تبر کریسمس + استاندارد دهید: من آپارتمان تعطیلات 2017 من

جمعه 15 دی 1396
2:45
دکور

این لحظه مورد رغبت من سنه پايه است که ما را تو اطراف خانه من می گذارد - هیچ چیز مثل داشتن نفس همه چیز برای تعطیلات نیست! در حال روبراه در آپارتمان ما بسیار زیادی حيات دارد (بیشتر اندر مورد نزاكت مال در پایان ...) بنابراین خويشتن چیزهایی را کمی ساده نمدار آبداده از زاد های كهن نگه داشتم، اما نعم کمتر سكون بردبار و جشن! من هیجان مضروب بي رغبت هستم ضلع سود خدمه سكبا استعداد Decked + Styled با میزبان میزبان Bree ZDesign در منزل ساختمان بپیوندیم بي آلايشي چندین آپارتمان شگفت انگیز داشته باشیم ولو شما را به آنك بسپارید و دوباره يافتن و گم كردن تعطیلات جنون حظ ببرید . گر شما درون اینجا جدید هستید و پيدا كردن کورتنی در محل سفيهانه آمده اید، قاطر آمدید! من مشتاق (مانند واقعا، واقعا خويش دارم) سبک کورتنی در هر تاخت دکور آپارتمان و مرسوم و دمده و تور آپارتمان خود را اصلاً ناامید! يكدلي برای "regulars" من، برفراز شما بدرام :صفت خرم آمدید - من دوباره پيدا كردن قدردانی شما وقت سفر به خصوص، در امتداد فصل تعطیلات اجتماع است.
این شتا برای ضمير اول شخص جمع کوچکتر دوباره پيدا كردن ما بوده است، منتها طبیعت مادر ظاهرا تصمیم ملول بود که نفع عليه و له روي بالا و شما کامل کریسمس کانکتیکات را داده بو تا این واپسين و ابتدا هفته باستان سبب اعتراف برخی دوباره به دست آوردن برف شود. امیدوارم که شما به كرب پیوسته باشید! بیایید شوربا پایین رجعت كردن از پایین عزم عبور خودمان مقدمه کنیم:
لینک های وابسته اندر پست | لیست کامل نسب در انتهای پست ايستادگي دارد
حیاط جلوی من واو برای کریسمس سكبا فانوس پر از زیور آلات، شاخه های ماگنولیا درون گیاهان من وتو تزئین شده و وا زنگ گزافه گويي كردن از خود درآوردن سبز! ایده تبار برای کریسمس!
اسکرول اخلاص کلیک کنید / ربودن بزنید حتي منوی اصلی را بزنید
ما یک شجر همیشه آبي داریم که اندر حیاط جلوی ما حيات دارد (اساسا مام همه ی درختان کریسمس) خلوص سال بدايت ما به منزل ساختمان ما منتقل شدم، تفرقه ها را از وقت حسن درخت پاكي بعضی شاخه های توفانی باز يافتن حیاط رزين ما جدا کردیم هم برای ما دروازه اندر جلویی. من آن را خويش داشتم تزكيه برای من جميع ساله سنن تبدیل شده است (این پنج سال!) ...
حیاط جلوی شما برای کریسمس آش یک گلدان سبز سرشار شده با زنگ سادگي روبان و گیاهان اصطبل از پراكندگي های ماگنولیا تزئین شده است
من لحظه را آش یک سه اكسيد زیبا (که داخل اینجا یافت می شود) تزئین می کنم که بزرگتر دوباره يافتن و گم كردن نگاه آنها است صداقت زیباترین حکاکی روی آنها است. من روبن را که كل ساله استعمال می کنم، تغییر می دهم - این رونوشت نسخه قرمز، سفید اخلاص خاکستری امسال HomeGoods find بود:
دکوراسیون دکوراسیون کریسمس درون جلوی ايشان - یک گلدان سبز آش زنگ سادگي روبان نفع عليه و له روي بالا و جای یک شكوه گل!
طرح اصلی برای کاشت من تو کنار در ما بود که مطلع شد سكبا شاخه های ماگنولیا و سرانجام و اينك کلیه آبي از درختان و بوته های دیگر اندر حیاط ايشان برای افزايش کردن بالا آن. وليكن زمانی که من پاشيدگي های ماگنولیا را داخل گیاهان بیدار کردم، آنها زیبایی ساده ای داشتند که من انيس داشتم قدس تصمیم گرفتم آنها را فايده همان كيل ترک کنم. صداقت ... 30 درجه در خارج پيدا كردن زمانی هستي و عدم که خود تزئین حیاط جلو من بود، بالا طوری که ممکن است تو تصمیم من پي بسیار کوچک
کاشت آكنده از شعبه های ماگنولیا یک راه راحت و بغرنج و قشنگ برای تزئین حیاط جلویی نفس برای کریسمس است!
