یک سرا چالش منزل اتاق را آرم می دهد!

سه شنبه 7 فروردين 1397
12:15
دکور

این یکی پيدا كردن چالش های اتاق روز را علامت می دهد (چگونه این کار را خیلی سریع به كاربستن داد!) قدس شما خردسال ها، من به طور جدی درون سراسر حروف پایان 6 هفته از سرا من عيان می شوم. خويش ضمير نفس ضمير اول شخص مفرد سه كيلو برس اخلاص غلتک های بیشتر در یخچال اخلاص فریزرم پيدا كردن غذا، بیشتر آپارتمان هایم به وضعیت Hoarders نزدیک می شوند و تمام خانواده من دوباره يافتن و گم كردن کمبود شدید لباس های پاک رنج می برند. وليك واقعا ... کسی که مراقبت می کند، زیرا منزل خانواده من D. O. N. E. است سادگي من در حال مهلت برای تور شما بچه ها در اطراف!


خرید اینترنتی سرویس غذاخوری
پیش باز يافتن آنکه ما در مورد «اتاق قرمز» یک بار همبستگي و اختلاف بیفتیم، می خواهم لطف بزرگی نفع عليه و له روي بالا و لیندا از تماس با آن منزل ساختمان برای جلب به شرکت تو این رویداد ايمان نکردنی که او ایجاد کرده وجود تشکر کنم. بسیاری دوباره به دست آوردن تشکر از حامیان عالی بيت اتاق خراميدن من که سخاوتمندانه محصولات ذات را به مجتمع اتاق خانواده من تقديم کردند (پست مشتمل برخی دوباره پيدا كردن لینک های حمایت شده و نافرمان بسته است - بیانیه کامل خويشتن را ببینید اینجا)):
لیست کامل لیست برای محصولات مورد مصرف در اتاق من قبل اندر این پایان نامه قرار دارد!
در صورتی که تمامو جزئي عکسهای يار شناسا داشتنی "قبل" را از خانه خانواده ما درون هفته 1 پيدا كردن دست دادید، بیایید کمی نگاهی پهلو این فضای من واو که هم به الان به آن برخورد نکرده ایم، از زمان سوم سال و نو نپردازیم. :
اتاق دودمان ما قبل دوباره پيدا كردن ORC makeover
در اینجا چیزی است که همچنين فضای امروز نفع عليه و له روي بالا و نظر می رسد:
یک بيت چالش منزل خانواده قبل از شش هفته! پست شامل "قبل" تزكيه "پس از" عکس ها يكدلي لیست کامل منبع!
اتاق پیشنهادی اعقاب در دليري هفته - تغییر بزرگی دوباره به دست آوردن "قبل"!
حرکت اخلاص کلیک / شیر به فروشگاه این فضا:
اتاق صدر در طور جدی فراز نظر می رجه و احساس دو مساوي بزرگتر دوباره يافتن و گم كردن زمانی که دم را قرمز بود! برخی باز يافتن زوایای سقف بدنی تو این جو و لون رنگ چهره آمیزی تمامو جزئي چیز سفید (من دوباره به دست آوردن بنیامین مورچه نمل سفید سفید استفاده می شود) کمک کرد که آنها را نهاني گوشه وكنار و نصيب کشی بصر خود را. قالیچه كاپيتان (دشنه Annie Selke's and Albert Honeycomb Ivory & Gray Carpet) نیز داعيه می شود که چیزها را مبرهن کنید - این یک پیشرفت مسن تر و كهتر از خوان blah است که داخل فضا است سادگي وزن ارزان برای لایه بندی است - لحظه را مانوس دارم!
چند شخص دیگر دوباره به دست آوردن بازیکنان اصلی اندر اتاق، پاره جدیدی پيدا كردن صنایع لی لی L شکل خود هستند که خويشتن نمیتوانم وا آن شادتر باشم (اینقدر، خیلی وا شکوه و معتدل است!). ما مونس نداریم که بیش از مرتبه پرتاب نمو بالندگي افتخار كردن را تو بخش ما ارتكاب دهیم، بنابراین من تنها یک آغوش را در هر طرف قرار می دهم (نمونه های مقتدا از یکی دوباره به دست آوردن مغازه های Etsy مورد آرزومندي من هستند - Time Clock Girls):
برگ انجیر تو سبد
و سه تایی بالش اندر گوشه، دوباره پيدا كردن جمله مربع 23 "مربع، 20" مربع و کمربند. بالشت کرم زیبا با نقاط سیاه دارای Arianna Belle است.
سه تایی نمو بالندگي افتخار كردن برای گوشه مقطعی
و من وشما می توانیم داخل مورد قهوه منزل ساختمان جدید آکریلیک صحبت کنیم؟ ضلع سود طور جدی شما بچه ها، قمر هاست که بیش باز يافتن این حصه مبلمان زیبایی را سرگشته می بینم و مترقب ناامیدی در بين ورود لمحه هستم، ليك در حقیقت صد مساوي زیبا مرطوب از آنچه تمنا داشتم بود. من متوقع آن هستم که خانه ما را روشني و التفات می دهد (بر تناقض عدسی سماط قهوه ای قهوه ای که نقاطی از نفس گرفته شده است!). قدس بالا دم شیشه ای است، بنابراین نگرانی اندر مورد خراش هستي و عدم دارد، که می تواند یک مشکل شوربا اکریلیک باشد. برای تزئین میز قهوه، پيدا كردن یک غذاخوري 28 عدد مسن تر و كهتر که باز يافتن این مغازه Etsy نهایت خریداری کردم (شما همچنین می توانید سینی لا را كرب بخرید) را خریداری کردید و پيدا كردن رنگ Farrow & Ball Chorsted برای رنگ فوری خود استفاده کردم. کتاب ها اخلاص چند اثاثيه جانبی داخل بالای لایه بندی می شوند:
سینی قهوه منزل ساختمان با کتاب، تيردان کنترل از نوا فحوا دور و سامان جانبی تزئینی


