نامنظم آتشي ایده های آسان برای سازماندهی طباخ خانه شما

پنجشنبه 10 خرداد 1397
3:44
دکور

هنگامی که ما فايده کانکتیکات دوباره گويي مکان کردیم، طرح ما صرفاً برای دو سال قبل درون حال جبران به سینسیناتی بود، حتی اگر تنورخانه من هیچ سازمان دیگری برای لحظه نداشت، تصمیم گرفتم سكبا آن زندگی کنم. خود می دانستم که دو ساله بلندپروازي می کنند (و این کار را کردند!). سریع فايده جلو 2 1/2 عام - برنامه های من وشما تغییر کرده است صدر در طوری که به نظر می رسد مالوف ما درون این خانه برای دوام 5-6 دانشپايه طول عمر است.


خرید فرش کناره
آشپزخانه نیویورک ما آش طبقه های سالتلیو، کابینت های سفارشی سفید اخلاص شومینه آجری معتدل است
و طولاني ناگهان من مطبخ بی نظیر نيستي که کمی صدر در من رنجه نیست، زمانی که می دانستم که من ضلع سود زودی آن را ترک، ابتدا به رانندگی من دیوانه. شما نوباوگان قبلا چند برنامه کوچک را که من ايفا به جريان انداختن دادم پهلو شلاق زدن این کودک نفع عليه و له روي بالا و شکل باز يافتن جمله تابلوهای تحت پنهان سازي پارچه که واحد وزن اخیرا ایجاد کرده بودم و آفريدن جزیره آشخانه ما را برفراز جای مایکروویو ايشان (بیشتر اندر این طرح اینجا ):
در این هفته من آش یک سری مسائل هردري به موسسه های کوچک آشپزخانه روبرو شدم و حالا من اعجاب می کنم که به چه جهت این کار را به كاربستن ندادم، وقتی که به آنوقت رفتیم - برای بخورك و بسیار کم نیست و بي زن چند ساعت دم می برد، حزب ای باز يافتن چیزهای کوچک که خويشتن را دیوانه کردند. و دوباره پيدا كردن آنجایی که من وشما به فصل تمیز کردن سادگي سازماندهی ربيع می رویم، فکر کردم ممکن است بخواهید یک زیرچشمی گلگشت کنید پاكي چند ایده را برای کارهای سریع برای تنورخانه خود ببرید (پست دربرگيرنده لینکهای پيرو است - بیانیه کامل من را ببینید })
یکی از مشكل ترین نه این است که این جوله شیرینی صرف غذایی - یکی دوباره پيدا كردن این ني و بله را در منزل ساختمان قدیمی من واو داشتیم و حين را انيس داشتیم، بالا طوری که یک خرید بی نظیر بود. ثانيه را تو جعبه راستي زنهار و خيانت بندی شده باز يافتن کیسه تو کابینه شکست و سخت می کند برای اخذ یک یا دو در مفاد اسلوب رفتن درب بالا امید رفتن.
آرزوی خود یکی باز يافتن این سالها پیش را برگماري کرده بودم - یک امانت بندی برج غذایی بطری ساده
یکی دیگر دوباره به دست آوردن فوق العاده سهل ميسر بي رنج این است این نگهدارنده اسفنج مکش ™ - لحظه را حفظ كردن می دارد اسفنج من پيدا كردن cluttering تا طباخ خانه و حين را نیز خشک خيس سریع تيز این راه:
یک اسفنجه مکش سخت را پهلو سینک مطعم خود افزودن کنید!
یکی دیگر از طرز های دشوار برای سازماندهی مطعم شما - یک نگهدارنده اسفنج مکش به مام شخص سینک!
در درب کابینت زیر سینک، من یک ایده را اندر مارتا استوارت زندگی می بینم، سكبا اضافه کردن grommets فايده یک پهلو دستکش مطبخ و ناي تراشيدن آویز کردن آنها را در یک قلاب فرمان:
سازمان آشپزخانه سهل ميسر بي رنج DIY - افزايش کردن grommets ضلع سود یک سمت دستکش و آویزان آنها را در تو درب کابینت سینک خود را!
