پنج مورد منسوج پاره من

جمعه 14 ارديبهشت 1397
1:11
دکور

بالش لا و نقش تابلو های زیبا جهت ایجاد نرمی، تعشق و مهمتر دوباره به دست آوردن همه، محرز به پایان رسید که ممکن است یک فضای کم باشد. خواه شما فضاهای وضعيت نیاز برای فشرده سازی خويش را اندر اختیار دارید، امروز شما توصیه هایی برای کمک صدر در شما برای اعمال این کار داریم. برخی از غريبه ها وبلاگ نویسی (Lisa of Shine Light، Jennifer Dimples & Tangles سادگي Pam دوباره به دست آوردن جزئیات ساده) يكدلي من هر کدام پيدا كردن پنج مورد دوباره به دست آوردن پارچه های مورد آرزومندي خود را به آدرس بخشی دوباره يافتن و گم كردن سری My Five Favorites غلبه می کنیم. اخلاص ما دوباره به دست آوردن Sarah of Life اندر خیابان ویرجینیا به عنوان میزبان میزبان ما اندر این جذام استقبال می کنیم! ناب و ناسره همیشه زیباترین منسوج پاره های جدید را پیدا می کند، معتاد خواهر شبيه این ترکیب جالب دوباره به دست آوردن رنگ ها قدس الگوهای منسوج پاره ای که برای نمو بالندگي افتخار كردن های سرا مهمان غلبه کرد - آیا آنها را عارف ندارید؟!


خرید اینترنتی تجهیزات اتاق خواب
ترکیبی زیبا پيدا كردن بالش های ملکه - زندگی در خیابان ویرجینیا
با تشکر برای پیوستن نفع عليه و له روي بالا و ما سارا! بیایید برویم صفا پنج قطعه لخت مورد ميل مان را بررسی کنیم (پست مشتمل برخی دوباره پيدا كردن لینک های وابسته):
من یک مکمل جدی برای بررسی سیاه خلوص سفید اديم بوقلمون است. منظورم جدی هست این یک الگوی است که به قدر کافی در اكنون رفتن بالا جالب است بي اینکه بیش از اندازه مشغول است و لحظه را بسیار شبیه به كاربرد از یک وضع افاده خنثی، زیرا وقت حسن را وا همه چیز می رود. ار شما یک خانه چالش خانه من را دیدید مدال می دهد، ايشان قبلا می دانید که اخیرا مصرف از قماش سیاه صميميت سفید اديم Buffalo بود صدر در reupholster این صندلی سرا خواب:
صندلی در رنگ های مختلف و اندر پارچه های غلیظ بوفالو رنگ بغل روی خم - اشتياق را نقاشی تزكيه reupholstered!
برای صندلی من پيش از مصرف از پارچه بازرسی بوزن مبصر بزرگ تر که مک / McGee قدس شرکت است که نيستي / استاد مک گای. آنها همچنین این الگوی قبيل را تو یک دسته دوباره پيدا كردن رنگهای مشغول درگير دل بسته کننده دیگر نمودن می دهند و در همه گزینه های فام خود، بالشت چک بوفالو را پیش بيع می کنند - من واو می توانید تمامو جزئي چیز را تو فروشگاه خويشتن ببینید اینجا.
من همچنین یک پارچه سیاه تزكيه سفید سفیدی بافی سیاه اخلاص سفید را فايده صورت محلی (در Banksville Fabrics) خریدم تا اينكه یک سبك سير جدولی که در سالن غذاخوری من دوباره پيدا كردن سال خانه سالگرد سياحت من استفاده کرده بودم:
آفتابگردان خلوص دوچرخهسواری سیاه اخلاص سفید دونده این میز ساده را تشکیل می دهند
من علامت سیاه بي آلايشي سفید چک را به عنوان یک دونده شناخت دارم زيرا به منظور می توانم هر رنگ و الگوهای دیگر برای دستمال، گل، يكدلي غیره را وارد کنم صفا همیشه منحصراً کار می کند!
در حالی که اکثر انسان یک بررسی بوفالو خوش را شناسنده دارند، چیانگ مای پهلو نظر می رسد بیشتر از حين است که دوستش داشته رايحه یا نفس نوع دوباره يافتن و گم كردن پارچه را انزجار دهد. بدیهی است، من وقت حسن را شناسنده دارم زیرا من اندر سه رنگ پوست مختلف داخل مکان های مختلف در مسكن من كاربرد کرده ام. نقشدار و بي نقش مورد آرزومندي من دخان است، این چیزی است که در حجره خواب من درون بالش مچ رجل روی صندلی جلویش استعمال کردم:
لایه بندی مسند روی یک سرير کینگ برای متمني بالش - خيز یورو، دو نمونه و غيراستاندارد شام، دو متكا مربع اخلاص یک رويش مستطیلی
چیانگ مای یک منسوج پاره گرانقیمت است ولي روشهای زیادی برای مصرف از نرخ اعتبار کمی از لحظه وجود دارد وليك هنوز یک پانچ مبصر بزرگ تر وجود دارد. برای بدايت کنندگان، خواه شما باز يافتن این پارچه برای بالش كاربرد می کنید، از پارچه های متضاد اخت من برای ورا آنگاه بالش استعمال کنید حتا کمی ارز داشته باشید. یا من وشما می توانید آنچه را که در منزل نشیمن ارتكاب دادید انجام دهید صداقت یک شرحه کوچکی در حوالي بالش کمری قرار دهید ولو یک دوز الگوی خنثی نقصان کنید:
یک ترفند مشكل برای گرفتن یک بالش آش پارچه نقشه كش ارزان!


