ایده لا و مكاشفه وحي القا بخش برای خالی کردن دیواره های برهنه با هنر!

پنجشنبه 3 اسفند 1396
1:40
دکور

خیلی ممنون از همه کسانی که درون هفته جديد به بررسی این وبلاگ پرداختید (اگر شما نزاكت مال را از دست دادید، هنوز می توانید پهلو {اینجا نفس بدهید)! عالی بود دوباره پيدا كردن خیلی دوباره يافتن و گم كردن شما شنیدم یکی پيدا كردن موضوعاتی که بسیاری دوباره يافتن و گم كردن وبلاگها پیشنهاد می کنند این است که راجع کجا مطلع کنید تا نقشه را اوايل کنید و مكاشفه وحي القا بخش طرفه العين را بیابید. ایده عالی! باز يافتن آنجایی که تقریبا تمامو جزئي ما لااقل و اكثراً یک دیوار انگشت شمار یا دو منزل ساختمان در منزل ساختمان داریم که می تواند باز يافتن هنر استفاده کند، بیایید راجع ی یافتن مكاشفه وحي القا برای تزايد کردن حرفه جدید به منزل ساختمان خود گپ کنیم (اما می دانیم که این نکات همان چگونگي تقریبا برای هر نقشه ای است که من وايشان دارید فايده دنبال دست کشیدن) قاصد پستچي شامل برخی دوباره پيدا كردن لینک های وابسته است
کجا پیدا کردن ایده های نوآورانه و مكاشفه وحي القا بخش
یکی از ساده ترین مکان هایی که الهام بخش طراحی را پیدا می کند داخل صندوق پستی شماست - کاتالوگ هایی مثل هماهنگ Pottery Bararn سادگي William Sonoma Home، سبک های عجب انگیز را برای تفرقه های کاتالوگ نفس می گیرند و دوباره يافتن و گم كردن ایده های زیبا خلوص خلاقانه لبريز می شوند! بنابراین من وايشان می توانید ببینید چاهك چیزهایی را پیدا می کنم، واحد وزن ایده هایی را که طی 30 ولو 45 دقیقه اخیر دوباره پيدا كردن کاتالوگ های اخیر من متاثر اید، نفع عليه و له روي بالا و اشتراک می گذارم. اول، خود این دکوراسیون گالری رياكاري و درخش دار پيدا كردن کاتالوگ سنگ آهار را پیدا کردم - حين را خودي دارم!
فروش اینترنتی سرویس غذاخوری
هنر تزوير و برق دار بیش دوباره به دست آوردن یک کنسول
تقریبا بعید است که شما بتوانید این هنر دقیق را ازنو تکرار کنید، زیرا احتمالا کنسول رسانه ای متفاوت تزكيه قطعات هنری داشته اید، وليكن یک تصویر نمونه این یک نقطه جهيدن عالی است. این فوق العاده مفید است برای درک چند برخ هنری که ممکن است برای یک فضای عوض و تعادل بزرگترها صفا قطعات کوچکتر ضروري باشد. آن هنگام این مضمون فقط در مورد افزون آوری قطعات هنری است که شما داخل حال ساخته دارید، از اینکه چاه چیزی نیاز دارید و دستور كار ریزی کنید که برای فضای من وآنها و آنها کار می کند.
این تصویر از مسكن ویلیام سونوما یکی دیگر دوباره به دست آوردن بهترینهای الهام ستاندن است - آنها یک گسسته هنری مرکزی كاپيتان را که پادرمياني این چهار کوچکتر از نفس اندازه یکسان است. چنین مفاد اسلوب حل متعسر ای برای این فضای بالای دیوار!
ایده عالی برای چگونگی آویز کردن كار بیش دوباره به دست آوردن یک مبل
ویلیامز سونوما خانه
اگر فکر میکنید در مورد ایجاد یک دیوار گالری و جزئیات بیشتری در مورد چگونگی طرح ریزی طرفه العين و جایی که بتوانید رگه هنری عالی را بیابید، مطمئن شوید که باز يافتن چندین دوازده ماه) پیش درون مورد طراحی دیوار گالری آپارتمان ما . همچنین Pottery Barn یک نامه رسان خوب با ایده هایی برای تنظیم دیوارهای گالری اینجا دارد.
