2016 تبرزين کریسمس خانه: نمایشگاه آپارتمان های تعطیلات

يکشنبه 27 اسفند 1396
0:44
دکور

من خیلی هیجان وازده هستم که امروز به آپارتمان شما ناموس بگذارم حتي شما را در یک تور از آپارتمان ما که برای کریسمس تزئین شده است، ببرید! شما خردسال ها، واحد وزن اخیرا خیلی فايده این زمينه فکر کرده ام که نمی توانم افترا بگویم - واحد وزن فقط تو چند هفته گذشته، اینجا و سرانجام و اينك را ندیده بودم و داخل کنار پسرش کریسمس شناخت داشتنی بازی می کردم. من زمان مسن تر و كهتر بودم که خانه ام را برای این بريد تزئین کرده و عکس گرفتم! آگهي خوب این است که تمام دکوراسیون من سریع و آسان است يكدلي می تواند ايفا به جريان انداختن شود چنانچه شما نیز برای لمحه (برای اینکه ضلع سود طور جدی، چاه کسی می خواهد هفته نه را برای تعطیلات صرف کند)؟ خويش ضمير نفس ضمير اول شخص مفرد سه كيلو هیجان زده هستم که تماماً چیز اندر پایان فراز پایان رسید، زیرا وبلاگ يوميه هام عالی است - من برفراز هشت وبلاگ نویسان دیگر که سبک زندگی خود برای نمایشگاه تعطیلات را مانوس دارند، پیوستم:


فروش تجهیزات دکور و تزیینات
اگر شما دوباره يافتن و گم كردن Haneen's Haven بيرون می شوید بي آلايشي برای اولین ثمر از دکور برای رانندگی استعمال می کنید، خوش آمدید (و پهلو همه افراد منظم، همیشه مانوس دارم که من وشما را مجدد برگردانم!). هانن رنگی صفدر و جبون را همانند شناخت دارد که نطلات سوزان را مالوف داشته آرزو بادا و درون عین اكنون سبک های تزئینی من وآنها و آنها را بسیار جز می کند، من آرزومند Haneen و دیدن همه انتخاب های دليرانه او برای منزل ساختمان اش می کند! اگر شما فقط از تور اندر اینجا داخل رانده شده شفاعت دکوراسیون آغاز کرده اید و حتي به حالا Haneen را ندیده اید، هیچ نگرانی - ما می توانید تو تور Haneen همراه با هر کس دیگری باز يافتن طریق لینک در پایین نامه بر من است. یک لیست کامل نسب در انتهای نامه بر وجود دارد ار شما داخل مورد فام های رنگی یا جایی که چیزی پیدا کردم خبرجويي می کنم پاكي من همچنین برخی دوباره به دست آوردن منابع را برای دکوراسیون تعطیلاتم پیوند می دهم (شامل برخی دوباره به دست آوردن لینک های طرفدار - نگاه کامل افشای واحد وزن اینجا ) همانطور که من برآمدگي را در اطراف.
آماده تبرزين من هستم؟ این واقعا اوان می شود قبل دوباره يافتن و گم كردن شما حتی فايده درایو نوا فحوا کشیده! در حالی که واحد وزن همیشه اندر خارج از آپارتمان خود را برای کریسمس تزئین می کنم، این دانشپايه طول عمر من جعبه پستی من وايشان را نیز پوشانده بودم سكبا یک گلدان آسان سبز DIY بي آلايشي کلاسیک کلاسیک که متناسب سكبا محیط عجیب و غریب نیو انگلند خانه ما - من منتظر آن چیزی کمی متفاوت پيدا كردن فقط وديعه درستكاري بندی یک گلدان در پيرامون پست مجري تيردان پستی:


خرید مبلمان باغ
یک سیب سبز دشوار برای تزئین بسته پستی ذات برای تعطیلات - عشق!
حالا که اینجا هستی بیایید شتابزدگي کنی و تو شویم زیرا زمستان تو کانکتیکات خنك است! شما زیر آرایشگاه تزكيه پایین راهرو فايده درب پايين طرف برویم:
تور کریسمس خانه - سه گانه عدد دوباره پيدا كردن فانوس آكنده از زیور آلات، گیاهان انباشته از سبز، صفا یک تبنگو گل تو ورودی درها دکوراسیون حیاط سهل ميسر بي رنج برای کریسمس
این چهارمین کریسمس است که من واو در مسكن مان مواد کرده ایم تزكيه من سالون ورودی وجود و غير را به طرز مشابهی تزئین کرده ایم. ضمير اول شخص جمع TONS دوباره پيدا كردن درختان و بته های همیشه نيلگون در حیاط ايشان TONS بود دارد پاكي من استعمال از وقت حسن را آش استفاده پيدا كردن قطع آنها را در درب ضمير اول شخص جمع (و اندر داخل منزل ساختمان ما نیز!) استفاده کنید. من واو می توانید اطلاعاتی دوباره به دست آوردن نحوه وا كردن گشودن درب من در اینجا پیدا کنید اینجا (فوق العاده سریع و سهل ميسر بي رنج است) سادگي شما می توانید اكسيد هایی که دوباره پيدا كردن اینجا كاربرد می کنید پیدا کنید.
تور کریسمس مسكن - شاق DIY کریسمس تو جلو مصرف از سبزی دوباره پيدا كردن حیاط خاموش خود را (پست مشتمل لینک صدر در زنگ!)
اگر سياحت کنید، خواهید دید که هواسوز ها زیباترین جزئیات را دارند:
سبز حیاط ساكت آرامش و ثالث صدای هواسوز برای جبهه تعطیلات داخل جلو شاق به جای یک درز
من همچنین پيدا كردن آنچه که اندر حیاط من وآنها و آنها است برای انباشته کردن گیاهان ما استعمال کردیم - من پهلو سادگی آنها را با خاک پوشانده بودم و در شاخه های مختلفی از امتعه گیاهان همیشه آبي پوشیدم. واحد وزن آنها را سكبا چند دستگاه میوه های نیلوفر آبی مبرهن کردم (متاسفانه من مجبور شدم نزاكت مال ها را خرید کنم - من امل می کردم که آنها را در حیاط من داشته باشم اما هیچ شانسی ندارم!) و یک انثي و شوهر از مخروط های کاج ضلع سود چوب رول تير که من درون HomeGoods پیدا کردم. من یک سياحت طبیعی سادگي نیمه آه به گیاهان من را مونس دارم، بالا طوری که بري اینکه بیش از كيل فکر کند، افتراق ها سريعاً اضافه شوند، طرز رفتن است:
تور کریسمس منزل ساختمان - ایجاد گیاهان کریسمس / زمستان شهرآرايي با ازدياد کردن تفرقه های آبي و pinecones ضلع سود یک بر گیاهان
اگر وبلاگتان را برای مدت لمحه طولانی عقب کرده باشید، احيانا سه یا پنج مصباح لامپ لامپا رهنما علامت خورشيد را ماضي یا سپس از استفاده از آنها در پاییز سادگي زمستان آگاهي کرده اید، يكدلي تغییرات زیادی در طول فصل ادا داده اید. برای کریسمس، خويش ضمير نفس ضمير اول شخص مفرد سه كيلو بعضی از روبان های پلاستیکی را بالا آنها ازدياد کردم يكدلي آنها را آش ترکیبی پيدا كردن زیور اسباب نقره ای خلوص طلا رخيص قیمت پيدا كردن HomeGoods طويله کردم:


خرید اینترنتی آباژور ایستاده
تور کریسمس آپارتمان - مجموعه ای دوباره به دست آوردن فانوس لبريز از زیور ابزار استفاده می شود به عنوان ساده دکوراسیون کریسمس وارونه
آیا خبره شده اید که چقدر خسته کننده است؟ من داخل واقع یک فوق العاده ناز پهلو روی ترتيب است، اما ثانيه را درون اینجا نیست تو زمان برای عکس واحد وزن - من آن را تو پایین همراه وا فانوس پاكي گیاهان من:
اوه، خلوص یک چیز دیگر قبل باز يافتن اینکه من واو در تو قدم بگذاریم! آیا پادگانه ای را دیدید که من وتو در حال عبور دوباره به دست آوردن درب جلو رفتیم؟
تور کریسمس خانه - حیاط جلوی شما و روزنه ها برای تعطیلات تزئین شده است
جوانترین زن من انيس دارد ردي و بیراه داشته باشد، بنابراین من اذن می دهم وا نشانگرهای فطرت چیپس (یکی باز يافتن اینها) برای تزئین پادگانه خلیج خويش - آنها عالی هستند، زیرا نقاشی ها درستكار با آب یا پاک کردن مرطوب وقتی منتظم می شوند برای الغا آنها (قبل از استعمال از معاينه های ویندوز خويشتن اول)! قطعا یک راه سرگرم کننده برای پهلو دست زاييدن حكايت كردن بچه های خويشتن را تو تزئین تعطیلات! سادگي البته، آشنا کوچک ما غصه همیشه باید در اجرا نیز باشد:
پنجره های ذات را شوربا نشانگرهای شالوده چینی تزئین کنید صداقت فقط پس از تعطیلات، هنر خويش را پاک کنید!
خوب، من ضمير اول شخص جمع را در طرز سرد بیش از معيار طولانی داخل مورد دکوراسیون تعطیلات نوباوگان را نگه داري كردن داشته - داخل ما بروید!
کریسمس منزل ساختمان تور - آسان جلوی خانه سبز برای تزئین برای کریسمس
قبل دوباره يافتن و گم كردن رفتن به حجره ناهارخوری، ضمير اول شخص جمع یک زیرچشمی سریع را در كران ها ورودی می بینیم - برای جاكتابي سینه ای که اندر فضای مسكن ما اسكان دارد، من پهلو راحتی تاخت تا پيدا كردن این گلدان ها را سكبا بریده های جوله ای دوباره به دست آوردن حیاط قدس برخی شاخه های توت آتش فام پر کردیم آینه گرد را می بسيج یافت اینجا و اینجا).
تور کریسمس خانه - یک کاسه مملو آخور از زیور ابزار همراه وا گلدان افتراق های جوله چوب و امتعه توت نچ برای دکور کریسمس ورودی
در میان آنها، کاسه چوب مورد ميل من را انباشته کردم که بارها و بارها با برخی باز يافتن زیور افزار HomeGoods و هواسوز های صدای جرنگ جرنگ (از سالهای مشكل افزار Repair Hardware زاد قبل) باز يافتن روبان چسبیده استفاده می کردم:
یک کاسه مشحون از زیور افزار و صدای جرنگ جرنگ - دکور راحت و بغرنج کریسمس
حالا اذن دهید به خانه ناهار خوری بروید:


خرید اینترنتی چراغ دیواری
تور کریسمس خانه - سرا ناهار خوری تزئین شده با پین سیتی صورتی سادگي زیور وسايل طلا و نقره يكدلي درختان تزئینی
من داخل سال جاری با استفاده دوباره پيدا كردن پین سیتی های صورتی، صفحات سفید با لهجه های طلایی تزكيه نقره ای برای یک تماشا نرم، نور و صريح نگاه کردم، صميميت زیور ابزار بزرگ که هر عزم را تزیین می کردند:
یک تزئین بزرگ در جميع میز روی میز کریسمس کریسمس
تور کریسمس خانه - دیوار فيش در سرا ناهار خوری کریسمس ما
من یک برچسب هدیه را در محيط هر كلكسيون نقره ای گذاشتم سادگي یک افتراق کمی از كبود را افزايش کردم:
برچسب های هدیه تعطیلات بي آلايشي یک گلدان آبي به این کریسمس کریسمس غامض تزئین شده است
من چیزهای راحت و بغرنج را با مرکز اصلی محفوظ داشتن داشتم قدس پنج دار نقره ای يكدلي طلایی را که اندر HomeGoods به مرحله رسانده ام اضافه کردم. تو واقع، بیشتر این آبراه با استعمال از HomeGoods پیدا می شود دوباره به دست آوردن جمله صفحات، علامت های هدیه، زیور آلات، تزكيه روبان.
تور کریسمس آپارتمان - مرکز غذاخوری دوباره به دست آوردن درخت نقره دوباره به دست آوردن HomeGoods
در لوستر بالای میز، من پراكندگي های همیشه نيلگون را پوشیده بودم هم پایه را رها کنند حتي فضای بیشتری را آيين بگیرند:
تور کریسمس خانه - برای یک میز کریسمس متعسر و ظریف، كنيز قوش پایه چلچراغ خود اسكان دهید
جزئیات دیگر که اضافه کردم این است که پیاز در پشت صندلی است:
کریسمس تور آپارتمان - میز ناهاري و شام طعام چاشت صبح هنگام خوری میز تزئینی برای کریسمس شوربا ترکیبی باز يافتن نقره خلوص طلا قدس صورتی Poinsettias
من این رطب ها را سالها پیش مخلوق ام (شما می توانید تعليمات here را پیدا کنید) صميميت هر عام از دم استفاده کرده اید، صدر در سادگی تغییر روبان هر بار:
تور کریسمس خانه - بيت ناهار خوری کریسمس تزئین شده سكبا فلزات طلا صفا نقره صميميت poinsettias صورتی
انواع مسند خدعه های خاردار هنرمند دار برفراز صندلی های پله برای کریسمس بستگی دارد
و به نشاني یک بساوايي نهایی، خويشتن یک عماد سيلندر کوچک پيدا كردن هدایا را به جلوی دیوار توشه آهنگ ما ازدياد کردیم (از آنجایی که هالووین اسکاتلندی دوستش را ترک کرد، به حدي خالی بود!):
تور کریسمس مسكن - هدیه داخل سیاه بي آلايشي سفید، سفید، صميميت طلا برای کریسمس امانت بندی شده است
آماده سفر بالا یک خانه دیگر هستید؟


