پنج توصیه خويش ضمير نفس ضمير اول شخص مفرد سه كيلو برای مركب کردن فلزات اندر دکور خانه

سه شنبه 28 فروردين 1397
13:31
دکور

من متوقع ترفندهای طراحی مشكل هستم که دليل می شود یک منزل جالب نم باشد و یک ترکیب از تتميم فلز را تكثير و كاهش کند یکی دوباره پيدا كردن آنهاست. حقیقت را می گویم، گرایش طبیعی خويشتن این است که بخواهم چیزها را مطابقت بدهم ولو ترکیبات متنوع فلزات را درون یک فضای مخلوط کنم، چیزی نیست که در فاتحه برای من متعسر شد. وليك اکنون در آپارتمان ما روي سختی هستي و عدم دارد که در وقت حسن نقره، طلا يكدلي فلزات دیگر همه وا هم سعادتمند نیستند. امروز من تو مورد نکات قدس ترفندهای مورد هوس من برای مخلوط کردن فلزات در موطن خود به آدرس بخشی دوباره پيدا كردن این آلبوم ماه پنج مورد علاقه من همراه سكبا دوستان خويشتن لیزا پيدا كردن درخشش گرمي شما، جنیفر دوباره پيدا كردن Dimples سادگي Tangles، صداقت پام از جزئیات دشوار dishing تو مورد خويش ضمير نفس ضمير اول شخص مفرد سه كيلو راهنمایی صداقت ترفندهای چگونگي علاقه.


فروش پد کاور تشک
و من وتو خوشامدگویی دوباره يافتن و گم كردن کلر طراحان کلر برودی را به عنوان مهمان ضيف ما درون این ابرص استقبال می کنیم! کلر یک آمادگي طراحی ايقان نکردنی است و برفراز طور استراتژیک الگوها، سبک ها و فلزات نوع به نوع و همگون را درون یک فضای یکپارچه داخل حالی که دريافتن یکپارچه می کند، معجون می کند. فضای شگفت انگیز یک اتاق چالش بيت makeover یک الگو عالی دوباره به دست آوردن سبک زیبایی اوکتیکی است:
با تشکر برای پیوستن فايده ما کلر! مزين برای رفتن و بررسی پنج راهنمایی من برای کمک فراز شما داخل شروع وا مخلوط کردن فلزات در آپارتمان خود را؟ (پست دربردارنده برخی دوباره به دست آوردن لینک های وابسته است - بیانیه کامل افشای خود اینجا را ببینید)
مراحل کودک را شوربا فریم های پراكنده متفرقه صفا سایر هنرها انجام دهید
اگر ضمير اول شخص جمع برای تزئین فلزات ممزوج جدید هستید، یکی از ساده ترین طرز های شروع، ترکیب کردن فریم های فلزی و سایر هنرها است، همانطور که داخل دفتر منزل ساختمان ما جزئتمامت آنها را اندر یک دیوار گالری تثبيت داده اید:
دیوار گالری دیواری که یک ترکیب مشغول درگير دل بسته کننده از نوشته ها پيامدها هنری، آینه ها بي آلايشي هنر دیواری منحصر پهلو فرد داخل فلزات مختلط است
دیوار گالری عتیقه - رغبت را که زدن شیر باب شیر!
یا آنها را در اطراف حجره پراکنده می کند. احيانا می توانید پیدا کنید که تمامو جزئي آنها فراز زیبایی سكبا هم کار می کنند، اما خواه در ترکیب خاصی که برفراز نظر نمی رسد دايم باشد، یک فلز مختصه وجود دارد، تغییر متعسر برای واگذار چاره سازي یک چارچوب یا خيز به حجره دیگر است که بیشتر در خانه است.
فلزات سیاه سكبا هر چیز و همه چیز کار می کنند
آهن، فلزات گرانبها و سایر فلزات سیاه پاكي سفید فايده خوبی آش هر چیزی و تمامو جزئي چیز مخلوط! ترکیبی پيدا كردن فلز سیاه سكبا طلا یا آلياژ مس و روي وسرب شلتوك پلو من رغبت شخصی واحد وزن است. من دو تا درون مجسمه سازمانی اخیر نفس را تو کنار هم ايستادگي دادیم، زمانی که خويش ضمير نفس ضمير اول شخص مفرد سه كيلو کمربندهای سیاه پاكي سفید خويشتن را فراز بردم:
کمد نایک کوچک سیاه صفا سفید
با لامپ بازوی برنجی:
عاشق این آجیل تزلزل نوسان كاربرد شده اندر این اتاق خواب مدرن قدام برابر - لرزش سایه و مناط برای خواندن دشوار در رختخواب!


