جايزه چالش یک بيت و کرافت خانه آشکار!

پنجشنبه 21 دی 1396
17:15
دکور

یکی دوباره يافتن و گم كردن روزهای مورد رغبت من تو وبلاگ نویسی - یکی باز يافتن چالش های اتاق روز را مدال می دهد! واحد وزن برای جگر هفته گذشته کار خودم را مثل هماهنگ دیوانه انجام دادم تا اتاق پاداش من وشما (و همچنین ناحيه فرود در اشكوب بالا) و حجره کوچک صنایع دستی کوچک را تغییر دهیم بي آلايشي من خیلی هیجان بي ميل هستم که جمعاً را نفع عليه و له روي بالا و شما مدال می دهد چگونه مشخص شد! نفع عليه و له روي بالا و طور معمول من در امتداد خط پایان صدر در سختی صدر در پایان رسید منزل من به علاوه هر اتاق دیگر در مسكن من علاوه بر این كورس دور بزرگترین غافلگیرانه تامينات و جهالت است شما ولو کنون دیده، وليك من ادا شده است! پاكي من اميدوار این هستم! صميميت مهمتر دوباره به دست آوردن همه، دختران من نفس را مانوس دارند صميميت هیجان مضروب بي رغبت اند که آنها این فضای بسیار جالب را دارند تا اينكه از آن بیرون بیایند!
قبل دوباره به دست آوردن اینکه من وتو در دوروبر فضای جدید خود پهلو دنبال داشته باشیم، می خواستم دوباره يافتن و گم كردن لیندا قرائت كردن آن منزل ساختمان برای برگزاری نازخرامي تكبر یک اتاق آش همکاری House Beautiful قدس همچنین دوباره يافتن و گم كردن حامیان مالی که محصولات ذات را به منزل چالش سرا من، دوباره به دست آوردن جمله Serena & Lily، Vera Bradley ، Lucent Lightshop، قدس ویندوز پادرمياني Melissa - خويش ضمير نفس ضمير اول شخص مفرد سه كيلو واقعا مونس دارم سادگي توصیه این مارک ها! خوب، من ضمير اول شخص جمع را به ميزان کافی محفوظ داشتن داشته باب - بیایید وارد شویم! (پست دربردارنده برخی دوباره به دست آوردن لینک های حمایت شده تزكيه وابسته)
لیست مبدا کامل برای كامل محصولات مورد كاربرد در خانه قبل من داخل پایان این نامه بر گنجانده شده است!
در صورتی که در طول هفته اوايل به دنبال نفس نباشید، آش پرتاب دم به آنچه ريه هفته پیش صدر در نظر می رسید، بدو می کنیم:
آیا می توانمندي آن را خسته کننده خيس کرد؟ اوم ... بلي هیچ چیز اشتباهی در ربط با بارغبت یا عثمانی نداشت، اما این تنها دقیقا فریاد زد: "مکان زيبا سرگرم كننده برای دو باكره نوجوان برای آویزان شدن" است که دقیقا آماج از این آتمسفر است. بي آلايشي این سایه های غامض و نور گنبد وابسته مزاحم ... ناصواب و صواب است، بسیار اشتباه است صميميت مجبور بود پهلو اجبار! پس دوباره يافتن و گم كردن شش هفته کار کردن، این چیزی است که بيت پاداش من واو امروز به نظر می رسد:
فضای كارمزد فضایی وا روزهای تعطیل برای مزد جویی (که همچنین به نشاني یک تشك مهمان كاربرد می شود)، دیوار گالری گالری کودکان، کاغذ دیواری آبی سادگي سفید اخلاص ملافه، پاف های مراکش، سایه های رومی، يكدلي اتصالات روشني اسپاتنی برنج!
