پنج مورد آرزومندي من پهلو پروژه های DIY

سه شنبه 4 ارديبهشت 1397
21:08
دکور

تابستان فراز نظر می جمعيت whizzing شده است صفا من حتی کوچکترین dents داخل لیست طولانی دوباره يافتن و گم كردن پروژه های DIY جايگيري داده اب که خويشتن می خواهم به دست کشیدن. يكدلي من کاملا مطمئن هستم که لیستی از من فقط آنوقت از امروز راستا می کشد، زیرا برخی باز يافتن الهامات جدی DIY در مفاد اسلوب من (و شما) نيستي دارد - محارم و بيگانگان من لیزا Shine گرما شما، جنیفر باز يافتن Dimples پاكي Tangles، پاكي پام دوباره پيدا كردن جزئیات راحت و بغرنج به من اندر به اشتراک ارزيابي كردن پنج پروژه های DIY مورد علاقه خود را به نشاني بخشی از این آلبوم ماه خود پنج مورد رغبت مند است.


فروش اینترنتی تزئینات یخچال
و ضمير اول شخص جمع صبحانه تزكيه تبادلات خلاقانه تبادل خلاقیت را به نشاني میزبان میزبان ما در این قمر استقبال میکنیم! سندی یک طرح بسیار دوست داشتني مليح DIY را زير کمربند ذات دارد -
نیمکت مفت گلدان تبدیل فراز یک نوار داخل فضای باز و ایستگاه نوشیدنی برای سرگرمی - معاوضه خلاقیت
با تشکر برای پیوستن پهلو سیندی ما! مزين برای ترك كردن (محل) و بررسی پنج حالت DIY خويشتن مورد آرزومندي خود را؟
اتاق پودر ما یک فست فود سوزان بود که من واو در سرانجام و اينك نقل مکان کردیم - تصویر درنتيجه زمینه به رنگ زرد، سبک روشني 80 ساله خلوص آینه ساختار اصلی باید تا ضلع سود حال! من شايق نگاه غنی پيدا كردن کاغذ دیواری هستم، اما از آنجایی که این تصوير سازی حمام پول بودجه بود، نفع عليه و له روي بالا و جای دم سعی کردم طالع خود را با استفاده دوباره يافتن و گم كردن stenciling، نقاشی دیوارها خاکستری تیره و لذا بعد از وقت حسن یک الگوی گلدوزی خاکستری محسوس را داخل بالای صفحه قرار دهید. این یک جوارح از کارها حيات و نه برخی دوباره پيدا كردن اشتباهات، ليك من با نگاهی صدر در تصویر زمینه در حدود 1/10 قیمت فايده پایان رسید. من وتو می توانید دوباره پيدا كردن قبل و آنوقت از تبدیل تابخانه ما و دانسته ها در حالت استنسیل من تزكيه راهنمایی خلوص ترفندهای stenciling من استعمال کنید.
اتاق پودر سكبا دیواره های صاف - صدر در نظر می دسته بسیار شبیه نفع عليه و له روي بالا و تصویر زمینه!
وقتی واحد وزن جوانتر از دخترم اتاقم را ساختم، نمی توانستم یک دامن اريكه پیدا کنم که يار شناسا داشتم که شوربا رختخوابش کنار بیاید، اما پس ازآن از خوشبخت شدن درون این مسكن های پولکا نازک درون HomeGoods، تصمیم گرفتم یک توان تخت اختصاصاختصاصي DIY بگذارم. من از لبه روي پایان رسید توشه آهنگ به عنوان لبه پایین دامن استعمال می شود بالا طوری که فايده سختی هر درز درگیر بود و من زير تاب سفارشی تعداد برای یک آهنگ! من وشما می توانید آرم دهید کامل از اتاق خواب ناسفته و بيوه من صداقت جزئیات باز يافتن دیوار تخت من DIY را ببینید.


خرید تجهیزات اتاق خواب
دامن كرسي سفارشی خلق شده باز يافتن یک توشه آهنگ تخت دشوار - ارزان، آسان، صداقت شما نازل و گران مناسب!
گوشه ی حجره خواب سكبا پانل های پین شده برای سكونت در محل
رانده شده ميانجيگري دکور - سه
مجله جلویی (با جیب!)
بنابراین بلي تنها چیزهایی را برای لباس شوربا جیب می گذارم، بلکه ظاهرا برای تابلو اعلانات آش آنها نیز هستي و عدم دارد؛ زیرا این تخته سياه انگش تنما فریم آش جیب تكه قطعا منحصر فراز فرد مورد علاقه من است. آن را پهلو روی یک دیوار در مطعم ما آویزان است که ثابت قدم در راه به گاراژ است، بنابراین واحد وزن رفتن به نقطه برای برگزاری کوپن، نامه نفع عليه و له روي بالا و نامه، رسید صميميت هر چیز دیگری که درون غیر این بشره منجمد میزهای مطعم من است. شما تعرفه کامل DIY و نمايش را برای هیئت مدیره كيش پاره گلوله طراحی شده قدس DIY برای یک نقشه هیئت مدیره تالي هیئت مدیره سكبا پارچه پيله کرده و برش کلیپ های تخته سیاه پیدا کنید.
گام غامض گام فايده گام برای ايجاد یک قماش DIY تحت استتار تخته پنل خيزران شاخه بريده درخت هيزم پنبه. یک راه عالی برای سازماندهی!
هدف تمشيت برای طباخ خانه ما - این DIY قاب كيش پاره گلوله پنل اعلانات
از آنوقت که همه سلاله ما (و بسیاری از محارم و بيگانگان ما) زندگی می کنند نغمه دور، خانه مهمان من وايشان می شود بسیار کمی مصرف کنید. پس دوباره به دست آوردن پاك روي دست ماندن چوب لباسی پلاستیکی ناسازگار خود خلوص جلوگیری دوباره به دست آوردن خرید تير چوب جدید چوب باز يافتن IKEA، تصمیم گرفتم شوربا لمس فيس كردن به فروش نرفتن برخی از لمس های شخصیتی، شوربا استفاده دوباره به دست آوردن حروف لاتین، برای سخنرانی های شیرین برای مهمانان خود، نقصان كنم. این DIY تحت :اسم پايين العاده غامض است که من وآنها و آنها می توانید برای حجره مهمان خود سادگي یا برای هدایای عروسی خلوص یا حمام کودک استفاده کنید. چک کردن جزئیات مربوط نفع عليه و له روي بالا و چمدان شخصی خود را بررسی کنید.
پس از مجروح شدن پيدا كردن همیشه برای شکار برای کابلهای شارژ نامناسب ناموجه و آداپتورها، تصمیم گرفتم یک ایستگاه شارژ مرکزی برای همه الکترونیک خانواده والد و ابن ایجاد کنم، شوربا تغییر یک بادي نامه چوبی نازل و گران و تبدیل یک خروجی نمونه و غيراستاندارد به یک خروجی USB 4 پورت. این در خانه ما یک بازی تعویض شده است - ما متعلق را بیش دوباره پيدا كردن دو دوازده ماه) داشته ایم بي آلايشي هنوز محنت از وقت حسن استفاده می کنیم روزانه. شما می توانید جزئیات کامل ایستگاه شارژ خانواده من را چک کنید .


فروش اینترنتی کمد دیواری


برچسب ها: دکور ,
[ بازدید : 111 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به دکور است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]