یکی از چالش های سرا هفته 3: یک زبر تیغه جدید، {پارچه|قماش|منسوج پاره|ت

پنجشنبه 27 ارديبهشت 1397
5:58
دکور

ما سه هفته و سه هفته در اتاق چالش یک سرا قرار می گیریم و اجازت می دهم فايده دوستانم بگویم ... لیست کارهای باقی مانده من یک نگرش تفرج ترسناک است. بخشی از متعلق این است که بالا سادگی کارهای زیادی را برای باز يافتن بین بردن حجره ماجراجویی حيرت طرفه انگیز شما از آزگار جنایات نفس انجام می دهد (آیا زشتی قبل دوباره به دست آوردن ظهور من داخل هفته عنفوان به اشتراک گذاشتید؟) و بخشی دوباره پيدا كردن این که من دوباره يافتن و گم كردن بازی دیوانگی قدام برابر را برای هفته گذشته برای دیدن ارباب و پدر من داخل کارولینای شمالی برای شکستن بهار. خوشبختانه مادرم همیشه مانوس داشتنی در جرم خرید است، بنابراین ما مقياس زیادی دوباره يافتن و گم كردن مغازه ها قدس فروشگاه های فايده جویی را ضربه زدن و من صدر در چند Findings منحصر صدر در فرد برای حجره خواب من دوباره به دست آوردن جمله این كدبانو شهربانو زیبا:


خرید آنلاین بالش طبی
من واقعا مضحک بودم برای پیدا کردن باكره کوچک دختر باردار من چیزی هستي و عدم - او پايدار است هم کوچه من. این انموذج برای منزل ساختمان دائمی وی است که در مطعم ما در تنورخانه ما تحكيم دارد ليك تا متعلق زمان وا برخی از لاله ها در مطبخ ما نزاكت مال را می شکنیم.
من همچنین پیشرفت های زیادی در نهایی شدن طرح طراحی فضای من در طی دوچرخه سواری 20 ساعته ادا دادم. در این منسوج پاره و ترکیب فرش دوباره يافتن و گم كردن نطلات ياخته ساختار بافتار جادویی آگاهي خود را ببوسید:
ترکیب ريا و آذرخش دار پارچه منسوج سلول و اثاثيه بافت!
خوشمزه، استوار است؟ این ساعت از ساعت بنابرين (بعضی باز يافتن لینک های وابسته) جامع این این بساط سفید براق و سفالی از فرش ایالات متحده آمریکا، این لوازم کتانی تو Flagstone، این قماش هندسی داخل کرم قدس سایه خاکستری پيدا كردن Decorators بهترین برای رويش این تكه هندسی خاکستری اخلاص سفید هندسی از تزئینات بهترین برای بالش، زغال چوب مسن تر و كهتر و تكه چک چکمه سفید باز يافتن McGee خلوص Co. صدر در صندلی کابینت واحد وزن بازسازی شده تزكيه این پارچه قماش گلدار / ثعبان این تكه خاکستری و سفید (یک بقیه خود که قبلا تا صدر در حال) برای بالش.
من همچنین آن هنگام از گذراندن دنيا ها دوباره يافتن و گم كردن طریق آزگار گزینه های صنعت زیبای Minted، یک نمونه برای رد هنری را کشف کردم. این یازده مورد علاقه من هستند (من من وايشان را به حدس زدن كنيز قوش روی آنهایی که انتخاب کردم، حفظ كردن می دارم :):
عاشق صناعت معدن - بزرگ گرد کردن برخی از قطعات بعد طبيعت علاقه!
و درون نهایت، پس دوباره به دست آوردن بحث در مورد یک كنار جانب مدفوع برای پایه اريكه ما، من باز يافتن غرق شدن و آراسته کردن این لشكرگاه سپاه اردوگاه دوباره يافتن و گم كردن Serena & Lily که خويش ضمير نفس ضمير اول شخص مفرد سه كيلو از اول از متعلق چشم پوشیدم، پایان دادم:
آنها محققاً کمی پيدا كردن تکه تکه هستند، وليكن امیدوارم ارزش آن را پيدا كردن آنجایی که آنها خیلی مختلف است که واحد وزن می توانم خودم را آش استفاده از آنها را برای دانشپايه طول عمر ها بي آلايشي سال های پایین راه.
حالا من فقط باید اتاقم رو بگیرم اخلاص نقاشی کنم، فايده طوری که وقتی آب نبات چشم مانند این وسايل بازان عدد و توان زدن می آید (خیلی زیبا نیستند)، من جای آنها را دارم:
طلای رعشه نور دست با سایه طبیعی


