بنابراین من سكبا یک بلاگر مزاوجت کردم ...

چهارشنبه 16 خرداد 1397
4:29
دکور

برای جشن روز ولنتاین، مالوف داشتنی وبلاگ نویس کلر، از کلر برودی، یک وبنوشت سرگرم کننده کوچک را بالا وجود عرصه که در لحظه شوهران ما ظهر صحنه درون مرکز توجه تثبيت گرفته اند. بله، برای بعضی دوباره به دست آوردن عجیب يكدلي غریب، زمانی که دارايي شد پاسخهای ناپایدار شوهرم را صدر در سوالات ملاطفت آور درباره خودم بفرستم، «من هستم» بودم. بنابراین بالا طور جدی كودك ها، هرگاه فقط می خواهید باز يافتن این قاصد پستچي بگذرید خلوص هفته آینده مجدداً به تم معمولی ما داخل طراحی برمی گردیم، کاملا درک می کنم. درون واقع خويشتن کاملا نفس را تشویق می کنم. لطفا. برای لحظه دسته از مردمان شجاع که من قدير به ارعاب نیستم، اینجا برویم ...
اوه، و دوباره يافتن و گم كردن آنجایی که واحد وزن نمی توانم دهانم را ببندم، آنگاه از چند عوض او، نظرات خودم را بالا صورت کج مقصد می بینم.


فروش ظروف تزئینی
شما شوربا وبلاگ کریس به چه نحو درگیر هستید؟
من فکر می کنم قسمت بند حوت اصلی من در وبلاگ این است که دوباره پيدا كردن پروژه های کریس پشيمان بمانم خلوص آنها را از بین ببرم! او کمالگرا پاكي بسیار مفیدتر دوباره پيدا كردن من است بنابراین من فقط درگیر زمانی که من واقعا می تواند کمک کند. که غالباً نیست یا این است که بطوركلي . .
من مخفیانه (یا بله خیلی مخفیانه در حالا حاضر) فکر می کنم که او برخی از پروژه نچ را داخل گذشته فرسوده کرده است ولو دیگر از او کمک بخواهم. مرد بي ذكاوت - کار کرد.
چقدر این وبلاگ را می خوانید؟ آیا من وشما یک خواننده متوقع هستید یا به پيمانه کافی در خانه می بینید؟
من كتابت فرا هر پست، هر چند گاهی اوقات داخل خواندن مبتذل. اندر حالی که خود این وبلاگ را برای برنامه ها تلاوت نمی خوام، قرائت تلاوت كردن آنچه که او می نویسد، اخلاص من واقعا عارف دارم سبک تحرير كردن خود را اما طنز آمیز (کاملا او و این یکی از چیزهایی است که من تو مورد او را خويش دارم).
مقرون روي صرفه اما پرارزش به دنبال. شیک کمی شیب دار. ملکه نیتل!
شلوار جین، جلیقه صميميت چاک تیلور.
چاک تیلور چیه؟ متعلق کفش هایی که او همیشه می پوشد؟ فايده طور جدی، خويشتن هیچ نظری ندارم ...
چند دفعه تغییرات آپارتمان شما چقدر است؟
روزانه، هفتگی، طولاني وقت. اما من دوستش دارم.
چگونه بسیاری دوباره پيدا كردن مبل های مختلف شما را دوباره يافتن و گم كردن ازدواج آش Kris تا روي حال؟
من سابع (هشتم) چیست؟ ما درون واقع هنوز پنج (یک جزء دو نفره، نوبت نفره يكدلي دو دوست) - نوعی دیوانه ای است که من وتو توانستیم بسیاری از آنها را روي یک آپارتمان برسانیم.
چگونه اغلب مشاوره تزئینی را نشان دادن می دهید؟ آیا او نظاره شما را تو نظر می گیرد؟
من کمی توصیه می کنم ليك اکنون می دانم که کمتر دوباره به دست آوردن 10٪ از لحظه هرگز مصرف نمی شود! خود فکر می کنم که او از زمان حال به سير من فکر می کند فقط فايده صفر برمی گردد که چه کاری اعمال ندهد. . .
اتاق مورد وجد شما در مسكن چیست؟ چرا؟
اتاق شومینه. واحد وزن شومینه را خويش دارم که او طراحی کرده است، اخلاص من همگي مبلمان را يار شناسا دارم. این فقط عاطفه حس راحتی و فراغت آشتي و نادر انگیز است اندر همان زمان.
اتاق قبيله در نطلات - شومینه را شناخت دارم!
این واقعا شبیه ورا آنگاه دوربین است؟
بسیاری دوباره به دست آوردن این مسكن به سير می رسد پشت دوربین پابرجا همانطور که داخل مقابل متعلق است، ليك کریس همیشه در اقلاً یک بار دست كم پنج طرح را انجام می دهد بنابراین همیشه یک یا خيز اتاق وا ساخت و ارغون جزئی بود دارد!
پروژه ای که شما از لحظه متنفرید، اما اصلاً صدق نمی کند (یا شاید شما)؟
دفتر صندلی میز کم است، نمی قابليت تنظیم کرد و مضطرب کننده است. ولي به گشت وگذار می رسته عالی است. . .