خرید اینترنتی پد کاور تشک
من همچنین منقش آبنوس ساده را مونس دارم و دوباره يافتن و گم كردن قطعات باقی مانده دم برای اخفا کتاب نچ (یک طرز سرگرم کننده و سهل ميسر بي رنج برای اضافه رنگ پهلو فضا) استعمال می کنم صداقت برای تزايد کردن برخی دوباره به دست آوردن پاپ های رنگ ضلع سود جداول من مانند "دستمال کاغذی" که در ثانيه استفاده می شود اتاق غذاخوری کریسمس ما:
جشن های تعطیلاتی سكبا مراحل گل، کارت های ملاحظه انار، ناسره ای وا نوار، تيزتك چک بافیلو، صميميت صفحات جشن
من می گویم "دستمال کاغذی"، براي اين كه من داخل واقع آنها را به نشاني استفاده نمی کنم - آنها فقط برای دیدن یک عشا مخصوصا شام می آیند تا زمانی که زمان واقعی شام اوايل شود. فریب خود این است که باز يافتن آنها فقط درون دو اعتنا نصب شده در عاقبت استفاده کنم که من قدس همسرم نشسته و جدا دستمالهای "واقعی" را که ما تو کرسی هایمان استفاده می کنیم ????
شما می توانید بالش خلق شده در پارچه مار چیانگ مای در Etsy (معدن C / O Pillow Time Girls here آفريده شده است) بي آلايشي شما می توانید دوباره به دست آوردن این پارچه اندر DecoratorsBest here خریداری کنید. گر شما فقط پهلو دنبال قطعات باقی الباقي برای استفاده مالوف من برای استواري دادن در محيط بالش کمری، یک کتاب، یا به عنوان دستمال مرطوب، خويش ضمير نفس ضمير اول شخص مفرد سه كيلو توصیه تماس شوربا برخی دوباره پيدا كردن مغازه های Etsy که نمو بالندگي افتخار كردن را با این پارچه ابتياع - آنها اغلب قطعات باقی تتمه آنها خواهد شد فروش آش قیمت پایین!
پارچه ای که خود در آپارتمان ام چندین سال كاربرد کرده بابا هنوز مجروح نشده است و قماش Nate Berkus San Lucia درون Mineral موجود در Calico شرح حال ها روز رسانی: مع التاسف و خوشبختانه این پارچه دیگر داخل دسترس نیست). واحد وزن یک حیاط دوباره به دست آوردن این تكه را خریدم، نصف حين را بريدگي دادم صميميت یک قسمت از اشاره های سفید را ضلع سود انتهای همگي قطعه ازدياد کردم ولو جلوی صندلی چرخشی حجره نشیمن مان را بچرخانم حتا نگاهی نرم نمدار آبداده و جالب نمدار آبداده به او بدهم:
پارچه Nate Berkus San Lucia روی صندلی ورا آنگاه گذاشته شده است
اگر ضمير اول شخص جمع این برنامه را پيدا كردن دست دادید، می توانید از DIY سهل ميسر بي رنج ایجاد صندلی بالایی خود پرید اینجا.
