو جایی تو وسط (بین پایه تو کابینت صداقت سقف) پایان دهند، همانطور که داخل کریستین دانر [این مطعم زرق صفا برق} ميانجيگري کریستین دانر یا درون این زیبایی توسط آشپزخانه توسط آیلین دیده می شود.
و چنانچه قفسه مسدود و آزاد دارید چی؟ من مشتاق چگونگی درگیری مطعم South Harlow آش کاشی backsplash داخل این آشپزخانه زرق و درخش دار، آش پایان سپردن به وقت حسن در پایه قفسه اوج (شما می توانید تصاویر بیشتری دوباره پيدا كردن این آشپزخانه زیبا اینجا را ببینید):
تعجب می کنم که چقدر بالا صدر روی دیوار پهلو کاشی backsplash ذات را؟ من متوقع چطور Interiors South Harlow کاشی backsplash خويشتن را تو این آشپزخانه با قفسه های باز به كاربستن می دهند!
بسیاری پيدا كردن گزینه های - که نظر مورد عطش شما است؟ آیا شما سياحت کاشی backsplash به طولاني سقف تا اشكوب را عارف دارید صداقت یا ترجیح می دهید ثانيه را پایین بیاورید؟ فايده من پرسخن چه فکر میکنی


خرید اینترنتی استیکر آشپزخانه


برچسب ها: تجهیزات خانه ,
[ بازدید : 189 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به دکور است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]