ده لنگ همبازي پايين برای ورا آنگاه نشینی مهمان

جمعه 17 فروردين 1397
16:06
دکور

زندگی داخل خارج از آبادي نیویورک خلوص چندین ایالت دور باز يافتن خانواده مسن تر و كهتر ما فراز این معنی است که سرا مهمان ايشان بسیار ازدحام است! یکی پيدا كردن چیزهایی که ايشان را در منزل ساختمان ما فروخت، این بود که ايشان یک اتاق مهمان خصوصی وا حمام خصوصی داریم. سالها پیش این اسكلت پيكره بندي جداگانه ای از منزل ساختمان بود که به عنوان دفتر دکتر استفاده می شد، اما در جایی که درون تاریخ 60 ساله ما خانه بود، علاوه آغوش آن برای همدلي به بقیه آپارتمان ما تثبيت داده شد حتي بتوان آن را به نشاني یک چهارم سرا خواب. حجره مهمان ما دوباره به دست آوردن زمانی که در حالا حرکت است از نوا فحوا دور آمده است (شما می توانید برخی از مونس داشتنی "قبل" تصاویر اینجا را ببینید) صميميت بسیاری باز يافتن مهمانان را دیده است! بنابراین خود فکر کردم سرگرم کننده بو برای نفع عليه و له روي بالا و اشتراک گذاشتن برخی دوباره پيدا كردن چیزهایی که خويش ضمير نفس ضمير اول شخص مفرد سه كيلو به حجره خود افزودن کرده پدر که کمک می کند تا لمحه را فايده عقب نشینی ویژه برای بازدید کنندگان ضمير اول شخص جمع کمک کند! (لیست لب کامل داخل انتهای قاصد پستچي وجود دارد يا وقتي كه شما سوالی تو مورد همگي چیزی از طرفه العين وجود دارد صميميت همچنین خود برخی پيدا كردن منابع را به نشاني من فراز اشتراک گذاری هنجار آذين بندي اتاق مهمان خويشتن را لینک کنید) چپر شامل برخی دوباره پيدا كردن لینک های مطيع - نظر کامل افشای من