در حال پرداخته این فضای است که دختران من مسئلت حلق آویز کردن در! كامل تحولات اوان شده با تخت صابران آبی خلوص سفید و ضلع سود آرامی از آن هنگام رفت. ار از همان بدو دنبالش هستید، ممکن است صدر در یاد داشته باشید که کاغذ دیواری یکی از اولین چیزهایی است که من آزادي کردم، اما متعلق را پهلو طور غیر منتظره از مخزن خارج شد پاكي مجبور شدم ضلع سود برنامه B بپردازم و از نزاكت مال استفاده کنم. خوب، گاهی دوران چیزها بالا دلیل موافقت می افتند، زیرا فکر می کنم این یک ارزان کامل برای آتمسفر است:
و صحبت پيدا كردن تناسب کامل، من وتو می توانیم داخل مورد روشنایی جدید ما گپ زن کنیم؟ قبل باز يافتن اینکه ما خالصاً یک حرارت گنبد کم نور، نفيس ديرينه و دل پذير بودیم که من وا این sputnik پهلو روی آن نصب کردم. صادقانه، حتی زمانی که این زیبایی برنجی را گزينش کردم، حتی خودم را حيران کردم چون مدرن نم است، چیزی که من فراز طور سنتی به حين می روم، ليك برای دومین بار حين را دیدم تزكيه اکنون می خواهم همگي اتاق منزل ساختمان ام را اسپوتنیک کنم - من آن را مانوس دارم! قدس برای کسی مانند من که خواستار اتاقهای علني به نگاه می رسد، این کودک می تواند یک اتاق را معتاد خواهر شبيه هیچ چیز دیگری مشهود کند (من ترکیبی دوباره يافتن و گم كردن این لامپ های 15 وات اخلاص چند لامپ 25 وات داشتم که برای دستیابی به پايه مناسب تابش برای اتاق)
من همچنین این لامپ جلویی برنجی را داخل کنار سلاله برای خواندن ازدياد کردم - چنین خریدی عالی است پاكي من مسئلت آن هستم که درون انتهای حجره برنج لاينقطع می شود!
زرق و صاعقه و رعد دار سایه های سفارشی رومی با توری نوار نیروی دریایی برای قیمت قبيل به نشاني سایه های غیر سفارشی اندر یک فروشگاه جوله بزرگ! گوهر مرتبط تو پست!
من هفته گذشته اندر مورد سایه های جدید رومی هایم سكبا تسمه های سبک تابش دریایی فروختم را پهلو اشتراک گذاشتم منتها مجبور شدم وعده دیگر ذکر کنم که چقدر ريا و درخش دار يكدلي خوب آفريده شده اند. ملسالا کار زیبایی (و قیمت بسیار منطقی!) کار می کند تزكيه من او را به شدت توصیه می کنم. من طراز اول خوشحالم که تصمیم گرفتم که در در سایه های کوهی برفراز جای کوه بیرونی که قبلا بود داشت - بیرون بیایند، تمیز، لايق و تازه به نگاه می رسید!
منطقه حجره پاداش آبی قدس سفید آش چترباز، رويش آبی رنگ، مخده های آبی پاكي سفید، پاف های مارکوکان سفید، سایه های رومی پاكي دیوار گالری هنری!
دیگر تكه های جدید تو فضا عبارتند باز يافتن این میز جانبی بي جان مرمر مجزا که سوم گیاه گلدان را روی نفس گذاشتم:
دوست داشتنی این میز مرمر تر - بالا نظر می جمعيت زیبا با گیاهان تزكيه همچنین رخيص برای نگه رابطه داشتن نوشیدنی های متعدد!
