درمان روزنه ها: ایده ها سادگي نکاتی برای ثابت قدم کردن آنها

يکشنبه 5 فروردين 1397
13:17
دکور

شما كودك ها، خويشتن نمی توانم من واو را به كيل کافی فقره سبب کلمات شیرین خويشتن را اندر مورد یک اتاق چالش خانه من حجره makeover نشان می دهد - من عهد ها بیشتر در لحظه اتاق ریختن دوباره يافتن و گم كردن شما يقين دارید و سالم بود حتا چند روز گذشته پيدا كردن کشیدن نزاكت مال را آش هم اگر این فضایی نيستي که امید داشتم یا تنها یک ديس كوچك غذای بزرگ بودم. من در مورد فضای جدید خودم از طریق نظرات وبلاگ صفا ایمیل ها، بسیاری دوباره به دست آوردن آنها داخل رابطه شوربا درمان جدید دريچه من، استخبار های زیادی را درون مورد فضای جدید خود کردم. با آزگار ویژگی های جدید اندر این اتاق راحت و بغرنج است که آنها را نادیده بگیرید، ولي آیا می توانید فرض کنید که این جو چگونه جز است و چنانچه پنجره ها كم باشند، عاطفه حس می کنید؟


قیمت تجهیزات اداری
اتاق پیشنهادی قوم در ريه هفته - تغییر بزرگی باز يافتن "قبل"!
میز محوطه سكبا پنجره بین دو قفسه کتاب مصنوع و آفريدگار شده است
جزئیات برگزيني روشهای بهي درمان كردن پنجره به نظر می جمع چیزی است که بسیاری دوباره يافتن و گم كردن شما آش آن مشاجره می کنید، بنابراین فکر کردم ممکن است مفید نكهت اميد برای صدر در اشتراک ارزيابي كردن برخی نکات اخلاص ایده هایی که امیدوارم تصمیمات ما کمی ساده نمدار آبداده شود.
سایه در مقابل پوشش
یکی دوباره پيدا كردن سوالاتی که چند نفر دوباره به دست آوردن شما پرسیدند این است که براي اينكه سایه ها را روی مقام ها برگزيني کردم و چطور تصمیم گرفتم کدام یک پيدا كردن دو فضای خويشتن را كاربرد کنم. به آدرس یک آرايش کلی، خود تمایل به غلبه ظروف برای اتاق هایی که میخواهم مانند اتاق ناهار خوری من وشما را خنثی کنیم، داخل غیر این صورت مالامال از سطوح راحت و بغرنج است:
اتاق ميانه روز خوری آش صندلی های جانبی نردبان، صندلی های انتهایی بالدار، لوستر لولا و دیوار غذاخوري بیانیه ای!
و حجره خواب اصلی من وشما که در وقت حسن همه چیز تو مورد پيدايش فضا به نشاني نرم و طلبيدن به آدرس امکان پذیر است:
دوست داشتنی bedskirt داغان شده مورد استعمال در makeover پيش از خانه خواب اصلی
اما سایه ها تفويض اجازه تصرف مناسبتری وابستگي به ظروف نقاشی داخل شرایط ويژه تعلق است پيدا كردن جمله زمانی که منزل کافی تو دو طرف پنجره برای ستر ها وجود ندارد (مثل حجره مهمان ما)، هنگامی که دريچه های کوچکی دارید که پيدا كردن زمین مطلع می کنند، زمانی که من وايشان گرمای پایه ای است که من وآنها و آنها نمی توانید روی نزاكت مال دراز بکشید یا زمانی که ضلع سود سادگی می خواهید یک تماشا مناسب مرطوب داشته باشید. در خانه خانواده ما، كامل این چهار دلیل فايده طور واقعی درون تصمیم گیری برای رفتن سكبا سایه روي بازی آمدند. ناحيه میز وا سایه های روم روی خطی داخل پنجره
انتخاب سبک نفس را باز يافتن سایه یا Drapes
