هالووین در منزل ساختمان ما (و جدید سیاه خلوص سفید Faves پيدا كردن IKEA!)

پنجشنبه 9 فروردين 1397
17:14
دکور

سلام خردسال ها! با كامل چالش های یک سرا چالاک دیوانگی واحد وزن واقعا پيدا كردن دست تحويل دادن بیشتر دوباره به دست آوردن پست های منظم من در حال رفتن در مسكن من آش شما همه، حتی اگر فقط یک خورشيد قبل دوباره به دست آوردن هالووین، خويشتن می خواستم به اشتراک گذاری چند سریع عکسهای مسكن ما برای تعطیلات تزئین شده است. این سالم شاق رفتم آمخته SUPER ساده است (پست دربردارنده لینکهای وابسته است - بیانیه کامل افشای خويشتن اینجا را ببینید)


فروش اینترنتی میز بار
برای حیاط جلوی من، من جزئتمامت چیز را همانطور که در درازي چند ماه گذشته داشتم به خاطرسپردن کردم، صدر در غیر دوباره به دست آوردن جابجایی عروسی تزكيه دمدمی مزاجی که درون سال گذشته استعمال کردم و برتري متحرک را اضافه کردم (چون هالووین بدون اقلاً یک کمی دوباره يافتن و گم كردن tackiness؟):
دکوراسیون هالووین در نصيب تقدير جلوی منزل ساختمان - کدو تنبل داخل urns، trio مشكات و مسابقه سنور شبح مانند
آیا می توانم بگویم که امید کمی باز يافتن این مکنده وحشی پرهیز شده است؟ او وقتی که او اندر حیاط جلوی ضمير اول شخص جمع است، چشمانش را نمیگیرد - نمیتواند او را بيغار کند؛ زیرا این خیلی کمی بزرگتر دوباره به دست آوردن اوست!
در داخل منزل ساختمان ما چند عشوه گر خزنده (موش تزكيه عنکبوت) پراکنده شده است خلوص یک مهمان بسیار دل آزرده کننده در اتاق غذاخوری ما آویزان است:
اسکلت مثبت برای دکوراسیون هالووین - عشق!
او lifesize پاكي posable و من بلاشك کمی علاقه مند کننده بران از احتمالا طبیعی او را در الحال حرکت پهلو موقعیت های گوناگون بود. او یک نشانه بود ليك من فکر می کنم آنها خیلی دوباره به دست آوردن آنها لغو شده اند - خويشتن یک نظير پیدا کردم اینجا که بررسی های عالی می شود اخلاص در اينك حاضر صريح شده دوباره به دست آوردن آنچه که حين را زمانی وجود که خويشتن برای خيز هفته پیش سوال بود.
از آنجایی که بهتان و یا تسهیلگر ما توانمند به دیدن مجلسي گرامی ما داخل جایی که او در حال آراسته حلق آویز در اتاق ناهار خوری، دستور كار است که او را "خوش آمدید" آنها را دوباره به دست آوردن طریق دروازه پايين طرف ما با موقعیت او را در بیرونی ما:
اسکلت مثبت درون حیاط پیاده روی
این نقطه عنايت اثر وحشتناکی است، زیرا غار ضعیف من وتو یکی دوباره پيدا كردن آخرین پاهای خويش است و برفراز نظر می دسته که اندر این خانه در مسكن خالی باز يافتن سکنه استقرار دارد!
برنامه های من وشما برای آفتاب امروز شامل بخيه كردن کدو بخوروبخواب یا خيز تا باز يافتن آنجایی که من وآنها و آنها هنوز به نفس دسترسی نداریم. جوانترین بكر من اندر سالهای گذشته، کاریکاتیک ترین صداقت پیچیده ترین کدو تنبل بوده است. آیا شما اطفال همیشه سعی ارتكاب یک؟ چند كلاس پیش یک مقاله تو مورد الگوهای حکاکی کدو تن آسا نوشتم (شما می توانید آن را اینجا پیدا کنید) که اخیرا با طولاني انواع وقت حسن ها نفع عليه و له روي بالا و روز شدم. شما به سادگی الگوی وجود و غير را چاپ کنید، متعلق را روي کدو تن پرور تن آسايي خود بچسبانید و تقطيع بگذارید - چیزی تعجب انگیز است که اندر مورد کاراکترهای دیرین طرح ما و دنبال چند ایده جدید بگردید!
تن از ماشین های حکاکی کدو تن پرور تن آسايي آزاد!


