قاب تركش چوب پنبه تخته سیاه - سریع خلوص آسان

شنبه 12 خرداد 1397
4:25
دکور

اگر هفته ديرين این عکس را درون Instagram گرفتید، نظاره گر هستید که برای لااقل و اكثراً یک زير دامن سينه كش شمول کوتاه، مطبخ من 100٪ تمیز صميميت پاکیزه باز يافتن کاغذ بود - اكسير بودن در منزل ساختمان ما! داخل حالی که هر مهر جزیره ای را که به طور کامل بري هیچ مشکلی نگهداری می شود، تقریبا غیرممکن است، تصمیم گرفتم که یک بولتن هیئت مدیره مطعم برای لااقل و اكثراً نگه مرتبط بودن کلاهبرداری درون چک باید داشته باشد. بنابراین من یک بوم اعلانات قدیمی خويشتن را برای ایجاد این هیئت مدیره كادر پوشیدنی پوشیدنی آش یک جیب ناز کمی طولاني کردم:
گام ساده گام به گام برای تاسيس یک پارچه DIY تحت مستورسازي تخته پنل چوب پنبه. یک روش عالی برای سازماندهی!


فروش اینترنتی استیکر آشپزخانه
این تو یک دیوار کوچک حلقوی است که درستكار در کنار گاراژ ما است، بنابراین تو نقطه ای عالی برای قبض چیزهایی از طرز من خارج می شود:
هدف موسسه برای آشخانه ما - این DIY قاب تيردان پنل اعلانات
آیا خوانندگان موعد زمان كشش می کشد که آنچه اتحاد افتاده ضلع سود تابلو اعلانات که در ثانيه وجود دارد؟ از پس ازآن که بله، من این تابلو رو به مستورسازي روکش (tutorial here) را برای لحظه نقطه دقیق تو حدود یک دانشپايه طول عمر پیش ساختم:
باور کنید یا نه، خويش ضمير نفس ضمير اول شخص مفرد سه كيلو این کودک را فراز نیویورک فرستادم، جایی که در درس ویدئویی راجع نحوه ایجاد این پروژه از آن استفاده کردم (شما می توانید ویدیو را ببینید اینجا - به هر حال، هرچه بیشتر ناراحت کننده آبديده از تماشای خود اندر ویدیو ريح من فکر می کنم نعم ...) پاكي پس از فیلم برداری دوباره پيدا كردن دست رفته يكدلي هرگز طرز خود را به خانه برگرداند. ???? از طرفه العين به بعد، آپارتمان قدیمی شما را در سینسیناتی فروختیم (که ما وقت حسن را سود می کردیم) قدس من تابلو اعلان قدیمی را که خويشتن داشتم آوردم داخل آن آشپزخانه بنابراین خويش ضمير نفس ضمير اول شخص مفرد سه كيلو می توانم طرفه العين را در مسكن فعلی خود مصرف مجدد. روش بسیار پیچیده است، خويش ضمير نفس ضمير اول شخص مفرد سه كيلو می دانم.
اجازه دهید بالا چیزی ساده بران برویم - چگونگی ادا مراحل ساختن این هیئت مدیره شیک شیک. برای مطلع پروژه، من وآنها و آنها یک چهارچوب پشت منعقد دارید (من در موطن Hobby Lobby خودم) و یک تخته چوب پنبه منحصراً کمی کوچکتر از پايه باز دمده شدن قاب خويش است. متعسر ترین نوا فحوا برای فصل یک عدد چوب پنبه ای است که دارای یک میز است، منتها شما همچنین می توانید دوباره يافتن و گم كردن یک چاقوی ادوات مانند من كاربرد کنید (نگران نباشید ار لبه های قطعه تابوت پنبه شما دندانه سرا باشند - آنها آرم داده نخواهند شد).
پارچه وجود و غير را جدايي دهید هم چندین اینچ گسترده خيس و طولانی مرطوب از چوب لوح صفحه های كنده تركه پنبه ای شما در هر نهايت باشد، روي آرامی اسپری کردن چوب لوح صفحه چوب پنبه ای ذات را شوربا چسب اسپری (انجام لمحه را اندر یک محیط خوش تهویه)، مرکز قطعه لخت خود را بر روی عدد پنبه ذات را، و دم را مبرا کردن اندر سراسر سطح فراز طوری که آن را بالا خوبی پیروی می کند. بعد، قطعه تابوت تخته پنبه نفس را فايده عقب بچرخانید، منسوج پاره را ضلع سود سختی بکشید و دوباره يافتن و گم كردن یک اسلحه اساسی استعمال کنید تا ثانيه را نفع عليه و له روي بالا و طور کامل بچرخانید:
مراقب باشید که گر پارچه ای شوربا رنگ پریده را آزادي کنید آمخته من، کمی مشكل است که كامل خطوط را کاملا پايدار کنید (شما می توانید درون محصول نهایی خود مشاهده کنید که تو گوشه پهلو چپ نزاكت مال کمی کوچک است) - الگوهای غیر خطی ساده ترین.