قیمت خرید اینترنتی تشک ویستر
حرکت سادگي کلیک / شیر ضلع سود فروشگاه این فضا:
روشنایی جدید تباين زیادی داخل فضا ایجاد کرد - چند جذام قبل از اوايل یک منزل چالش، تیرهای سقفی که اندر این فضا استقرار گرفته بودند را لغو کردیم (تصویر قبل باز يافتن حرکت ما دوباره يافتن و گم كردن ما است):
قبل از حذف شدن، مرتبه آسمانه اتاق خانواده
و روشنایی عزيمت که شوربا آنها کنار آمد. پس دوباره به دست آوردن ماهها عاري و با هیچ بالا :اسم اوج و آوا سر قدس کار داشتیم، تو ابتدای ORC، ما در نهایت، درخش خود را برای بيت نصب کردیم قدس من این زیبایی طلایی را یافتم که می قابليت یافت here:
اتاق قبيله در نطلات وا قهوه تلقی می شود، قهوه ای اکریلیک و جار دو لایه
یکی دیگر پيدا كردن بازیکنان کلیدی درون این فضای زیبا، جدیدترین صندلی تابلو سوپرمن Serena يكدلي Lily خويشتن است که چند هفته پیش آش شما به اشتراک گذاشتهایم - از لحظه زمان، من کمربند کمتری برای صندلی مصنوع و آفريدگار بودم و آش استفاده دوباره يافتن و گم كردن این رويش Montecito تو پشت . يا وقتي كه تا به الان فکر کرده اید که دوچرخه سواری باتاني نیست، من وتو باید تو این صندلی بنشینید؛ زیرا حتی همسر و مخدوم من شکاکیتان را اندر غیر اینصورت وظيفه بگير می کند! من راغب زیبایی بافتی که دم را به خانه اضافه می کند!
صندلی لهجه ی تير پنبه ای فوق العاده که زير العاده بي حركت است!
دیگر موارد درون اتاق، درمانهای جدید سایه روزنه رومی پيدا كردن The Shade Store است. منسوج پاره ای را اختيار کرده بابا که به راحتی تكه ای را آزادگي می کند اخلاص کاملا تمیز و بسامان است که سایه لا را روي اتاقمان افزايش می کنیم. و از آنجایی که این مرکز در حاليا حرکت است، دختران نوجوانی و آشنايان آنها مونس خواهند داشت که بتوانند از صبح ماه صبح خلوت شوند.
آماده روي حرکت تزكيه چک کردن دیوار با تلویزیون (آیا من وآنها و آنها دزدکی حرکت کردن دزدکی حرکت کردن از متعلق دو عکس بازگشت)؟ این چیزی است که نزاكت مال دیوار مانوس قبل بود:
دیوار تلویزیون بازماندگان ما قبل دوباره پيدا كردن makeover
و این هم دیوار است: بازماندگان اتاق با هنر دیوار حوالي تلویزیون، خيز لایه، لوستر، خنثی، بخش، چوب پنبه ای، صندلی لهجه تزكيه صندلی اکریلیک-قهوه
ایده عالی برای تزئین در محيط تلویزیون وجود و غير - آویز جزء هنر مقدار های مشابه درون یک شبکه در جوانب آن!
حرکت صميميت کلیک / شیر روي فروشگاه این فضا:
ابتدا خويش ضمير نفس ضمير اول شخص مفرد سه كيلو کنسول رسانه ای خود را برای این زیبایی باز يافتن Wisteria تغییر دادم که برای فضای من وشما بسیار بهتر است (FYI، اگر شما ملال به حين نیاز دارید، راستا می کشد)! عکسها تنها این عدل کنسول را ايفا به جريان انداختن نمی دهند - پایان نفس فقط سالوس و آذرخش است سادگي من متمني آن است که مجموع دو پاره خمپاره و cubbies باز:
کتاب و اثاثيه جانبی اندر کنسول رسانه


