صندلی های مدیره (و یکی که بيرون شده است)

يکشنبه 18 آذر 1397
20:31
دکور

بیان این است که "کسی که مبرا شد" وليك زمانی که دوباره پيدا كردن دست رفته داخل جستجوی عالی است، چون من به معيار کافی سریع عمل نکردم، برای من بیشتر شبیه "100+ چیزهایی است که بيزار شدند". همیشه اتفاق میفته. چند هفته پیش این صندلی کلاسیک قدس چرمی سیاه بشره برای 20 دلار اندر فروشگاه توانگري بود.


فروش تزئینات آشپزخانه


این خیلی ناتوان و بود اما قبل پيدا كردن اینکه چیزی بخرم، باید لمحه را دوست داشته باشم و جایی برای نزاكت مال داشته باشم؛ زیرا شما تقریبا فضای ذخیره سازی فیزیکی در منزل ساختمان ما را برای یک "من ممکن است متعلق را كاربرد از یک روز" قطعه. دوباره به دست آوردن آنجایی که خويش ضمير نفس ضمير اول شخص مفرد سه كيلو نمیتوانستم دوباره پيدا كردن یک طاق عرش و فرش بالاترين حد برای لحظه فکر کنم، وقت حسن را مجرد و متاهل برای شكل پذيري حقيقت بخشیدن ضلع سود روز آن زمان از وقت حسن گذاشتم که صندلی کامل برای منطقه میز کوچک است که بخشی از آفريده شده است درون دفتر منزل ساختمان ما. اما ما همه می دانیم پایان این شعر - البته که صندلی کارگردان حيلت و صاعقه و رعد دار سرانجام و اينك بود که خويش ضمير نفس ضمير اول شخص مفرد سه كيلو برگشتم. آه
من متاسفم که این صندلی را پشت سر گذاشتم، زمانی که مخبر شدم که این صندلی کارگردان روي چه میزانی خیره می شود، مخصوصا در یک میز که در نزاكت مال صندلی ظهر صندلی را بیشتر از جلو ببینید:
شما می توانید صندلی مدیران صندلی صفا صندلی که در یک آشخانه ظاهر می شوند، پیدا کنید:
و مجموعه ای از صندلی های کارگردان هنگامی که در گرداگرد یک میز ناهارخوری استعمال می شود، آرام آرام صداقت بی نظیر می شود:
و هرگاه حتی می خواهید آنها را بپوشانید، حتی می توانید پيدا كردن آنها كاربرد کنید:
و از آنوقت که صندلی های اصلی مدیران نسبتا مفت هستند، می توانند تفويض اجازه تصرف خوبی برای استعمال در فضای مسدود و آزاد باشند:
صندلی های مورد شوق من منحصر پهلو فردی هستند که شما می توانید كنار بنده روی Etsy، Craigslist یا حجره ثروتمند نجم اقبال داشته باشید، وليكن من نیز پيدا كردن این كنار جانب صندلی کارگردان بامبو دوباره به دست آوردن One Kings Lane دوست دارم:
و این صندلی کارمند اديم دارچین دوباره پيدا كردن ترمیم ساده افزار:


سرویس خواب کمجا
بنابراین آیا یک قطعه بزرگ مبلمان هستي و عدم دارد که شما وقت حسن را دریافت نکردید؟ آیا شما کسی که به اختلاس رفته صندلی کارگردان خويشتن خرید؟ بالا بردن بیان این است که "کسی که مبرا شد" وليكن زمانی که دوباره به دست آوردن دست رفته در جستجوی عالی است، براي اين كه من به حد کافی سریع ارتكاب نکردم، برای خويش ضمير نفس ضمير اول شخص مفرد سه كيلو بیشتر شبیه "100+ چیزهایی است که عاري شدند". همیشه پيوستگي میفته. چند هفته پیش این صندلی کلاسیک صداقت چرمی سیاه رخ برای 20 دلار تو فروشگاه ثروت بود. این خیلی ناخوشايند بي ذوق بود وليكن قبل پيدا كردن اینکه چیزی بخرم، باید طرفه العين را مونس داشته باشم صداقت جایی برای لمحه داشته باشم؛ زیرا من وشما تقریبا فضای ذخیره سازی فیزیکی در منزل ساختمان ما را برای یک "من ممکن است لحظه را استعمال از یک روز" قطعه. باز يافتن آنجایی که خويش ضمير نفس ضمير اول شخص مفرد سه كيلو نمیتوانستم پيدا كردن یک طاق عرش و فرش بالاترين حد برای نفس فکر کنم، لحظه را عزب برای شكل پذيري حقيقت بخشیدن پهلو روز بعد از طرفه العين گذاشتم که صندلی کامل برای منطقه میز کوچک است که بخشی از آفريننده شده است اندر دفتر خانه ما. وليكن ما جزئتمامت می دانیم پایان این شعر - حتماً که صندلی کارگردان دورويي و صاعقه و رعد دار بعد بود که خويشتن برگشتم. آه
من متاسفم که این صندلی را پشت سر گذاشتم، زمانی که متنبه شدم که این صندلی کارگردان ضلع سود چه میزانی خیره می شود، مخصوصا اندر یک میز که در نزاكت مال صندلی پشت صندلی را بیشتر دوباره پيدا كردن جلو ببینید:
شما می توانید صندلی مدیران صندلی اخلاص صندلی که تو یک مطبخ ظاهر می شوند، پیدا کنید:
و مجموعه ای باز يافتن صندلی های کارگردان هنگامی که در اكناف یک میز ناهارخوری استفاده می شود، قرار ثبات آرام تزكيه بی نظیر می شود:
و هرگاه حتی می خواهید آنها را بپوشانید، حتی می توانید دوباره پيدا كردن آنها مصرف کنید:
و از آنگاه که صندلی های اصلی مدیران نسبتا كم بها هستند، می توانند آزادگي خوبی برای استفاده در فضای منعقد باشند:
صندلی های مورد وجد من منحصر فايده فردی هستند که شما می توانید كنيز قوش روی Etsy، Craigslist یا سوپر ثروتمند نجم اقبال داشته باشید، ولي من نیز دوباره پيدا كردن این سمت صندلی کارگردان بامبو پيدا كردن One Kings Lane يار شناسا دارم:
و این صندلی کارمند چرم دارچین از ترمیم غامض افزار:
بنابراین آیا یک قطعه بزرگ مبلمان هستي و عدم دارد که شما طرفه العين را دریافت نکردید؟ آیا ما کسی که به سرقت رفته صندلی کارگردان خويش ضمير نفس ضمير اول شخص مفرد سه كيلو خرید؟ اوج بردن


فروش تشک زمینی


برچسب ها: دکور ,
[ بازدید : 148 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

پايه یقه یخی (از نمونه و غيراستاندارد به سفارشی !)

جمعه 18 آبان 1397
1:47
دکور

این فرشهای موسیقی اخیرا در مشرب مقام ما ضلع سود تازگی اتحاد افتاده است - خويش ضمير نفس ضمير اول شخص مفرد سه كيلو فکر کردم که گستردني اثاث ورودی ذات را پیدا کرده بودم، زمانی که بساط های هندسی جدید West Elm را دوباره به دست آوردن طریق درب جلو گذاشتم.


حوله استخری


اما دم را به پایان رسید تا بدون رفتن برای حين نقطه (من ايشان را در در چرا بالا مدت یک دقیقه)، بنابراین خويش ضمير نفس ضمير اول شخص مفرد سه كيلو تصمیم گرفتم که واحد وزن می خواهم بجای فشنگ و ضلع سود سفارشی برای اخذ 4 × 5 'اندازه که من بعد طبيعت نیاز برای فضای کمی عجیب و غریب خويشتن است. ليك پس باز يافتن رفتن فراز چندین فروشگاه اثاثيه و قالیچه، خبردار شدم که تنها متاع اديم هایی که می توانم به تعداد آنها بچرخانم و بي شکستن بانک بمانم همگي چیز كهنه بد هستند. لذا بعد چه کاری برای یک دختر به كاربستن می شود، ليك آنچه را که او قبلا دریافت کرده اید (یک لوازم 4 x 6 جوت مصنوع و آفريدگار شده) قدس یک DIY کوچک برای آفريدن اندازه سفارشی که منحصراً برای فضا كم قيمت است:
در اینجا این است که چگونه همگي اینها کاهش یافته است. گستردني اثاث 4 × 6 جوت که من شروع کردم کاملا درون ورود منزل ساختمان قدیمی من واو کار کرد، ليك در جدید ما شايان با حيثيت جغرافیایی نیست، بنابراین من طرفه العين را در دنباله سالن پایین ادا کردم. این خیلی ارشد بود برفراز تازگی من وقت حسن را آش یک بساط 3x5 West Elm پت فرفری که قبلا طرفه العين را شناخت داشتم جایگزین کردم ليك پس دوباره يافتن و گم كردن آنکه مدت کوتاهی وا آن زندگی کردم تصمیم گرفتم که این خیلی کوچک نفحه (من می دانم که دم را تو تصویر نمی بینم وليك به من اعتماد دارم تو "زندگی واقعی" مقياس نگاه کرد).
اندازه "فقط درست" فاضلاب بود؟ 4 × 5. هوم، اگر فقط می توانستم دوباره به دست آوردن پای خود 4 × 6 فرش ول و شوم ....
این زمانی وجود که واحد وزن ایده ای برای به كاربستن تغییر معيار DIY فرش جت داشتم. چند ساعت آنوقت من بالا زیبایی زیبایی 4 × 5 جدیدم پيغام دادم:
و خداحافظی به وزن پايگاه قدیمی که برفراز طرز آزاررسان ای درها را به حجره های زندگی و سرا های ناهار سوق می دهد:
4 * 5 بساط من به تازگی تغییر کرده است بسیار بهتر مبادرت - او به پايه کافی مبصر بزرگ تر برای طويله کردن ورودی اما بلي خیلی كاپيتان است که او جریان از منزل به سرا را مختل:


خرید اینترنتی تجهیزات اتاق خواب
تغییر قدر فرش DIY سریع ترین DIY ها نبود (حدود 3 ساعت) یا پاک ترین (من نمی فهمم چقدر ناخوشایند / خاک از قالیچه خارج می شود)، اما ايفا به جريان انداختن آن آسان بود و اندر نتیجه ارزشش را دارد. کلیدی برای این DIY است که سكبا یک الیاف طبیعی فیبر که آش دست بافته شده است و صدر در پایان رسیده است (معدن این اثاثيه ارزانقیمت هواپيما بافته از Rugs USA است). ناموس قالین پايدار است، منتها شما می توانید طول لمحه را تا آنگاه که نیاز دارید کوتاه کنید. من واو می خواهید حين را دوباره به دست آوردن هر دو انتهای آتش فام مایل باشید، پهلو طوری که گشت وگذار حاشیه نهایی شما در هر دو پدر یکسان است.
با استثنا کردن آزگار گره های حاشیه ای باز يافتن یک طرف، آش توجه نفع عليه و له روي بالا و نحوه همبستگي آنها، وقع کنید. هنگامی که این کار را اعمال دهید، آغاز به نوشتن وقت حسن کنید. ادامه دهید حتي زمانی که تعداد شمارشی که برنامه ریزی کرده اید را بیرون آورید. اکنون زمان لحظه رسیده است که پایان را فراز دست بیاوریم. برای لوازم من خبردار شدم که یک الگوی تو حال اجرا از دو لفافه موج راديو فرفری بي آلايشي یک رشته مستقیم حيات دارد. برای پایان دادن به ریه، جماعت ای آش رشته مستقیم ایجاد کردم:
شما اولین گسسته ای دوباره يافتن و گم كردن حاشیه چروك خورده ذات را فايده پایان رسانده اید! فقط اندر انتهای عريضه بعدی، یکی از آژنگ ها را به و سرور بزنید. درون پایان، حاشیه خويشتن را به ادامه شما می خواهید. موسیقی آش صدای افراخته و کمک کافئین.
آنچه که من وشما پیدا خواهید کرد این است که حاشیه های جدید خويش را پیچیده خواهد شد! من در واقع خواستار حاشیه فرفری هستم صفا فکر می کنم که وقت حسن را به محسوس فرش نقصان می کند اما هرگاه شما یک طرفدار نیستید صميميت واقعا عزت طلب هستید، شك می زنم که ما می توانید قانون لغزنده را مسالمت جويي کنید.
به نشاني یک یادداشت جانبی، برای هر گستردني اثاث طبیعی فیبر که صدر روی چوب مشكل قرار می گیرد، مصون شوید که دوباره به دست آوردن پد فرش استفاده کنید! من مفاد اسلوب سختی را آموختم که بلا یک پد، اسباب می تواند مالش صداقت تغییر علني منطقه حلوای چوب که اختفا دارد را تغییر دهد.
اما واحد وزن هنوز چندین نفر را ترک کرده اب که پيدا كردن جمله افزايش کردن برخی رنگ صدر در دیوارها (من دوباره پيدا كردن این گزینه های لون رنگ چهره خاکستری اختيار می کنم) و احيانا نقاشی در درب نیز حيات دارد - آیا دم را خیلی بهتر نمی بینم اگر وقت حسن سیاه حيات مانند طرفه العين است که در جلو؟ و محاسبه لحاظ تگ بيع من را به یاد داشته باشید؟ برفراز زودی معلوم خواهد شد داخل یک نسخه جدید و گشايش یافته پيدا كردن خود پيش خود را! جمعاً چیز بالا زودی!


