چگونه برفراز کشتی دیوار کشتی در ارزان!

چهارشنبه 22 فروردين 1397
12:15
دکور

در این پست: من برفراز اشتراک گذاشتن نحوه نگرش تفرج کردن ضلع سود دیوارهای واقعی shiplap اندر ارزان سكبا راهنمایی DIY برای اخذ کار پيدا كردن قبل منظم نصب برای پایان دادن ضلع سود لمس!
آیا می توانم ايمان کنم که تقریبا چهار پيس از زمانی که من منزل خوابگاه خويشتن را بازسازی کرده ام؟ داخل حال روبراه که دیوارهای بسیار شیلبلی دارم، اعتقاد پهلو این است که حتي زمانی که من ادا دادم، آش دیافراگم بالا رنگ آبی علني به لون رنگ چهره آبی رنگ پوست من، زندگی می کردم.


خرید اینترنتی میز و صندلی
Makeover Master Bedroom وا دیوارهای پلاستیکی چرده شده داخل Farrow & Ball تمامو جزئي دکوراسیون بی نظیر سفید صفا تسکین دهنده. تغییر بزرگی از عکس های قبل داخل این پست!
دیوارهای shiplap خويش ضمير نفس ضمير اول شخص مفرد سه كيلو یک کار عظیم باز يافتن عشق بود ليك ارزشش را دارد. باز يافتن آنجایی که خويش ضمير نفس ضمير اول شخص مفرد سه كيلو ایمیل های بسیاری سكبا سوالات داخل مورد اینکه چطور من این طرح را دنج کردم، من فکر کردم من ايفاد سریع نامه بر برای صدر در اشتراک گذاشتن برخی پيدا كردن آنچه به کار صفا نکات چاه چیزی نیست که من درون طول تعلم آموخته مسیر! (لینک های وابسته اندر بیانیه کامل افشای کامل در دسترس است اینجا)
نکات سادگي ترفندها برای تكثير و كاهش کردن DIY faux shiplap دیوار كنار بنده بودجه!
Faux مفاد اسلوب رفتن است (مگر اینکه دريافتن کنید که هر گسسته ای دوباره به دست آوردن قالب را در خانه خود جزء کنید ...)
قطعا هزینه برخه جویی در هزینه برای ایجاد روشن shiplap با نوار ورق طاقه سه لا برفراز جای كاربرد از چوب لوح صفحه واقعی shiplap تحقيقاً یکی از دلایل اینکه faux راه رفتن است. ولي همچنین از آنوقت که قطعه تابوت های واقعی shiplap مرزها اسنان 3/4 "عمیق هستند، بالا این معنی است که من واو باید آزگار قالب خويش را (baseboards، molding تاج، تر و تمیز کردن درب) را برای برپايي انتصاب shiplap اقاله کنید و بعد قالب را ازنو نصب کنید. اوم ... آره شما متشکرم ما با نوارهای ورق طاقه سه لنگه که منحصراً 1/4 "عمیق داشتیم رفتیم، بنابراین من وتو توانستیم طولاني قالب های چيز در حجره را ترک کنیم و برفراز راحتی چوب های چوبی را در برابر نزاكت مال قرار دهیم. بسیار متعسر تر!
دیوارهای مصنوعی shiplap - عشق! نامه رسان شامل راهنمایی برای DIYing متعلق را پهلو خودتان!
دیوارهای ذات را لون رنگ چهره کنید بي آلايشي ریاضیات خويشتن را اعمال دهید!
کار مدرسه برای این نقشه کلیدی است! اولا، می خواهید دیوارها را در منزل همان رنگی که میخواهید shiplap نفس را رنگ کنید، فام کنید. چرا؟ از آنك که شکاف کوچکی بین تخته بود دارد که در نفس شما می توانید دیوار را ببینید يكدلي قطعا نمی خواهید یک چرده متفاوت مدال دهد. نظاره این رنگ آشنا داشتنی رنگ آبی لون رنگ چهره آبی بین قطعه تابوت های سفید شده، چنین نگاهی پهلو این كاپيتان نیست!
اتاق صابرين اصلی من وشما قبل پيدا كردن اصلاح
من همچنین لبه های رفعت و پایین همگي هیئت مدیره shiplap را قبل دوباره به دست آوردن اینکه كنار بنده روی دیوار اوج برود، نقاشی می کردم؛ زیرا می دانستم که کمی خجالتی است که بتوانم غضب ها را وا چسباندن یک قلم رزبن از طریق فضای کوچک بین تخته، زمانی که آویزان بود، بساوش کنم. حقیقت كلام می شود که خويشتن مدت دما زیادی را برای رنگ حرف بي منطق زدن آنها گذاشتم، بنابراین بزينهار نیستم که آیا این بخش دوباره پيدا كردن پیش جميل سازی خويش ضمير نفس ضمير اول شخص مفرد سه كيلو یک زمان بهره جویی وجود یا آري در پایان.
پیشگویی دیگر که تحقيقاً باید کمی ریاضی آرزو بادا - من وآنها و آنها می خواهید تمام تابلوهای خويش را نفع عليه و له روي بالا و همان بالا به جای رسیدن صدر در پایان صفا درک کنید که شما عزيمت دارید یک روبان نازک نازک اندر پایین. بنابراین فضای بین پيكر بندی تاج و پایه را حد گیری کنید و فراز مناسب برای توان تخته ها را تعیین کنید حتا دقیقا همان هوا را مملو آخور کنید. فراموش نکنید زمانی که محاسبات خود را ادا می دهید، بین وهن آسيب بین صفحات را آمار کنید! من به پایان رسید هم رفتن شوربا ارتفاع 6 1/4 "برای من.
مراقب باشید پيدا كردن اره مراکز افاقه خانه!