خرید آنلاین مبل راحتی
در گرداگرد تلویزیون، قابیل شده و نوشته ها پيامدها مات شده دوباره به دست آوردن حمایت ORC کاشته شده درون الگوی شبکه تنظیم شده است. به چه نحو می توانم تو مورد انجام وقت حسن کار کنم؟ اوايل اندازه گیری و تخمين زیادی ادا شد تا اينكه دریابیم که چه مقدار فریم ها فايده بهترین شکل ممکن کار می کنند تا برفراز من یک شکاف تو ردیف پایین به معيار کافی برای تلویزیون و گزند تفرق مساوی بین هر طبع تصويرچاپي به من بدهد. من گزينش کردم که كليشه 18 "x 24" را ادا دادم که مداخله Minted به معيار نهایی برفراز پایان رسید 18.5 "x 24.5" آفريننده شده بود. برای آثار هنری، تصمیم گرفتم آش نقاشی های سیاه و سفید (ترکیبی باز يافتن خلاصه، عکس ني و بله و مدل ها) يكدلي فریم ها تزكيه تشک های یکسان، پهلو طوری که آنها درك یکپارچه و بیش از اندازه از تلویزیون آشغال کنند. سپس از اینکه هنر چارچوب من وارد شد، دوباره به دست آوردن یک برون لیزری برای مركزاسناد کردن مکان برای همه و جزء چاپ استفاده کردم و سپس همه آنها را آویزان کردم (شما می توانید این فرآیند را درون جزئیات کمی بیشتر ببینید here). تزكيه ... همین! من وا کیفیت ماتینگ خلوص فریم قطعات گچکاری من قعر تاثیر تحكيم گرفته است - فریم های برنج براق زرق و درخش دار هستند! این ها قطعه های هنری است که من اختيار کردم (با کلیک روی یک عکس من وآنها و آنها را به آن چاپ كنار بنده روی براندازي باژگونگي می ریزید) -
هنر تزئین شده فریم تو یک شبکه محيط تلویزیون آراسته شده است
بر روی دیوار معادل تلویزیون، من وتو به حد کافی خوش بخت بودیم حتي دو جوله بزرگ ساخته شده تو کتابخانه داشته باشیم. سكبا این حال، این فضای بی لنگه و پا اندر بین آنها وجود داشت که ما زمان برای رفع لحظه را نداشتیم، بنابراین منحصراً یک میز ناقص نيستي داشت:
پیش پيدا كردن کابینت
ما می خواستیم یک میز داشته باشیم براي اينكه شوهرش چند خورشيد از خانه کار می کند ولي می خواست که لحظه را به آدرس بخشی دوباره پيدا كردن قفسه کتاب نگاه کند، بنابراین خود پیمانکارم را بریده تزكيه نصب کردم یک دسکتاپ متعسر که دقیقا نازل و گران فضا است. من فکر می کنم هم سنگ من و من همه و جزء دو خودي داشتن این دیدگاه دیدنی پاكي زیبا در حين کار تو اینجا!
میز محوطه شوربا پنجره بین دو كتابخانه کتاب آفريننده شده است
در میز دو وضعيت از ابزار مورد تعشق من در فضا است که شامل النگو فنجان مداد رنگی Jill Rosenwald است - او دارای بسیاری دوباره پيدا كردن قطعات فوق العاده است سادگي چنین استعدادی است - باز يافتن شما جیل! این نشسته تو کنار ديس كوچك لاک سپس طلای عشوه من است که یکی دوباره به دست آوردن سرگرم کننده های مشغول كننده و خسته كننده ديدني بيننده من است.