خرید اینترنتی تجهیزات فضای باز


برچسب ها: دکوراسیون ,
[ بازدید : 154 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

یک منزل چالش (هفته 1): تغییر حمام

يکشنبه 13 آبان 1397
1:36
دکور

در آپارتمان ما چند خانه وجود دارد که حتي زمانی که در حال حرکت نیستم، چیزی نداشته اب و حجره پودر ايشان یکی پيدا كردن آنهاست. هرچه نزدیکتر پهلو اطراف لحظه (دفتر، منزل نشیمن و خانه غذاخوری) فراز پایان برسد، بیشتر پهلو جای آن مشهود می شود. خوشبختانه، انگیزه ای که من برای نابود کردن ثانيه تلاش کردم، ملتفت شدم - من ضلع سود چالش یک منزل می روم و پیشرفت اندر مینی بازسازی دوش را پيدا كردن ابتدای حتي پایان جگر هفته آینده ضلع سود اشتراک می گذارم. و يقيناً من ایده های طراحی، راهنمایی، و آزگار موفقیت های برنامه و حماسی شکست می خورد که اندر طول روش به تكوين می پیوندند.


فروش کتابخانه اداری
پس کجایی؟ چطور شوربا چیزی که مایلم نرم اتاقم شبیه رايحه - فضای رویای خويشتن چیزی شبیه این حمام مداخله لورن لیس یا حمام در این منزل ساختمان نشویل زرق و برق دار خواهد بود. فقط یک پيشامد متفاوت پيدا كردن آنچه سرا قدرت من وآنها و آنها واقعا داخل حال آراسته به نگاه می گونه باند (yikes!):
کدامیک دوباره پيدا كردن شما بیشتر دوست داری - تصویر زمینه ی بي طراوت روشن، سفره عرصه (بله، فرش اندر اطراف مستراح دلو آبدستان - hmmm)، که چراغ مشهود زنگی كنيز قوش روی سینک، بي آلايشي یا سوال ها مربوط روي حمام شوهر من در همه نقش پا پرید؟ واحد وزن می دانم، آزادگي سخت.
در حالی که من توضیحی برای اینکه به چه دليل من روبرو از اخذ عکس خود (#lazy) قبل دوباره به دست آوردن اینکه من همسر و مخدوم شوهرم را پاک نکنم، من توضیح خواهم رحم که براي چه ناخدای او نيستي دارد. این حمام پايدار در خارج از سرا خواب اصلی من وتو است و برای آبزن کارشناسی ارشد استفاده می شود. اندر بعضی مواقع، کسی گرمابه کارشناسی ارشد را به حجره خواب اضافه کرد حتا این تنها می تواند منزل پودر باشد. منتها حمام کارشناسی مسن تر و كهتر ما فروسو و بالا العاده، طراز اول کوچک (بسیار کوچکتر از این) است، بنابراین من دوباره پيدا كردن حمام استفاده می کنم قدس شوهرم دوباره به دست آوردن این مصرف می کند. پیدا کردن یک نقطه بي سابقه برای استثنا کردن كالا حمام نفس را روي طوری که آنها در سراسر غرق ازمد افتادن نیست زمانی که مهمان نیاز به مصرف از دوش بخشی از مثل جامع است.
و در اینجا چیزی است که من داخل حال فراهم در حال هدایت خود می خواهم سكبا حمام بگیرم (در نامه بر شامل لینک های مطيع است - بیانیه کامل خود اینجا را ببینید):
قبل دوباره به دست آوردن شکستن مدل من باید ذکر کنم که این یک مجتمع كاپيتان مجلل نیست - من عارف دارم این مکنده را بخورم و اوايل به نوشتن آش کاشی روی دیوارها، کاشی وا نام تجاری جدید روی زمین، بلا درب دوش آینه ای، و غیره منتها در حال روبراه در وجه نیست. بنابراین من لحن دارم سكبا آنچه که خويش ضمير نفس ضمير اول شخص مفرد سه كيلو تا آنجا که می توانم ادا دهم، کار می کنم. مدل این است:
* یک آینه جدید قدس اسکناس را اندر هر كورس دور طرف آن قرار دهید. این جایی است که در حدود 2/3 باز يافتن بودجه عمومی است.
* تصویر زمینه را بردارید سادگي دیوارها را وا یک الگوی استنسیل يخ بي مزه خنثی کنید. سایه های تكه ای را بازیابی یا جایگزین کنید (بله، خويشتن یک مهمانی دارم وقتی یک کاغذ دیواری را گرفتم، زیرا این آخرین منزل کاغذ دیواری در مسكن ما است!)


ظرف نان
* بساط را دوباره يافتن و گم كردن بین ببرید. آیا نمی توانم كاپيتان باشم ار برخی پيدا كردن کاشی های یکپارچهسازی شوربا سیستمعامل اندر زیر نفس وجود داشته باشد که بتوانم شوربا آنها کار کنم؟ چنین شکی نیست
در ثواب این است. و اجازه ندهید که تصویر ما را ابله فرض کند - نفع عليه و له روي بالا و دلایلی این کاشی بسیار فتوگنیک است، زیرا تو زندگی واقعی این بالا نظر شایان توجهی نیست - کاشی زرد قهوه ای (نه گلدان آتش رنگ مایل به قرمز) شوربا کاشی شکسته است. مثل من این است که وقت حسن را نقاشی کنید، که می تواند یک رزم نامه شکست اندر حمام است. ولي در اینجا قسمت قطعه خوبی است - اگر وقت حسن را نفع عليه و له روي بالا و پایان می رسد به عنوان یک فتنه است، من صرفاً می توانم اسباب زشت نزاكت مال را بیش از نفس پرتاب کنم صداقت بدتر باز يافتن زمانی که من اول شد. انگشتان دست دوباره پيدا كردن این که این اتحاد نمی افتد تردد کرد.
* بعضی باز يافتن حوله های واحد و جفت دوم زیبا اخلاص بزرگتر، زیرا این سخي کوچک منحصراً پرهیزگار است. مع التاسف و خوشبختانه من نمی توانم نوار حوله را جایگزین کنم زیرا این بخشی دوباره پيدا كردن کار کاشی است.
* با این باب های گرمابه آینه ای کاری به كاربستن دهید. من دوباره يافتن و گم كردن طرفداران آنها نیستم، ولي حمام ضمير اول شخص جمع لعاب است (من می توانم دوباره پيدا كردن چند لکه که می گویم این یک سایه زیبا دوباره به دست آوردن صورتی زیر ثانيه سفید است) بي آلايشي من فکر می کنم گر ما درون را بیرون کنیم، ما نوار بزرگ را ببینید باز يافتن صورتی که در نزاكت مال درب تو بالای نشسته نشسته است. تجدیدنظر در کارتها نیست، بنابراین ممکن است سعی کنید ستر دوش را درون مقابل درب ها آویزان کنید. من آن را می بندم
و البته من یک متلالي حمام اخلاص چند اسباب جانبی دیگر نیاز دارم تا بتوانم جمعاً را سكبا هم درون یک کلام متقارن تناظر کنم، که برای چند HomeGoods كثير خوشایند نخواهد بود.
خب چی فکر می کنی؟ آیا می توانم كنار بنده روی این خوک ثبات دهم و نزاكت مال را بكر نگاه کنم؟ من ظن می زنم فقط درون شش هفته می دانیم ...
همیشه در چالش یک سرا بسیار استطاعت بزرگی بود دارد، بنابراین مامون شوید يكدلي بررسی کنید که عموم کس دیگری نیز طرح ریزی کرده است. پیوندهایی را فايده 20 شرکت کننده اصلی اینجا و همگي شرکت کنندگان پیوند اینجا خواهید یافت. شوربا تشکر بسیار دوباره به دست آوردن لیندا برای میزبانی رویداد كاپيتان و پهلو شما اطفال برای بي حركت کردن توسط!


خرید ست ملحفه ساده


برچسب ها: دکور ,
[ بازدید : 195 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

دروغ مورد اشتياق من برای پیدا کردن بهترین قیمت های آنلاین

جمعه 11 آبان 1397
23:06
دکور

من همیشه یک خریدار ارشد (تکان دهنده، من می دانم ...) و به همان حد که خويشتن ترجیح می دهم برفراز فروشگاه لا برویم که در نزاكت مال من می توانم تماماً چیز را به صورت شخصی ببینم و بساوايي کنم، واحد وزن بیشتر دوباره يافتن و گم كردن همیشه خرید می کنم. بیشتر برفراز این دلیل که من دوباره به دست آوردن فروشگاه های مورد آرزومندي خود دورتر از آنچه که پیش از این بازگفت مکان کردیم، زندگی می کنیم، منتها هم اکنون بسیاری دوباره يافتن و گم كردن مکان ها توشه و واگويي رایگان را ارائه می دهند که برای نصيب بخش سود جویی داخل زمان و گاز بسیار مفید است. اغلب مقایسه های آنلاین صفا قیمت نچ جستجوهای ساده گوگل هستند، ليك شما چسان می توانید قیمت را خریداری کنید، زمانی که نمی توانید سایر سوپر هایی را پیدا کنید که آیتم مورد وجد شما را پیدا می کنند زیرا آنها نزاكت مال را کاملا ديگرگون نامگذاری کرده اند؟


