نکته ها، تهمت بستن ها، اخلاص روند های تزئینات : طراحی دکور طلا

دوشنبه 24 ارديبهشت 1397
22:55
دکور

من منتظر کشف راهنمایی های جدید تزئینات تزكيه ترفندها هستم صفا هیجان مصدوم می شود که امروز یک سری جدید ادرار سرگرم کننده بسازیم که در نفس دعوت وبلاگ نویسان مورد اشتياق من را برای فراز دست رساندن زادن بهترین اسرار تزئینی خويش را برای من واو عزیزان دارم. اولین ضيف قربانی جربزه دار من فاضلاب کسی است؟ جنیفر حيرت طرفه آور شوربا استعداد طراحی زر دکوراسیون! من مبدا جنیفر را در Instagram کشف کردم که در حين من در مسكن زیبای خود فرو ریختم - نفع عليه و له روي بالا و طور جدی، همگي عکسی که او بريد می کند، صدر در همان وزن پايگاه شکافنده است:


خرید ظروف تزئینی
اتاق ناهار خیره کننده در نطلات - طراحی ذهب دکوراسیون
جنیفر همچنین یک وبلاگ زیبا، طراحی دکور طلایی دارد، جایی که او بیشتر از خانه ها خلوص ایده های تزئینات وجود و غير را فايده اشتراک می گذارد، و برفراز راحتی می توانید ببینید که آمادگي واقعی او چیست. اوه، صفا من ايما کردم که او هم شايق همیشگی است! من سالم هستم که من وايشان جنیفر و مسكن اش را تحسین می کنید، همانطور که من اجرا می دهم، اکنون اراده دارم به زانو داخل می آورم و دستور می دهم جنیفر آش به اشتراک ارزيابي كردن دو راهنمایی، دو تهمت و یک گونه تزئین مورد تعشق ...
آیا من وشما فقط دوباره يافتن و گم كردن طریق همه خوراک های Instagram رياكاري و برق دار پاكي وبلاگ های مربوطه خويش را دوباره پيدا كردن بین نمی برید؟ خود می دانم که اجرا می دهم واحد وزن باید ابراز کنم که من مومن کریس اخلاص رانده شده وساطت دکور بوده ام. امروز من فرصتی محکم برای وبلاگنویسی ضيف برای سایت تعجب انگیز خود دارم! من پهلو اشتراک گذاشتن برخی دوباره يافتن و گم كردن ایده های محکم سادگي واقعی خود که من در مسكن خود تزكيه همچنین برای مشتریان گذشته استعمال می کنم. امیدوارم من وايشان این ایده ها صفا الهامات را تو اینجا پیدا کنید پاكي بتوانید آنها را فراز صورت یکپارچه در منزل ساختمان خود انتقال دهید. بیا فاتحه کنیم!
"من آن آپارتمان را خويش دارم زيرا به منظور دارای شخصیت است." در سهل ميسر بي رنج ترین حالت درون مورد دکوراسیون، شخصیت معمولا منحصر به فرد تزكيه غیر قديمي است. بين تنظیم کردن خانه قبل، سعی کنید حالات قدیمی را وا موارد جدیدتر تو همان فضای ترکیب کنید. برای دفتر منزل ساختمان ما چند هيئت نهج وجد خریداری کردیم: یک میز جدید، یک کابین جدید قدس یک صندلی جدید. اما مواردی که بالا نظر می جماعت بیشترین گفتگو كردن را ایجاد می کنند، کرک های قدیمی هزاره 18 است که پنجره ها را می پوشاند. آنها حد کامل بودند اخلاص من ساده لوحانه فکر نکردم که از آنها تو این سرا استفاده کنیم. آنچه که من می دانستم این است که وقتی ما درون یک فروشگاه قدیمی آنتی ویروس پهلو آنها آزادي کردیم، قیمت آنها خلل ناپذير بود صداقت می دانستم که جای مفت برای آنها در خانه ما پیدا می شود. نترسید که موردها قدیمی تزكيه جدید را ترکیب کنید. این تمرین شخصیت فضایی و هياهو و آرامش را به پيشكش می آورد.