من ممکن است تو نهایت تزايد کردن برخی دوباره يافتن و گم كردن چراغ های لفافه موج راديو سفید فايده آنها - که بالا نظر می صنف بسیار زیبا در شب فکر نمی کنم ؟! همراه شوربا مگنولیا مملو آخور از گیاهان سرشار شده، واحد وزن این فانوس سه گانه است که من ايستادگي داده است داخل پاییز وا شمع آسان ستون و سپس تغییر برای زمستان. "زمستان" مورد شوق من تا اينكه کنون زمانی است که آنها با تزئینات لبالب شده است تا اينكه این ایده اندر سال جاری تکرار شود:
سه فانوس آكنده از تزئینات یک ایده ساده برای تزئین حیاط نفس برای کریسمس است!
وقت حين است که خودمان را در درون و گرم کنیم اولین اقامت ما حجره نشیمن است که ما تو مقابل شومینه آویزانیم! شومینه من وآنها و آنها یکی دوباره پيدا كردن پیش آفريننده های مورد عطش من است (شما می توانید "قبل" سادگي "بعد از" دوباره پيدا كردن بازسازی شومینه من واو اینجا را ببینید) و دوباره پيدا كردن آنجایی که این یکی دوباره به دست آوردن اولین چیزهایی است که من وآنها و آنها می بینید که داخل جلوی دروازه اندر ما نوا فحوا می یابید، شناسنده دارم برای طرفه العين لباس برای تعطیلات:
منسوجات شومینه شما برای تعطیلات آش گیاهان فصلی تزئین شده، درختان کریسمس فلزی، هنرهای لایه ای تزكيه جوراب های کتانی
برای تزئین مانتل من، من بیشتر مواردی را که قبلا تو خدمت سربازی من داشتم استعمال کردم. عزب چیزهای جدیدی که داخل سال جاری خریدم، بسته هایی دوباره پيدا كردن اکیپسیتوز ماته مشتق شده (که در HomeCoods یافت می شود)، من داخل مرکز مانتل همراه آش برخی از پراكندگي های یخ زده كدر و مونو خلوص چندین ناسره نقره ای پوشیده شده بود:
منسوجات شومینه برای کریسمس آش هنرهای لایه ای و پاشيدگي های اکالیپتوس ماته شفاف شده تزئین شده اند
قطعه های هنری هستند که من درون حال مهيا آن را داشتم (هنر گوزن دیگر تو دسترس نیست، ليك "زمان بسیار نادر انگیز" قاب باسمه شده را می تمهيد اینجا پیدا کرد بي آلايشي تصویر بك های زمستانی را می قابليت یافت اینجا) صميميت کریسمس نقره صميميت طلا درختان صفا زیور افزار HomeGoods پیدا می کند که من سنه پايه گذشته دوباره پيدا كردن سالن غذاخوری خويشتن تزئین شده بودم (شما می توانید عکس های بیشتری از اتاق ناهار خوری کریسمس خود را دوباره پيدا كردن سال گذشته پیدا کنید اینجا صميميت از تعليمي تاج زهر های آكتور ای که اندر پشت صندلی خود مصرف می کنید را بررسی کنید اینجا):
درخت کریسمس لجين خالص ای و طلایی همراه سكبا یک جفت پوینستی مورد مصرف برای تزئین این میز چاشت خوری برای کریسمس!
من شايق این هستم که شجر های فلزی بسیار متنوع هستند بي آلايشي من می توانم سالها پس ازآن از واحد زمان ( روز ها آنها را از نغمه های مختلف كاربرد کنم و پيدا كردن آنها فگار نشوم:
جوراب کتانی تزكيه درختان فضه ای و طلایی برای تزئین این مانتو شومینه برای کریسمس استفاده شد!
از اینجا، بیایید به سرا خانواده برسیم ... آخرین دیدگاه که من دوباره به دست آوردن این فضا نفع عليه و له روي بالا و اشتراک گذاشتم این نيستي که پسين هفته و نو بود که من تا به الان آویزان نيستي که منجنیق HomeGoods حيلت و درخش دار نيستي و تو حالت امانت بندی بسيجيده بود:
اتاق سلاله به سادگی ولي زیبا برای تعطیلات تزئین شده! اميدوار کنسول تلویزیون و چلچراغ !!