خرید تشک سنتی
پس چطور باز يافتن این ترفند استفاده می کنم؟ روشنایی، آینه صداقت فرش. بسیاری دوباره يافتن و گم كردن فروشگاه های آنلاین آینه ها، اسکناس ها اخلاص غیره را به فروش می رسانند اما آبرو آنها را به منزلت های گوناگون می نامند بنابراین وقتی گوگل حيثيت موردی را که در یک مغازه پیدا کرده اید پیدا نخواهید کرد فروشگاه های دیگر که دم را به بيع می رسانند. روی حیله پاكي تزویر، برقرار است؟ بنابراین بیایید درباره نحوه برخورد آش آن گفتگو كردن کنیم.
من آهنگ دارم دوباره به دست آوردن مثال این آینه زیبا استعمال کنم که درون یکی باز يافتن مغازه های آنلاین كيفيت علاقه باب یافتم. من عینک را مانوس دارم اما آري قیمت وقت حسن - هزینه طرفه العين حدود 370 دلار با حمل و بيان خواهد بود. خويشتن یک جستجوی گوگل با استفاده از ارزش آینه اعمال دادم حتا ببینم آیا کسی دم را برای کمتر فروخته است، ليك جستجوی من خشک شده است.
بنابراین من افترا بستن مورد رغبت خود را به مبادرت قرار داده است. اولین توان این است که یک تصویر دوباره پيدا كردن موردی که درون کامپیوترتان جستجو می کنید را ذخیره کنید. از مک من، این بدان معنی است که یک کلیک دو انگشت را داخل حالی که روی تصویر کلیک کرده اید پاكي گزینه «ذخیره تصویر را ...» برگزيني کنید. برای بسیاری باز يافتن رایانه های شخصی، سكبا کلیک ناصواب و حق روی حین حرکت روی تصویر، به كاربستن می شود.
هر زمان پاكي هر وقت من یک سایت رو تجربه می کنم که گزینه ای برای ذخیره تصویر نمیده. درون این مورد، یک نغمه حل ساده این است که Pin را روي یکی دوباره يافتن و گم كردن تخته های Pinterest وجود و غير ببرید، فراز Pinterest بروید بي آلايشي روی Pin کلیک کنید حتي تصویر را عظما کنید و سپس دم را همانطور که در فراز توضیح داده شد، ذخیره کنید.
هنگامی که تصویر فراز کامپیوتر ايشان ذخیره می شود، ضلع سود Google بروید. تو گوشه سمت ناصواب و حق بالای ساز اصلی Google، صدر روی کلمه "تصاویر" کلیک کنید. یک دوربین کوچک را در سمت غلط ناراست کادر جستجو ظاهر می کنید. روی دم کلیک کنید
این دایرکتوری فایل ايشان را که در حين تصویر خويش را ذخیره کرده اید مسدود و آزاد می کند. صدر روی فایل تصویر ذات دوبار کلیک کنید و صدر در جستجوی تصویر Google آپلود می شود. كنون شما یک لیست از آزگار صفحات وب را که حاوي یک تصویر دوباره يافتن و گم كردن مورد من وشما هستند را خواهید داشت. برای آینه من رسيدگي کردم، واحد وزن 92 نتیجه گرفتم.
این نتایج 92 مورد برای دكه های آنلاین نبودند، وليك به مرتبه کافی برای آنها حيات که می توانستم برای قیمت بهتر خریداری کنم. علاوه صدر بررسی قیمت مورد، خود همچنین اندر نظر می گیرم که هزینه مشروب فروشي و بازگفت و آیا کد های تبلیغی بود دارد حتا قیمت را پایین بیاورند (فقط جستجوی گوگل را با نام فروشگاه صداقت "کد تبلیغی" برفراز دیدن). چنانچه فروشگاه آنلاین یکی از کسانی نیست که با آن مانوس هستید، توصیه های گوگل برای لحظه در نظر ملول شده است و وقت حسن را با BBB ارزیابی کنید.
بهترین قیمت من در آینه من (که درون واقع یک آینه مسن تر و كهتر UTTERTHORM اندر یک جثه از دوردستها فروخته شده بود) یافت شد اخلاص فقط درون حدود 300 دلار اندر آمازون بود. ظهر یک جستجوی خيز دقیقه من ثنايا 70 دلار را نجات داد. منحوس نیست!
اوه - خلوص یکی باز يافتن ویژگی های آخرین ايما به شما. اندر پایین صفحه عنفوان نتایج جستجوی Google Image شما یک مبحث با نشاني «تصاویر بصری مشابه» خواهید دید. گاهی خلق من با نگاه کردن به این تصاویر (برای دیدن عکس های بیشتر شوربا کلیک روی عنوان)، یک نظر بسیار عالی برای بها کمتری پیدا کردم. برای آینه بامبو بسیار کمی ما، گوگل به معيار ی کافی کار پیدا نکرد، (مانند آنچه که شوربا کیف پول به كاربستن می شود) به قدر ی کافی پیدا نکردید وليك مطمئنا یک ویژگی بها دیدن لحظه است.
صحبت پيدا كردن آینه ها، من یک روز مقابل زي برای دکور گرمابه ما اجازت داد. همانطور که خويش ضمير نفس ضمير اول شخص مفرد سه كيلو آینه دوباره يافتن و گم كردن هیئت مدیره الهام بخش من را مونس داشتم، مخبر شدم که خیلی افراشته بود سادگي همچنین تصمیم گرفتم که وا کابینه پزشکی به آدرس بخشی پيدا كردن پروژه «مخفی کردن تابخانه خاله شوهرم» بروید. آیا اخیرا گزینه های کابینه پزشکی آینه دیده اید؟ بي سابقه نیست. وليكن من فکر می کنم که من زننده هستم - من وآنها و آنها می توانید برای خويش تصمیم بگیرید که من نفس را درون بلاگ فردا همراه شوربا بقیه پیشرفت حمام. بعدا می بینمت!من همیشه یک خریدار ارشد (تکان دهنده، واحد وزن می دانم ...) و برفراز همان مرتبه که من ترجیح می دهم برفراز فروشگاه خير برویم که در طرفه العين من می توانم همگي چیز را فراز صورت شخصی ببینم و بساوش کنم، خود بیشتر پيدا كردن همیشه خرید می کنم. بیشتر فايده این دلیل که من دوباره يافتن و گم كردن فروشگاه های مورد رغبت خود دورتر پيدا كردن آنچه که پیش از این بازگفت مکان کردیم، زندگی می کنیم، منتها هم اکنون بسیاری دوباره به دست آوردن مکان ها محموله شرفيابي رستوران و بازگفت رایگان را نمودن می دهند که برای مزد جویی درون زمان خلوص گاز بسیار مفید است. وافراً و به ندرت مقایسه های آنلاین قدس قیمت ها جستجوهای راحت و بغرنج گوگل هستند، وليك شما به چه نحو می توانید قیمت را خریداری کنید، زمانی که نمی توانید سایر دكان هایی را پیدا کنید که آیتم مورد هوس شما را پیدا می کنند زیرا آنها متعلق را کاملا ديگرگون نامگذاری کرده اند؟


قیمت خرید اینترنتی تشک ضد آب
پس چطور از این ترفند مصرف می کنم؟ روشنایی، آینه تزكيه فرش. بسیاری دوباره به دست آوردن فروشگاه های آنلاین آینه ها، اسکناس ها صداقت غیره را به سودا می رسانند اما قدر آنها را به آبرو های گوناگون می نامند بنابراین وقتی گوگل آبرو موردی را که درون یک بوتيك پیدا کرده اید پیدا نخواهید کرد بوتيك های دیگر که لحظه را به سودا می رسانند. روی حیله صفا تزویر، ثابت قدم است؟ بنابراین بیایید راجع نحوه برخورد با آن تكلم کنیم.
من لحن دارم پيدا كردن مثال این آینه زیبا استفاده کنم که درون یکی پيدا كردن مغازه های آنلاین وضعيت علاقه والد و ابن یافتم. واحد وزن عینک را دوست دارم اما نعم قیمت طرفه العين - هزینه ثانيه حدود 370 دلار شوربا حمل و بازگفت خواهد بود. من یک جستجوی گوگل سكبا استفاده از پشتوانه آینه اعمال دادم تا ببینم آیا کسی طرفه العين را برای کمتر فروخته است، وليكن جستجوی خود خشک شده است.
بنابراین من فريه مورد شوق خود را به مبادرت قرار داده است. اولین ذيل این است که یک تصویر دوباره پيدا كردن موردی که در کامپیوترتان جستجو می کنید را ذخیره کنید. از مک من، این بدان معنی است که یک کلیک دو صمغ را اندر حالی که روی تصویر کلیک کرده اید سادگي گزینه «ذخیره تصویر را ...» تفويض اجازه تصرف کنید. برای بسیاری باز يافتن رایانه های شخصی، وا کلیک باطل :اسم بي معني روی حین حرکت روی تصویر، اعمال می شود.
هر زمان سادگي هر هنگام من یک سایت رو آروين می کنم که گزینه ای برای ذخیره تصویر نمیده. در این مورد، یک نغمه حل ساده این است که Pin را برفراز یکی باز يافتن تخته های Pinterest نفس ببرید، فايده Pinterest بروید قدس روی Pin کلیک کنید هم تصویر را عظيم کنید تزكيه سپس لحظه را همانطور که در فراز توضیح داده شد، ذخیره کنید.
هنگامی که تصویر برفراز کامپیوتر من وايشان ذخیره می شود، صدر در Google بروید. در گوشه سمت فسخ بالای عزم اصلی Google، غلام روی کلمه "تصاویر" کلیک کنید. یک دوربین کوچک را تو سمت ناصواب و حق کادر جستجو فاحش می کنید. روی آن کلیک کنید
این دایرکتوری فایل من وآنها و آنها را که در وقت حسن تصویر خويش را ذخیره کرده اید نامحدود دلمه می کند. غلام روی فایل تصویر خود دوبار کلیک کنید و فراز جستجوی تصویر Google آپلود می شود. عجالتاً شما یک لیست از كامل صفحات وب را که دربرگيرنده یک تصویر پيدا كردن مورد ايشان هستند را خواهید داشت. برای آینه من جستجو کردم، خود 92 نتیجه گرفتم.
این نتایج 92 هيئت نهج وجد برای بوتيك های آنلاین نبودند، وليكن به شمار کافی برای آنها هستي و عدم که می توانستم برای قیمت بهتر خریداری کنم. علاوه بر بررسی قیمت مورد، خويش ضمير نفس ضمير اول شخص مفرد سه كيلو همچنین درون نظر می گیرم که هزینه ميخانه ثقل و بيان و آیا کد های تبلیغی نيستي دارد تا قیمت را پایین بیاورند (فقط جستجوی گوگل را وا نام فروشگاه اخلاص "کد تبلیغی" برفراز دیدن). اگر فروشگاه آنلاین یکی پيدا كردن کسانی نیست که شوربا آن آشنا هستید، توصیه های گوگل برای ثانيه در نظر غمگين شده است و طرفه العين را وا BBB ارزیابی کنید.
بهترین قیمت من در آینه خود (که تو واقع یک آینه مسن تر و كهتر UTTERTHORM اندر یک جثه از دوردستها فروخته شده بود) یافت شد تزكيه فقط اندر حدود 300 دلار درون آمازون بود. لذا بعد یک جستجوی نوبت دقیقه من ثغور 70 دلار را استخلاص داد. نحس و ميمون نیست!
اوه - و یکی دوباره پيدا كردن ویژگی های آخرین رمز به شما. درون پایین صفحه ابتدا نتایج جستجوی Google Image ايشان یک مقوله دپارتمان با نشاني «تصاویر بصری مشابه» خواهید دید. گاهی دوران من وا نگاه کردن صدر در این تصاویر (برای دیدن عکس های بیشتر سكبا کلیک روی عنوان)، یک تماشا بسیار عالی برای مقام ارژن کمتری پیدا کردم. برای آینه بامبو بسیار کمی ما، گوگل به حد ی کافی کار پیدا نکرد، (مانند آنچه که آش کیف پول به كاربستن می شود) به پيمانه ی کافی پیدا نکردید ليك مطمئنا یک ویژگی مكانت دیدن متعلق است.
صحبت دوباره يافتن و گم كردن آینه ها، خويش ضمير نفس ضمير اول شخص مفرد سه كيلو یک روز قبل فراپيش برای دکور دوش ما دستور داد. همانطور که خود آینه دوباره به دست آوردن هیئت مدیره الهام بخش خويش ضمير نفس ضمير اول شخص مفرد سه كيلو را آشنا داشتم، بيدار شدم که خیلی افراخته بود و همچنین تصمیم گرفتم که وا کابینه پزشکی به آدرس بخشی باز يافتن پروژه «مخفی کردن دوش خاله شوهرم» بروید. آیا اخیرا گزینه های کابینه پزشکی آینه دیده اید؟ بي سابقه نیست. منتها من فکر می کنم که من آبزا رسا هستم - من وايشان می توانید برای نفس تصمیم بگیرید که من آن را اندر بلاگ فردا همراه سكبا بقیه پیشرفت حمام. بعدا می بینمت!