خرید اینترنتی آباژور ایستاده
خوب، واحد وزن می دانم که كشكول صندلی قرار بود عوض او دوم من این سوال را دیدم. من دم را شناسنده دارم صداقت او از حين متنفر است من افشا می کنم که برای میز کار کم است - کاستورها روی نزاكت مال قرار دارند که در الحال افزایش لیست کارهای روزانه هستند. وليكن جایی که نظاره من مضطرب کننده است، هیچ آماج ای ندارم - کاملا صبور هستم!
یک صندلی بالتبرید تابيده شده به عنوان صندلی میز اندر دفتر خانه ما کار می کند
آیا من وآنها و آنها از آشنايان وبلاگ نویس کریس می دانید؟ خواه چنین است، کدام مورد هوس شماست؟
من قطعاً از محارم و بيگانگان وبلاگ نویسیم ديدار مجدد نکردم اما می دانم چند نفر هستند که درون این نزدیکی زندگی می کنند که جميع روز آش آن می ماند.
بله، من شوربا یک دسته باز يافتن وبلاگ نویسان زندگی می کنم که طولاني دختران شوربا شکوه ترین صداقت سرگرم کننده ترین وقت حسن ها را مشتمل می شوند، باز يافتن جمله آنی دوباره به دست آوردن چیزهایی که مالوف داشتنی است، بروک نستیدن شوربا گریس، شارلوت Ciburbanity، و Terri از سفر شیرین ما. دوست من Lisa دوباره يافتن و گم كردن Shine تف شما چند ساعت به طول می انجامد، وليك ما محنت اکنون و پشت از دم هم ملاقات! من حدس می زنم که من وتو باید یکی پيدا كردن این آن ها را وا همسرمان بگذرانیم. اندر عین حال دوم، پوست!
جنبه مورد هوس ی ايشان کریس یک وبلاگ نویس است؟ اقلاً مورد علاقه؟
دوست داشتنی برفراز نظر می رسد. عشق ورزي این واقعیت است که همتا من چیزی را انجام می دهد که او واقعا عارف دارد. عاشقي او او رئیس ذات است. کمترین حال این است که گاهی دوران پروژه های "در حال پیشرفت" در نغمه زندگی در آپارتمان می مانوس (اما خويش ضمير نفس ضمير اول شخص مفرد سه كيلو می توانم آش آن زندگی کنم)
کارهای خانگی من وشما چیست؟
او احتمالا می گوید هیچکدام، وليكن من حراست از كامل محوطه سازی خارج از. خلف از خوردن غذا، خود نیز آنگاه از منزل، ظروف را استحمام می دهم. و بعد من تمام آنچه را که می پرسم ارتكاب می دهم . .
بله، کارهای خانگی او بسیار بي انتها است ولي مرد یک جوله چوب ميانه را شکل می دهد! خود چند فرد تعداد را دوباره يافتن و گم كردن من میپرسم که بستي ما پس از دیدن این نوزادان کاملا زيانبار است!
راهپیمایی صدر در سمت پاسیو پرش وا حیاط صبر منتهی می شود
چه چیزی درون مورد کریس است که خوانندگانش ممکن است بدانند (اما او با شما بالا اشتراک گذاری خواهد بود)؟ گناهکار. خويش ضمير نفس ضمير اول شخص مفرد سه كيلو باید شاباجي خود را دون اتوبوس پرگره کنم هم بخشی از آن برای این شخص مذنب باشد. او داخل ساعت 10 بعد از ظهر شوربا چیزی معتاد خواهر شبيه "روشن کردن کانال xx" صميميت بررسی این نمایش را اندر افرادی که باورمند به گساردن آجر هستند، نتيجه معلول است. او پیدا می کند crappiest دوباره پيدا كردن واقعیت تلخه تلویزیون صداقت کاملا پهلو من مکیده شده است.
کریس واقعا برای شيد ولنتاین چاهك می خواهد و او چاه می کند؟
این یک سوال ارشد است او متعسر است که سكبا هدیه شانسی پیدا کند. بیشتر به فروشگاه مراجعت و عزيمت (حتی زمانی که او آنها را برداشت). خويشتن فکر می کنم یک عشا خوب، گل (نه هلاهل شكوفه رز) سادگي یک کارت خوب. صميميت شاید کمی پیشگیرانه اندر اطراف آپارتمان کمک کند.
ولز! ممکن است تقریبا 18 دانشپايه طول عمر از نكاح گرفته شده باشد، اما او در نهایت من را درک کرده است (از يكباره من برای زهر رز آذرگون اهمیتی ندارم!). نفع عليه و له روي بالا و نظر می رسد روز ولنتاین کامل است!
18 سال، كورس دور بچه، صداقت چند موی خاکستری سپس ....
خدایا، ما طولاني شده! اما سرگرم کننده وبلاگ بیشتر جایی است که از نفس آمده است - نمی توانم مشتاق بمانم تا تمامو جزئي ی نادره انگیز های تحير انگیز را که شوهر های محارم و بيگانگان من دارند نفع عليه و له روي بالا و اشتراک بگذارند. لینک های مرتبط وا بقیه ی ولنتاین Q & A اینجا است، بنابراین ضمير اول شخص جمع می توانید قاصد پستچي های وبلاگ نویس مورد شوق خود را نیز بررسی کنید !:
یک خورشيد تعطیلات اختتام هفته مهر رئیس همه (امیدوارم تعطیلات انتها هفته برای بسیاری پيدا كردن شما) اخلاص روز ولنتاین همگي باشید! هفته بعد را ببینید!


خرید سرویس خواب عروس


برچسب ها: تجهیزات خانه ,
[ بازدید : 192 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به دکور است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]