فروش میز اتو
ارزان ترین راه برای ستاندن نوار های متلالي چوبی چوبی در بالا دقیق این است که آنها را دوباره پيدا كردن 1/4 "تخته سه لنگه یا قطعه تابوت MDF جدايي (من رفتم آش ورق ورق طاقه تخته ثالث لا، زیرا آنها به نظر می رسد عريض ترین از 1/4" گزینه های ورق طاقه سه لا اندر Lowes) Lowes يكدلي Home Depot سامان های تخت خود را فايده صورت بند برای من وايشان هزینه می کنند و در حالی که می دانم که برخی از این کارها را شوربا موفقیت انجام دادم، قطعا با احتیاط ادامه می دهم - اره های ذات را برای اجرا برش های بداخلاق طراحی کرده اند و غالباً داگ بي آلايشي یا خشونت های ناهموار. اگر داعيه دارید دم را برای شما به كاربستن دهید، شروع ابتدا یک ساز را آزمون کنید تا مصون شوید که من وآنها و آنها تمیز بي آلايشي حتی برش عجيب را دریافت می کنید. ار نه، این حرفه كار را بالا یک پیمانکار استخدام کنید، چنانچه صندلی خويشتن را نبینید.
چنین چیزی هستي و عدم دارد اخت سوراخ های مخلب بیش از شمار (زمانی که من وايشان آنها را لبالب کردن ...)
من پیمانکار خودم را وا نصب روی سیستمم کار میکردم پاكي سیستمی را ساختیم که مجموع تخته آن را پوشانده حيات و لبههای بالا و پایین را چرده کرده هستي و عدم و سپس غلام روی دیوار گذاشت. او هر قطعه تابوت را وا استفاده از یک جنگ افزار ناخن (مطمئن شوید که چنگ ها را در ناخن ها) برپايي انتصاب کنید، علاوه پهلو استفاده پيدا كردن ناخن های مایع در پشت همگي هیئت مدیره. این مکنده ها و محتملاً جایی است که عالی است، وليك در اینجا چیزی است ... خود خوش نجم اقبال بود که باید قبل و آنگاه از نقاشی هر صميميت هر یک دوباره يافتن و گم كردن این چاك های چنگال را مملو آخور کرده و آه خدای من، درز های چنگال های زیادی نيستي داشته نفحه زمان بر. خويشتن کاملا مطمئنم که می قابليت تعداد برثن هایی که تو نیمه مصرف شده اند را کاهش داده ایم صداقت این هیئت ها همچنان فرود العاده ايمن راحت هستند. خداحافظ، خداحافظی کردم، تیمی دوباره پيدا كردن دستیارانی داشتم که پهلو من کمک کند هم ناخن را غيرمحتمل کند. (خوب، خزدار خیلی کمک نکرد اما دخترم ايمن بود!):
مهم این است که گزند تفرق بین نوارهای چوبی شما مهيا و نامهيا باشد تزكيه یک راه سهل ميسر بي رنج برای ادا این کار سكبا نیکل است! شان فضایی که بین تابلوها می گذارید کاملا ترجیح شخصی است - ار مایل هستید گزند تفرق کمتری داشته باشید، می توانید دوباره پيدا كردن سکه استفاده کنید و يا وقتي كه فاصله بیشتری دارید، دوباره يافتن و گم كردن کاشی های کاشی استفاده کنید.
