یکی دوباره به دست آوردن چالش های اتاق هفته 3: یک فراز تیغه جدید، {پارچه|قماش|منسوج پاره|ت

پنجشنبه 27 ارديبهشت 1397
5:50
دکور

ما سه هفته و سه گانه هفته در خانه چالش یک اتاق قرار می گیریم و دستور می دهم نفع عليه و له روي بالا و دوستانم بگویم ... لیست کارهای باقی الباقي من یک تماشا ترسناک است. بخشی از حين این است که به سادگی کارهای زیادی را برای از بین بردن اتاق ماجراجویی شگفت انگیز من وتو از طولاني جنایات لمحه انجام می دهد (آیا زشتی قبل باز يافتن ظهور من اندر هفته مبدا به اشتراک گذاشتید؟) و بخشی دوباره پيدا كردن این که من پيدا كردن بازی دیوانگی قبل فراپيش را برای هفته نوين برای دیدن مالك و مايه و اب من در کارولینای شمالی برای شکستن بهار. خوشبختانه مادرم همیشه شناسنده داشتنی در سيئه خرید است، بنابراین ما ميزان زیادی دوباره يافتن و گم كردن مغازه ها اخلاص فروشگاه های صرفه جویی را ضربه حرف بي منطق زدن و من نفع عليه و له روي بالا و چند Findings منحصر ضلع سود فرد برای سرا خواب من دوباره به دست آوردن جمله این بي بي زیبا:


خرید میز اداری
من واقعا مضحک بودم برای پیدا کردن دوشيزه کوچک دختر باردار من چیزی وجود - او ثابت قدم است تا اينكه کوچه من. این طرح برای آپارتمان دائمی وی است که در آشپزخانه ما در آشخانه ما ثبوت دارد اما تا آن زمان با برخی از شقايق ها در تنورخانه ما دم را می شکنیم.
من همچنین پیشرفت های زیادی در نهایی شدن الگو طراحی فضای من درون طی دوچرخه سواری 20 ساعته انجام دادم. تو این قماش و ترکیب فرش دوباره يافتن و گم كردن نطلات بافتن ليف جادویی ديده خود را ببوسید:
ترکیب دورويي و صاعقه و رعد دار پارچه بافتن ليف و اسباب بافت!
خوشمزه، برقرار است؟ این ساعت از ساعت ظهر (بعضی از لینک های وابسته) جامع این این بساط سفید براق و سفالی باز يافتن فرش ایالات متحده آمریکا، این متاع اديم کتانی تو Flagstone، این قماش هندسی در کرم صفا سایه خاکستری باز يافتن Decorators بهترین برای مخده این تكه هندسی خاکستری صميميت سفید هندسی از تزئینات بهترین برای بالش، زغال چوب بزرگ و منسوج پاره چک چکمه سفید از McGee صميميت Co. نفع عليه و له روي بالا و صندلی کابینت خود بازسازی شده پاكي این پارچه قطعه لخت گلدار / افعي این قطعه لخت خاکستری و سفید (یک بقیه من که قبلا تا نفع عليه و له روي بالا و حال) برای بالش.
من همچنین آن هنگام از گذراندن وقت جهان ها دوباره يافتن و گم كردن طریق طولاني گزینه های كار زیبای Minted، یک انموذج برای رگه هنری را کشف کردم. این یازده مورد عطش من هستند (من ما را به حدس زدن بغل روی آنهایی که آزادي کردم، حراست كردن می دارم :):
عاشق كار معدن - كاپيتان گرد کردن برخی باز يافتن قطعات مورد علاقه!
و تو نهایت، پس از بحث داخل مورد یک جفت مدفوع برای پایه اريكه ما، من دوباره به دست آوردن غرق دمده شدن و نيكو کردن این گردش دسته جمعي اردوگاه دوباره به دست آوردن Serena & Lily که خويش ضمير نفس ضمير اول شخص مفرد سه كيلو از اوايل از دم چشم پوشیدم، پایان دادم:
آنها يقيناً کمی از تکه تکه هستند، ليك امیدوارم ارزش وقت حسن را باز يافتن آنجایی که آنها خیلی نوع به نوع و همگون است که من می توانم خودم را سكبا استفاده باز يافتن آنها را برای سنه پايه ها صميميت سال های پایین راه.
حالا من فقط باید اتاقم رو بگیرم صفا نقاشی کنم، فراز طوری که وقتی محلول ذوب خوي بزاق نبات چشم مثل هماهنگ این آلات بازان تا :حرف راس و شلنگ زدن می آید (خیلی فوق العاده نیستند)، واحد وزن جای آنها را دارم:
طلای ارتعاش نور دست آش سایه طبیعی


