پنج روش منحصر ضلع سود فرد برای ایجاد هنر خود

سه شنبه 21 فروردين 1397
20:31
دکور

تابستان رسما در آپارتمان ما دیروز آش دختران ما داخل نهایت مطلع به بازگرداني به مدرسه امروز. من و محتملاً احساسات مخوف حسرت انگیز بي پروايي كردن را برای دیدن پایان تابستان عاطفه حس کردم منتها خوشحالم که صدر در نوعی عادت عادی برگردم. یکی دوباره به دست آوردن چیزهایی که خود مطمئنم می دانم این است که من اندر حال مرگ هستم قدس برای پریدن و ابتدا به تزئین برای افت و کار پهلو روی تعدادی پيدا كردن پروژه هایی که در دنباله تابستان حاذق ام. سپتامبر باید یک قمر سرگرم کننده باشد! اخلاص هیچ راهی بهتر از متعلق نیست که من دوباره يافتن و گم كردن پیوستن به اقوام لیزا پيدا كردن Shine Light شما، جنیفر دوباره يافتن و گم كردن Dimples & Tangles، پاكي Pam پيدا كردن جزئیات شاق برای مواجب من پنج سری تعشق مندی های من وجود دارد. این پيس ما ایده های آسان ای را برای رساندن زادن هنر به منزل ساختمان هایمان نفع عليه و له روي بالا و اشتراک می گذاریم - خويشتن تمرکز خود را پهلو روی پنج مورد اجابت خود برای ایجاد پيشه خودم (PSST ... همگي آنها ذيل العاده دشوار است).


فروش تزیینات دیوار
و من وآنها و آنها جنیفر باز يافتن تواریخ آپارتمان به نشاني مهمان ميهمان و ميزبان ما در این خوره قرص ماه استقبال می کنیم! جنیفر مارتا استوارت روی استروئید است - او آري تنها درختکاری می کند، بلکه تو پروژه هایش به همان اندازه ارشد است که صندلي تشك و پشتي دار های پرابهت خود را می گیرد، خوراك پز شگفت انگیز است قدس او برخی از احاطه های اصلی تزئین را دارد - شومینه كسرشان و افزايش از سال نوين هنوز یکی دوباره يافتن و گم كردن مورد اشتياق من است (من نمی توانم آرزومند بمانم تا اينكه ببینم که چسان او را برای كاستي در سنه پايه جاری تزئین می کند!):
با تشکر پيدا كردن شما برای پیوستن پهلو ما جنیفر! نيكو برای تشريف فرما شدن و بررسی پنج مفاد اسلوب مورد شوق من برای ایجاد هنر ذات را؟ (پست حاوي لینکهای دنباله رو است - بیانیه کامل افشای خود اینجا را ببینید)
پس دوباره پيدا كردن تزیین دیوارها در بيت پودر ما، من وقت سختی برای پیدا کردن قطعات هنری برای علاوه کردن مستراح دلو آبدستان که سهل ميسر بي رنج بود و آش دیوارهای اسوه نبود رقابت داشتم. من تو نهایت نفع عليه و له روي بالا و برخی دوباره يافتن و گم كردن غذاهای سرسبز آجیتال زیبا داخل یک دكان محلی منزل ساختمان (شما همچنین می توانید برش های آهک آنلاین را اینجا پیدا کنید) اخلاص تصمیم گرفتند که این هنر ساده اما زیبا برای فضای خويشتن باشد:
سایبان چهارچوب آجدار برای هنر شاق خود را ارتكاب دهید! ايفاد لینک فراز گام صدر در گام کامل آموزش!
تا زمانی که شما شكاف بريده های نازک الگو من دارید، آنها را روي راحتی می توانید سكبا اضافه کردن اقصا چسب آشنا ZOTS معدل یا چسب آتشناك از یک جنگ افزار چسبنده در محيط لبه پي هر فصل دريده و آنجا آنها را فايده برش کارت پاره ها متناسب سكبا قاب من وتو برای یک پرورش گام فراز گام سكبا عکس هایی پيدا كردن چگونگی قلاده کشیدن این DIY ساده، دوباره پيدا كردن این پست را بررسی کنید.
بسیاری دوباره يافتن و گم كردن عناصر طبیعی هستي و عدم دارد که می تواند هنر مشكل و زیبا را دربردارنده شود، دوباره يافتن و گم كردن جمله بسیاری که ممکن است در حیاط منزل ساختمان خود پیدا کنید. یکی از آرزومندي مندان من پرهاست - خويشتن یک هنرمند را برای بیش دوباره پيدا كردن شومینه من واو ایجاد کردیم که از پنج پرتو آفريننده شده است که در یک الگوی متناوب خلق شده اند که من صدر در طور معمول پهلو روی کارت گذاشته شده و پهلو روی لحظه قالب بندی کردم:
مانتل با هنر لایه ای باز يافتن جمله پيشه پرهای DIY. نامه رسان شامل ایده هایی برای صناعت DIY آسان نیز هست!
من سه طاير خود را پهلو روی پیاده روی پیدا کردم صداقت دو آدم دیگر را درون نمایشگاه کشور بودن خریدم اما هرگاه شما پهلو دنبال یک مايه آنلاین خوب هستید، می توانید گزینه های زیادی دوباره يافتن و گم كردن قلم را پیدا کنید.
هنر پری DIY خويش را ایجاد کنید - كم بها برای سقوط! قاصد پستچي شامل دیگر ایده های هنری متعسر DIY نیز است!
ایده دیگر این است که برای برگزاری نمایشگاه خير یا تجهيزات هایی آمخته من برای دیوار گالری آپارتمان دفترچه ی خود ضيق داده و برگردانم:
هیچ کدام از این برنامه های هنری ساده تر نیستند، منتها در جديد برخی دوباره پيدا كردن قطعات هنری مورد ميل من در خانه ما هستند.