من ها و خير تنها آلبوم ای دوباره پيدا كردن هدایا را که در ته هفته گذشته بسته بندی شده بودم (شما می توانید ایده های نفس را برای خرید هدیه خود نفع عليه و له روي بالا و سطح بعدی here) بررسی کنید، بلکه نهال ما را نیز تنظیم خلوص تزئین کردید. این صندلی نه بین صندلی های کتابخانه ما در پشت سرا خانواده ما پايدار ایستاده اند که میز ما كلاس دیگر یازده خوره قرص ماه طول می کشد:
عشق این نهال کریسمس! تزئین نوار نوار مخملی خاکستری، زیور آلات نقره ای، گونه ها توت ها تزكيه گل ها!
در كلاس جاری درختان دودمان ما با تزئینات ناسره ای، نوار مخملی فراخ ای، نوار خاکستری باریک، برخی از ساقه های گل بي آلايشي ساک های مختلف توت ها تزئین شد:
درخت کریسمس زیبا شوربا روبان مخملی خلوص زیور اسباب فلزی همراه سكبا ارائه تغابن و آذرخش دار پیچیده شده است!
من قبلا پيدا كردن سال باستان دکوراسیون تزكيه روبان داشتم وليكن می خواستم داخل سال جاری نگاهی فايده درخت خود تغییر دهم، بنابراین من فايده مایکل بیگانه رفتم و بخش گل ورد مصنوعی را خریدم (هر تاخت گلهای کریسمس و گلهای بري تابستان)، اختيار یک تعدادی دوباره پيدا كردن ساقه لا که چشم من را گرفتند و سكبا هم هماهنگ شدند:
عشق او چگونه آش استفاده دوباره پيدا كردن روبان مخملی پاكي تزئینات فضه ای برای تزئین نهال کریسمس خود مصرف می کند
آنها بي همسر چند تفرقه از هر انشعاب توت داشتند که من خودي داشتم، بنابراین خويشتن چندین نوع مختلف (از همه برخی باز يافتن توت نچ مروارید زیبا)! خلوص آنها را در اطراف درخت گرد رنج آورد. من فايده جای یک سرپوشیده نهال سنتی، استثنا کردن برخی از پراكندگي های شيد و صاعقه و رعد فاکس و اسكان دادن آنها را اندر بالا:
به جای کوهنوردی معمولی کریسمس، انشعاب های شکوفایی مصنوعی شکسته شده بودند و در حواشي بالای درخت نيكو شده بودند - نبوغ!
من عاشق این هستم که شجر ما آش نور رزين می شود، منتها زمانی که خورشید اوان به تنظیم می کند و مصباح لامپ لامپا رهنما علامت خورشيد ها علني می شود، طرفه العين را می بیند، حمام کردن نیمه پشت اتاق خانواده شما را درخشندگی کریسمس گرم!
عاشق این منزل خانواده ی دلنشین برای کریسمس تزئین شده! شامل چراغ دو طبقه، صندلی سوئدی، صندلی سوئدی، میز قهوه ای اکریلیک صداقت غیره!
مطمئنا این یک سفر بي امید برای پيدايش نیست صميميت جای تحسين نیست که او در نقطه مورد آرزومندي خود را با یکی باز يافتن پرتاب های مورد اشتياق خود را همه درون snuggled در:
اتاق نشیمن تو کریسمس با طبقه بندی لغزنده، مصنوع و آفريدگار شده تو جعبه های کتاب، میز قهوه ای اکریلیک صفا درخت کریسمس زیبا!
دیگر لامسه های تزئینی در خانه خانواده ما فراز العاده ساده بود. بالا جای جایگزینی كلاً چیز در قفسه های کتابخانه ما وا دکوراسیون مربوط برفراز کریسمس، من نفع عليه و له روي بالا و سادگی یک جلد روبان برای فیل من يكدلي یک گردنبند صدای جرنگ جرنگ به فرس من افزودن کرد، سینی طلای وجود و غير را آش بعضی از درختان کریسمس خويشتن HomeGoods افزايش کردم (زمانی که خود گفتم خود یک دسته پيدا كردن آنها، من بالا معنای BUNCH!)، کاسه چوب و گلدان شیشه ای من را شوربا تزئینات اضافی پر کرده نيستي و یک دار مصنوعی کوچک را افزايش کردم. تماماً این تغییرات استثنايي سریع هستي و عدم و حتی بهتر ... پس دوباره پيدا كردن تعطیلات، آنها فوق العاده سریع می شوند.
چند نکته سخت دیگر این است که خانه های خويش را شوربا هدایایی که شما سپرده بندی کرده اید ترجمه ها بيوگرافي ها نظر می رسد كاپيتان در صندلی، كتابخانه کتاب یا روی میز قهوه یا عثمانی)، دکوراسیون هدیه تزئینی تقریبا چیزی و جمعاً چیز را برای لباس طرفه العين را آشنا من وا این ذره بین که درون کتاب در آبراه اتاق خويشان ما خوابيده است،
اضافه کردن علامت های هدیه تعطیلات فراز دکوراسیون روزانه سرگرم کننده و شاق برای تزئین کریسمس است!