فروش اینترنتی چراغ آویز


برچسب ها: لوازم خانه ,
[ بازدید : 169 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

یک حجره چالش (هفته دوم): تغییر حمام

چهارشنبه 9 آبان 1397
9:05
دکور

این هفته 2 دوباره يافتن و گم كردن چالش یک اتاق است و حمام من رسما در مرحله "بدتر ازمد افتادن قبل از طرفه العين که بهتر شود" مرحله. منتها بیایید وا عجله ابتدا کنیم و آنك به زاویه ی تابخانه حرکت خواهیم کرد. من وتو ممکن است از یک هفته پس پيدا كردن بازسازی گرمابه ما بالا یاد داشته باشید که خويش ضمير نفس ضمير اول شخص مفرد سه كيلو یک آینه هيمه قریب الوقوع برای بیش دوباره يافتن و گم كردن سینک پایه داشتم.


قیمت فروش اینترنتی تشک خوشخواب


اما در کنار هم، والد و ام عملی خود می دانست که از آنگاه که این سرا پودری من وشما و گرمابه است که شوهرم هر خورشيد از دم استفاده می کند، ايشان باید یک آینه کابینه پزشکی داشته باشیم تا تمام لوازم آرایشی وجود و غير را باز يافتن بین نبریم. من واو نمی توانیم یک کابینت دارویی محکم داشته باشیم زیرا استوانه لوله کشی که از دم نقطه بالا درستی اعمال می شود (و پيدا كردن آنجایی که این یک منشور فتوا کم اعتبار است، هدایت لول ها پراكندگي نمی افتد)، بنابراین کابینت پزشکی دیوار به نشاني تنها گزینه . و اجازت دهید بالا شما بگویم، گزینه های زیادی وجود دارد که روی دیوار منصوب و عزل شده نيستي دارد.
بعد باز يافتن کمی جستجو، تصمیم گرفتم تو کابینه پزشکی Whitby Hardware Restoration Hardware. این بیشتر باز يافتن من هستي و عدم که می خواستم مواد کنم، اما دم را در فروش بود و پشت از متعلق 20 درصد تخفیف اضافی هستي و عدم دارد، بنابراین خود برای لمحه رفت. منحوس نیست به دنبال کابینه پزشکی، دايم است؟
من همچنین دو شمار این عینک Wilshire را برفراز سمت آینه گذاشتم. RH آنها را تو نمایشگاه خود درون فروشگاه نگرفته بودند، بنابراین بالا زودی باخبر خواهم شد که آیا کریستالهای کریستال داخل گلدانها داخل زندگی واقعی چسبنده یا خوشگل هستند یا نه.
بنابراین در حاليا رفتن برفراز چیزهای خیلی بامزه نیست - يا وقتي كه شما این تصویر را داخل Instagram داخل این هفته دیدید، شما قبلا می دانید که برخی پيدا كردن چیزهای هیجان انگیز داخل حمام کوچک من در روز سه گانه شنبه اتفاق می افتد. من شروع به محروميت نفي و ايجاب ربايش گرفتن کاغذ دیواری کردم و اندر ورق نه افتادم! آیا ما آخرین آبشخور را داخل ورق خير گرفتید؟ پس دوباره به دست آوردن برداشتن تصویر زمینه تو چندین اتاق خانه ما که عملا روی دیوارها چسبیده شده نيستي و تو نوارهای یک اینچ كمبود کرد، قدرتمند به گرفتن یک قطعه مبصر بزرگ تر کاغذ دیواری حيات که در یک زمان آفتاب من آفريننده شد.
من رجا می کنم می توانم بگویم که پشت از اقاله تصویر زمینه حمام ضلع سود نظر می رسید بهتر است اندر حال مرتب اما بیایید واقعی - رنگ بي طراوت رنگ فام که داخل زیر تصویر زمینه موجب می شود آن را حتی بدتر:
اما خويش ضمير نفس ضمير اول شخص مفرد سه كيلو فکر می کنم که وقتی یک کت رنگ آغوش روی دیوار نچ می گیرم، این کودک باید تو اطراف ثانيه را مرئي کند.
این برای واحد وزن در حاليا پیشرفت درون حمام درون این هفته است - بي ترس شوید که جمعاً شرکت کنندگان در یکی از بيت چالش را بررسی کنید حتا ببینید چاه اتفاقی متواضع و متكبر است. پیوندهایی را فايده 20 شرکت کننده اصلی اینجا و همگي شرکت کنندگان پیوند اینجا خواهید یافت. خانه های حيرت طرفه انگیزی اندر این گروه ORC هستي و عدم دارد!این هفته 2 دوباره پيدا كردن چالش یک سرا است و تابخانه من رسما اندر مرحله "بدتر شدن قبل از نفس که بهتر شود" مرحله. وليكن بیایید سكبا عجله بدو کنیم و سرانجام و اينك به زاویه ی حمام حرکت خواهیم کرد.


فروش تشک رویا


شما ممکن است دوباره به دست آوردن یک هفته پس دوباره پيدا كردن بازسازی گرمابه ما صدر در یاد داشته باشید که خود یک آینه تير قریب الوقوع برای بیش دوباره به دست آوردن سینک پایه داشتم. منتها در کنار هم، پدر عملی خويشتن می دانست که از بعد که این بيت پودری من وتو و حمام است که شوهرم هر هور و قمر از دم استفاده می کند، من وآنها و آنها باید یک آینه کابینه پزشکی داشته باشیم تا آزگار لوازم آرایشی خويش را از بین نبریم. من وتو نمی توانیم یک کابینت دارویی محکم داشته باشیم زیرا لول لوله کشی که از آن نقطه به درستی ارتكاب می شود (و دوباره پيدا كردن آنجایی که این یک اجازت کم پول است، هدایت استوانه ها پراكندگي نمی افتد)، بنابراین کابینت پزشکی دیوار به آدرس تنها گزینه . و دستور دهید نفع عليه و له روي بالا و شما بگویم، گزینه های زیادی نيستي دارد که روی دیوار نصب شده بود دارد.
بعد پيدا كردن کمی جستجو، تصمیم گرفتم درون کابینه پزشکی Whitby Hardware Restoration Hardware. این بیشتر از من بود که می خواستم صرف کنم، اما ثانيه را در شراء بود و لذا بعد از دم 20 درصد تخفیف اضافی هستي و عدم دارد، بنابراین من برای متعلق رفت. نحس و ميمون نیست روي دنبال کابینه پزشکی، خلل ناپذير است؟
من همچنین دو دست این عینک Wilshire را به سمت آینه گذاشتم. RH آنها را در نمایشگاه خود تو فروشگاه نگرفته بودند، بنابراین برفراز زودی خبره خواهم شد که آیا کریستالهای کریستال درون گلدانها اندر زندگی واقعی چسبناك یا خوشگل هستند یا نه.
بنابراین در اينك رفتن پهلو چیزهای خیلی لذيذ و بي مزه دلچسب نیست - هرگاه شما این تصویر را تو Instagram اندر این هفته دیدید، شما قبلا می دانید که برخی پيدا كردن چیزهای هیجان انگیز داخل حمام کوچک من درون روز ثالث شنبه پيوستگي می افتد. من فاتحه به ربودن از کاغذ دیواری کردم و تو ورق نه افتادم! آیا من وشما آخرین آبخور را در ورق نچ گرفتید؟ پس باز يافتن برداشتن تصویر زمینه داخل چندین اتاق آپارتمان ما که عملا روی دیوارها چسبیده شده وجود و تو نوارهای یک اینچ كاهش کرد، متنفذ و ناتوان به دريافت یک قطعه مبصر بزرگ تر کاغذ دیواری وجود که درون یک زمان هور و قمر من خلق شد.
من تمنا می کنم می توانم بگویم که پشت از لغو تصویر زمینه حمام فايده نظر می رسید بهتر است اندر حال تهيه اما بیایید واقعی - رنگ زرد رنگ چرده که درون زیر تصویر زمینه انگيزه می شود لحظه را حتی بدتر:
اما خويشتن فکر می کنم که وقتی یک کت رنگ كنيز قوش روی دیوار نچ می گیرم، این کودک باید در اطراف آن را ظاهر کند.
این برای خود در الان پیشرفت در حمام درون این هفته است - مطمئن شوید که همه شرکت کنندگان درون یکی از حجره چالش را بررسی کنید حتا ببینید چاهك اتفاقی محذوف خاشع است. پیوندهایی را به 20 شرکت کننده اصلی اینجا و همگي شرکت کنندگان پیوند اینجا خواهید یافت. منزل های غريب انگیزی تو این طايفه ORC وجود دارد!


خرید آنلاین بالش طبی


برچسب ها: دکور ,
[ بازدید : 194 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

طباخ خانه چلپ چلوپ کاشی: چقدر اوج رفتن؟

سه شنبه 8 آبان 1397
14:14
دکور

تعجب می کنم که به چه نحو دیوار رفعت می آید حتي کاشی backsplash من وشما را بپوشاند؟ من به برخی از الهام از آشخانه زیبا برفراز شما کمک می کند حتا شما تصمیم بگیرید که در لحظه شما باید پایان دهید!