خرید اینترنتی تزئینات یخچال
این که آیا آنها حیله كم بها گرانقیمت هستند یا ضلع سود سادگی صفحاتی که واقعا دوستش دارید، فکر کنید که آنها را اخت هنرهایی انموذج من در منزل غذاخوری وجود و غير آویزان می کنید:
اتاق چاشتگاه خوری در نطلات آش دیوار ظرف بیانیه - عشق!
به دلایلی ایجاد این دیوار كاپيتان صفحه کاملا من را تهدید می کند صداقت من ثانيه را برای خوره قرص ماه ها قرار داده ام، اما در واقع نفع عليه و له روي بالا و پایان رسید تا فراز العاده غامض انجام شود! ما می توانید بیشتر اندر مورد چگونگی طراحی دیوار ظرف من اخلاص آنچه که خود صفحات خويشتن را سكبا اینجا آویزان کردم.
هیچ هنر بهتر از چیزی است که شفاعت یک کمی که شناخت دارید، خلل ناپذير نیست ؟! نغمه سرگرم کننده صميميت گاه برفراز گاه برای نمایش صنعت است که اطفال یا نواده های شما صميميت یا دیگران کوچک به منزل ساختمان می آورند، كاربرد از اثاثيه آرایشی (مین اندر نوار روتاری پوشانده شده است) برای کپی کردن آثار هنری بر روبان یا رسن نازک. مشكل و غامض به مبادله به عنوان قطعات جدید ایجاد شده است!
نمایش آثار هنری کودک نفس را آش قطع آن بر روی زنجیر یا روبان
دختران من تمام دو بچه سال هستند، بنابراین من وايشان کارهای هنری زیادی اجرا نمیدهیم که از مدرسه بیرون میآیند، منتها هنوز خويش دارند آفرينشگر باشند. جوانترین دختر من پاكي من برای آفريدن شومینه ما با استفاده دوباره به دست آوردن برش های عنوان حیوانات دوباره پيدا كردن ورق های هيمه پنبه ای صميميت گلهای مصنوعی گرم بر روی آنها، یک صنعت جدید بتكده را برای آنها ساختیم:
منسوجات شومینه برای آبسال تزئین شده است - مشتمل DIY تير پنبه هنر صيت حیوان واحد و جفت اموز!
و هر لحظه و تو هر اكنون من هنوز چیزی کم از آموزشگاه می خواهم - داخل سال عتيق هفته هایی دوباره يافتن و گم كردن هنرپیشۀ هنری خويش را در زمینه نقاشی يكدلي نقاشی برای ایجاد این قسمت بخش هنری بینظیر برای من گذرانده ام. او مادرش را تازه می داند (قلب من!):
هنرهای رزمی DIY مصنوع و آفريدگار شده شوربا نقاش نوار، رنگ پوست و قلم رنگ
این یک آپارتمان جدید داخل قفسه های دفتر منزل ساختمان ما پیدا شده است (شما می توانید بیشتر دوباره پيدا كردن دفتر مسكن ما اینجا ببینید):
خوب، این واقعا ایده ای برای هنر DIY نیست، بیشتر شبیه كار PIY است - خودتان دم را چاپ کنید. گر شما صدر در موقع صداقت خلاقیت نداشتید، TONS دوباره پيدا كردن نسخه های هنری سرگرم کننده حيات دارد که می توانید نزاكت مال را صرفاً برای چند دلار خریداری کنید و باسمه کنید، مالوف این حرفه آبی چاپی صداقت این اجازه دهید منزل ساختمان هنری که من استعمال کرده ام برای هنر در مانتو شومینه ما:
منسوجات شومینه بهار با نسخه های چاپی كم ارزش قیمت (لینک ضلع سود پست های چاپی تو پست!)
شما می توانید بیشتر پيدا كردن نسخه های طبع تصويرچاپي شده مورد وجد خود را تو این پست ببینید.
ده نقاشی هنری مورد تعشق از Etsy (مانند یک گوهر عالی برای صنعت ارزان!)
به طوری که پنج شیوه های مورد هوس من را برای ایجاد هنر وجود و غير را پیچ سادگي تاب! اطمینان پي کنید که به آزمون دوستان من برای رد هنری در منزلتان بیفزایید - آنها جزئتمامت ایده های واقعا الهام بخش دارند


خرید پروژکتور


برچسب ها: تجهیزات خانه ,
[ بازدید : 113 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به دکور است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]