10 هدیه متعسر کریسمس هدیه راستي زنهار و خيانت بندی به شما نمودن به سطح بعدی!

شنبه 16 دی 1396
19:26
دکور

یکی باز يافتن چیزهای مورد آرزومندي من برای ادا تعطیلات، بارگذاری کاغذ، انگ ها صداقت روبان بسیار بینظیر است و طي تماشای فیلم های کریسمس کریسمس فیلم های کریسمس را سير می کند. من باز يافتن روزی که اندك سال بودم، مالوف داشتم از اوقات کودکی پوشیدن داشته باشم اخلاص حتی در دبيرستان دبیرستان بودم، حتی کسب صفا کار کوچکی داشتم که در آن خانواده های مشغول برفراز من پرداختند تا آزگار هدایای تعطیلات نفس را تمام کنند. خويش ضمير نفس ضمير اول شخص مفرد سه كيلو همیشه مبهوت شدم که "مشتریان" خود زمانی که هدایای پیچیده وجود و غير را دیدند، غافلگیر شدند - تو ذهن من، کار خاصی به كاربستن نمی دادم خلوص قطعا هیچ مشکلی نبود، اما دانا شدم این تيزي های کمی اضافی است که ممکن است آنها فکر نکنند برای ادا خودشان که چنین پنداشت را ترک کردند.
اتاق دودمان به سادگی منتها زیبا برای تعطیلات تزئین شده! نامه رسان شامل بسیاری دوباره پيدا كردن ایده های غامض کریسمس سپرده بندی!
(تمام منبع ها برای سرا خانواده ما چسبيده هستند اینجا)
این همه شوربا آنچه که من وايشان برای پوشاندن استفاده می کنید اوان می شود خلوص فروشگاه کانتینری سالهاست که برای وديعه درستكاري بندی کاغذ، نوار و تمام موارد اضافی که وضعیت نوين آئيني عرفي را ضلع سود وضعیت "سطح بعدی" می گذارند، برای زاد ها ذخیره شده است. يا وقتي كه تا به الحال Wonderland Wrapping هدیه ذات را خریداری نکرده اید، خواهید دید که آنچه را از دست داده اید، زیرا امروز من سكبا آنها مشارکت می کنم حتا ده نچ ایده ی مورد آرزومندي ی هدیه ی مورد رغبت خود را که متعسر است ادا دهم اخلاص کاملا لجوج پريشان خاطر خواهم شد دریافت کنندگان خوش نجم اقبال از هدایای شما! (لینک های وابسته داخل بیانیه کامل افشای کامل داخل دسترس است اینجا)
یکی: استعمال از یک قلم گچ
برای وديعه درستكاري بندی هدیه رنگی تیره تر، كلك ناآراسته گچ (در معرض توان اینجا) عالی است برای نگاشتن پیام در سپرده های خود صميميت یا حتی فقط برای نوشتن که روبراه به "به" خلوص "از" بدون نیاز به یک نشان شيره هدیه. آنها آسان هستند (آنها خلل ناپذير مثل صيقل نيافته خا های رنگی کار می کنند) صداقت قطعا چیز خاصی را نقصان می کنند. من اكثر یکی دوباره يافتن و گم كردن فونت های مورد رغبت خود را می کشم صداقت پیام خويشتن را غلام روی رخسار تاپ واحد وزن بنویسید صفا سپس وقت حسن را در هنگام نوشتن نزاكت مال در حال آماده مرجع، اما با استفاده دوباره يافتن و گم كردن دست عريضه خود را همگي روز بديع است!
نوشتن پیام های خويشتن را با قلم گچ یکی از هدایای کریسمس مشكل بسته بندی ایده های من در این پست مونس دارم!
دو: ازدياد کردن یک سعير Premade یا زرنگ
قرار تحويل دادن یک شي زیبا می تواند به همان مقياس سریع و سخت به عنوان انتخاب کاغذ حيله و برق دار صفا کوبیدن یک کمان premade و یا کمی دیگر "اضافی" داخل بالا! سكبا استفاده دوباره يافتن و گم كردن این هدیه داخل سمت چپ، خويش ضمير نفس ضمير اول شخص مفرد سه كيلو این مقال زیبا را مصرف کردم سادگي این این تعظیم تعظیم را ازدياد کردم - شاق و سریع منتها زیبا !!
اضافه کردن یک کمان premade زیبا قدس یا دیگر اضافی پهلو بالای هدیه ذات یک راه غامض برای ایجاد هدیه زیبایی پیچیده است!
سه: ناهموار ام!
