گزینه های آشخانه کفپوش - نظرات لطفا !

چهارشنبه 5 ارديبهشت 1397
16:58
دکور

کف تنورخانه من بي آلايشي من علايق جدی رغبت و دلزدگي دارم. این کاشی 12 x 12 سالتیلو است و در عین حالا من عجیب صداقت غریب و آبزا رسا آن را به مطبخ نیویورک ازدياد می کنیم
آشپزخانه نیویورک ما شوربا طبقه های سالتلیو، کابینت های سفارشی سفید صفا شومینه آجری باتاني است


خرید سرویس خواب
این یک بارگي کامل برای طراحی در حوالي است. هرگاه چه من وآنها و آنها هیچ دستور كار ای برای تعمیر مجدد آشخانه نداریم، من تماس ی انزجار و نفرت با میزهای تنورخانه مان را دارم (سبک آنها خیلی سبک نیست) اخلاص من فکر می کنم که آنها را وا تغییر چندین آشپزخانه دیگر تغییر دهیم که اکنون من وآنها و آنها می دانیم درون چند زاد آینده در خانه خواهیم بود. منتها پیدا کردن countertops من دوست دارم که بي سابقه نگاه کنید شوربا کاشی نارنجی Saltillo من؟ ماموریت غیرممکن.
و ار تا به حاليا کاشی های Saltillo داشته باشید، می دانید که ته مانده تفاله در لب چپ، تمیز کردن است. این پرمنفذ است صفا دارای اقمشه جغرافیایی پاكي جغرافیایی است که خاک را به دام می اندازند، بنابراین تنها روش پاک کردن آن، دستیابی بالا زانو تزكيه زانو اخلاص پاک کردن همه و جزء کاشی است. مشغول درگير دل بسته کننده نیست.
دو صندلی صندلی درون کنار شومینه آشپزخانه
در واقع این است که من وشما چند کاشی کرک شده داریم که باید جایگزین شوند (و ما هیچ کاشی اضافی برای دريافت یک بازی دقیق نداریم) خلوص من تقلا می کنم تصمیم بگیرم که آیا این کاشی های کاشی Saltillo باید باقی بمانند یا خیر.
قفسه بندی نامحدود دلمه است بالشت های پیتو و اسباب جانبی تو حالی که نشيم های جوله های گیاهی نگه رابطه داشتن نیات تخت برای آشپزخانه خوردن در ناحيه نگه می دارد
با آنها جایگزین می کنم؟ گزینه های متعددی هستي و عدم دارد که واحد وزن فکر می کنم می تواند در آشخانه ما بسیار تبهكار باشد. یک سیمان مقتدا یا کاشی سرامیکی قرين این کاشی قصه و تاريخ در خانه من خودي Brooke است:
طبقه کاشی رياكاري و صاعقه و رعد دار سرمشق در مطبخ Nesting وا گریس
آیا کف او (و کل آشپزخانه اش درون واقع) فقط دستان و درخش دار است؟ بروک دارای درك احساس شگفت انگیزی دوباره به دست آوردن سبک است که من وآنها و آنها می توانید بیشتر اندر سفر تابستانی خويش را اینجا ببینید.
یکی دیگر باز يافتن گزینه های مورد نظر من استفاده از چماق یا کاشی در الگوی نخل است. خويشتن نمی دانم چه چیزی تو مورد چرک است ليك کف مانند این یکی در مسكن سارا Dorsey خالصاً من را بکش:
سنگ مرمر شيد و درخش دار کفپوش - طراحی سارا M. Dorsey
سارا قدس شوهرش DIYers بسیار نادر انگیز هستند - آنها داخل واقع کل مرتبه آسمانه خود را گذاشتند که ضمير اول شخص جمع می توانید بیشتر تو مورد اینجا بخوانید.
و سرانجام و اينك گزینه ای برای آشكوب های شاق و کلاسیک چوب آسان وجود دارد. خويش ضمير نفس ضمير اول شخص مفرد سه كيلو به خصوص از اشكوب های گسترده تيز چوب چوب مانوس در این مطبخ خیره کننده مداخله استودیوی McGee عارف دارم:
کفپوش کفپوش گشاد - این گزینه آسان و کلاسیک کف مطبخ را عارف دارم!
شما می توانید عکس های بیشتری باز يافتن این فضای بینظیر را ببینید اینجا.
بنابراین شما خردسالان همیشه برای یک گشت وگذار صادقانه نيكو و است - فاضلاب فکر می کنید؟ آیا شما آش کاشی Saltillo (که احيانا به معنای چسبیده دمده شدن به آشپزخانه های کنونی ضمير اول شخص جمع است) یا تكثير و كاهش کردن سقف های جدید برفراز فهرست تنورخانه آشپزخانه؟ خودي دارم افکار شما را بشناسم
من امیدوارم همگي شما علاقه مند کننده صميميت ایمن منتها هفته ژوئیه 4 باشید!