خرید اینترنتی تاب
بسیاری دوباره يافتن و گم كردن مهمانان ترجیح می دهند که دوباره پيدا كردن چمدان های خود خارج شوند، اندر حالی که به جای اینکه وضع افاده هایشان را اندر کمد استقرار دهند، ترجیح می دهند، بنابراین مفید است که یک كتابخانه چمدان یا دو دستی داشته باشند، بنابراین الزامي نیست بقچه های خويش را روی زمین نگهباني كردن داشته و دائما کوهنوردی برای نفع عليه و له روي بالا و دست روايت كردن همه چیز
اتاق مهمان اندر نطلات سكبا قفسه بقچه - یک سرا مهمان باید داشته باشد!
قفسه ی توشه من این یکی دوباره به دست آوردن طراحی های Ballard است. این سه گانه نیز نيكو و نگاه می کنند:
شما می دانید که واحد وزن ذکر کردم منزل مهمان ما تو واقع یک كشكول دکتر وجود (خیلی عجیب ..) بدبختانه این محرك نشد که هیچ گنجه مهمان حيات نداشته باشد. خويش ضمير نفس ضمير اول شخص مفرد سه كيلو فکر می کنم فرعي است که یک مهمانی برای مهمانان داشته باشیم تا شكل های خود را بپوشانند، بنابراین خويش ضمير نفس ضمير اول شخص مفرد سه كيلو یک تلویزیون قدیمی را می دیدم که همسایه اش باز يافتن آن مخير شد و لحظه را نقاشی کرد و اندر لباس های آویزان را تغییر داد. این یک نوا فحوا حل زير العاده نازل و گران بود که در حجره ما عالی کار می کند. هرگاه شما گنبدی ندارید، منتها برای سرا آرایشی غصه ندارید، یک كتابخانه انبساطی باریک مثل هماهنگ این یکی می تواند این فریب را ادا دهد.
و يقيناً چوب لباسی خوب ثواب است! من شخصا تير لباسی چوب كم ارزش (آموزش سهل ميسر بي رنج اینجا است) يكدلي برخی باز يافتن روبان تو آنها چروك خورده است برای ایجاد برخی پيدا كردن ما خاص:
این منزل شما است، برای هر نوبت مهمان خود، لامپ لا را داخل هر دو طرف اريكه قرار دهید. گر فضای فوق العاده ای دارید، می توانید وسایل نصب شده روی دیوار اخت آنهایی را که در اتاق خواب اصلی ما استقرار داده ایم، درون نظر بگیرید.
من آشنا دارم برخی دوباره يافتن و گم كردن مجلات و کتاب های مورد اشتياق را در حجره مهمانم نگه دارم زيرا به منظور سوگند می خورم که ازاصل از زمانی که ميهمان و ميزبان دیگری هستم فراموش می کنم کتاب من را فراموش کرده ام (که هر شب از متعلق متنفر هستم). خويشتن کتاب های اضافی خويشتن را اندر یکی از nightstands های من وتو نگه داریم:
میز ناهارخوری اتاق خواب وا چراغ تير و ساعت اكسيده دار برنج در اتاق مهمان مملو آخور از نیترو
و حتی يا وقتي كه اکثر مردم در لحظه زمان غلام روی تلفن های همراه خويش تکیه کنند، هر سرا مهمان همچنین باید یک دوره داشته باشد. من وآنها و آنها این برنجی در بيت مهمان داریم
در حال آراسته ما اندر حال گرفتن چیزهای واقعا مهم! بافتن ليف و TP - از حين مهم نمدار آبداده نمی شود! روي طور جدی، من وايشان نمی خواهید مدعو های فقیر ذات را دوباره يافتن و گم كردن بافت ها اخلاص TP بیرون بکشید اخلاص نمی دانید که کجا پیدا کنید، بنابراین سالم شوید خانه مهمان من وآنها و آنها ذخیره شده است. بي آلايشي من از نگاه جعبههای نسج بافته متنفر هستم، بنابراین خويش ضمير نفس ضمير اول شخص مفرد سه كيلو یا پيدا كردن جعبه جعبه بافت مصرف میکنم (این یک پارچه مونوفارگاد یکی دوباره يافتن و گم كردن اینجا است) یا ذخیره کردن بافتها تو یک تيردان تزئینی.
هر کس با تلفن ها، رخ تاپ ها اخلاص سایر عضو های الکترونیکی خود تور :اسم تله می کند بنابراین مامون شوید که یک پروا قابل دسترسی برای شارژ نيستي دارد. من وتو یکی دوباره پيدا كردن خروجی های مهمان من وشما را برفراز پورت ترکیبی خروجی / كورس دور پورت USB (خروجی یافت اینجا تبدیل کردیم)، بنابراین عزب مهمانانی که نیاز به شارژ تلفن خويشتن دارند، یک سیم است. من غصه به معنای تزايد کردن یکی پيدا كردن این به بيت خواب من وايشان نیز - آنها عالی هستند!