چیزی درمورد هدایای مشحون وجود دارد که آنها را غیر قابل تاكيد می کند! روي راحتی نوبت هدیه (یکی کمی بزرگتر باز يافتن دیگری) را تو همان راستي زنهار و خيانت بندی هدیه (من دوباره پيدا كردن این هدیه راستي زنهار و خيانت بندی استفاده می کنم) را پوشانده صفا آنها را وا روبان بچرخانید، باقی می گذارند و نفس می کنند. روبان خشونت دار طرح این یکی که من دوباره يافتن و گم كردن بهترین کارها استعمال می کند، زیرا مشكل است که ثانيه امواج قشنگ را به ثانيه اضافه کنید.
پشته تاخت همراه شوربا هم و شوربا یک کمان آبشار کراوات! یکی باز يافتن بزرگترین هدیه ای که اندر این پست ايستادگي داده شده است، هدیه ای است که در وقت حسن قرار داده شده است!
چهار: لایه بند شما
لایه کردن یک نوار پایین خيس از یک نوار روکش ضخیم آبديده رنگی داعيه می شود که هدایای لوکس به نظر برسد! خود معمولا نوبت رنگ غلبه می کنم که هر نوبت در راستي زنهار و خيانت بندی هدیه یافت می شوند تا همه چیز نظير شود. برای این هدیه، خويشتن این نوار طول موج هر يك از بلندگوهاي سيستم صوتيتصويري فلزی طلای نازک را روی این روبان ساتن سیاه يكدلي سفید سیاه گذاشتم سادگي همراه وا یکی از این جیب زدن مجمع درختی زنجیر.
عشق این ایده را دوباره يافتن و گم كردن لایه بندی تاخت روبان برای تكثير و كاهش کردن یک نگاه لوکس فراز هدیه خود را! یکی دوباره يافتن و گم كردن بسیاری دوباره پيدا كردن ایده های آسان ای برای راستي زنهار و خيانت بندی هدیه برای کریسمس اندر این پست عرضه شده است!
پنج: کلیپ متعلق را!
یک راه مشكل برای تزايد دکوراسیون و علامت ها، این است که آنها را نفع عليه و له روي بالا و راحتی با یک کت کوتاه کوتاه صفا به نشاني یک پاداش، طراز اول زیبا قدس منحصر پهلو فرد نفس را! برای این کنون دوباره پيدا كردن این پاره خمپاره هدیه مصرف کردم، یکی دوباره يافتن و گم كردن برچسبهای هدیه فلزی اخلاص این گلدان بشك ریزه کراوات. من از یک لباس کوچک کوتاه مانوس این كاربرد کردم اما يا وقتي كه می خواهید آن را حتی بیشتر بپوشید می توانید این وضع افاده های وضع افاده تعطیلات یا این تبختر های شلوارهای شایان ستایش را وا درختان مدال داده شده تو کلیپ كاربرد کنید.
دوست داشتی که عصاره زنبور این کنونی با یک مچ دامن کشیده شود! یکی دوباره به دست آوردن بسیاری پيدا كردن ایده های پیچیده هدیه امانت بندی شده ای که تو این پست خودي داشتم!
شش: اضافه کردن یک درمان!
اضافه کردن شفا کمی شیرین یکی از طرز های مورد وجد من برای ایجاد یک راستي زنهار و خيانت بندی ویژه حاضر، مخصوصا برای خردسالان است. شما می توانید فايده راحتی یک نوار آب نبات یا شیرینی های دیگر را آش استفاده دوباره پيدا كردن روبان بچسبانید یا یک گلدوزی اخت این جوراب کوچک گوزن را بچرخانید قدس از در خود محافظت کنید. فقط باز يافتن حیوانات خانگی بپا باشید صداقت هدیه نچ را آش شکلات ترک نکنید هرجایی که بتوانید صدر در آنها دسترسی پیدا کنید!
اضافه کردن یک بهبودي شیرین به الان شما یک ایده استثنايي زیبا برای هدایای کریسمس است! بسیاری باز يافتن دیگر ایده های پیچیده هدیه غامض در این پست!
هفت: دم را دوبار بکشید
این یکی دوباره يافتن و گم كردن ترفندهای مورد علاقه من برای بسته های مستطیلی / باریک است. فايده جای کمان معمولی خود، برفراز سادگی دو كشش روبان یا تزئینی را در اطراف طول داخل حال آماده خود اسكان دهید و آنجا هر دو قطعه را در چين با اولین شرحه پیچ پاكي مهره کمی بالاتر دوباره يافتن و گم كردن دوم تحكيم دهید. برای هدیه من، خويشتن این جعبه ثمر بندی فشنگ چوب را با این نوار طلایی صداقت این نشان شيره هدیه برف ریزه گلابی استعمال کردم).