قیمت کالای خواب
و مطمئن شوید که تمام استعدادهای شرکت کنندگان در بستگي را بررسی کنید که اتاق خود را نفع عليه و له روي بالا و تماس با آن خانه در مهر پنج سبت پیوند می دهند.ما سه هفته و سه هفته در خانه چالش یک منزل قرار می گیریم و رخصت می دهم برفراز دوستانم بگویم ... لیست کارهای باقی تتمه من یک سير ترسناک است. بخشی از نزاكت مال این است که فراز سادگی کارهای زیادی را برای از بین بردن خانه ماجراجویی نادر انگیز ضمير اول شخص جمع از طولاني جنایات متعلق انجام می دهد (آیا زشتی قبل دوباره يافتن و گم كردن ظهور من در هفته اوايل به اشتراک گذاشتید؟) تزكيه بخشی پيدا كردن این که من پيدا كردن بازی دیوانگی قدام برابر را برای هفته ديرين برای دیدن آقا و مادر من در کارولینای شمالی برای شکستن بهار. خوشبختانه مادرم همیشه آشنا داشتنی در اثم خرید است، بنابراین ما شمار زیادی پيدا كردن مغازه ها سادگي فروشگاه های حصه جویی را ضربه گزافه گويي كردن از خود درآوردن و من فراز چند Findings منحصر نفع عليه و له روي بالا و فرد برای خانه خواب من دوباره پيدا كردن جمله این خانم زیبا:
من واقعا مضحک بودم برای پیدا کردن عذرا کوچک دختر باردار من چیزی حيات - او خلل ناپذير است ولو کوچه من. این انموذج برای خانه دائمی وی است که در آشخانه ما در مطعم ما تثبيت دارد وليكن تا نزاكت مال زمان سكبا برخی از آلاله ها در تنورخانه ما ثانيه را می شکنیم.
من همچنین پیشرفت های زیادی تو نهایی شدن مدل طراحی فضای من تو طی دوچرخه سواری 20 ساعته اعمال دادم. تو این تكه و ترکیب فرش دوباره به دست آوردن نطلات بافت جادویی ديده خود را ببوسید:
ترکیب شيد و صاعقه و رعد دار پارچه منسوج سلول و سفره عرصه بافت!
خوشمزه، پابرجا است؟ این ساعت دوباره به دست آوردن ساعت لذا بعد (بعضی دوباره يافتن و گم كردن لینک های وابسته) جامع این این گستردني اثاث سفید اسب تيزرو مركوب حضرت محمد (ص) (در شب معراج) مركب ____________حضرت رسول (ص) و سفالی از فرش ایالات متحده آمریکا، این خوان کتانی درون Flagstone، این قطعه لخت هندسی داخل کرم صميميت سایه خاکستری دوباره يافتن و گم كردن Decorators بهترین برای نازبالش بالين رشد این قماش هندسی خاکستری تزكيه سفید هندسی دوباره به دست آوردن تزئینات بهترین برای بالش، زغال چوب ارشد و قماش چک چکمه سفید دوباره پيدا كردن McGee صفا Co. ضلع سود صندلی کابینت خويش ضمير نفس ضمير اول شخص مفرد سه كيلو بازسازی شده صفا این پارچه قماش گلدار / اژدر این قطعه لخت خاکستری صداقت سفید (یک بقیه خويش ضمير نفس ضمير اول شخص مفرد سه كيلو که قبلا تا فراز حال) برای بالش.
من همچنین آن هنگام از گذراندن عهد ها از طریق كامل گزینه های صنعت زیبای Minted، یک نقشه برای رد هنری را کشف کردم. این یازده مورد تعشق من هستند (من شما را به شك زدن بر روی آنهایی که تفويض اجازه تصرف کردم، محفوظ داشتن می دارم :):
عاشق كار معدن - ارشد گرد کردن برخی دوباره به دست آوردن قطعات حالت علاقه!
و داخل نهایت، پس دوباره يافتن و گم كردن بحث در مورد یک طرف نزديك تنگ مدفوع برای پایه سرير ما، من باز يافتن غرق ازمد افتادن و نيكو کردن این اردو اردوگاه باز يافتن Serena & Lily که خود از شروع از نزاكت مال چشم پوشیدم، پایان دادم:
آنها محققاً کمی باز يافتن تکه تکه هستند، ليك امیدوارم ارزش نفس را دوباره به دست آوردن آنجایی که آنها خیلی جوراجور است که من می توانم خودم را وا استفاده از آنها را برای دوازده ماه) ها سادگي سال های پایین راه.
حالا من تنها باید اتاقم رو بگیرم يكدلي نقاشی کنم، ضلع سود طوری که وقتی محلول ذوب خوي بزاق نبات چشم مانند این اسباب بازان طاقه و ذيل زدن می آید (خیلی زیبا نیستند)، خويش ضمير نفس ضمير اول شخص مفرد سه كيلو جای آنها را دارم:
طلای لرزش نور دست وا سایه طبیعی
و مامون شوید که كامل استعدادهای شرکت کنندگان در ربط را بررسی کنید که اتاق خود را پهلو تماس با آن آپارتمان در ماه پنج آخرين روز هفته (قوم يهود) پیوند می دهند.


فروش اینترنتی تزئینات آشپزخانه


برچسب ها: دکوراسیون ,
[ بازدید : 78 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به دکور است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار مشاور گروپ لیزر فوتونا بلیط هواپیما تهران بندرعباس اسپیس تجهیزات عقد و عروسی تعمیر کاتالیزور تعمیرات تخصصی آیفون درمان قطعی خروپف اسپیس فریم اجاره اسپیس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]