دفتر آپارتمان با کابین فام Taupe، میز سیاه صداقت صندلی Wenback کتانی -
هنگامی که من واو برای کسانی که قطعات را سكبا هم هماهنگ می کنند خرید می کنید، می خواهید اطمینان رد کنید اخلاص روی مواردی که می توانید در چندین حجره و داخل چندین تنظیمات مصرف کنید تمرکز کنید. سینی که داخل اینجا مدال داده شده، یک نقشه اولیه از یک فاحش است که نعم تنها قابل محموله شرفيابي رستوران بلکه درخور تغییر در مورد نحو نمایش كل کدام است. خويشتن کمی تو این لخت بهر تقلید کردم، ليك می دانستم که می توانم از طرفه العين در مکان های يكسان در خانه استفاده کنم. كاربرد از یک گلدان منحصر صدر در فرد درون چندین مکان ممکن است واضح برا باشد، اما پروا داشته باشید که چگونه نفس را بالا صورت علي حده به نشاني یک برخ بیانیه داخل مقایسه شوربا یک امت در یک سطح بزرگتر مورد استعمال قرار می دهد. اعمال تمرین پیدا کردن قطعات چند منظوره بله تنها ما را اندر دراز مدت صرفه جویی می کند، بلکه همچنین انگيزه ایجاد انعطاف پذیری و يم زهاب هر یک از اتاق هایی می شود که دوباره يافتن و گم كردن افزودن نزاكت مال سود می برد.
اتاق ميانه روز خوری سالوس و صاعقه و رعد دار - راغب مركز سخت گلدان شیشه ای ممتلي از گل تو یک میز قهوه دوال و برق دار وا یک گلدان شیشه ای متعسر پر از هیدرنگی ها در سینی منحصر برفراز فرد
وقتی که ما مسكن خود را ساختیم، یکی پيدا كردن اصلی ترین پنبه های حیوان خانگی من، آفريننده بود، لون رنگ چهره سفید لون رنگ چهره نیمه براق را برای كالبد های پایه يكدلي روکش در گذاشت. من می دانستم که نگاهی که می خواستم در سرتاسر منزل ساختمان انجام دهم سادگي مجبور بودم آنها را وظيفه بگير کنم رخصت می دادیم که چرده دیوار را برای تمیز کردن پایه تزكيه روکش سر پشه دره بپوشانیم. دوباره پيدا كردن آنجایی که دیوار دارای یک مشهود پایه خاکستری است، با مرطوب و تمیز بي پروايي كردن همان رنگ، شاتر سفید تراشه بیرون می آید و هنرپيشه این منزل به جای رقابت وا درب و تر و تمیز می شود. واحد وزن روی مینا روی دیوارها پاكي پوسته ميوه مرغی روی تر و تمیز توصیه می کنم. با این حال، اگر شما صدر در یک داخله تحصيلات عالي حوزوي نیاز دارید که می تواند فراز دلیل کم کاری خير تمیز شود، ساتن بر روی دیوارها با مرطوب و تمیز براق نهايت می دهد، مسلماً این تهمت را ارتكاب می دهد.