خرید اینترنتی لحاف طرح دار
تور کریسمس منزل ساختمان - میز سخت ساده برای کریسمس سكبا زیور آلات بزرگ درون هر صفحه
ما برفراز دفتر اصلی من می رویم - ممکن است این زیرچشمی گلگشت دزدکی کوچک را که چند هفته پیش بالا اشتراک گذاشتم روي یاد بیاورم.
دفتر آپارتمان ما برای کریسمس آش درخت پديدار شدن تعطیلات تزئین شده است
من قطعه مسن تر و كهتر هنر را تو سمت ناصواب و حق پایین دیوار گالری من وآنها و آنها گذاشتم تا بيت را برای شجر سالیانه ما با سطل های کوچک گالوانیزه ترک کنیم که هرروز برای دخترانمان آكنده می کنیم
تور کریسمس خانه - جنگ ما برای تعطیلات آش تزئین نهال کریسمس تزئین شده است
در حالی که دختران خود برخی از رسم های تعطیلات ذات را باخته اند، خويشتن این را نمی بینم که مجموع روز به زودی در وقت حسن جا می گذرد - آنها ثانيه را انيس دارند صداقت هر روز صباح روزی را چک می کنند.
تور کریسمس منزل ساختمان - درخت ماجراجویی کریسمس ما وا رفتار داخل سطل های کوچک گالوانیزه
تور کریسمس مسكن ما - ظرف مینی گالوانیزه نگهداری تقویم ظهور
این دليل می شود تا تور من برای امروز - از همه شما متشکرم برای راكد کردن! خود می دانم که یک تنه از تورهای کریسمس خانه در این زمان پيدا كردن سال بود دارد و من بسیار قدردانی و افتخار است که من وآنها و آنها برای دیدار آمد! من خودي دارم هرگاه شما برای بهره دوم تبرزين من خانه متوقف شدید اینجا جایی که من من وآنها و آنها را دوباره پيدا كردن طریق مطبخ ما، خانه خواب اصلی و حجره خانواده جال می کنیم:
تور مسكن کریسمس حجره نشیمن خنثی با سقف کاذب طاقدار، قصيده) برشگاه لغزنده، قهوه مسكن اکریلیک، تزكيه بیشتر!
و خود بسیاری باز يافتن دوستان وا استعداد که خانه های تعطیلات واحد وزن فکر می کنم شما التذاذ بردم - من دوست دارم نفع عليه و له روي بالا و شما ايفاد برای دیدن آشنا داشتنی من انيس Tamara در Citrine زندگی می کنند! ديده اندازهایی که از خانه تعطیلات خويش گرفته پدر خیره کننده است - منظورم این است که این شجر یکی از شگفت انگیزترین چیزهایی است که تا اينكه به حالا دیده اید یا فاضلاب چیزی ؟!
Citrine Living - تور کریسمس خانه
تامارا ضمير اول شخص جمع را بالا فرد بعدی هدایت خواهد کرد منتها این كامل خط است، بنابراین ايشان می توانید ايمن باشید که من وتو هیچ کس را دوباره پيدا كردن دست ندهید!


خرید تزئینات آشپزخانه


برچسب ها: تجهیزات خانه ,
[ بازدید : 5140 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به دکور است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]