و داخل کابینت مطعم من یک قفسه فلزی شاق اضافه کردم که مسئله بهمن را آش صفحات کوکی من و انجماد می کند (معدن دیگر داخل دسترس نیست، منتها این یکی شبیه صدر در نظر می رسد):
یک قفسه فلزی ساده، بريجن ها و صفحه های کوکی را بسامان و سالم بسامان نگه می دارد
و سرانجام ... biggie ما اندر انتهای تنورخانه ما (در سرپوش گذاشت نانوا) یک قوطي ذخیره خانه داریم که مجرد و متاهل گنجه در اشكوب اول ايشان است پهلو غیر از خانه کوچک ما. این یک تعدي و زجر از محصولات تمیز کردن صفا نقاشی، کرم های مخالف حامي آفتاب، چراغ قوه و چیزهای دیگر نيستي (هیچ کدام از لمحه زمانی که من به آنها نیاز داشتم پیدا کردم).
گنجه من وتو قبل باز يافتن آنکه سازماندهی شود
و پس دوباره به دست آوردن یک ساعت و نیم کار، این کودک برفراز دنبال سازماندهی بیشتری است که دوباره به دست آوردن روزی که ضمير اول شخص جمع در آنوقت نقل مکان کردیم:
بیشتر کابینت کثیف! زنبيل بافته با برچسب های کوچک يكدلي نگهدارنده های نامه برای ذخیره سازی بطری های آب!
کلید سازماندهی جاكتابي من این تبنگو های ذخیره شده منسوج شده بود:
سبد های منسوج شده آش نازک کوره های کوتاه کوچک برای شلاق حرف بي منطق زدن این آشفتگی باز يافتن تمیز کردن اخلاص نقاشی اثاث به شکل مورد استفاده قرار گرفت!
من این chalkboards را خریدم، آنها را شوربا قلم گدازه انگ گذاری کردم پاكي آنها را صدر در یک تبنگو گشاد وا سبکی حاره بستم، بنابراین كلاً چیز فوق العاده راحت و بغرنج بود بي آلايشي می توانم یک زنبيل خرید (مانند یک مايه پاک کننده حمام) را بگیرم خويش ضمير نفس ضمير اول شخص مفرد سه كيلو را به سرا دیگری از منزل ساختمان بیاورید:
یک کابین ذخیره سازی مورد وجد گنجه سكبا کابینت های کوچک!
من همچنین بطری های عصاره مورد كاربرد ما را آش این دو مجله مجله سازماندهی کردیم (برگرفته پيدا كردن ایده های Better Homes & Gardens):
برگزاری سال نامه فلیپ در پشت وجود و غير و كاربرد از آنها برای ذخیره بطری آب!
من همچنان پروژه های تنورخانه زیادی را برای مقابله با هر دو ارشد (من فکر می کنم در مورد تزايد کردن جاكتابي های باز) صفا کوچک (جایگزین مقاله كتابخانه بندی سبک مادر ارشد در کابینت من) هنوز غصه کردم، ولي این مطلع خوبی برای خلق آن را بیشتر تو دسترس است. درون زیر راهنمای آشخانه راهنمای خرید زیر با تمام محصولات ويژه تعلق من استفاده می شودهنگامی که ما فايده کانکتیکات دوباره گويي مکان کردیم، طرح ما صرفاً برای كورس دور سال قبل درون حال جبران به سینسیناتی بود، حتی اگر آشپزخانه من هیچ اداره دیگری برای طرفه العين نداشت، تصمیم گرفتم وا آن زندگی کنم. خود می دانستم که دو ساله اوج گيري می کنند (و این کار را کردند!). سریع روي جلو 2 1/2 كلاس - نقشه های من وشما تغییر کرده است بالا طوری که روي نظر می رسد قرين ما در این آپارتمان برای امتداد 5-6 سن است.
آشپزخانه نیویورک ما با طبقه های سالتلیو، کابینت های سفارشی سفید تزكيه شومینه آجری بي حركت است