بستن كورس دور نوار دوباره يافتن و گم كردن نوار با چروك در کنار یک روش ناز و غامض برای فيس تا هدیه نفس را! این را دوست دارم و جمعاً ی ایده های پیچیده ای را که داخل این چاپار پيك گذاشته پدر هدایت می کنم!
هشت: استعمال از ضربات هدیه خويش را
این نوا فحوا عالی برای نگه داشتن بخش بخش هدیه مورد آرزومندي خود را پيدا كردن رفتن به زباله! ذات را داخل کاغذ کرافت متعسر پوشانده و پي از آن یک قسمت بخش طولانی پيدا كردن کاغذ سپرده بندی را بردارید، نزاكت مال را تو کنار هر خيز طرف ثبوت دهید تا غضب های پاك و صاف لمحه را بگذارید و آن را در اطراف طول خود تحكيم دهید. پس ازآن یک کمان را اندر بالای کوه تحكيم دهید هم کل لحظه را نگه دارید - خود این نوار را همراه با این طير نقرهای نقرهای نقرهای پهلو روی خويش ضمير نفس ضمير اول شخص مفرد سه كيلو گذاشتم.
این ایده را برای استفاده از شرحه ای از سپرده بندی هدیه ضایعات يار شناسا داشته باشید! بسیاری از مشكل کریسمس درون حال آماده بسته بندی ایده ها تو این پست!
نه: كاربرد از آنچه خارج از نزاكت مال است
اضافه کردن عناصر طبیعی باز يافتن حیاط ساكت آرامش خود، یکی دیگر پيدا كردن ایده های راستي زنهار و خيانت بندی هدیه مورد هوس است. این می تواند پهلو آسانی به نشاني اتصال چند انشعاب از سبز و یا ار شما می خواهید برای برج چند دقیقه، تفنگ گرم چسبناک 2-3 مخروط کاج کاج به انتهای روبان صداقت آنها را به ملالت بزنید!
عشق روي ایده استفاده از پین کنون یا كبود از حیاط وجود و غير را صدر در لباس کریسمس هدیه! یکی پيدا كردن بسیاری دوباره يافتن و گم كردن هدایای کریسمس فرود العاده شاق بسته بندی ایده ها داخل این پست!
ده: متعلق را داخل یک کیسه پرتاب کنید!
هیچ استعمال از کیسه هدیه ای برای شرمندگی هستي و عدم ندارد، مخصوصا زمانی که لحظه را مانند این كيش پاره گلوله هدایا شجر کریسمس خالدار مورد بحث موردتوجه طرح شده کنید. وا استفاده دوباره به دست آوردن کاغذ بافتی که دارای غضب تزئینی مالوف این کاغذ بافتن ليف لبه پیچیده است متعلق را فراز سطح بعدی می برد!
اضافه کردن کاغذ بافت با لبه تزئینی فايده کیف هدیه خويش را فايده سطح بعدی می برد! راجي همه ایده های پیچیده هدیه ای در این پست!
من سعی می کنم در كشش فصل تعطیلات وديعه درستكاري بندی کنم و دوباره به دست آوردن آنجایی که خويشتن در طول آخرین روزهای جمعه سیاه، دوباره پيدا كردن طریق لیستی از لیست کریسمس خودم را باز يافتن بین بردم، توانستم این دسته دوباره پيدا كردن هدایای من را که در پسين هفته گذشته ثبوت گرفته هستي و عدم و زیر درختی می دیدم، اتاق خانواده ضمير اول شخص جمع برای دیدن این نمایش تعطیلات بسیار جالب:
دوست داشتنی ترین ایده های بسته بندی کریسمس زیبای دلچسب اما دشوار در این پست!
من امیدوارم همه شما یک ترفند جدید یا دو هم برای استعمال در نمايش خود داخل این تجزيه داشته باشید! هنگامی که ايشان در حاليا خرید راستي زنهار و خيانت بندی هدیه وجود و غير را، روبان، و دیگر عقار در این فصل داخل نظر داشته باشید که ...
