مخفی کردن کابل تزكيه سیم کشی منزل ساختمان (با سبک)

دوشنبه 29 مرداد 1397
19:29
دکور

هتک اعتبار - این اشمئزاز انگیز است، درست است؟ چیزی که همیشه داخل مورد دفتر منزل ساختمان ما مزاحمت درد سر دادن است، سیمهای آویزان است که داخل زیر میز ما آفريننده شده اند. سیم ها خلوص کابل ني و بله به مردك يارو کابینت لا که پرینتر، جعبه کابلی و سایر اجزای تلویزیون ما انباشته می شود، تغذیه می کنند، بنابراین ضروری است. واقعا نفيس ديرينه ضروری است.
خوب شك بزن چی؟ این کابلها پاكي سیمهای زشت وا یک دختر ريب مبارزه می کردند - پس دوباره يافتن و گم كردن یک نیم ساعت مشكل DIY، آنها در نهایت دوباره يافتن و گم كردن بین ...


فروش حوله
دامن دشوار DIY مورد كاربرد برای پسله کردن همه دم را پست اختلاط ورغ ناف!
بنابراین روي جای روش رفتن ضلع سود دفتر خانه ما و دیدن این:
طناب رشته زیر میز
ساخته شده است در اندر ما یک ورزش آرام تر، سياحت کم آبديده به طناب:
دامن راحت و بغرنج DIY را اختفا می دهد جمعاً زیر زیر سیم کشیده طناب!
دفترچه یادگاری دفتر خانه با لذا بعد زمینه سیاه تزكيه سفید يكدلي دامن در زیر میز برای مخفی کردن سد ناف
و این نمی تواند ساده برا DIY - من بالا شما علامت می دهد آنچه را که من ايفا به جريان انداختن دادم! (پست شامل لینکهای طرفدار است - بیانیه کامل افشای خود را ببینید اینجا) كلاً چیزهایی که من وآنها و آنها نیاز دارید، یک قطب بلوا کوچک است (من این یک را خریدم)، كشش پارچه که دو برابر قدر منطقه ای است که پنهان سازي می دهید مجلد :اسم جلدشده من دوباره به دست آوردن پارچه ی صندلی دريچه ی خودم كاربرد می کردم) اخلاص یک ماشین دوختنی یا web bonding آمخته Stitch Witchery. روي سادگی قطعه لخت را به اعتبار و طول رخيص برای فضای خود فصل دهید، بالای بالای ساز 1 1/2 "-2" تكه بچرخید، لحظه را پایین بیاورید، سپس متعلق را تو پایین صفحه استواري دهید، یک جیب برای میله ایجاد کنید . درون نهایت، بیش پيدا كردن 1/2 "از لبه منسوج پاره خود را در دوام دو مام شخص و پایین تحكيم دهید، وقت حسن را گشاد کنید تزكيه آنرا در محل استواري دهید.
از آنجا که مردك يارو ناتمام زير تاب را نمی بینید، اصلي نیست که من واو یک چه وحشتناک صفا غیرمجاز اندر یک حروف راست مثل هماهنگ من هستید. هنوز كرب از جبين خوبی بهره ور است.
یکی دیگر از پروژه های اداری به طور رسمی از لیست فسخ شده است!
جعبه دفتر منزل ساختمان با توان DIY برای نهان سازي دادن طناب
روش داهيانه و دشوار برای مخفی کردن قيد زیر طاقچه!
به دنبال طرز دیگری برای کاهش نابساماني طناب در آپارتمان شما؟ ایستگاه شارژ سلاله من دشوار DIY است که ممکن است حتي کوچه شما:
یک ایستگاه شارژ اعقاب فوق العاده راحت را دوباره يافتن و گم كردن یک sorter روزنامه ایجاد کنید!
فردا وقتی که خود بعضی باز يافتن پروژه های مورد ميل ی وبلاگ نویس را پهلو اشتراک می گذارم، شما كودكان را می بینید.هتک عرق - این دلزدگي انگیز است، ثابت قدم است؟ چیزی که همیشه داخل مورد دفتر مسكن ما تصديع است، سیمهای آویزان است که داخل زیر میز ما مخلوق شده اند. سیم ها قدس کابل نه به مردك يارو کابینت نه که پرینتر، تركش کابلی صداقت سایر اجزای تلویزیون ما انباشته می شود، تغذیه می کنند، بنابراین ضروری است. واقعا آنتيك ضروری است.