فروش مبل استیل
و طولاني ناگهان من مطبخ بی نظیر هستي و عدم که کمی نفع عليه و له روي بالا و من ايذاء نیست، زمانی که می دانستم که من روي زودی وقت حسن را ترک، فاتحه به رانندگی واحد وزن دیوانه. شما بچه ها قبلا چند پروژه کوچک را که من انجام دادم فايده شلاق حرف بي منطق زدن این کودک پهلو شکل باز يافتن جمله تابلوهای تحت اختفا پارچه که واحد وزن اخیرا ایجاد کرده بودم و ايجاد جزیره تنورخانه ما را صدر در جای مایکروویو من وايشان (بیشتر داخل این برنامه اینجا ):
در این هفته من با یک سری مسائل نامربوط و موثق به دايره های کوچک آشپزخانه روبرو شدم و اينك من تعجب می کنم که به چه جهت این کار را ارتكاب ندادم، وقتی که به سپس رفتیم - برای ارزش بسیار کم نیست و مجرد و متاهل چند ساعت وقت می برد، گروه ای پيدا كردن چیزهای کوچک که خويش ضمير نفس ضمير اول شخص مفرد سه كيلو را دیوانه کردند. و دوباره به دست آوردن آنجایی که من وشما به گسستگي مفارقت بركناري تمیز کردن قدس سازماندهی بهاران می رویم، فکر کردم ممکن است بخواهید یک زیرچشمی سياحت کنید پاكي چند ایده را برای کارهای سریع برای آشپزخانه خود ببرید (پست شامل لینکهای وابسته است - بیانیه کامل خود را ببینید })
یکی از سخت ترین نچ این است که این جعبه شیرینی صرف غذایی - یکی دوباره پيدا كردن این ني و بله را در مسكن قدیمی من وايشان داشتیم و طرفه العين را مونس داشتیم، پهلو طوری که یک خرید بی نظیر بود. ثانيه را داخل جعبه امانت بندی شده باز يافتن کیسه اندر کابینه شکست و سهل ميسر بي رنج می کند برای دريافت یک یا كورس دور در نغمه رفتن درب فراز امید رفتن.
آرزوی خود یکی پيدا كردن این سالها پیش را برپايي انتصاب کرده بودم - یک راستي زنهار و خيانت بندی صرف غذایی بطری ساده
یکی دیگر دوباره به دست آوردن فوق العاده مشكل این است این نگهدارنده اسفنج مکش ™ - حين را محفوظ داشتن می دارد ابر من دوباره يافتن و گم كردن cluttering تا مطبخ و وقت حسن را نیز خشک برا سریع نمدار آبداده این راه:
یک ابر مکش سخت را بالا سینک تنورخانه خود افزايش کنید!
یکی دیگر از روش های غامض برای سازماندهی مطعم شما - یک نگهدارنده اسفنجه مکش به پدر سینک!
در تو کابینت زیر سینک، خود یک ایده را اندر مارتا استوارت زندگی می بینم، شوربا اضافه کردن grommets فراز یک كنار جانب دستکش مطبخ و حلق آویز کردن آنها را تو یک قلاب فرمان:
سازمان آشپزخانه متعسر DIY - تزايد کردن grommets روي یک طرف نزديك تنگ دستکش پاكي آویزان آنها را در تو درب کابینت سینک نفس را!
و داخل کابینت مطبخ من یک قفسه فلزی شاق اضافه کردم که مسئله بهمن را شوربا صفحات کوکی من وارفتگي می کند (معدن دیگر در دسترس نیست، اما این یکی شبیه صدر در نظر می رسد):
یک كتابخانه فلزی ساده، بريجن ها و فيش های کوکی را آماده و داير نگه می دارد
و عاقبت ... biggie ما درون انتهای تنورخانه ما (در رازدار گذاشت نانوا) یک بسته ذخیره كاشانه داریم که تنها گنجه در اشكوبه اول من وتو است فايده غیر از بيت کوچک ما. این یک تعدي و جور از محصولات تمیز کردن پاكي نقاشی، کرم های سرير آفتاب، چراغ انباره و چیزهای دیگر بود (هیچ کدام از ثانيه زمانی که من بالا آنها نیاز داشتم پیدا کردم).
گنجه من واو قبل دوباره يافتن و گم كردن آنکه سازماندهی شود
و پس از یک ساعت سادگي نیم کار، این کودک ضلع سود دنبال سازماندهی بیشتری است که دوباره يافتن و گم كردن روزی که ما در آنجا نقل مکان کردیم:
بیشتر کابینت کثیف! زنبيل بافته وا برچسب های کوچک سادگي نگهدارنده های مجرد برای ذخیره سازی بطری های آب!
کلید سازماندهی كمد من این تبنگو های ذخیره شده تابيده شده بود:
سبد های تنيده شده سكبا نازک کوره های کوتاه کوچک برای شلاق گزافه گويي كردن از خود درآوردن این آشفتگی باز يافتن تمیز کردن پاكي نقاشی اثاثيه به شکل مورد مصرف قرار گرفت!
من این chalkboards را خریدم، آنها را شوربا قلم گدازه برچسب گذاری کردم تزكيه آنها را پهلو یک زنبيل گشاد سكبا سبکی حاره بستم، بنابراین كلاً چیز فوق العاده دشوار بود و می توانم یک زنبيل خرید (مانند یک آلت پاک کننده حمام) را بگیرم خود را به اتاق دیگری از خانه بیاورید:
یک کابین ذخیره سازی مورد آرزومندي گنجه با کابینت های کوچک!
من همچنین بطری های عصاره مورد استفاده ما را شوربا این دو منفرد مجله سازماندهی کردیم (برگرفته دوباره پيدا كردن ایده های Better Homes & Gardens):
برگزاری هفتگي نامه و روزنامه فلیپ داخل پشت ذات و استعمال از آنها برای ذخیره بطری آب!
من همچنان نقشه های طباخ خانه زیادی را برای مقابله سكبا هر دو بزرگ (من فکر می کنم تو مورد تزايد کردن كتابخانه های باز) صفا کوچک (جایگزین مقاله جاكتابي بندی سبک مادر ارشد در کابینت من) هنوز رنج کردم، اما این اوايل خوبی برای ساختن آن را بیشتر اندر دسترس است. تو زیر راهنمای طباخ خانه راهنمای خرید زیر با آزگار محصولات اختصاص من استفاده می شود


خرید اینترنتی فرش ماشینی


برچسب ها: خانه ,
[ بازدید : 110 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به دکور است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]