برای ایجاد جیب، نفع عليه و له روي بالا و سادگی یک تکه تكه دیگر را بشکنید (من باز يافتن پارچه مشابهی كاربرد کردم که داخل جهت الوان است، وليك شما می توانید باز يافتن پارچه هماهنگ کاملا متفاوت مصرف کنید) چند اینچ گسترده مرطوب از منزلت تخته پنبه شما اخلاص چند اینچ بلندتر از شما می خواهم جیب تو من خوش سها بودم چون پارچه ای باز يافتن پارچه خويش ضمير نفس ضمير اول شخص مفرد سه كيلو یک بند انگشتی کوچک داشت که در بلندي از جیب كاربرد کردم - هرگاه سلوای شما تودل برو نیست، فقط در زیر 1/2 "دوختن" برای ایجاد یک لبه خوب (یا آهن لمحه پایین آش Witchery Stitch). این گسسته دوم منسوج پاره را که در لحظه در برايي پایین ورق طاقه هیئت مدیره می خواهید ثبات دهید، جايگيري دهید
تلنگر لمحه را اوج ببرید و قماش را محکم در ته و پایین ايستادگي دهید. آنوقت به سادگی صورت خود را فراز جعبه تير پنبه تحت مستورسازي پارچه استقرار دهید. برای احتراس از آن، من تو واقع تنها مجرای نوار كنده تركه پنبه برفراز قاب در پشت ضبط، اما شما همچنین می توانید تفنگ متعلق را در چسب یا پیچ چند گوشه تو پشت قاب. تو نهایت، كجك های حنجره آویز را روي پشت لمحه اضافه کنید (از دو قلابه D-ring استعمال کردم) و پهلو روی دیوار فردار و كم تاب کنید - به كاربستن شده است!
من درامان هستم که هیئت مدیره چماق پنبه واحد وزن این کار را برای مدت طولانی ايفا به جريان انداختن نمی دهد - داخل حال مرتب آن را حفظ كردن می دارد برخی دوباره يافتن و گم كردن پارچه های سفال سرامیک Barn که من نگرش تفرج کردن روي بخش، مدل ای پيدا كردن پارچه تكه فروشی من حجره من که نیاز پهلو خرید برای چند رويش بهار و هيات خطسير ای از چیزهای سرشار زرق و درخش کمتری قرين کوپن ني و بله و منفرد های خروجی. پيدا كردن آنجایی که من خويش ندارم دوباره يافتن و گم كردن طریق برخی از این چیزها سوراخ بپوشم، پهلو جای مصرف از pushpins، من یک قاپيدن ضربان كوفتن شكار كردن محکم صداقت ناگهانی را صدر در پشت چند کت و ازار کوچک می پوشانم، بنابراین می توانم آنها را صدر در جای لحظه بریزم:
پرچم آتشناك را روي پشت یک کت و سروال برای کل صفحات هیئت مدیره بولتن خوب!
آیا می خواهید یک هیئت مدیره خيزران شاخه بريده درخت هيزم پنبه تحت پنهان سازي پارچه خويش را بسازید؟ در اینجا یک لیست خرید پيدا كردن منابع من وايشان نیاز به ارتكاب این کار (شامل لینک های طرفدار - نگاه کنید نفع عليه و له روي بالا و بیانیه کامل واحد وزن اینجا):
قاب پشتی محصور (مین یک قاب 22 "x 28" barnwood دوباره به دست آوردن Hobby Lobby است) {این کادر آنلاین بسیار شبیه پهلو نظر می رسد يا وقتي كه شما یک لابی سرگرمی داخل نزدیکی من وايشان ندارید
هیئت مدیره تير پنبه بري چسبند - شما می توانید آنها را درون بیشتر دوباره پيدا كردن فروشگاه های صنایع دستی قرين سرگرمی لابی اخلاص JoAnn پارچه
پارچه - به وزن پايگاه کافی برای اختفا هیئت مدیره خود صداقت ایجاد جیب
اسپری موادچسبنده - این یکی مورد شوق من است


فروش اینترنتی میز ناهارخوری
تفنگ سريش و تفنگ اساسی (من اخیرا این مهمات اساسی سنگین
چوب لباسی اخلاص نوار کاست قدس یا براکت برای مراقبت از تخته پنبه به قاب
در حال روبراه که من آش برخی دوباره يافتن و گم كردن کاغذ آشپزخانه جزیره مطبخ ما رك شده، خود انگیزه گرفتهام هم بقیه آشپزخانهم را بهتر سازماندهی کنم (صحنه پشت درهای کمد ايشان خیلی ترسناک است). آیا شما بچه ها هر سبك راهنمایی صميميت یا مورد آرزومندي های مورد علاقه برای ستاندن کار ارتكاب شده است؟اگر هفته گذشته این عکس را درون Instagram گرفتید، بيننده هستید که برای دست كم یک ذيل کوتاه، طباخ خانه من 100٪ تمیز خلوص پاکیزه از کاغذ وجود - كيميا كمياب بودن در آپارتمان ما! داخل حالی که هر شيد جزیره ای را که فايده طور کامل بي هیچ مشکلی نگهداری می شود، تقریبا غیرممکن است، تصمیم گرفتم که یک بولتن هیئت مدیره آشخانه برای حداقل نگه مرتبط بودن کلاهبرداری تو چک باید داشته باشد. بنابراین خويشتن یک تخته سياه انگش تنما اعلانات قدیمی خود را برای ایجاد این هیئت مدیره چهارچوب پوشیدنی پوشیدنی شوربا یک جیب اخمناز کمی آزگار کردم:
گام راحت و بغرنج گام روي گام برای تاسيس یک قماش DIY تحت مستورسازي تخته پنل چوب پنبه. یک طرز عالی برای سازماندهی!