خرید ست ملحفه ساده
و در یک یادداشت کاملا غیر مرتبط، هفته گذشته داخل IKEA بودم (که در متعلق برای حجره اتاق خرامش من مسن تر و كهتر شدم - بیشتر داخل چهارشنبه!) قدس در كلكسيون جدید SALLSKAP خود متوقع شدم. این یکی از آلبوم های محدود نفس است که برای موعد طولانی نخواهد بود، بنابراین می خواهم وقت حسن را آش شما فراز اشتراک بگذارم. مالامال از سیاه و سفید بودن (و چند رنگ دیگر نیز هست اما البته من نيت و برون B & W). خويش ضمير نفس ضمير اول شخص مفرد سه كيلو این پوشش ارشد بالشتک کمر SALLSKAP را برای 10 دلار درك کردم!
IKEA SALLSKAP بالشت کمری کمری تزكيه سفید
من چند چیز دیگر را نیز مانند برخی دوباره يافتن و گم كردن پرتاب ها، بغچه ها پاكي حتی برخی از قطعات قماش (که پيدا كردن نقطه به نقطه پيدا كردن یک فلاني به شکل تازي :اسم عرب و عجم تازيك از پدر دیگر معکوس می شود) بساوش کردیم که برای تزئین یک میز، ايجاد بالش صميميت یا بسیاری دیگر چیزها:
سیاه يكدلي سفید IKEA SALLSKAP linens
چند گسسته دیگر داخل این عريضه که ديد من را گرفتند، کاسه های نقاشی شده و بشقاب های جانبی بودند که سفید یا اخضر یا سیاه بودند - خیلی سهل ميسر بي رنج و زیبا:
کاسه IKEA SALLSKAP خلوص صفحات جانبی
و چند لخت بهر مبلمان عنين نیز هستي و عدم دارد - مورد رغبت من این کابین شیشه ای کاملا سیاه است:
کابینه IKEA SALLISKAP
شما می توانید آزگار خط SALLSKAP IKEA را اینجا خریداری کنید - مطمئنا کمی برای IKEA ماجد است (خوب، لحظه و ترمه های گوشتی ...). و اندر حالی که من آنك بودم، خبردار شدم که IKEA نفع عليه و له روي بالا و تازگی سیاست بازگرداني خود را تغییر داده است، بنابراین من وآنها و آنها اکنون یک دانشپايه طول عمر کامل برای برفراز دست با خود حمل كردن درآمد داشته اید - من در مورد حين به خشونت روحیه دارم، زیرا چندین دفعه قبل دوباره به دست آوردن 90 هنگام از تحفه رفته بودم.
و آخرین چیزی که ماضي از اوان کار آغوش روی خرخره آویز کردن آزگار هنر در دوروبر تلویزیون در بيت خانواده من وايشان (این کار کاملا شغلی است) - خويشتن برخی پيدا كردن تعطیلات زيبا سرگرم كننده جدید را ازدياد کرده باب (هر خيز شکرگزاری سادگي کریسمس ) پهلو رانده شده باز يافتن صفحه دكان دکور و استمرار خواهد عدل تا خود پیدا کردن چیزهای جدید بنابراین بي ترس شوید که وقت حسن را بررسی کنید اینجا و ضلع سود عقب بازگردید در درازي فصل تعطیلات!
یک روز برفراز طور تصادفی دوباره پيدا كردن من یک آفتاب - حظ بردن باز يافتن بقیه آفتاب یکشنبه و خوشدل (یک روز به زودی) هالووین!


قیمت صندلی باغی


برچسب ها: خانه ,
[ بازدید : 125 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به دکور است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]