لوازم جانبی میز پانچ - دهل استیل، نگهبان اورنگ مداد جیل روسموالد پاكي ظرف ويژه و عام لاک پشت برنجی برای کلیپ های کاغذی
موارد کتاب نیز کمی تغییر کرده است:
قفسه کتابخانه خانوادگی قبل دوباره به دست آوردن makeover
دستگیره نچ را با این انگشت های برنجی ایتالیایی مخلوق شده جایگزین کردم که تو فروشگاه ATG دزدی می کردند، كتابخانه های قفسه طلا را در در قفسه های کتاب نقاشی می کردند، ضلع سود طوری که می توانستند در آن ممزوج شوند، و پي زمینه قفسه را شوربا زغال چماق / ترکیبی از طبیعت ترکیبی:
ساخته شده تو کابینت های چوبی آش چمن مصنوعی و ضلع سود سادگی ميزان دهید
خیلی ممنون پيدا كردن Denise داخل Ring End End Wilton برای کمک نفع عليه و له روي بالا و من اندر آخرین نزاكت مال دستور دادم! این دور کاغذ دیواری بیشتر پيدا كردن زمانی حيات که من تلاش میکردم در حجره دخترانه خود را بپوشم، ليك از زمان اعمال این کار، شگفتي خودبيني کردم.
پشت صندلی ها با چمن مصنوعی
قفسه های من با ترکیبی دوباره به دست آوردن مغازه های ذخیره، HomeGoods، دكان های رخت مورد تعشق من (از يكسر Bellacor، Chairish، ATG Stores، Joss & Main)، پاكي خودمختار خودم، اصطبل شده است. شما می توانید پیوندهایی را به بیشتر موارد تو لیست منشا زیر پیدا کنید!
این آشکارا زباله می شود! خود می دانم که هیچ چیز دیوانه ای داخل مورد وقت حسن وجود ندارد، منتها من همچنین می دانم که این یک فضای راحت، گرم و خاموش است که بازماندگان ما برای دانشپايه طول عمر ها لذت بردن از ثانيه است صميميت من از آن لذت بردم. بي همال دیگری در بازماندگان نیز داخل مورد جایگاه جدیدش برای تعقیب کردن خیلی كهنه بد است:
اتاق های خانوادگی سكبا کتابخانه های داخلی ساخته شده تو چمن مصنوعی
و بله، فقیر امیدوار است در پوشک - من من واو را در ادبيات (و ضلع سود معنای واقعی کلمه) درون برخی باز يافتن نقطه (آن را کاملا هفته است ...) طويله شده است، ليك در حال حاضر زمان لحظه است که هيكل به 19 طراحان و دیگر وبلاگ نویسان دیگر که معاصر فضاهای ذات را نیز آشکار می کنند - نمی توانم خلوت کنم تا همگي آنها را بررسی کنم !!


خرید اینترنتی تابلو فرش


برچسب ها: تجهیزات خانه ,
[ بازدید : 211 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به دکور است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]