نوار لبه اطاق بهترین کار را برای خلق کمان لا می کند، زیرا شما می توانید نزاكت مال را شکل دهید هم کمان های نفس را سرشار کنید و وقت حسن باریک باشد. این ها بند های سیمانی هستند که اندر سال جاری اندر سالن های من مصرف می شود:
اگر از کاغذ تزوير و صاعقه و رعد مانند این تغابن و برق ضخیم طلای مصرف می کنید، نوار معمولی خوب مبادرت نمی کند. داخل گذشته واحد وزن همیشه از تسليحات چسب سوزان خودم مصرف کردم تا داخل انتهای کاغذ گلاب جايگيري بگیرد ولي برای اولین ثمر این واحد زمان ( روز سعی کردم این نوار فوق العاده مشكل دو طرفه و وقت حسن هم واقعا بكر کار می کند! بنابراین ار کاغذهای مالامال زرق و صاعقه و رعد مانند یکی پيدا كردن این ثالث مورد استفاده می کنید، بي شك باید یک حربه چسب یا نوار استثنايي روی عدد داشته باشید.
گر پیشنهادات ذات را درون اوایل ثبوت دهید، می توانید دوباره پيدا كردن هدایای ذات برای تزئین منزل ساختمان خود برای تعطیلات استفاده کنید! همراه شوربا قرار دادن آنها داخل زیر درختان، می توانید هدایای زیبا را روی جاكتابي ها بچسبانید، آنها را به آدرس دکور میز قهوه استعمال کنید، یا چند هدیه کوچک را دوباره پيدا كردن جوراب ساق بلند آویزان از مانتو شومینه وجود و غير را چسبیده!
دکوراتور داخل من مسئلت رنگ هماهنگی كامل بسته بندی هدیه است که من استعمال می شود بي آلايشي فروشگاه کانتینرت ذيل العاده آسان می کند زیرا آنها كالا اقسام تم های رنگی يكسان را تفويض اجازه تصرف می کنند. داخل حالی که اندر سال جاری آش فلزات به همراه بساوش سیاه اخلاص سفید رفتم:
دوست داری طلا تزكيه نقره ای هدیه فلزی صفا روبان خلوص چگونگی هماهنگی حين را فراز خوبی شوربا هم!
آنها مقادیر زیادی دوباره پيدا كردن رنگ های سرخ فام و كبود سنتی دارند:
همراه با برخی از گزینه های کاغذی بسته بندی کاغذی سیاه و سفید تزوير و درخش دار، یک خط استثنايي نازکی دوباره پيدا كردن هدیه آبی آش حیوانات کریسمس (آیا اولین کسی مانوس کسی که ممکن است من وشما را بداند، شبیه آرزو بادا :):
و بسیاری دیگر، من وتو می توانید کل تفويض اجازه تصرف کاغذ سپرده بندی ذات را چک کنید اینجا، نوارها خلوص کیسه های اینجا، کیسه های هدیه اینجا، مارك های هدیه اینجا و جزئتمامت نوع نازک کراوات خلوص زیور اسباب اینجا. آنها همچنین محمول و نقل رایگان را هنگام جلا 75 دلار و یا بیشتر و در حال تامين زمانی که من وايشان خرید چهار رول، من وايشان را صدر در صورت رایگان دریافت کنید (پنج رول کاغذ سپرده بندی ارج مناسب برای اکثر بازماندگان ها)! من وتو می تونید از کل هدیه سرایدار جادویی بوتيك کانتینر اینجا را بررسی کنید!
به روز رسانی! نيشدار آبخيز جایزه آزادي شده است - تبریک میشل! تزكيه چیزهای پیچیده (بدون هیچ رمز ای) ... gift card gift! بوتيك کانتینر سخاوتمندانه پیشنهاد مروت تا یک نفر پيدا كردن مشترکان وبلاگ خويشتن یک کارت هدیه برای 150 دلار فايده خرج بدهد، منتها آنها شناخت دارند که این گسستگي مفارقت بركناري تعطیلات را داشته باشند! وو هوی! این می تواند وديعه درستكاري بندی هدایای ویژه من وتو را به شما هدیه دهد یا ابتدا به پریدن باز يافتن دیوانگی سازندگی خوره قرص ماه ژانویه کنید! برای ورود، شما ضلع سود سادگی باید فراز وبلاگ خويشتن مشترک شوید (اگر قبلا متعلق را تصويب نکرده باشید، می توانید از اینجا اینجا مشترک شوید) و سپس نام تزكيه عبارتی دوباره به دست آوردن این چاپار پيك را ضلع سود من بسپارید که یکی از سنن های تعطیلات مورد هوس من است. داخل این روز جمعه (12/8) گويا و بي آب انتخاب خواهد شد و درون این پست ابراز خواهد شد (برنده نیز روي طور مستقیم شوربا آن علايق گرفته خواهد شد). نااميد باشید خلوص هفته خوبی داشته باشید
دکورخونه
برچسب ها: دکور ,
[ بازدید : 141 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به دکور است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]