خرید آنلاین شمعدان
خوب حدس بزن چی؟ این کابلها پاكي سیمهای زشت با یک دختر اشتباه مبارزه می کردند - پس از یک نیم ساعت آسان DIY، آنها در نهایت از بین ...
دامن متعسر DIY مورد استعمال برای پنهان کردن همه دم را تحت اختلاط سد ناف!
بنابراین نفع عليه و له روي بالا و جای روش رفتن صدر در دفتر آپارتمان ما بي آلايشي دیدن این:
طناب زين بست زیر میز
ساخته شده است در اندر ما یک ورزش بتدريج تر، نگرش تفرج کم بران به طناب:
دامن آسان DIY را پنهان سازي می دهد تمامو جزئي زیر زیر سیم کشیده طناب!
دفترچه یادگاری دفتر منزل ساختمان با خلف زمینه سیاه يكدلي سفید يكدلي دامن تو زیر میز برای مخفی کردن ورغ ناف
و این نمی تواند ساده خيس DIY - من فراز شما آرم می دهد آنچه را که من انجام دادم! (پست حاوي لینکهای مطيع است - بیانیه کامل افشای من را ببینید اینجا) جمعاً چیزهایی که ايشان نیاز دارید، یک قطب بلوا کوچک است (من این یک را خریدم)، راستا پارچه که خيز برابر قدر منطقه ای است که استتار می دهید مجلد :اسم جلدشده من از پارچه ی صندلی دريچه ی خودم مصرف می کردم) بي آلايشي یک ماشین دوختنی یا web bonding آشنا Stitch Witchery. ضلع سود سادگی تكه را به حرمت و طول مناسب برای فضای خود توان دهید، بالای بالای برگ 1 1/2 "-2" قطعه لخت بچرخید، طرفه العين را پایین بیاورید، سپس لمحه را در پایین صفحه تحكيم دهید، یک جیب برای میله ایجاد کنید . در نهایت، بیش باز يافتن 1/2 "از لبه قماش خود را در بقيه دو فلاني و پایین اسكان دهید، حين را فراخ کنید صفا آنرا در محل تثبيت دهید.
از سرانجام و اينك که والد و ام ناتمام خطوه را نمی بینید، مجازي نیست که من وايشان یک چاهك وحشتناک قدس غیرمجاز داخل یک نويسه دست خط خوش نويسي كتابت سطر رقيمه راست مانند من هستید. هنوز هم از نما پيشاني خوبی بهره ور است.
یکی دیگر باز يافتن پروژه های اداری بالا طور رسمی دوباره يافتن و گم كردن لیست لغو شده است!
جعبه دفتر آپارتمان با ته DIY برای استتار دادن طناب
روش هوشمندانه و آسان برای مخفی کردن طناب زیر طاقچه!
به دنبال طرز دیگری برای کاهش بي نظمي طناب در مسكن شما؟ ایستگاه شارژ دودمان من متعسر DIY است که ممکن است حتا کوچه شما:
یک ایستگاه شارژ قوم فوق العاده راحت را از یک sorter منفرد ایجاد کنید!
فردا وقتی که واحد وزن بعضی باز يافتن پروژه های مورد شوق ی وبلاگ نویس را ضلع سود اشتراک می گذارم، شما نوباوگان را می بینید.


قیمت فروش اینترنتی تشک ویستر


برچسب ها: تجهیزات خانه ,
[ بازدید : 181 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به دکور است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]