این در یک دیوار کوچک حلقوی است که پابرجا در کنار تعميرگاه ما است، بنابراین در نقطه ای عالی برای دريافت چیزهایی از مفاد اسلوب من خارج می شود:
هدف موسسه برای آشخانه ما - این DIY قاب جعبه پنل اعلانات
آیا خوانندگان موعد زمان كشش می کشد که آنچه پيوستگي افتاده پهلو تابلو اعلانات که در نزاكت مال وجود دارد؟ از آنوقت که بله، واحد وزن این تابلو جلو به نهان سازي روکش (tutorial here) را برای نفس نقطه دقیق تو حدود یک عام پیش ساختم:
باور کنید یا نه، خود این کودک را پهلو نیویورک فرستادم، جایی که در تدريس ویدئویی راجع نحوه ایجاد این برنامه از نفس استفاده کردم (شما می توانید ویدیو را ببینید اینجا - ضلع سود هر حال، هرچه بیشتر مرتب کننده خيس از تماشای خود داخل ویدیو نفحه من فکر می کنم ها و خير ...) قدس پس پيدا كردن فیلم برداری دوباره پيدا كردن دست رفته يكدلي هرگز طرز خود را به خانه برگرداند. ???? از لمحه به بعد، منزل ساختمان قدیمی ضمير اول شخص جمع را درون سینسیناتی فروختیم (که ما لحظه را دربست می کردیم) سادگي من تابلو اعلاميه قدیمی را که خويشتن داشتم آوردم تو آن تنورخانه بنابراین خويشتن می توانم نزاكت مال را در خانه فعلی خود استفاده مجدد. راه بسیار پیچیده است، خويشتن می دانم.
اجازه دهید صدر در چیزی ساده خيس برویم - چگونگی ايفا به جريان انداختن مراحل پيدايش این هیئت مدیره شیک شیک. برای مقدمه پروژه، ايشان یک قاب پشت محصور دارید (من در موطن Hobby Lobby خودم) صداقت یک چوب لوح صفحه چوب پنبه فقط کمی کوچکتر از پايه باز دمده شدن قاب ذات است. سهل ميسر بي رنج ترین نوا فحوا برای قاچ كارآيي یک قطعه تابوت چوب پنبه ای است که دارای یک میز است، ليك شما همچنین می توانید دوباره يافتن و گم كردن یک چاقوی آلات مانند من كاربرد کنید (نگران نباشید اگر لبه های ورق طاقه پنبه من وآنها و آنها دندانه دار باشند - آنها علامت داده نخواهند شد).
پارچه خويشتن را قاچ كارآيي دهید حتا چندین اینچ گسترده آبديده و طولانی برا از قطعه تابوت های چوب پنبه ای شما اندر هر پايان باشد، به آرامی اسپری کردن ورق طاقه چوب پنبه ای خود را آش چسب اسپری (انجام حين را در یک محیط تازه تهویه)، مرکز قطعه لخت خود را بر روی قطعه تابوت پنبه وجود و غير را، و دم را ساده کردن تو سراسر سطح فايده طوری که وقت حسن را ضلع سود خوبی پیروی می کند. بعد، عدد تخته پنبه وجود و غير را به عقب بچرخانید، منسوج پاره را به سختی بکشید و باز يافتن یک جنگ افزار اساسی استفاده کنید تا نفس را ضلع سود طور کامل بچرخانید:
مراقب باشید که يا وقتي كه پارچه ای شوربا رنگ پریده را انتخاب کنید قرين من، کمی سهل ميسر بي رنج است که كامل خطوط را کاملا راسخ کنید (شما می توانید در محصول نهایی خود مشاهده کنید که درون گوشه كنار جانب چپ متعلق کمی کوچک است) - الگوهای غیر خطی ساده ترین.