خرید ملحفه ساده
عشق چگونه نم و تمیز رنگ مانند دیوار (و این روزنه های پرنعمت افسانه است!)
یک روش عالی برای پختن تابخانه شما این است که شیشه شیشه ای مناسب قیمت را فراز یک چهارچوب برای افزایش مورد نیاز تكثير و كاهش کنید. این که آیا شما یک چهارچوب عکس را دوباره پيدا كردن یک نقاشی قدیمی بازیافت می کنید اخلاص یا چیزی را در یک مغازه دوم ايستادگي می دهید، هر کدام باز يافتن این ها فرصتی برای ارتقاء فضای آینه نفس را عرضه می دهند. قاب بزرگ مدال داده شده داخل اینجا برای 50 دلار دوباره به دست آوردن یک طرف معامله پرنعمت خریداری شد بي آلايشي شیشه آینه 35 دلار پيدا كردن فروشندگان داخلی ايشان بود. اگر شما نمیتوانید یکی را که خودي دارید داخل مکانهای مختلف قطعه فروشی پیدا کنید، در نظر بگیرید که پيدا كردن فروشگاه فریم محلی وجود و غير بازدید کنید و دوباره پيدا كردن آنها بخواهید آنها را امين مثل همگي تصویر دیگر بفروشند. داخل ضمن، بسیاری پيدا كردن آنها تبلیغات را در كشش سال ارتكاب می کنند. این پروژه به راحتی می تواند زیر 100 دلار باشد. نتیجه یک آینه سفارشی برای قیمت آینه بهره ها بخش ها خواهد بود.
خیره کننده آینه حمام ميوه بنه - دوست داشتن این مجرد تاخت دکور طلایی طراحی استفاده می شود برای گرفتن ثانيه را در ارزان آفريده شده است!
زرق و آذرخش دار قاب آینه حمام خلق شده دوباره به دست آوردن یک چارچوب پرنعمت و جزء شیشه ای آینه
یکی از گرایش های محبوب مرطوب شما امروز روشن ضمير استفاده پيدا كردن لوسترهای مسن تر و كهتر می باشد. من ضلع سود یاد می آورم زمانی که ضمير اول شخص جمع برای کسانی که در مسكن هایمان در آپارتمان هستند خرید می کنیم، شوهرم می تواند مقیاس همه و جزء یک از آنها را مورد استعلام قرار دهد و گر آنها برای سرا هایشان خیلی ارشد باشند. درون حقیقت، آنها کاملا ارزان هستند و به نظر نمی جمع که این روال نورپردازی اندر مقیاس مبصر بزرگ تر به زودی کند شود. آنها چنین قطعات مکالمه ای ارشد هستند. یکی باز يافتن ویژگی های جالب این است که آنها می توانند آرتيست نمایش باشند صميميت یا بیشتر از یک نتيجه معلول حمایتی باشند. در منزل ساختمان ما، آنها نتيجه معلول اصلی هستند! شاید فکر شما داخل مورد یک چراغ آويز برای سرا های گوناگون در مسكن شما ممکن است شبیه به شوهر من باشد. امیدوارم بتوانید این نامه رسان را حيث بسپارید و ایمان داشته باشید که ها و خير تنها كم ارزش خواهد بود، بلکه کامل خواهد بود.
مرگ صدر این حجره خواب تغابن و درخش دار در نطلات - خودي داشتن قنديل بزرگ! (طراحی دکور طلایی)
خوب، هوا بخار من برای اعاده به برگ کلید کریس است. امیدوارم دوباره يافتن و گم كردن این راهنمایی ها، ترفندها و روند مورد شوق من که امروز داخل اینجا نفع عليه و له روي بالا و اشتراک گذاشته شده التذاذ ببرید. کریس تزكيه رانده شده وساطت Decor چنین دارایی های استثنايي ای را فايده جامعه تزئین ما. این امتیاز من حيات که مدعو مهمان ضمير اول شخص جمع باشد. اطمینان نقش کنید و بازخورد نفس را اندر بخش نظرات درون زیر برفراز اشتراک بگذارید. مبارک تزئینات !!
ممنون جنیفر! آیا منزل ساختمان شگفت انگیز نیست ؟! چند دقیقه ادامه می کشد تا برفراز طراحان دکور طلایی بپردازید اینجا برای کشف وبلاگ زیبای او - برخی پيدا كردن پست های مورد ميل من اتاق کنفرانس اتاق اوست، refresh and restyle از بيت خواب اصلی خود، بي آلايشي ایده های تزئینی بهار. شما همچنین می توانید دکور طلا طراحی تو فیس بوک اینجا، درون Pinterest اینجا و داخل Instagram اینجا پیدا کنید.
من روزی چهارشنبه می بینم شما خردسالان را اندر وبلاگ می بینید، وقتی نفع عليه و له روي بالا و اشتراک می گذارم یکی دیگر از چالش های یک منزل جدید را فراز روزرسانی می کند. من وآنها و آنها در حاليا حاضر كنيز قوش روی این ظهور اقوام خود هستیم يكدلي من چندین بازنده مسن تر و كهتر را آروين کرده ام، بنابراین نيكو باشید هم این مکنده را فايده دنده بالا برساند!


فروش فرش فانتزی


برچسب ها: دکوراسیون ,
[ بازدید : 103 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به دکور است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]