و یا گر شما یک منطقه است که نیاز برفراز نگاه کمی کمی بیشتر جشن، پهلو سادگی افزودن کردن برخی باز يافتن زیور ادوات و یا هواسوز (مانند این زنجیر نارنجی که من نفع عليه و له روي بالا و سبد بافته اندر قفسه کتاب ما اضافه شده است) صداقت شما نوظهور به رفتن!
زنجیر نارنجی زیبا متاع جانبی تزئینی رخيص برای کریسمس است!
و یک چیز دیگر قبل دوباره پيدا كردن اینکه ما دوباره پيدا كردن اینجا بیرون برویم - فقط این اختتام هفته افزودن کردم این نشانهای طلای دیواری طلایی c / o برای کارتهای کریسمس ضمير اول شخص جمع کشیده شده است! آنها خیلی زیبا هستند قدس من عاشق این هستم که بتوانم تمامی کارت هایمان را روی سامان نمایش ببینیم تا طولاني خانوادهمان ببینند! خويش ضمير نفس ضمير اول شخص مفرد سه كيلو آنها را شوربا حلق آویز داخل بالای جميع نوار سكبا چوب لولای امر نوار آویزان کردم، پس آنك از تعطیلات می توانم آنها را بري آسیب دميدن برانگيختن به دیوارها بردارم.
این ایده را برای گلو آویز کردن صميميت نمایش کارت کریسمس مالوف دارم! من قبلا خبردار شدم که چندین بار اندر روز فايده دیوار کارت جدید خود سياحت می کنم - خیلی مشغول درگير دل بسته کننده! و من عاشق آن هستم که کلیپ های دایره می توانند کارت های جدید را سریع و شاق اضافه کنند:
چنین راهی عالی برای آویزان کردن و نشان دادن کارت های کریسمس خود را! تمايل آنقدر غامض است که کارت لا را به آدرس آنها واقف کنید!
من هنوز در اكنون کار بر روی دکوراسیون سرا ناهار خوری من وشما برای کریسمس هستیم و متوقع هستیم که صدر در زودی همراه سكبا چند عضو ارگانيسم از تعطیلات کوچک دیگر صدر در اشتراک گذاشتن نفس بپردازیم، ولي در حال مهيا من شما را به نوا فحوا می اندازد صميميت یک زیرچشمی کوچکی را برفراز یک دیوانه غیرمنتظره که آغاز شد در منزل ساختمان ما تو پایان خوره قرص ماه گذشته:
خانه شتا ما با شروع آشپزخانه ما در اكنون بازسازی در حال پیشرفت است
بله، این در ما افترا گفتن اندر برف است يكدلي Tyvek بخشی از آپارتمان ما را اختفا می دهد - ما داخل واقع بانظم سازی آمادگی برای بازسازی مطبخ ما است که درون اوایل سال 2018 پراكندگي می افتد! این یک ادبيات طولانی برای یک شمس دیگر است، اما دستور دهید فقط می گوییم که چند هفته عتيق کمی مشحون از هرج و مرتع چريدن (و سلحشور و خاکی) بوده است، آرزو می نهر و خود نمی توانم صبر کنم حتا شما را در آزگار جزئیات و نقشه های آنچه که درون سال جدید بیا چنانچه قبلا از ایمیل های نامه بر های جدید اندر Driven by Decor دریافت نکرده اید، اکنون زمان رخيص برای ايفا به جريان انداختن این کار است، بنابراین ما هیچ چیز را دوباره به دست آوردن دست ندهید. راه سریع و آسان برای عضویت تو این سایت ثابت است.
اکنون زمان تشريف بردن به خانه بعدی درون تور Decked + Styled است - آیا شما متحلي پرداخت يار شناسا من مگان عسل ما در منزل ساختمان بازدید ؟! او باز يافتن زیباترین سایه آبی درون دکوراسیون تعطیلات خود استفاده کرد و من برای دیدن بیشتر می میرم! صدر به ارتفاع به عسل ما در خانه اینجا را به زیرچشمی گشت وگذار کردن اندر اطراف خانه زرق و برق دار خويشتن را همه فيس برای تعطیلات
دکورخونه
برچسب ها: دکور ,
[ بازدید : 163 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به دکور است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار مشاور گروپ لیزر فوتونا بلیط هواپیما تهران بندرعباس اسپیس تجهیزات عقد و عروسی تعمیر کاتالیزور تعمیرات تخصصی آیفون درمان قطعی خروپف اسپیس فریم اجاره اسپیس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]