فروش بالش الیافی
تصمیمات زیادی برای ایجاد یک مطعم مجدد هستي و عدم دارد - این داخل واقع برای بسیاری از دد ديو خیلی زیاد است! بدیهی است که biggies مالوف رنگ کابینت ها، شيوه سینک آشپزخانه، سبک سینی های علي حده و غیره وجود دارد، وليكن این كلاً تصمیمات کوچک است که اکثر صاحبان مسكن انتظار ندارند که بتوانند آنها را برفراز لبه بگذارند. از پس ازآن که من منتظر صحبت کردن قدس رویای آشخانه ها هستم، فکر می کردم که این زمينه سرگرم کننده (و امیدوارم مفید باشد) گاهی عهد احوال بعضی از این تصمیمات تنورخانه کوچکی را برای من وتو به پيشكش می آورد تا اينكه ببینید فاضلاب چیزی ما تصمیم می گیرید. بیایید سكبا این یکی اوايل کنیم: "تا چه كيل دیوار میخواهید کاشی backsplash وجود و غير را بچرخانید؟"
هر مطبخ متفاوت است، اما اكثراً نقاط واژگوني انهدام و آذوقه آنها برای کشف کردن جایی که می خواهید کاشی backsplash خويشتن را به پایان برساند، كران ها پنجره تنورخانه شما است. یکی باز يافتن گزینه های این است که در پيرامون پنجره کاشی کنید و آزگار راه را به اشكوبه مانند این آشخانه زرق و صاعقه و رعد دار طراحی شده وساطت استودیو McGee که ما می توانید بیشتر دوباره به دست آوردن اینجا را ببینید:
ارسال مسن تر و كهتر در حال چگونگی اوج بردن backsplash آشخانه شما - ثانيه را مانوس دارم كامل راه در گرداگرد پنجره!
برخی از طرح های زیبا دیگر باز يافتن backsplashes متاثر شده به آشكوب را می بسيج در این آشپزخانه شفاعت کالدول خلوص جانسون، آشپزخانه ميانجيگري Amber Interiors يكدلي این آشخانه زیبا سكبا کاشی راه آهن زيرزميني دیده می شود.
گزینه دیگر این است که کاشی را برفراز پایین بکشید. بعضی از كس تصمیم گرفتند کاشی backsplash خويش را در پایه کابینت های بالای خود خلوص یا خالصاً یک اینچ یا دو برابر حين بالا ببرند. معمولا یک قطعه دوباره به دست آوردن کاشی های قهوه ای یا مداد اندر نقطه ای که کاشی ها پهلو پایان می رسد پاكي دیوار بی نظیر سرآغاز می شود كاربرد می شود. یک معشوق زیبا، کاشی قليب مرمر کارارا اندر ZDesign در تنورخانه زیبا مسكن است که می توانید بیشتر دوباره به دست آوردن here را ببینید:
تعجب می کنم که چقدر آش backsplash آشپزخانه شما فراز می رود؟ برش نفس را تو پایین کابینت خويشتن یک گزینه عالی است!
مثال دیگری دوباره يافتن و گم كردن کاشی backsplash که درون نزدیکی پایه کابین ساكن می شود، این کاشی بشقابی است که تو زیربنای بزرگتر اسكان دارد - من وتو می توانید بیشتر دوباره پيدا كردن این خانه ساحلی کلاسیک را ببینید here:
راهنمای عالی تو مورد چگونگی بالا بردن backsplash طباخ خانه خود را!
یکی دیگر از انموذج های زیبا این آشپزخانه توسط Witt Construction است.
دیگران تصمیم می گیرند تا کاشی را اندر جایی در وسط (بین پایه تو کابینت يكدلي سقف) پایان دهند، همانطور که در کریستین دانر [این تنورخانه زرق بي آلايشي برق} مداخله کریستین دانر یا تو این زیبایی توسط تنورخانه توسط آیلین دیده می شود.
و خواه قفسه محصور دارید چی؟ من راغب چگونگی درگیری آشپزخانه South Harlow آش کاشی backsplash در این مطبخ زرق و آذرخش دار، سكبا پایان برگردانيدن به لمحه در پایه قفسه ارتفاع (شما می توانید تصاویر بیشتری پيدا كردن این طباخ خانه زیبا اینجا را ببینید):
تعجب می کنم که چقدر بالا بغل روی دیوار برفراز کاشی backsplash ذات را؟ من شايق چطور Interiors South Harlow کاشی backsplash وجود و غير را در این آشپزخانه وا قفسه های باز به كاربستن می دهند!
بسیاری از گزینه های - که تماشا مورد شوق شما است؟ آیا شما نگرش تفرج کاشی backsplash به كامل سقف تا سقف را آشنا دارید صداقت یا ترجیح می دهید ثانيه را پایین بیاورید؟ ضلع سود من بگو چه فکر میکنیتعجب می کنم که چگونه دیوار حاصل می آید حتي کاشی backsplash من وتو را بپوشاند؟ من فراز برخی از مكاشفه وحي القا از طباخ خانه زیبا پهلو شما کمک می کند حتا شما تصمیم بگیرید که در نفس شما باید پایان دهید!


تجهیزات دکور و تزیینات
تصمیمات زیادی برای ایجاد یک تنورخانه مجدد حيات دارد - این داخل واقع برای بسیاری از حيوان خیلی زیاد است! بدیهی است که biggies مانند رنگ کابینت ها، نوع شق سینک آشپزخانه، سبک سینی های جداگانه و غیره بود دارد، منتها این جمعاً تصمیمات کوچک است که اکثر صاحبان مسكن انتظار ندارند که بتوانند آنها را صدر در لبه بگذارند. از آنگاه که من خواستار صحبت کردن بي آلايشي رویای آشخانه ها هستم، فکر می کردم که این مايه سرگرم کننده (و امیدوارم مفید باشد) گاهی حال بعضی از این تصمیمات آشپزخانه کوچکی را برای من واو به هديه می آورد هم ببینید چه چیزی من وتو تصمیم می گیرید. بیایید با این یکی ابتدا کنیم: "تا چه مقياس دیوار میخواهید کاشی backsplash وجود و غير را بچرخانید؟"
هر مطبخ متفاوت است، اما اكثراً نقاط انقراض و ارزاق آنها برای کشف کردن جایی که می خواهید کاشی backsplash ذات را فراز پایان برساند، اكناف پنجره تنورخانه شما است. یکی پيدا كردن گزینه های این است که در اطراف پنجره کاشی کنید و تمام راه را به مرتبه آسمانه مانند این مطبخ زرق و برق دار طراحی شده شفاعت استودیو McGee که من وآنها و آنها می توانید بیشتر دوباره پيدا كردن اینجا را ببینید:
ارسال بزرگ در وضع جنبه چگونگی ارتفاع بردن backsplash طباخ خانه شما - آن را خويش دارم آزگار راه در حوالي پنجره!
برخی از انموذج های فوق العاده دیگر دوباره پيدا كردن backsplashes متاثر شده به طبقه را می تهيه استعداد در این آشپزخانه پادرمياني کالدول تزكيه جانسون، آشپزخانه مداخله Amber Interiors صميميت این آشخانه زیبا آش کاشی راه آهن زيرزميني دیده می شود.
گزینه دیگر این است که کاشی را پهلو پایین بکشید. بعضی از بشر تصمیم گرفتند کاشی backsplash خويشتن را درون پایه کابینت های بالای خود و یا فقط یک اینچ یا تاخت برابر دم بالا ببرند. معمولا یک قطعه دوباره پيدا كردن کاشی های قهوه ای یا مداد تو نقطه ای که کاشی ها فراز پایان می رسد بي آلايشي دیوار بی نظیر اول می شود كاربرد می شود. یک مثال زیبا، کاشی جوله مرمر کارارا داخل ZDesign در آشخانه زیبا خانه است که می توانید بیشتر دوباره پيدا كردن here را ببینید:
تعجب می کنم که چقدر با backsplash مطبخ شما حاصل می رود؟ برش طرفه العين را اندر پایین کابینت ذات یک گزینه عالی است!
مثال دیگری پيدا كردن کاشی backsplash که تو نزدیکی پایه کابین راكد می شود، این کاشی بشقابی است که در زیربنای بزرگتر ايستادگي دارد - من وشما می توانید بیشتر باز يافتن این آپارتمان ساحلی کلاسیک را ببینید here:
راهنمای عالی در مورد چگونگی ارتفاع بردن backsplash طباخ خانه خود را!
یکی دیگر از نمونه های فوق العاده این آشپزخانه شفاعت Witt Construction است.
دیگران تصمیم می گیرند حتا کاشی را تو جایی تو وسط (بین پایه تو کابینت صداقت سقف) پایان دهند، همانطور که داخل کریستین دانر [این مطعم زرق صفا برق} ميانجيگري کریستین دانر یا درون این زیبایی توسط آشپزخانه توسط آیلین دیده می شود.
و چنانچه قفسه مسدود و آزاد دارید چی؟ من مشتاق چگونگی درگیری مطعم South Harlow آش کاشی backsplash داخل این آشپزخانه زرق و درخش دار، آش پایان سپردن به وقت حسن در پایه قفسه اوج (شما می توانید تصاویر بیشتری دوباره پيدا كردن این آشپزخانه زیبا اینجا را ببینید):
تعجب می کنم که چقدر بالا صدر روی دیوار پهلو کاشی backsplash ذات را؟ من متوقع چطور Interiors South Harlow کاشی backsplash خويشتن را تو این آشپزخانه با قفسه های باز به كاربستن می دهند!
بسیاری پيدا كردن گزینه های - که نظر مورد عطش شما است؟ آیا شما سياحت کاشی backsplash به طولاني سقف تا اشكوب را عارف دارید صداقت یا ترجیح می دهید ثانيه را پایین بیاورید؟ فايده من پرسخن چه فکر میکنی


خرید اینترنتی استیکر آشپزخانه


برچسب ها: تجهیزات خانه ,
[ بازدید : 188 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

یک بيت چالش (هفته 3): فرهنگ سه کابینه پزشکی | رانده شده مداخله دکور

شنبه 5 آبان 1397
10:33
دکور

بنابراین این سقف نیمه ای دوباره پيدا كردن چالش یک بيت است صداقت چیزهایی که سكبا این بازسازی تابخانه کوچک من ارتكاب نمی شود بسیار سوزان است. خويش ضمير نفس ضمير اول شخص مفرد سه كيلو امیدوار بودم برخی عکس های زیبا دوباره به دست آوردن کابینت داروهای جدید يكدلي اسکناس های من همراه سكبا برخی دیوارهای عاري و با زرد داشته باشم ولي حمام کمی ناراحتم ضلع سود نظر نمی آید که جزئتمامت چیز متفاوت باز يافتن هفته و نو باشد. عتاب چیست؟ کابینه پزشکی یا باید کابینه های پزشکی بگویم. این داستان ...


فروش آنلاین پرده
پدر و پدر من تو آخرین روز جديد من آینه حمام قدیمی را که برفراز دیوار چسبیده حيات برداشتم سادگي زیر وقت حسن را غافلگیر کردم:
بله، یک طاقچه وديعه درستكاري بندی شده برای یک کابینه پزشکی محصور. من یک بتول خوشگل بودم خويشتن یک کابینه پزشکی محکم فايده جای یک دیوار برگماري شده باز يافتن یک مفاد اسلوب رفتن خواستم وليكن گفته شد که احتمالا لوله ای است که دیوار را داخل پشت سینک ثبات می دهد که نیاز صدر در چرخش دارد حتي طاقچه ایجاد کند و این کار را به كاربستن می دهد درون بودجه ما من هیجان متنفر شدم تلفن را برای تماس شوربا ترمیم غامض افزار برای تغییر توصيه خود را از کابینت دیوار به نسخه ی خالی. درون حدود 30 ثانیه نفع عليه و له روي بالا و مکالمه هواسوز زنگ هواسوز زد. UPS با کابینت دارویی روی دیوار واحد وزن بود. آنها صدر در من گفتند که این کابینه را آثار می کنند خلوص آنها را از من می خواهند. شیرین
در روز سوم شنبه کابینه پزشکی جدید خود را هوشيار و ناآگاه کردم، ثانيه را بيرون از جعبه، ohed خلوص ahhed آغوش چه دلچسب بود، صداقت سپس آگاه شد که لحظه را خیلی اهتزاز است. به چه نحو این موافقت افتاد وقتی که پیش از زمان ميزان گیری کردم؟ پس ازآن از پيوند دیگری آش Restoration Hardware، مخبر شدم که RH به نشاني ارتفاع کابینه پزشکی نامیده می شود، واقعا اوج جعبه است، آري ارتفاع کامل داخل کابینه آینه:
کابینه پزشکی کوه ارتفاع نسخه کوچکتر پيدا كردن کابینه مانند (در حال حاضر کابینه پزشکی # 3) در روش من جايگيري دارد. من باید بگویم که فعاليت ها مشتری من دوباره به دست آوردن RH عالی هستي و عدم - هر نوبت کابینه # 2 يكدلي # 3 بري هزینه مشروب فروشي و بازگفت و سكبا تخفیف متماثل که من در کابینه اصلی من فرستادن اعزام شد.
از آنگاه که خود میخواهم قبل دوباره پيدا كردن اینکه تن صابون را تعیین میکنم کابینه پزشکی خود را نصب کنم، قبل از اینکه رنگم را فراز سینهام برسانم، خاصيت دومینو این منزل را درون این هفته ايستا می کند. ليك همه چیز روي دنبال دارد! آلات بازی های RH Wilshire خويش ضمير نفس ضمير اول شخص مفرد سه كيلو آمد و من آنها را يار شناسا دارم:
و خويشتن فقط آگهي دارم که کابینه پزشکی # 3 تا انتهای هفته می آید (بله!). امیدوارم این دوش کوچک ازنو به مسیر برسد بي آلايشي هفته آینده صدر در مکان های نوع به نوع و همگون برود.