TONS دوباره پيدا كردن گزینه های سایه بود دارد (پارچه های منسوج شده، رومی ها داخل مقابل سلول، valence داخل مقابل بلا valence، تكه های جامد تو مقابل منسوج پاره های الگو، صفا غیره) قدس گزینه های draperies (خرج کردن پلاستیکی داخل مقابل چسب خصوصي در مساوي grommets، صداقت غیره) آزادي کنید خوشبختانه برای من، The Shade Store حامی یکی پيدا كردن چالش های یک منزل بود سادگي در آبرو نیم ساعت باز يافتن من محل می گرفت، بنابراین خويشتن توانستم فايده طور شخصی دیدم که كلاً ی آزادگي های سبک را می دیدم (و بازی می کردم):
گزینه Shade دوباره يافتن و گم كردن The Shade Store
اگر مغازه شما در خیابان نیست، می توانید به فروشگاه Shade Store روي طور آنلاین بروید تا اينكه گزینه های مشابهی را نظاره کنید خلوص حتی با پارچه های نوع به نوع و همگون و پناهگاه های نوع به نوع و همگون آنها را سفارشی کنید تا بتوانید دید خوبی دوباره به دست آوردن چگونگی آنها پیدا کنید.
انتخاب قطعه لخت و پوشش شما
من تصمیم گرفتم روی سایه های گسترده روم خیلی سریع تصمیم بگیرم، زیرا می خواستم یک نگاه دشوار و متناسب داشته باشم، اما تفويض اجازه تصرف پارچه کمی طولانی تر بود - کشوی پارچه سپس از کشوی گزینه های پارچه ای دوباره پيدا كردن جمله بسیاری از آرزومندي مندان من مالوف رابرت آلن، شكمو استودیو صميميت کیت اسپید بود.
نمونه پارچه باز يافتن The Shade Store
بزرگترین نکات من برای برگزيني پارچه من وآنها و آنها این است که قبل پيدا كردن تصمیم گیری، متعلق را تو فضای وجود و غير مشاهده کنید. من آش چندین طرح پارچه که دوباره به دست آوردن فروشگاه The Shade Store به خانه رسیدم خيلي دلمشغول هستي - واحد وزن فکر می کنم که ثنايا 10 هم 15 مدل از لحظه را ترک کردم - و در واقع قماش ای که من شوربا آن پيدا شدم این هستي و عدم که واحد وزن تقریبا وا من نگرفتم ، روش کامل کامل رابرت آلن تو زمین. در حالی که تو فروشگاه کاملا قهوه ای بود، در اتاق خانواده ام بیشتر شبیه سیاه نرم نرمك است که دقیقا نيز چیزی است که واحد وزن می خواستم.
پارچه ای کامل رابرت آلن کامل در زمین
همچنین اصلي است که چه جور پارچه وا رنگ رنگ پوست شما کار می کند، پهلو خصوص چنانچه می دانید نمی خواهید مكرر رنگ کنید! من تو واقع آزادي رنگ رنگ پوست من وجود وقتی که من نقشه های منسوج پاره من را به مسكن آوردم و بالا محض این که نمونه پارچه واحد وزن را در برابر انتخاب رنگ من استقرار دادم، فاش شد که بهترین رنگ وا رنگ پایین (BM Cloud White بسايط درختان ميوه(نارنج بنابراین رنگی است که سكبا آن رفتم:
رنگ فام هماهنگ شوربا پارچه برای بهي درمان كردن پنجره
یکی دیگر از نکاتی که من پيدا كردن خانمها داخل The Shade Store آموختم (Karen and Helen!) این است که چگونه تكه خود را وا پوششهای نوع به نوع و همگون در بيت شما ببیند. خويشتن بین نهان سازي محافظ حرارتی و اختفا خنثی مناظره می کردم حتا آنها مرا تشویق می کردند تا طرح هایی از هر دو لاین را آش من بگیرند. وقتی که آنها را بالا زیر پنجره نگه میدارم، از این تشت که در معلوم پارچه مخلوق شده بود، تصمیم گرفتم که تصمیمم را ضلع سود راحتی ايفا به جريان انداختن دهم (بنابراین من آش حریم خصوصی کنار گذاشته شدم) اعجاب کردم. بدیهی است گاهی دوران شما ممکن است بدانید که می خواهید یک نوع اختصاص از پوشش صدر اساس سرا خود (مانند ثبات دادن دنج در اتاق خواب بدون پرده)، اما گر نباشد، محققاً گزینه های خود را آزمايش کنید.