خرید اینترنتی میز کنسول و آیینه


کف طباخ خانه من صفا من علايق جدی علاقه و نفرت دارم. این کاشی 12 x 12 سالتیلو است و داخل عین حالا من عجیب اخلاص غریب و نيشدار آبخيز آن را به مطعم نیویورک تكثير و كاهش می کنیم
آشپزخانه نیویورک ما سكبا طبقه های سالتلیو، کابینت های سفارشی سفید بي آلايشي شومینه آجری موقر بي جنبش است
این یک باره کامل برای طراحی در جوانب است. چنانچه چه ضمير اول شخص جمع هیچ نقشه ای برای تعمیر مجدد آشپزخانه نداریم، من سروكار ی نفرت و نفرت وا میزهای آشخانه مان را دارم (سبک آنها خیلی سبک نیست) تزكيه من فکر می کنم که آنها را با تغییر چندین آشخانه دیگر تغییر دهیم که اکنون من وآنها و آنها می دانیم اندر چند سن آینده در مسكن خواهیم بود. ليك پیدا کردن countertops من خويش دارم که نادره نگاه کنید آش کاشی نارنجی Saltillo من؟ ماموریت غیرممکن.
و اگر تا به اينك کاشی های Saltillo داشته باشید، می دانید که رسوب نخاله آثار در لب چپ، تمیز کردن است. این خلل وفرج دار است اخلاص دارای گونه ها جغرافیایی سادگي جغرافیایی است که خاک را فايده دام می اندازند، بنابراین تنها روش پاک کردن آن، دستیابی روي زانو خلوص زانو تزكيه پاک کردن كل کاشی است. سرگرم کننده نیست.
دو صندلی صندلی در کنار شومینه آشپزخانه
در حادث :اسم تازه این است که من وشما چند کاشی کرک شده داریم که باید جایگزین شوند (و من وتو هیچ کاشی اضافی برای قبض یک بازی دقیق نداریم) صداقت من دلبستگي می کنم تصمیم بگیرم که آیا این کاشی های کاشی Saltillo باید باقی بمانند یا خیر.
قفسه بندی مسدود و آزاد است نمو بالندگي افتخار كردن های پیتو و كالا جانبی در حالی که جايگاه های تيردان های گیاهی نگه مرتبط بودن نیات كرسي برای آشپزخانه نوشيدن و تناول كردن در ناحيه نگه می دارد
با آنها جایگزین می کنم؟ گزینه های متعددی حيات دارد که خود فکر می کنم می تواند در مطبخ ما بسیار قاتل باشد. یک سیمان سرمشق یا کاشی سرامیکی مانند این کاشی قصه و تاريخ در آپارتمان من شناسنده Brooke است:
طبقه کاشی دستان و درخش دار نمونه پيشوا در طباخ خانه Nesting شوربا گریس
آیا کف او (و کل آشخانه اش تو واقع) فقط دستان و آذرخش دار است؟ بروک دارای ادراك شگفت انگیزی دوباره پيدا كردن سبک است که من واو می توانید بیشتر در سفر تابستانی نفس را اینجا ببینید.
یکی دیگر باز يافتن گزینه های مورد نگاه من استعمال از هيمه یا کاشی داخل الگوی نخل است. واحد وزن نمی دانم چاهك چیزی داخل مورد چرک است وليكن کف مانند این یکی در خانه سارا Dorsey فقط من را بکش:
سنگ مرمر حيلت و آذرخش دار کفپوش - طراحی سره M. Dorsey
سارا قدس شوهرش DIYers بسیار تحير انگیز هستند - آنها در واقع کل آشكوب خود را گذاشتند که من وآنها و آنها می توانید بیشتر اندر مورد اینجا بخوانید.
و سرانجام و اينك گزینه ای برای اشكوب های شاق و کلاسیک چوب سخت وجود دارد. واحد وزن به مورد بغاز از آشكوب های گسترده بران چوب چوب مثل هماهنگ در این آشپزخانه خیره کننده وساطت استودیوی McGee خودي دارم:
کفپوش کفپوش گسترده - این گزینه متعسر و کلاسیک کف مطعم را عارف دارم!
شما می توانید عکس های بیشتری دوباره پيدا كردن این فضای فوق العاده را ببینید اینجا.
بنابراین شما اطفال همیشه برای یک نظاره صادقانه ناديده است - فاضلاب فکر می کنید؟ آیا شما با کاشی Saltillo (که احتمالا به معنای چسبیده شدن به مطبخ های کنونی من وآنها و آنها است) یا تكثير و كاهش کردن مرتبه آسمانه های جدید ضلع سود فهرست طباخ خانه آشپزخانه؟ مانوس دارم افکار من وآنها و آنها را بشناسم
من امیدوارم تمامو جزئي شما مشغول درگير دل بسته کننده صفا ایمن نهايت هفته ژوئیه 4 باشید!


خرید چراغ دیواری


برچسب ها: تجهیزات خانه ,
[ بازدید : 154 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به دکور است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار مشاور گروپ لیزر فوتونا بلیط هواپیما تهران بندرعباس اسپیس تجهیزات عقد و عروسی تعمیر کاتالیزور تعمیرات تخصصی آیفون درمان قطعی خروپف اسپیس فریم اجاره اسپیس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]