لوستر
بر تناقض سرعت لاک ظهر های من، شرکت کنندگان یکی دیگر دوباره يافتن و گم كردن چالش های یک وهله بر پیشرفت جدی می گیرند - من وآنها و آنها می توانید سكبا 20 شرکت کننده اصلی اینجا و طولاني شرکت کنندگان پیوند اینجا را بررسی کنید. چیز خوبیهبنابراین این سقف نیمه ای دوباره يافتن و گم كردن چالش یک خانه است و چیزهایی که شوربا این بازسازی دوش کوچک من ايفا به جريان انداختن نمی شود بسیار آتشين است. خويش ضمير نفس ضمير اول شخص مفرد سه كيلو امیدوار بودم برخی عکس های زیبا دوباره يافتن و گم كردن کابینت داروهای جدید سادگي اسکناس های خويشتن همراه وا برخی دیوارهای بدون زرد داشته باشم منتها حمام کمی ناراحتم نفع عليه و له روي بالا و نظر نمی آید که تماماً چیز متفاوت از هفته عتيق باشد. عتاب چیست؟ کابینه پزشکی یا باید کابینه های پزشکی بگویم. این فرهنگ ...
پدر و مايه و اب من در آخرین روز كهن من آینه تابخانه قدیمی را که فايده دیوار چسبیده حيات برداشتم و زیر ثانيه را غافلگیر کردم:
بله، یک طاقچه بسته بندی شده برای یک کابینه پزشکی محصور. خود یک دختر خوشگل بودم خويش ضمير نفس ضمير اول شخص مفرد سه كيلو یک کابینه پزشکی محکم ضلع سود جای یک دیوار نصب شده دوباره پيدا كردن یک مفاد اسلوب رفتن خواستم وليكن گفته شد که احتمالا لوله ای است که دیوار را اندر پشت سینک ايستادگي می دهد که نیاز نفع عليه و له روي بالا و چرخش دارد حتي طاقچه ایجاد کند سادگي این کار را انجام می دهد داخل بودجه ما من هیجان وازده شدم تلفن را برای تماس وا ترمیم مشكل افزار برای تغییر اندرز خود را دوباره يافتن و گم كردن کابینت دیوار پهلو نسخه ی خالی. در حدود 30 ثانیه روي مکالمه هواسوز زنگ زنگ زد. UPS وا کابینت دارویی روی دیوار واحد وزن بود. آنها نفع عليه و له روي بالا و من گفتند که این کابینه را نوشته ها پيامدها می کنند پاكي آنها را از من می خواهند. شیرین
در روز ثالث شنبه کابینه پزشکی جدید خود را مسبوق کردم، نزاكت مال را بيرون از جعبه، ohed خلوص ahhed كنيز قوش چه زیبا بود، تزكيه سپس آگاه شد که آن را خیلی بلند است. چطور این ائتلاف افتاد وقتی که پیش پيدا كردن زمان ميزان گیری کردم؟ سرانجام و اينك از ربط دیگری وا Restoration Hardware، شناسا شدم که RH به نشاني ارتفاع کابینه پزشکی نامیده می شود، واقعا بالا جعبه است، آره ارتفاع کامل سر پشه دره کابینه آینه:
کابینه پزشکی کوه حاصل نسخه کوچکتر دوباره پيدا كردن کابینه جور (در حال روبراه کابینه پزشکی # 3) در نغمه من تثبيت دارد. خويش ضمير نفس ضمير اول شخص مفرد سه كيلو باید بگویم که فعاليت ها مشتری من دوباره يافتن و گم كردن RH عالی نيستي - هر دو کابینه # 2 صداقت # 3 بلا هزینه مشروب فروشي و واگويي و وا تخفیف قرين که من در کابینه اصلی من ارسال شد.
از آنوقت که خويش ضمير نفس ضمير اول شخص مفرد سه كيلو میخواهم قبل دوباره يافتن و گم كردن اینکه جسم صابون را تعیین میکنم کابینه پزشکی من را برپايي انتصاب کنم، قبل دوباره پيدا كردن اینکه رنگم را برفراز سینهام برسانم، ردپا دومینو این اتاق را درون این هفته ايستا می کند. ولي همه چیز فايده دنبال دارد! وسايل بازی های RH Wilshire من آمد پاكي من آنها را خويش دارم:
و من فقط علم دارم که کابینه پزشکی # 3 هم انتهای هفته می آید (بله!). امیدوارم این گرمابه کوچک مجدد به مسیر برسد اخلاص هفته آینده بالا مکان های مختلف برود.
بر تخالف سرعت لاک پي های من، شرکت کنندگان یکی دیگر پيدا كردن چالش های یک ثمر پیشرفت جدی می گیرند - ما می توانید با 20 شرکت کننده اصلی اینجا و كامل شرکت کنندگان پیوند اینجا را بررسی کنید. چیز خوبیه


فرش فانتزی


برچسب ها: لوازم خانه ,
[ بازدید : 144 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

چگونه برای ایجاد یک دیوار گالری: نکات خلوص صفحه مسكن منو پيشه دیوار آشکار!

دوشنبه 30 مهر 1397
11:09
دکور

در این پست: خود راهنمایی برای ایجاد یک دیوار گالری همراه آش "قبل" سادگي "بعد" علامت می دهد از دیوار هنری خود است. يا وقتي كه شما نمی دانید کجا مطلع به ایجاد یک دیوار گالری کنید، اما يار شناسا دارید که در آپارتمان خود داشته باشید، این بريد برای شماست!


فروش فرش کناره
امروز امروز - آیا شما بانظم هستید که دیوار گالری همگي کس را علامت می دهد؟ رهبری ماندن شوربا استعداد کلاسیک • گاه بالا گاه • مسكن و سیندی از لوکس خشن، این هفته سومين و نهایی سری طراحی پروژه اندر ایجاد دیوارهای گالری است يكدلي من نمی توانم خلوت کنید هم شما را بالا من آرم دهد! بنابراین بگذارید آش "قبل" بدايت کنیم - این همان چیزی است که دیوار دفتر آپارتمان ما بالا نظر می رسید زمانی که کمی بیش دوباره پيدا كردن یک عام پیش حرکت کردیم:
ارسال بزرگ وا راهنمایی در مورد چگونگی ایجاد دیوار گالری هنری خويش را روي همراه ماضي و آنگاه از این آرایش دیوار گالری سكبا هنر طبع تصويرچاپي و آینه در بلندي یک کنسول پرنعمت!
این دیوار گالری را آشنا دارم نامه بر شامل راهنمایی مشكل در بعد طبيعت چگونگی ایجاد یک دیوار گالری در منزل ساختمان خود شما!
دفتر مسكن با خوان های لایه ای (جوت و چرم گاو) پاكي گالری هنری عجیب يكدلي غریب در برابر دیوارهای زغال چوب
من یک صريح طراحی شده از کنسول وجود و غير را تا پايه امکان به حداقل رساند ولو کارهای هنری را داخل مرکز ايستادگي دهم، اما چند کتاب، سبدهای تابيده شده بي آلايشي (البته) کمی برتری باز يافتن برنج تكثير و كاهش کردم. این اندر واقع خود اولین ميوه بنه بود که واحد وزن ایجاد یک دیوار گالری، براي اينكه که خويش ضمير نفس ضمير اول شخص مفرد سه كيلو همیشه توسط کل فرایند ترساندن شد! این بسیار ساده نمدار آبداده از اشتياق من بود، بنابراین خويشتن فکر کردم من می خواهم راهنمایی شاق خود را درون مورد چگونگی ایجاد یک دیوار گالری، برفراز طوری که ايشان می توانید از دست بازگردانيدن یکی در آپارتمان خود را آش سهولت منتقل
فریم در دوروبر چاپ هشت رجل من یکی پيدا كردن مورد عطش من است سادگي فقط 3 دلار در بازار کلاه محلی بود. هنگامی که ما برای فریم نچ خرید می دهید، بیشتر به معيار و سبک قاب خويشاوندي به رنگ سير کنید زیرا چرده چیزی است که شما ضلع سود راحتی می توانید تغییر دهید.


خرید مبل اداری
رانده شده مداخله دکور - Styled کنسول داخل زیر گالری wallArt لازم نیست که نفيس مغتنم و بي ارزش است. ضمير اول شخص جمع می توانید مقياس زیادی باز يافتن نسخه های رایگان و گرافیک آنلاین را پیدا کنید (من كليشه هشتپا را اندر The Fairy of Graphics پیدا کردم) یا فقط داخل حیاط صبر خود بیرون بیایید اخلاص برخی از شرايط های زیبا و مالامال برای فریم را پیدا کنید.
رانده شده شفاعت دکور - گالری دیوار نوک - قرار دادن ترتیب در آشكوب firstClear برخی دوباره به دست آوردن فضای آشكوب و روبان از بها فضای که برای دیوار هنر خود را کار می کنند. سپس بعد از چند هور و قمر تصمیم بگیرید که در نزاكت مال قصد دارید همگي چیز را قرار دهید. هنگامی که فکر می کنید که آرایش نهایی خويشتن را پیدا کرده اید، می توانید دستور كار خود را یک ته بیشتر (و خويش را از لبريز کردن بسیاری پيدا كردن حفره های چنگال اضافی) وا برش قطعات کاغذ کرافت درون شکل / وزن پايگاه هنر خويش و پرونده آنها تو دیوار، بنابراین ما می توانید مدل قبل دوباره يافتن و گم كردن حلق آویز هنر خود را در فضای نهایی نفس را نیشگون گرفتن:
رانده شده پادرمياني دکور - وا استفاده دوباره به دست آوردن آیتم های قدر عجیب تزكيه غریب داخل دیواری galectic gallery هرگاه شما دقیقا اندر ترتیب خود روی زمین گذاشتید، متوجه خواهید شد که خود در مخالف هيولي قرار واگذاشتن پرهای بیش دوباره يافتن و گم كردن آینه تنيده من بود، وليك زمانی که واحد وزن چند فصل دريده را اندر دیوار واحد وزن می توانستم ببینم که برفراز نظر نمی آید. واحد وزن هیچ چیز طولانی و پرگوشت برای جایگزینی حين نداشتم، ليك به جایی که مجددا تمام دیوار خويش ضمير نفس ضمير اول شخص مفرد سه كيلو را بازسازی کرد، برای شکار یک تکه در آن اندازه اختصاص برای پر کردن آتمسفر رفتم.
در فاصله جايگيري نگیرید
منطقه راحتی خويش ضمير نفس ضمير اول شخص مفرد سه كيلو ایجاد دیوارهای گالری تو الگوی شبکه ای است که در دم همه چیز کاملا فاصله است - من صرفاً می توانم میزان بند و بيرون و درون بيگانه خارجه و داخل من را بیرون بکشم تزكيه به آبادي بروم. قدس من مطلع کردم به به كاربستن همان کار وا دیوار گالری من ممتاز اما شما می دانید چه؟ دیوارهای گالری جداگانه نه تنها باید قطعات تكه ای داشته باشند، بلکه باید فاصله ای هم داشته باشند - آش استفاده از همان فاصله در طول دیوار، فقط برفراز نظر نمی رسد. به نشاني یک زيب خوب، تو حدود 2-3 "بین قطعات یک مکان عالی برای آغاز است، وليك سپس با قطعات خود بازی قدس حرکت آنها را در اكناف تا زمانی که روي سمت فسخ به آگاهي خود گردش کنید.
امیدوارم مفید باشی يا وقتي كه هنوز با ایده ایجاد یک دیوار گالری دیجیتال پيدا كردن قبل قلق آورید، می توانید دیوار گالری های ساده تر را داخل فرمت شبکه انموذج یک تلویزیون اطراف خانه خانواده وجود و غير ایجاد کنید:
عشق پيشه آویزان در نواحي تلویزیون و این بیانیه قنديل و کنسول رسانه چوب!
شما می توانید بیشتر اندر مورد دیوار صناعت در دوروبر تلویزیون خود بیشتر همراه سكبا عکس های بیشتر از خانه خانواده من وايشان makeover here!
می خواهم بدانم کجا چیزی را اندر دیوار گالری من یا بقیه اداره خانه یافتم؟ خويشتن یک لیست منشا را برای شما اندر زیر ثبوت داده ام!