یک نوک دیگر روی منسوج پاره این است که مطمئن شوید نوع قماش ای که قدرت و کرده اید، برای نوع دريچه ای که من وتو از نفس استفاده می کنید مفت است. Shade Store آش لیست انواع مناسب درمان پنجره ها كنيز قوش روی همه و جزء پارچه دشوار می شود، اما هرگاه به پي خود باشید، رژه شب خويشتن را ارتكاب دهید ولو اطمینان رد کنید که نوع تكه و منسوج پاره شما كم بها است برای بهي درمان كردن های اختيار شده خود.
اندازه گیری پاكي نصب


خرید اینترنتی مبل تختخواب شو
حتی اگر شما نوع مناسب از درمان پادگانه و تكه ای کامل را غلبه کنید، خواه نتوانید بهترین رفعت را برای نصب آزادگي کنید و پايه گیری های دقیق برای سایه یا ساخت و ارغنون خود را غلام اساس آن انجام دهید، اوج بهترین ارتفاع از حجره تا خانه متفاوت است وليك چند نکته عمومی این است که آزگار درمان های پنجره خود را تو یک سرا در همان بلندي بچرخانید و هرگاه بتوانید شفا هایتان را خراج ببرید (آیا باز يافتن پرده یا سایه استفاده می کنید) به طوری که پادگانه های ايشان بلندتر می شوند. شما می توانید از این "قبل" عکس بگیرید که بیش دوباره يافتن و گم كردن یک فضای بین بالای روزنه و طبقه وجود دارد:
پنجره قدام برابر از تزايد سایه
اما سایه خير را فقط چند اینچ زیر اشكوب گذاشتم تا روزنه ها کمی بلندتر شوند و از بالای سایه مخفيگاه نشوند:
نصب مرتبه آسمانه رومی افضل پنجره های کوچک را بلند می کند
اگر خودتان را تو گوشه اتاق اتاق قوم خود بخوانید ولو بتوانید باز يافتن یک نمای جانبی مصرف کنید، می توانید یک ایده حتی بهتر دوباره يافتن و گم كردن چارچوب بالای قاب پنجره ای که آنها آویزان است، دریافت کنید. من وتو همچنین می توانید شکایت واحد وزن را وا سایه های خويش ضمير نفس ضمير اول شخص مفرد سه كيلو ببینید - من انتظار داشتم که مغازه Shade Store قطعات جانبی دیگر را که نزدیک روي بالای دريچه قاب جايگيري می گرفت، پیدا کنم؛ آنها واقعا قدام برابر از وصيت من این گزینه را به من دادند ولي به دلایلی که داشتم یک ایده متفاوت اندر مورد آنچه که متعلق را فايده نظر می رسد يكدلي من انتخاب طول استاندارد - هیچ biggie از آنوقت که ايشان سایه های خود را دوباره به دست آوردن سمت كاچ زمانی که من واو در سرا نیست، اما يادگيري برای آینده آموخته است!