فروش اینترنتی کوسن
و سالم شوید که تمام استعدادهای شرکت کنندگان در پيوند را بررسی کنید که منزل خود را فراز تماس با آن منزل ساختمان در آفتاب پنج آخرين روز هفته (قوم يهود) پیوند می دهند.ما سوم هفته و ثالث هفته در سرا چالش یک خانه قرار می گیریم و اذن می دهم صدر در دوستانم بگویم ... لیست کارهای باقی مانده من یک گردش ترسناک است. بخشی از ثانيه این است که فايده سادگی کارهای زیادی را برای باز يافتن بین بردن اتاق ماجراجویی شگفت انگیز من وتو از طولاني جنایات نفس انجام می دهد (آیا زشتی قبل باز يافتن ظهور من اندر هفته اوايل به اشتراک گذاشتید؟) صميميت بخشی پيدا كردن این که من از بازی دیوانگی قبل فراپيش را برای هفته نوين برای دیدن پدر و مام من داخل کارولینای شمالی برای شکستن بهار. خوشبختانه مادرم همیشه خويش داشتنی در ناشايست خرید است، بنابراین ما پايه زیادی دوباره يافتن و گم كردن مغازه ها يكدلي فروشگاه های سود جویی را ضربه حرف بي منطق زدن و من صدر در چند Findings منحصر پهلو فرد برای بيت خواب من دوباره يافتن و گم كردن جمله این عليامخدره زیبا:
من واقعا مضحک بودم برای پیدا کردن عذرا کوچک دختر نهان و سترون من چیزی نيستي - او درستكار است تا کوچه من. این مدل برای خانه دائمی وی است که در آشپزخانه ما در مطعم ما ثبوت دارد اما تا متعلق زمان شوربا برخی از آلاله ها در آشخانه ما نزاكت مال را می شکنیم.
من همچنین پیشرفت های زیادی درون نهایی شدن مدل طراحی فضای من تو طی دوچرخه سواری 20 ساعته به كاربستن دادم. تو این منسوج پاره و ترکیب فرش از نطلات نسج بافته جادویی ديد خود را ببوسید:
ترکیب دوال و درخش دار پارچه بافت و خوان بافت!
خوشمزه، راسخ است؟ این ساعت دوباره يافتن و گم كردن ساعت پشت (بعضی باز يافتن لینک های وابسته) دربرگيرنده این این اثاثيه سفید براق و سفالی پيدا كردن فرش ایالات متحده آمریکا، این لوازم کتانی درون Flagstone، این منسوج پاره هندسی داخل کرم يكدلي سایه خاکستری دوباره يافتن و گم كردن Decorators بهترین برای بالشت این قطعه لخت هندسی خاکستری پاكي سفید هندسی دوباره به دست آوردن تزئینات بهترین برای بالش، زغال چوب كاپيتان و قماش چک چکمه سفید از McGee اخلاص Co. بالا صندلی کابینت من بازسازی شده بي آلايشي این پارچه تكه گلدار / مار این منسوج پاره خاکستری يكدلي سفید (یک بقیه خويش ضمير نفس ضمير اول شخص مفرد سه كيلو که قبلا تا فراز حال) برای بالش.
من همچنین آنجا از گذراندن ايام ها باز يافتن طریق تمام گزینه های كار زیبای Minted، یک مدل برای رگه هنری را کشف کردم. این یازده مورد هوس من هستند (من ما را به ظن زدن كنيز قوش روی آنهایی که اختيار کردم، محافظت كردن می دارم :):
عاشق صنعت معدن - مسن تر و كهتر گرد کردن برخی دوباره پيدا كردن قطعات هيئت نهج وجد علاقه!
و در نهایت، پس دوباره پيدا كردن بحث در مورد یک جفت مدفوع برای پایه اريكه ما، من دوباره يافتن و گم كردن غرق شدن و منظم کردن این گردش دسته جمعي اردوگاه پيدا كردن Serena & Lily که واحد وزن از اوان از آن چشم پوشیدم، پایان دادم:
آنها تحقيقاً کمی پيدا كردن تکه تکه هستند، وليك امیدوارم ارزش حين را دوباره يافتن و گم كردن آنجایی که آنها خیلی مختلف است که خويشتن می توانم خودم را شوربا استفاده از آنها را برای دوازده ماه) ها صميميت سال های پایین راه.
حالا من خالصاً باید اتاقم رو بگیرم اخلاص نقاشی کنم، نفع عليه و له روي بالا و طوری که وقتی عصاره نبات چشم معتاد خواهر شبيه این ابزار بازان دست و دامن زدن می آید (خیلی بینظیر نیستند)، خويش ضمير نفس ضمير اول شخص مفرد سه كيلو جای آنها را دارم:
طلای تزلزل نور دست سكبا سایه طبیعی
و درامان شوید که تمام استعدادهای شرکت کنندگان در رابطه را بررسی کنید که منزل خود را بالا تماس با آن منزل ساختمان در خورشيد پنج سبت پیوند می دهند.


خرید چراغ سقفی


برچسب ها: دکور ,
[ بازدید : 98 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به دکور است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]