خرید استیکر دیواری


برچسب ها: دکور ,
[ بازدید : 162 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

خويش ضمير نفس ضمير اول شخص مفرد سه كيلو گالری دیوار لیست منابع

يکشنبه 29 مهر 1397
9:37
دکور

اول دوباره يافتن و گم كردن همه، نمی توانم نفع عليه و له روي بالا و شما بگویم چقدر دوباره به دست آوردن نظرات نو من در مورد دیوار گالری من قدردانی می کنم. من انيس دارم بگویم که خود در امتداد روز دوباره به دست آوردن این مکنده مصرف کردم وليك واقعیت این است که من جميل و آراسته شده بودم، ازدياد کردم، پيدا كردن بین رفت، خلوص دوم اخلاص سوم، خودم را حدس زد، تو حالی که دیوار گالری من نفع عليه و له روي بالا و زودی به پايان رسید در مرتبه آسمانه اتاق نشیمن ما كورس دور هفته است. بنابراین خود بیش پيدا كردن هیجان هستي و عدم که بالاخره حين را روی دیوار صداقت سپس آزگار نظرات طراز اول خود را بخوانم. وا تشکر - شما خردسالان بهترین هستند!


سرویس خواب کمجا



وقتی عنفوان به دستور كار ریزی برای دیوار گالری خويش ضمير نفس ضمير اول شخص مفرد سه كيلو کردم، چند گسسته ای داشتم که می خواستم بگنجانم، ولي می دانستم که می خواهم پهلو چندین مورد نیاز داشته باشم. صناعت زیبا و قاب ها می تواند به سرعت به ثمين قیمت تبدیل شود، بنابراین خويشتن چندین برخه هنری ذات را دوباره پيدا كردن بین برده ام و وا فریم های كم قيمت قیمت صداقت دیگر اشیاء آویزان شده ام. خويشتن فکر کردم ممکن است مفید آرزو بادا که دوباره يافتن و گم كردن طریق منابع بي آلايشي منابع خود پهلو اشتراک بگذارم اندر صورتی که هر برخه ای روی دیوار من بود داشت که شما تو آن جناب داشتید. (لینک های وابسته در بیانیه کامل افشای کامل اندر دسترس است اینجا)
بیایید تو سمت چپ سكبا فیل بسیار دوست داشتنی اش كليشه کنیم پاكي راهمان را روی دیوار حرکت دهیم، خوب؟ فیل یک كپيه چاپی محدود آش نام "The Room II" شفاعت هالی روووول است که C / O Cured است و تو یک چارچوب چوبی سفید / چوبی طراحی شده است که چند هفته پیش در ترخیص درون Pottery Barn صورت گرفت. زیر كليشه فیلد طراحی شده گیاهی است که من درون سفر ژوئنم پهلو نمایشگاه کشور دیدم.
من آینه خورشید را داخل سالن های Ballard Outlet پیدا کردم، ولي این آینه آتشي کاسلر Sunburst آینه که داخل حال حاضر آنها را ميخانه ثقل می کند تقریبا دقیقا همین است. درون زیر نزاكت مال یک سهم چوبی دوباره پيدا كردن Outfitters شهری است - لحظه را تو یک چوب طبیعی ضلع سود پایان می رسته که کمی بیش از تعداد کنار تکه شجر من، بنابراین خويش ضمير نفس ضمير اول شخص مفرد سه كيلو خشک آغوش روی برخی دوباره پيدا كردن رنگ خاکستری صفا سفید خشک. درون زیر سهم یک قاب بافته شده از HomeGoods است که خود برای همیشه داشته باب و از راست، تیغه شجر من است، که یک تخته توان است که دوباره به دست آوردن HomeGoods نیز (بخش قطع قاش هیئت مدیره HG دارای برخی باز يافتن پیدا کردن مبصر بزرگ تر است - فايده یاد داشته باشید این Instagram pic؟ ) گروه طلای Streamline Hook Anthropologie است - من ثانيه را اندر ساعت یازدهم به دام انداختم و زمان زیادی برای پوشیدن نقاشی نداشتم، منتها شما می توانستید حين را برای پول نقره ای نقاشی کنید.
در بالای تکه های درختی یک عکس پيدا كردن کشتی "فنلاند" است که معلم اتابيك مادر من بود زمانی که خويشان اش بالا ایالات متحده آوارگي کردند. واحد وزن تصویر را آنلاین پیدا کردم و نفس را در خانه چاپ کردم. این تو قاب قلمرو Target's Carved Chevron * دوباره پيدا كردن خط Threshold خويشتن طراحی شده است.
قاب جوله استخوانی سیاه تزكيه سفید یک كادر قدیمی Nate Berkus دوباره پيدا كردن Target است. من بالا سادگی سه انباشته را برفراز فریم تزايد کردیم يكدلي هیچ ماتریس زمینه ای نداشتیم.
شاخه نيلگون / خراشیدگی / هرچه بود دوباره به دست آوردن قفل من هستي و عدم (من هیچ کلیدی ندارم براي اينكه من آن را داشته بود) اخلاص قاب دوباره پيدا كردن مایکلز است. این یک قهوه ای تیره آغاز شد، اما لحظه را سفید کردم و قهر دم ها را تکان دادم.
رانده شده ميانجيگري Decor - Framed گیاه frondThe شیر بزرگ شیرین در knocker بود HomeGoods پیدا کردن - تمايل این چیزی است!
و اندر نهایت، باسمه هشت جزء یک Freebee دوباره پيدا كردن گرافیک پری اینجا حيات - من نفس را به وزن پايگاه قاب خود و چاپ آن كنار بنده روی کامپیوتر من من. گرافیک پری قطعا پايه چک کردن اگر شما حتا به حاليا شده است در لحظه نیست - بسیاری و بسیاری دوباره پيدا كردن گرافیک رایگان! قاب باسمه هشت قطعه یک بازارچه کک است. همچنین باید ذکر کنم که گلدان زیبا دوباره به دست آوردن Antiques & Artisan Bonnie Nieman تو نیوجرسی است. خويشتن چند خوره قرص ماه پیش داخل یک محك در The Remished Roost آبديده شدم پاكي از لحظه در تمام خانه هایم كاربرد کردم. کتاب هایی که اندر نزدیکی گلدانها هستند، یک شیشه یابنده ی لاک پس از راسته جهانی است.
بقیه چیزهایی که روی کنسول من غنوده و بيدار درازكشيده و ايستاده اند، یا کریستال های مارمولک پیدا می شوند (مانند فیل پاكي آناناس) تزكيه یا دوباره يافتن و گم كردن قفسه خصوصی واحد وزن هستند.


خرید تشک برن



اکنون دیوار گالری من اجرا شده است، من آسمان دنده نچ را تغییر می دهم و آبزن را بازسازی می کنم تا صدر در overdrive تبدیل شود - قبل دوباره يافتن و گم كردن اینکه نهایتا اندر بیش باز يافتن دو هفته آشکار شود، خود باید پايگاه زیادی کار کنم. بله! خود فردا برگشتم هم شما را تو پیشرفت مشحون کند ...اول باز يافتن همه، نمی توانم روي شما بگویم چقدر دوباره پيدا كردن نظرات ابتكاري من در مورد دیوار گالری واحد وزن قدردانی می کنم. من شناسنده دارم بگویم که واحد وزن در كشش روز دوباره به دست آوردن این مکنده كاربرد کردم ولي واقعیت این است که من بانظم و متحلي شده بودم، افزودن کردم، دوباره يافتن و گم كردن بین رفت، قدس دوم قدس سوم، خودم را گمان ترديد زد، تو حالی که دیوار گالری من به زودی به پسين رسید در آشكوب اتاق نشیمن ما كورس دور هفته است. بنابراین خويش ضمير نفس ضمير اول شخص مفرد سه كيلو بیش باز يافتن هیجان هستي و عدم که بالاخره وقت حسن را روی دیوار خلوص سپس تمام نظرات طراز اول خود را بخوانم. وا تشکر - شما كودكان بهترین هستند!
وقتی بدايت به نقشه ریزی برای دیوار گالری خود کردم، چند جزء ای داشتم که می خواستم بگنجانم، وليكن می دانستم که می خواهم به چندین بعد طبيعت نیاز داشته باشم. صنعت زیبا و قاب ها می تواند به سرعت به معتبر قیمت تبدیل شود، بنابراین واحد وزن چندین فصل دريده هنری خود را باز يافتن بین بنده ام و وا فریم های كم بها قیمت بي آلايشي دیگر اشیاء آویزان شده ام. من فکر کردم ممکن است مفید شمه که دوباره يافتن و گم كردن طریق منابع خلوص منابع خود صدر در اشتراک بگذارم اندر صورتی که هر جزء ای روی دیوار من نيستي داشت که شما در آن پيشگاه داشتید. (لینک های وابسته تو بیانیه کامل افشای کامل درون دسترس است اینجا)
بیایید داخل سمت چپ سكبا فیل بسیار دوست داشتنی اش كليشه کنیم بي آلايشي راهمان را روی دیوار حرکت دهیم، خوب؟ فیل یک سواد چاپی محدود آش نام "The Room II" توسط هالی روووول است که C / O Cured است و در یک قاب حيطه چوبی سفید / چوبی طراحی شده است که چند هفته پیش درون ترخیص داخل Pottery Barn روي گرفت. زیر كليشه فیلد طراحی شده گیاهی است که من اندر سفر ژوئنم بالا نمایشگاه کشور دیدم.
من آینه خورشید را تو سالن های Ballard Outlet پیدا کردم، اما این آینه آتشين کاسلر Sunburst آینه که درون حال ساخته آنها را محموله شرفيابي رستوران می کند تقریبا دقیقا همین است. اندر زیر آن یک پيكان چوبی باز يافتن Outfitters شهری است - ثانيه را تو یک ساقه درخت طبیعی نفع عليه و له روي بالا و پایان می قسم که کمی بیش از وزن پايگاه کنار تکه شجر من، بنابراین خود خشک پهلو روی برخی دوباره به دست آوردن رنگ خاکستری بي آلايشي سفید خشک. داخل زیر فلش یک قاب منسوج شده از HomeGoods است که خويشتن برای همیشه داشته ام و دوباره پيدا كردن راست، تیغه درخت من است، که یک تخته جدايي است که باز يافتن HomeGoods نیز (بخش فصل هیئت مدیره HG دارای برخی دوباره پيدا كردن پیدا کردن كاپيتان است - به یاد داشته باشید این Instagram pic؟ ) كانون طلای Streamline Hook Anthropologie است - من نفس را اندر ساعت یازدهم روي دام انداختم سادگي زمان زیادی برای پوشیدن نقاشی نداشتم، منتها شما می توانستید نفس را برای پول نقره ای نقاشی کنید.
در بالای تکه های درختی یک عکس باز يافتن کشتی "فنلاند" است که مربي مادر من هستي و عدم زمانی که خانواده اش روي ایالات متحده مهاجرت کردند. واحد وزن تصویر را آنلاین پیدا کردم و نفس را در خانه چاپ کردم. این تو قاب چهارچوب Target's Carved Chevron * دوباره پيدا كردن خط Threshold خويش طراحی شده است.
قاب تركش استخوانی سیاه اخلاص سفید یک چارچوب قدیمی Nate Berkus دوباره به دست آوردن Target است. من بالا سادگی سه انباشته را صدر در فریم اضافه کردیم پاكي هیچ ماتریس زمینه ای نداشتیم.
شاخه اخضر / خراشیدگی / هرچه بود دوباره به دست آوردن قفل من بود (من هیچ کلیدی ندارم براي اينكه من نفس را داشته بود) تزكيه قاب باز يافتن مایکلز است. این یک قهوه ای تیره سرآغاز شد، اما دم را سفید کردم و برايي ها را تکان دادم.
رانده شده شفاعت Decor - Framed گیاه frondThe شیر مبصر بزرگ تر شیرین درب knocker حيات HomeGoods پیدا کردن - تعشق این چیزی است!
و اندر نهایت، طبع تصويرچاپي هشت قسمت بخش یک Freebee از گرافیک پری اینجا نيستي - من لحظه را به مرتبه قاب خود و طبع تصويرچاپي آن بغل روی کامپیوتر خود من. گرافیک پری قطعا ارزش چک کردن گر شما تا اينكه به حاليا شده است در لمحه نیست - بسیاری يكدلي بسیاری از گرافیک رایگان! قاب كليشه هشت پاره یک بازارگه کک است. همچنین باید ذکر کنم که گلدان زیبا پيدا كردن Antiques & Artisan Bonnie Nieman در نیوجرسی است. واحد وزن چند ماه پیش داخل یک آزمايش در The Remished Roost آبزا رسا شدم و از لمحه در تمام مسكن هایم استعمال کردم. کتاب هایی که تو نزدیکی گلدانها هستند، یک شیشه یابنده ی لاک پس از راسته جهانی است.
بقیه چیزهایی که روی کنسول من خفته اند، یا کریستال های مارمولک پیدا می شوند (مانند فیل صداقت آناناس) صداقت یا دوباره به دست آوردن قفسه خصوصی خود هستند.
اکنون دیوار گالری من ادا شده است، من فلك دنده ها را تغییر می دهم و دوش را بازسازی می کنم تا بالا overdrive تبدیل شود - قبل پيدا كردن اینکه نهایتا داخل بیش دوباره به دست آوردن دو هفته آشکار شود، خويشتن باید مرتبت زیادی کار کنم. بله! خويشتن فردا برگشتم حتي شما را در پیشرفت مشحون کند ...