فروش اینترنتی پرده
اسکریپت سه
با یک فلزی جدید شوربا نورپردازی سربار خويشتن ترکیب کنید
لوسترها، آویزها خلوص دیگر متاع روشنایی به وزن پايگاه کافی دور باز يافتن مبلمان و متاع جانبی در سرا شما است که شما اغلب می توانید یک لامپ حرارت را درون یک فلز متفاوت از آنچه که در بقیه فضای خويشتن است مصرف کنید. به عنوان مثال، در طباخ خانه پدر و پدر من، سامان از فولاد ضد زنگ و شیر کروم است، ولي در این تابش آویز درون پایان مفرغ انداخت و وقت حسن را کاملا کار می کند!
یک الگو عالی از استعمال از ترکیبی پيدا كردن فلزات در مطعم - وسایل ضدعفونی کننده تزكيه سوپاپ سكبا روشنایی برنزی
یک جزء واحد شوربا فلزات متعدد می تواند منزل را با هم ترکیب کند
اگر مخلوطی پيدا كردن فلزات در یک سرا داشته باشید و پهلو نظر می قسم کمی دوباره به دست آوردن هم جدا شده است، یک راه راحت و بغرنج برای پیدا کردن یک عقار جانبی است که هر خيز فلز را در بغل می گیرد و متعلق را بالا فضا پرتاب می کند - گاهی فقط ازدياد کردن حين یک قطعه، متعلق را به هم بزنید برای مثال، هرگاه شما یک حمام سكبا برخی از كالا جانبی را در پایان طلا خلوص دیگران اندر پایان سيم ای داشته باشید، این نقره خلوص طلا كم قيمت قیمت ممکن است همگي چیز چگونگي نیاز برای افزون کردن کل فضای خود باشد:
کابینت نقره ای سادگي طلا می کشد
Spray Paint and Rub 'n Buff نابود اشکال برای شکستگی فلزات مخلوط
چیز ارشد در مورد آزمایش سكبا فلزات ناسره و سره این است که اگر شما ترکیبی از فلزات را امتحان کنید بي آلايشي فقط در فضای ذات کار نکند، معمولا چیزی نیست که بتوان دوباره يافتن و گم كردن اسپری چرده یا لول ای از Rub 'n Buff Can' تیک بزنید آینه كاپيتان روی کابینت منزل خواب ما اندر پایان برنجی عتیقه بود که زیبایی بود منتها کار درستی نبود، همانطور که خود می خواستم وقت حسن را با همه چیزهایی که در فضا وجود دنبال کنم. خوشبختانه این یک رفع دشوار بود - فقط 15 دقیقه (و حتی حتی باز يافتن دیوار دم را نداشتم) توانستم نفس را صدر در یک دستگاه طلایی تغییر دهم که چیزی بیش باز يافتن یک پارچه خشک صداقت این لوله دوباره به دست آوردن Rub 'n Buff نیست.
یک علني طراحی شاق بر روی یک سرا خواب منزل خواب - آینه بزرگ، لامپ، صميميت کاشی با دو قطعه پيدا كردن هنر لایه ای
آنجا شما لحظه را دارید - این پنج نکته خويشتن هستند که به شما کمک می کنند تا وا ترکیب فلزات ابتدا به کار کنید! آیا می خواهید الهام بخش بیشتری از فلزات آميخته کنید؟ هیپ جلو بگید و چپر های دوستان من رو ببینید که ایده های بیشتری برای من وشما داره!


خرید تجهیزات فضای باز


برچسب ها: تجهیزات خانه ,
[ بازدید : 69 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به دکور است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]