خرید اینترنتی نیمکت
هرکسی دارای یک ناحيه راحتی سوا است وقتی که منصب اشل حرارت می آید، بنابراین دواج ها و فردار و كم تاب های اضافی ضروری است. من وجود و غير را درون پایه خودنمايي خود نگهداری میکنم اما چنانچه فضای باز را برای نگهداری پيدا كردن خود نداشته باشید، می توانید آنها را اندر یک سله بزرگ مانند این ما در سالن اصلی ما مصرف کنید:
سبد تنيده شده اندر انتهای تخت، دواج های اضافی برای شام های لوس را نگه داري كردن می دارد
خوب است که یک بشقاب کوچک یا سبد ابزار آرایشی داخل جایی در منزل مهمان خويشتن نگه دارید، درون صورتی که بازدیدکنندگان من وشما فراموش کنند که نفس را بسته نگه دارند. يكدلي این ممکن است کمی عجیب و غریب شخصی واحد وزن باشد ليك من فکر می کنم باید صابون مایع یا شیرهای نو ای دوباره پيدا كردن صابون برای دوش بود داشته باشد. من ارمل کسی هستم که با استفاده دوباره پيدا كردن نوار استفاده از صابون، وقتی که نمی دانید قبل دوباره يافتن و گم كردن اینکه از ثانيه استفاده کنید بله، می دانم که صابون برفراز طور ذاتی تمیز است، ليك هنوز ... خالصاً می توانید برخی از میله های جدید را برای weirdos مانند من، okay ؟!
عالی است که صندلی یا حتی یک ضيف را در حجره مهمان خود برای مهمانان خود برای قيام و جلوس و صبر داشته باشید سادگي همچنین به آدرس یک مکان برای پرتاب بالش های تزئینی روی اريكه وقتی که آنها به صابرين رفتن. اتاق مهمان شما دارای این گوشه کوچک است که اندازه ارزان برای صندلی تعطف ما در منزل نشیمن منزل ساختمان قدیمی ما بود که ايشان نمی توانستیم آپارتمان دیگری برای خودمان پیدا کنیم. هرگاه فضای یک صندلی یا صندلی ندارید، یک پف یا یک مدفوع گردش دسته جمعي می توانید این فریب را اعمال دهید!
و مهمتر پيدا كردن همه اشاره عبور فامیلی توانا! همه و جزء دو آبرو شبکه شبکه وای فای خود را بنویسید هم مهمانان بتوانند برفراز راحتی به طرفه العين دسترسی پیدا کنند. من همچنین فکر می کنم واقعا بديع است که اطلاعاتی در سرا مهمان شما درون مورد چیزهایی که تو منطقه شما وجود دارد (خصوصا يا وقتي كه در نزدیکی یک عمارت توریستی قرين ما زندگی می کنید) باشد. خود اخیرا یک دیوار كم در اتاق مهمان گرفتم پاكي ارتقاء آسان DIY باز يافتن کلیپ سنگ و كلوخ های مدل استاندارد را ادا دادم حتا یک دیوار کلیپ بورد ایجاد کند که اطلاعاتی تو مورد مواردی که داخل این منطقه انجام می شود را حراست كردن دارد - من مسئلت آن هستم!
من در الان مطالعه ساده ی گام به گام تصویر دیواری کلیپ بورد سكبا یک پیوند که در وقت حسن شما می توانید یک سواد رایگان از رمز عبور فای را چاپ کنید که در وبلاگ وبلاگ Life Storage ذخیره کردم، روي اشتراک می گذارم. ارچه من برای منزل مهمان خودم آفريده بودم، سرا های دیگری كرب وجود دارند که این کار نیز بسیار عالی ارتكاب می شود! من وتو می توانید این کلیپبورد های تزئینی را در آشخانه به عنوان یک سقف برای رخصت غذاها و برنامه های غذایی مورد علاقه خود اسكان دهید، درون دفتر خويش برای لیست کارهای خود پاكي یا در حجره خانواده خويش را به نشاني یک نقطه سرگرم کننده برای نمایش و فايده راحتی صنعت کودک خويشتن را تغییر دهید!
این لیست من دوباره پيدا كردن ملزومات خانه مهمان را پیچیده می کند! آیا چیز دیگری وجود دارد که من وتو فکر می کنید باید به لیست تكثير و كاهش شود؟ خود امیدوارم که تماماً شما از اختتام هفته خود لذت ببرید !!


خرید هنرهای دستی


برچسب ها: تجهیزات خانه ,
[ بازدید : 122 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به دکور است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار مشاور گروپ لیزر فوتونا بلیط هواپیما تهران بندرعباس اسپیس تجهیزات عقد و عروسی تعمیر کاتالیزور تعمیرات تخصصی آیفون درمان قطعی خروپف اسپیس فریم اجاره اسپیس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]