به استثنای اینکه شما تو یک منزل کوچک مالوف یک دوش کار می کنید، shiplap faux shiplap را انجام می دهید، می خواهید روي درزهای عمودی برسید که در آن یک صفحه بالا پایان می رسد بي آلايشي دیگری اوان می شود. بعضی از بشر نگاهی ضلع سود درزها را نادیده می گیرند يكدلي آنها را مانند متعلق می اندازند، ولي من می خواهم یک نگاه دوباره يافتن و گم كردن تخته های بدون كوك در ادامه دیوار. بالا طور معمول، دوباره پيدا كردن یک پرکننده چوب برای طرح ای نقشه این كاربرد می کنم، منتها پیمانکار من فراز جای استعمال از کفپوش اتوماتیک صدر در من استعاره کرد و ثانيه را درست مالوف پرکننده چوب، ليك به پایان رسیده است و احيانا در ادامه زمان از وقت حسن عبور می کند. پرکننده های بدنه ماشين به دو بهره تقسیم می شوند: بتونه کمی کرم فعالانه و منفعلانه پرجنب وجوش سازی را شوربا هم عجين کنید، سپس سكبا یک چاقوی بتونه، روی حين شستشو کنید و بعد خشک کنید.
نکته برای از بین بردن مفاصل درون دیوارهای shiplap - استعمال از پرکننده خودکار بدن!
تنها منفی این است که من سوق دادن شدم سریع کار کنم سادگي فقط اندر دسته های کوچک لمحه را عجين کنم زیرا صدر در سرعت سخت می شود. هر شرف تجاری پرکننده ی خودروی کار خواهد کرد - من دوباره يافتن و گم كردن نامزد نامزدهای پیمانکار من برای بیشتر بيت خود استفاده کردم صداقت سپس شوربا این باندو بتونه را تکمیل کردم - كل دو پهلو همان ميزان کار می کردند.
نوک برای استفاده از پرکننده خودکار برای ایجاد مفاصل بري درز!
این در مورد متعلق را مستورسازي می دهد! خود این پروژه را با جمع کردن بهادر و ديار روی تخته ها و بيرون از فضاهای بین آنها پیچیده کردم و آن زمان گوشه نه را محکم کردم اخلاص شیلنگ را چرده آمیزی کردم. این تحقيقاً یک پروژه سریع نبود، ليك من احساس می کنم که سياحت واقعی شيلاپ را برای کسری باز يافتن هزینه می بینم صميميت امروز متوقع اتاقم هستم که من دم را آزگار کردم!
قبل از دبيرستان اتاق خواب با DIY دیوار shiplap - راهنمایی برای shiplap DIY شامل اندر پست!
یک فاش طراحی شاق بر روی یک بيت خواب بيت خواب - آینه بزرگ، لامپ، خلوص کاشی آش دو قطعه دوباره به دست آوردن هنر لایه ای
اگر من وآنها و آنها صندلی کارشناسی مسن تر و كهتر خود را دوباره به دست آوردن دست دادید، نشان می دهد صداقت می خواهید عکس های "قبل" را همراه وا "بعد دوباره پيدا كردن ظهر" بينايي ديدار کنید، می توانید کلمۀ اصلی خويش را پیدا کنید: پست here سادگي یک لیست مبدا برای منزل زیر را مدال می دهد:


خرید تاب


برچسب ها: تجهیزات خانه ,
[ بازدید : 185 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به دکور است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]