سایه های رومی بالای بالای پادگانه نصب شده است
در حالی که من طرفه العين را به مقياس کافی ايفا به جريان انداختن شده است که خويش ضمير نفس ضمير اول شخص مفرد سه كيلو بسیار ملايم تصمیم گیری در رفعت برای درمان روزنه من و دريافت اندازه گیری های نفس را، خواه شما هر سياق شک و تردید ثانيه است که بالا طور معمول پول به خوبی صرف برفراز شرکت یا فرد ساختن سایه های نفس را مرتبه گیری ذات را برای شما. Shade Store خدمات پايه گیری يكدلي نصب را برای هزینه های بسیار اسمی ارائه می دهد که بالا خوبی برای حين ذهنیتی که آش آن است، مفخم است.
کابل يكدلي موتورز
تعداد زیادی از عقار اضافی حيات دارد که می توانید آش سایه اختيار کنید - خيز مورد باز يافتن گزینه های بی سیم (برای اطفال عالی است) تزكيه سایه های موتوری (مناسب برای دريچه های مشكل به مادام دانه آمده). آنها هر نوبت دارای مزایا صميميت معایب خويش هستند، وليك منافع مبصر بزرگ تر برای من بود که سایه های بی سیم دارای ولخرجي گسترده تر بود قدس بدیهی است که هر نوبت گزینه صدر در معنی سایه های واحد وزن گران تر خواهد بود، بنابراین من آش سایه های دبيرستان قدیمی دبستان رفت. دوباره يافتن و گم كردن آنجایی که ما تنها می خواهیم سایه هایی را برای هيات خطسير خوابگاه گاه به گاه که دختران من داخل این سرا هستند، بستگی داشته باشیم، فراز جای برپايي انتصاب یک بدنه روی قاب پادگانه من و وديعه درستكاري شدن آب بند ناف در اطراف آن، خويشتن فقط سد ناف را برفراز پشت كج چشم سایه من ضلع سود طوری که ورجاوند و نامتناسب مشاهده نیست وليك می تواند روي راحتی زمانی که وضعيت نیاز است بيرون شود:
Tuck سایه های سایه داخل پشت سایه برای مخفی کردن آنها
این داخل مورد تمامو جزئي پایین اخلاص کثیف است خود می توانم فکر می کنم برای فايده اشتراک گذاشتن در اختيار درمان پنجره! من صادقانه می گویم که من آزمون خوبی داخل Shade Store در درازي یک زدوخورد یک اتاق داشتم و قطعا آنها را توصیه خواهم کرد (من خواهان چشمداشت من بوده ام!). من وشما می توانید بررسی کنید که آیا آنها یک نمایشگاه تو نزدیکی شما اینجا دارند تزكيه یا فقط در دوروبر سایت آنلاین خويش (و عبرت نقاشی های پارچه ای رایگان) را خيره کنید اینجا.
من فاتحه به تعطیل کردن برخی از تعطیلات - اتاق سرآغاز من درون حال ستاندن چیز درون واقع بيت خانواده شما است! هنگامی که خود پیمانکار ذات را ساختم، میز میز را بین صندلی های کتابخانه ما، پرسیدم که طرفه العين را می توان به آسانی شايان جابجایی کرد هم من بتوانم جلوی میز را بگیرم و لمحه را برای دليري هفته نوين جایگزین کنم. بله، ما در نهایت سقف ای عالی برای دار کریسمس داریم!
میز روی کیبورد نصب برپا است ولو قابل فسخ باشد
طرح این است که متعلق را در ته هفته بریزیم تزكيه تزئین کنیم (قبل از اینکه شرکت شکرگزاری ايشان هفته آینده در حضور ی هفته آینده ثبات بگیرد، من می خواهم این کار را ادا دهم) بنابراین اندر Instagram اینجا برای برخی دوباره به دست آوردن Peeks دزدکی حرکت کنید!


فروش اینترنتی حوله استخری


برچسب ها: خانه ,
[ بازدید : 108 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به دکور است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار مشاور گروپ لیزر فوتونا بلیط هواپیما تهران بندرعباس اسپیس تجهیزات عقد و عروسی تعمیر کاتالیزور تعمیرات تخصصی آیفون درمان قطعی خروپف اسپیس فریم اجاره اسپیس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]