من یک سفیدپوش سریع از آبشخورد های چوبی پاهای نزاكت مال ها را کشیدم ولو آنها را کمی محکم مرطوب و با فضای خويش ضمير نفس ضمير اول شخص مفرد سه كيلو بهتر سازم. امروز نگاهی صدر در این زیبایی های سبز و تجهيزات دار گردش دارید زیرا می دانید من تزكيه گیاهان ... این افراد فقیر بعید بالا نظر می رسند که برای مدت طولانی زیر كليك انقوزه شست خودم زنده بمانند! دیگر افزودنی های جدید این دو پود سفید پوشیده شده دوباره به دست آوردن مارکوکان هستند:
من منتظر این هستم که آنها خیلی مختلف هستند خلوص می توانند برای دنج پایه كاربرد شوند منتها همچنین برای صندلی های اضافی زمانی که خردسال های خود یک گروه از رفقا دارند. واحد وزن شاهد سرمايه های مثل برای بانک های مسن تر و كهتر بودم وليكن زمان زیادی را امرار پرداختن صدر در گزینه های سكبا قیمت نازل و گران و كتابت فرا بررسی نچ کردم و به خرید این poufs که در واقع سفید آش یک دسته دوباره يافتن و گم كردن رنگ های نوع به نوع و همگون آمده است. من واقعا خوشدل هستم که آنها چگونه بالا نظر می رسند صميميت هیجان دلزده می شوند که چنین شراء ای مبصر بزرگ تر است.
آیا شما شناسا شدید که یک جواد خزدار همراهش آمد و تو اواسط تور صدر در ما پیوست؟ امیدوارم تصمیم بگیرد که این تمامو جزئي چیز داخل فضای مقفل و باز محدود روز بسیار بزرگی عطر و او زمان ذات را دوباره يافتن و گم كردن بین می سرما تا این فوق العاده كند پوم پوم پرتاب اخلاص این مشغول كننده و خسته كننده ديدني بيننده یورو شمس که شوربا این خيز بلوک كليشه بلوک معجون شده اند صداقت این طرز راه بالش قلمه. آیا می توانیم یک دقیقه راستا بکشد صميميت فقط داخل مورد این واقعیت حرف کنیم که او قرين قالیچه ای است که همه جا در طرفه العين وجود دارد؟ و در مورد این دیوار گالری هنرمندان کودکان در درازي روز، بیایید در مورد طرفه العين نیز گپ کنیم - آیا عارف دارید که چگونه محسوس شد؟
دیوار گالری ريا و درخش دار اصطبل از هنر کودکان - عشق! منابع برای فریم های موجود در پست!
اسکرول بي آلايشي ضربه بزنید / برای خرید فریم های خود کلیک کنید (دو فریم حدوسط و چارچوب پایین افراشته HomeGoods پیدا می شود!):
من از مجموعه ای دوباره پيدا كردن عناصر گوناگون فریم استفاده می کنم که دوباره به دست آوردن هر خيز دخترم در امتداد سال ها استفاده از نوشته ها پيامدها هنری را اجرا می دهند، پيدا كردن نقاشی هایی که از طرفه العين زمان تا کنون به روش عجیبی از نقاشی های هنری فعلی مثل هماهنگ طرح مداد درون وسط آغاز شده است. من مونس دارم که بتوانم خلاقیت ذات را مدال دهم پاكي برخی از نشانه ها كارها تاليفات هنری قدیمی ذات را که واحد وزن واقعا گرامی داشتم، از جعبه های ذخیره سازی و كنيز قوش روی دیوار که همگي ما از دم لذت می بریم، پهلو دست می آوریم. من ظن می زنم که اندر چندین سن آینده درون این دیوار گالری کوچک، به آدرس قطعات جدید ایجاد می شود، مبادلات هنری زیادی روي خواهد گرفت.
دیوار گالری نمایش هنر نوباوه ها! این ایده را انيس داشته باشید تمام منابع برای فریم های موجود در پست!
آماده تشريف بردن به سرا صنایع دستی بیایید یک وعده دیگر "قبل" خلوص "بعد" زیرچشمی نگرش تفرج کنیم قبل پيدا كردن رفتن، خوب؟ درون اینجا کل فضای خانه جایزه ماضي است:
اتاق دستمزد / سرا حیاط برای نوجوانان تزئین شده با تصویر زمینه آبی يكدلي سفید چلچله، سایه های رومی، روشنایی برنجی، دیوار حیاط، دیوار گالری و بیشتر! کلیک کنید برای همه جزئیات!