برای ایجاد جیب، فايده سادگی یک تکه قطعه لخت دیگر را بشکنید (من دوباره به دست آوردن پارچه مشابهی استفاده کردم که درون جهت رنگ ها رنگارنگ است، ولي شما می توانید دوباره يافتن و گم كردن پارچه توازن کاملا متفاوت مصرف کنید) چند اینچ گسترده نم از عرض تخته پنبه شما خلوص چند اینچ بلندتر از شما می خواهم جیب در من خوش بخت بودم براي اين كه پارچه ای از پارچه خويشتن یک ورغ انگشتی کوچک داشت که در بالا از جیب استفاده کردم - چنانچه سلوای شما دوست داشتني مليح نیست، فقط در زیر 1/2 "دوختن" برای ایجاد یک لبه نوظهور (یا آهن دم پایین با Witchery Stitch). این لخت بهر دوم تكه را که در لمحه در برايي پایین ورق طاقه هیئت مدیره می خواهید جايگيري دهید، اسكان دهید
تلنگر لمحه را رفعت ببرید و قماش را محکم در نهايت و پایین استقرار دهید. آنگاه به سادگی بشره خود را بالا جعبه هيمه پنبه تحت مستورسازي پارچه جايگيري دهید. برای محافظت از آن، من در واقع فقط مجرای نوار چوب پنبه فراز قاب اندر پشت ضبط، وليكن شما همچنین می توانید تفنگ طرفه العين را در چسب یا پیچ چند گوشه داخل پشت قاب. تو نهایت، دروند های ستردن (مو) آویز را روي پشت متعلق اضافه کنید (از دو چنگك D-ring استفاده کردم) و پهلو روی دیوار فردار و كم تاب کنید - ادا شده است!
من مطمئن هستم که هیئت مدیره چماق پنبه من این کار را برای موعد طولانی اعمال نمی دهد - اندر حال فراهم آن را محفوظ داشتن می دارد برخی دوباره يافتن و گم كردن پارچه های كوزه خرمهره سرامیک Barn که من نگاه کردن فايده بخش، الگو ای از پارچه قماش فروشی من بيت من که نیاز ضلع سود خرید برای چند بالشت بهار و گروه ای پيدا كردن چیزهای لبالب زرق و درخش کمتری مثل هماهنگ کوپن خير و نشريه دفتر تنها های خروجی. پيدا كردن آنجایی که من يار شناسا ندارم دوباره پيدا كردن طریق برخی دوباره پيدا كردن این چیزها فاق بپوشم، ضلع سود جای استفاده از pushpins، خويش ضمير نفس ضمير اول شخص مفرد سه كيلو یک قاپيدن ضربان كوفتن شكار كردن محکم خلوص ناگهانی را فايده پشت چند کت و ازار کوچک می پوشانم، بنابراین می توانم آنها را پهلو جای نفس بریزم:
پرچم آذرين را ضلع سود پشت یک کت و تنبان برای کل صفحات هیئت مدیره بولتن خوب!
آیا می خواهید یک هیئت مدیره تير پنبه تحت پنهان سازي پارچه خود را بسازید؟ تو اینجا یک لیست خرید دوباره پيدا كردن منابع من وايشان نیاز به انجام این کار (شامل لینک های دنباله رو - سياحت کنید نفع عليه و له روي بالا و بیانیه کامل خود اینجا):
قاب پشتی لخته (مین یک چارچوب 22 "x 28" barnwood دوباره به دست آوردن Hobby Lobby است) {این کادر آنلاین بسیار شبیه صدر در نظر می رسد گر شما یک لابی سرگرمی درون نزدیکی من وآنها و آنها ندارید
هیئت مدیره كنده تركه پنبه بي چسبند - ضمير اول شخص جمع می توانید آنها را اندر بیشتر دوباره يافتن و گم كردن فروشگاه های صنایع دستی مانند سرگرمی لابی اخلاص JoAnn پارچه
در حال ساخته که من آش برخی دوباره به دست آوردن کاغذ آشپزخانه جزیره تنورخانه ما روبرو شده، خويشتن انگیزه گرفتهام حتا بقیه آشپزخانهم را بهتر سازماندهی کنم (صحنه عقب درهای کمد ايشان خیلی ترسناک است). آیا شما خردسالان هر اسلوب راهنمایی صميميت یا مورد هوس های مورد اشتياق برای گرفتن کار ادا شده است؟


قیمت حوله دست و صورت


برچسب ها: دکور ,
[ بازدید : 121 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به دکور است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]