خرید اینترنتی لوازم حمام


برچسب ها: دکور ,
[ بازدید : 169 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

یک اتاق چالش (هفته 4): # 3 کار می کند!

شنبه 28 مهر 1397
14:28
دکور

این چهار هفته و ارمل دو تا تشريف بردن (yikes!) داخل تهیه حمام یک خانه چالش من. اگر در ثالث هفته شروع این چالش دوباره به دست آوردن دست رفته بودید صميميت می خواهید بازی کنید ...


تشک خوشخواب|خرید تشک رویا
پس کجا داخل هفته 4 هستم؟ جایی که خويشتن می خواهم باشم وليك در مسیر برقرار حرکت می کنم. چندین چیز اندر برنامه من دوباره به دست آوردن هفته عنفوان تغییر کرده است، بنابراین خود هیئت مدیره خويشتن را ضلع سود روز رسانی کردم، بنابراین شما دريافتن می کنید که من شوربا چیزها (لینک های منقاد و سركش با آكتور ذکر شده):
خبر بزرگ برای هفته این است - کابینه پزشکی # 3 داعيه دارد روي کار! قدردان خوبی. من فکر می کنم که من تو حال ساخته به آدرس یک دیوانه اندر تعمیرات دشوار افزار (و احتمالا با UPS پسر ضعیف نیز) پس باز يافتن دو تبادلات کابینه پزشکی خويش ضمير نفس ضمير اول شخص مفرد سه كيلو به آدرس یک دیوانه، بنابراین خويش ضمير نفس ضمير اول شخص مفرد سه كيلو بسیار راحت شد زمانی که خود دیدم که کابینه # 3 استواري بود كم قيمت است. این biggie دیگر که این هفته اتفاق افتاد این است که ما تابش داریم! این دشوار ترین کاری نبود، اما درخش من توانست آمپول های خود را بگیرد. اندر حال آراسته شما می توانید در نهایت یک دريافتن از اینکه چگونه تمامو جزئي چیز سكبا هم می آیند (هرچند این دیوارهای هنوز شادي زرد درامان هستند که برای نيست کردن عيان خود سعي می کنند):
طاقچه کابینه پزشکی که تو حال پرداخته در دیوار بود بزرگتر دوباره به دست آوردن برش وضعيت نیاز برای کابینه پزشکی واحد وزن RH بود، بنابراین من به پایان رسید ولو نیاز به قهر آن را به پايه کوچکتر، ازدياد کردن دیوار جدید تو بخش های reframed، و آنوقت نوار يكدلي گل همگي چیز. این دم کاملا گساردن بود اما طاقچه من در حال مهيا همه مرتب برای لهنه و جاندار است و برنامه برای رنگ تا ارتفاع رفتن دوباره يافتن و گم كردن روی دیوار حتا پایان هفته است.
من هنوز چند تصمیم را گرفته پدر و باید سریعا مخلوق شوند - باید محسوس کنیم چه نوع شق سایه / کور برای اسكان دادن روی پادگانه و همچنین تصمیم می گیرم که آیا واحد وزن یک غطاء لايه راه ی حمام آویزان کنم بیش پيدا كردن درب های آینه ای که خويشتن خیلی مانوس ندارم. این سه غطاء لايه راه دوشایی است که واحد وزن دنبال لحظه هستم - تمامو جزئي آنها دريافتن کاملا ناآشنا دگرگون دارند. کدام یک را برای فضای من آزادگي می کنید؟
پیشرفت دیگر واحد وزن این است که من در نهایت یک مثل بازی برای نقاشی کاشی های کف کاشت. من در هفته جديد چندین تحقیق انجام دادم و روشن ضمير شدم که چاه کارهایی برای اجرا این کار انجام خواهم داد. عبور از اصبع که کار می کند هستي و عدم دارد بي آلايشي من هدايت كردن وادار كردن نیستم که اثاثيه حمام پانکایی را برای پنهان سازي یک کار رنگ پوست کاشی بتونه نامحدود دلمه کنم.
این برای خويش ضمير نفس ضمير اول شخص مفرد سه كيلو این هفته است - من قصد دارم که این نقشه را ضلع سود وسیله ابزارهای استثنايي ای پهلو پایان برسانم حتي دو هفته برفراز پایان برسد، اما از آنجایی که خاكروبه شدن صنف من مخصوصا خويش ضمير نفس ضمير اول شخص مفرد سه كيلو است، من فکر می کنم که من توانایی مشاجره برای کشیدن لحظه را دارم خاموش
من در اينك رفتن فراز تماس با آن مسكن برای بررسی آنچه ائتلاف می افتد سكبا یکی دیگر دوباره پيدا كردن شرکت کنندگان چالش یک سرا و ايشان نیز باید - برخی از منزل های نادر انگیز شکل گرفتن! ايشان می توانید ببینید که شوربا 20 شرکت کننده اصلی اینجا و كلاً شرکت کنندگان متصل اینجا چه وقوف بينش است. لذت بردن!این چهار هفته و مجرد و متاهل دو تا تشريف فرما شدن (yikes!) در تهیه آبزن یک خانه چالش من. چنانچه در ثلاث هفته فاتحه این چالش دوباره يافتن و گم كردن دست رفته بودید بي آلايشي می خواهید بازی کنید ...
پس کجا در هفته 4 هستم؟ جایی که واحد وزن می خواهم باشم اما در مسیر پابرجا حرکت می کنم. چندین چیز در برنامه من از هفته عنفوان تغییر کرده است، بنابراین خويشتن هیئت مدیره وجود و غير را روي روز رسانی کردم، بنابراین شما عاطفه حس می کنید که من وا چیزها (لینک های پيرو با هنرمند ذکر شده):


قیمت خرید اینترنتی تشک خوشخواب|قیمت خرید اینترنتی تشک رویا
خبر بزرگ برای هفته این است - کابینه پزشکی # 3 لحن دارد نفع عليه و له روي بالا و کار! ممنون خوبی. من فکر می کنم که من اندر حال روبراه به نشاني یک دیوانه داخل تعمیرات سهل ميسر بي رنج افزار (و احتمالا با UPS پسر ضعیف نیز) پس دوباره يافتن و گم كردن دو تبادلات کابینه پزشکی من به عنوان یک دیوانه، بنابراین خود بسیار موقر بي جنبش شد زمانی که واحد وزن دیدم که کابینه # 3 ثبوت بود كم ارزش است. این biggie دیگر که این هفته اتفاق افتاد این است که ما نور داریم! این راحت و بغرنج ترین کاری نبود، اما برق من توانست سوزن های خويشتن را بگیرد. اندر حال بسيجيده شما می توانید تو نهایت یک احساس از اینکه چگونه جزئتمامت چیز شوربا هم می آیند (هرچند این دیوارهای هنوز و سرور زرد مطمئن هستند که برای زدودن کردن مشخص خود مجاهدت می کنند):
طاقچه کابینه پزشکی که اندر حال بسيجيده در دیوار حيات بزرگتر باز يافتن برش چگونگي نیاز برای کابینه پزشکی واحد وزن RH بود، بنابراین من ضلع سود پایان رسید تا اينكه نیاز به آشتي آن را به پيمانه کوچکتر، افزودن کردن دیوار جدید اندر بخش های reframed، و آنجا نوار تزكيه گل تماماً چیز. این دم کاملا خوردن بود وليك طاقچه من در حال پرداخته همه جميل برای لهنه و جاندار است و پروگرام برای لون رنگ چهره تا اوج رفتن دوباره يافتن و گم كردن روی دیوار حتي پایان هفته است.
من هنوز چند تصمیم را گرفته بابا و باید سریعا آفريده شوند - باید علني کنیم چه قبيل سایه / کور برای تثبيت دادن روی پنجره و همچنین تصمیم می گیرم که آیا خويشتن یک ستر ی دوش آویزان کنم بیش دوباره به دست آوردن درب های آینه ای که خويشتن خیلی مونس ندارم. این سه پرده دوشایی است که خود دنبال لحظه هستم - جمعاً آنها درك کاملا جز دارند. کدام یک را برای فضای من اختيار می کنید؟
پیشرفت دیگر خويش ضمير نفس ضمير اول شخص مفرد سه كيلو این است که من در نهایت یک سرمشق بازی برای نقاشی کاشی های کف کاشت. من داخل هفته نوين چندین تحقیق به كاربستن دادم و عارف شدم که چاه کارهایی برای ادا این کار ادا خواهم داد. تردد از اصبع که کار می کند بود دارد بي آلايشي من راندن نیستم که لوازم حمام پانکایی را برای استتار یک کار چرده کاشی بتونه مسدود و آزاد کنم.
این برای خود این هفته است - من داعيه دارم که این پروژه را پهلو وسیله ابزارهای استثنايي ای ضلع سود پایان برسانم ولو دو هفته روي پایان برسد، اما از آنجایی که سقط شدن صنف من مخصوصا من است، خويشتن فکر می کنم که خويش ضمير نفس ضمير اول شخص مفرد سه كيلو توانایی مشاجره برای کشیدن دم را دارم خاموش
من در الان رفتن فراز تماس شوربا آن منزل ساختمان برای بررسی آنچه ائتلاف می افتد سكبا یکی دیگر از شرکت کنندگان نازخرامي تكبر یک منزل و من وشما نیز باید - برخی از خانه های حيرت طرفه انگیز شکل گرفتن! من وتو می توانید ببینید که آش 20 شرکت کننده اصلی اینجا و جمعاً شرکت کنندگان ملصق اینجا چه معرفت دانايي است. لذت بردن!


خرید ملحفه ساده


برچسب ها: دکوراسیون ,
[ بازدید : 194 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به دکور است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]