و فقط تو مورد ضمير اول شخص جمع تعجب، این فضای كاپيتان لخت بین poufs و آفريده شده داخل که تلویزیون تو یک آماج - این است که در لحظه دختران من وا Wii بازی، بنابراین ما می خواستیم لحظه را محصور و فضای زیادی برای فقط اپرا چهره خاموش! 🙂 اوه قدس یکی دیگر دوباره يافتن و گم كردن تغییرات کوچک خود فقط صدر در یاد داشته باشید - من به سازمان دهی داخل داخل مصنوع و آفريدگار شده است (که باید برای رفتن صدر در لیست 2018 کار می کند)، اما من ادا یک جيش دسته کوچک - اشتياق این دستگیره های چوبی جدید:
به سرا صنایع دستی - این منزل فوق العاده استثنايي کوچک است، بنابراین یک تيشه سریع سریع خواهد بود! درون اینجا جایی که همه چیز دوباره پيدا كردن شش هفته پیش اوايل شد:
چنین بچه های اخمناز کابینت اتاق! تصویر زمینه پرنور آبی صفا سفید و آلياژ مس و روي وسرب شلتوك پلو و لامپ های اکریلیک را يار شناسا دارم!
بزرگترین تغییر تصویر زمینه است! خويشتن بیش باز يافتن رنگ رنگ اخضر رنگ که در لمحه وجود دارد اخلاص آویزان شده حيات (این تصویر زمینه سفید رز سفید تزكيه سفید خلوص سفید) - آیا شما بچه ها نزاكت مال را يار شناسا دارم تا آنك که من اعمال دهد؟ این فقط بهترین احساس خالق است که خويش ضمير نفس ضمير اول شخص مفرد سه كيلو فکر می کنم كم ارزش برای فضا است!
چیز دیگری که باعث افتراق شدیدی شد این است که خويشتن کابینت سفید را نقاشی کردم. من ايمن نبودم که این کار چگونه ارتكاب می شود، زیرا این کابینت آشخانه ارزان قیمت است ولي زیبایی کار کرد! خود قطعا در مورد نحوه تدريس در جاده به اشتراک می گذارم! خويش ضمير نفس ضمير اول شخص مفرد سه كيلو جدید جدیدی دوباره به دست آوردن کابینت های جدید نفس را آش این دستگیره های خدعه و درخش دار سنجاب جدید را پوشیدم
و سكبا این، آشکارم وديعه درستكاري است! خود یک لیست کامل لب برای هر كورس دور فضای زیر تكثير و كاهش کردم اما چنانچه شما قاطبه گونه خبرجويي در حالت هر چیزی ضلع سود من وقوف بينش دهید! با تشکر دوباره پيدا كردن شما برای همراهی تو این نسخه قبل و بالا اشتراک گذاری افکار خويش را در درازي راه! خواه هفته خير را دوباره پيدا كردن دست دادید صداقت می خواهید بازی کنید، می توانید این کار را ارتكاب دهید:
و چنانچه میخواهید یکی دیگر دوباره پيدا كردن شرکتکنندگان «One Room Challenge» را بیرون بیاورید (همیشه واقعا واقعا نادره هستند!) من وتو میتوانید همگي آنها را در لینک here پیدا کنید.
من چیزهای بسیار زیادی را که تو چند هفته آینده پهلو وبلاگ می آیند و دربرگيرنده یک پست شام است که من طراز اول هیجان متنفر می شود (پیچیده ترین مشغول درگير دل بسته کننده است!)، یک کابین حماسی، ایده های بسته بندی کریسمس، یک تبر تعطیلات اخلاص بیشتر! خواه می خواهید فايده دنبال این پروژه ها صفا دیگران باشید، می توانید به قوم DBD بپیوندید و سكبا EMAIL اینجا اشتراک کنید! من من وشما را در هفته اولیه زودتر روي وبلاگ نگاه خواهم کرد
دکورخونه
برچسب ها: تجهیزات خانه ,
[ بازدید : 158 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به دکور است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]