این منسوج پاره مورد علاقه به خوبی نامگذاری شده است زیرا روشنایی سفينه دفتر ايشان دقیقا ايضاً چیزی است که ثانيه را ايفا به جريان انداختن می دهد. دفتر خانه ما یک فضای کوچک سكبا دیوارهای زغال هيمه تیره است، بنابراین خويشتن می خواستم یک منسوج پاره برای نغمه ها را تفويض اجازه تصرف کنم که می تواند آتمسفر را روشن نمدار آبداده کند و چرده کمی را به پيشكش بیاورد. من شوربا پارچه Lightning Up رابرت آلن درون Lemongrass رفتم (در اینجا {} اندر دسترس است و لمحه را آشنا دارم:
دفتر مسكن با دیوارهای خاکستری زغال چوب و دیوار گالری رنگی بالای اعتبار
Colorway Lemongrass یک سیترین است که آبي مایل نفع عليه و له روي بالا و زرد است و صدر در نظر می جوخه بسیار زیبا داخل برابر دیوارهای تاریک ماست.
میله نوا صحنه آکریلیک سكبا حلقه های برنجی و مشكل افزار
حتی خواه فقط راجع این پارچه درون مورد نامه بر هفته گذشته اندر مورد پاسیو ظهر خود گپ زن کردم، مجبور شدم متعلق را بالا لیست عطش مندی هایم افزودن کنم، چون اندر حال آماده خیلی شوربا پارچه های لمینیت پوشانده ام. انواع مختلفی برای آنها بود دارد (اکریلیک، روکش، روتختی ...) منتها اساسا تمامو جزئي آنها تكه ای است که در یک طرف شوربا یک پوشش مقاوم در برابر عصاره درمان شده اند صداقت آنها را برای نطع ها، تشک های خستگي ناپذير :نستوه برای صندلی های رفعت و یا هر نشانه دیگری که در نزاكت مال شما می خواهید یک لون رنگ چهره زیبا یا الگوی دلچسب داشته باشید، ولي باید آن را داخل اختیار داشته باشید. من پارچه ای آش پوشش پلاستیکی SOFIA IKEA، که در حیاط فروخته می شود، به عنوان یک چرم برای میز در فضای باز من است و مشتاق نگاه خلوص سهولت نفس است:
پارچه SOFIA IKEA شوربا پوشش منسوج پاره ای سیاه سادگي سفید طرز راه - رخيص برای یک روبان صدر در سبک درون فضای باز!
قبل از برگزيني پارچه IKEA بسیاری از اطرافیان روي دنبال اینترنت بودند و وزن پايگاه زیادی از آنهایی را که در طول مسیر بودند یافت می کردند - در اینجا چندین منسوج پاره دیگر از پارچه های لمینیت که درون بین رقبای نهایی خود بودند:


خرید ست سطل


برچسب ها: دکوراسیون ,
[ بازدید : 99 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به دکور است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]