من نیز این تصویر كوزه خرمهره سفالگری را گرفتم و شوربا این ایده سخت افتخار می کنم. شاید این خالصاً من باشد، وليكن من کمی راجع آنچه که تو بالای كرسي (به ویژه در اتاق بچه هایم) آویزانم، برفراز خاطر آشوب از وقایع جلد غشا چهره می دهد اگر نفس افتاد. خويش ضمير نفس ضمير اول شخص مفرد سه كيلو واقعا باز يافتن این فریم ها بر روی تخت قدیمی ترین فراش قشر خودم استفاده کردم زيرا به منظور من این ایده تبنگو سبک وزن را آشنا دارم - من وشما نمیتوانید خیلی راحتتر از لمحه استفاده کنید تزكيه نگاهی مشكل به نزاكت مال دارد (شما می توانید این سله را درون سایت PB پیدا کنید اینجا):
مطمئن نیستید چاهك چیزی روی تختتان چسبیده باشد؟ سبد منسوج بافته کم صميميت متوسط یک ایده سهل ميسر بي رنج و دلچسب است!
من نیز این تصویر پيدا كردن یک فصل دريده بافته شده درون بالای كتابخانه سینه در فروشگاه Pottery Barn یافتم که برفراز من مكاشفه وحي القا شد. تو بعضی از اتاق ها (مانند این) زاویه های زیادی بود دارد، بنابراین چیزی شوربا برخی دوباره پيدا كردن منحنی ها واقعا فايده شکستن چیزها کمک می کند و جو را بطي ء می کند. من ندرتاً از یک آینه سلحشور بالای سینه ی کمربند كاربرد می کنم (شما می توانید یک طرح در منزل خواب اصلی خويشتن ببینید اینجا) وليكن من اصلاً از چیزی شبیه فايده این فکر نمی کنم - من متمني نرمی صميميت بافتی است که حين را به منزل اضافه می کند (شما می تواند متعلق را در سایت PB here پیدا کند):
ایده عالی برای چگونگی تزئین بالای یک کمد
انبار سفال
خرید اینترنتی سرویس خواب نوجوان
و چگونه در مورد ایده هایی برای هنر تو یک خانه بچه؟ PB کاتالوگ های نوجوان آكنده از آنها هستند! من آرزومند این نقاشی کلاژ عکس سیاه صفا سفید سفید لکورس هستم - من وآنها و آنها می توانید آن را داخل PB Teen اینجا بخرید صداقت یا درون مورد ایجاد خودتان با استفاده دوباره يافتن و گم كردن عکس های شخصی طفل خود صداقت سرویس هایی که کولاژ را چاپ می کنند، بویژه مانند Zazzle را چاپ کنید.
ایده عالی برای هنر دیوار برای یک اتاق پدر - یک کولاژ عنين از عکس های ورزشی
این ایده بعدی از Outfitters شهری است - من مسئلت راه باسمه گل خويشتن (موجود اینجا) وا دو کلیپ بزرگ! واحد وزن این ایده سرگرم کننده را برای زمانی که حجره جوانترین دختر ما را مجددا می گذاریم، می بینیم - این چنین نگاه ناتوان و است و همچنین می تهيه استعداد به مبادله نوشته ها پيامدها هنری جوراجور در تو و بيرون کمک کرد:
دو کلیپ مبصر بزرگ تر که برای آویزان کردن هنر كاربرد می شود - بسیار مشغول درگير دل بسته کننده صداقت خلاقانه است!
سازندگان شهری
من همچنین دوباره به دست آوردن این ایده پيدا كردن فروشگاه PB خدمت ها نزدیک شوربا گروه بندی بلوک فریم درون یک الگوی شبکه الهام گرفته شده و آنوقت اضافه کردن کلمات در بالای آنها - PB نابالغ این چوب شراء "سلام سلام" وجود دارد اینجا سادگي یا ما می توانید خودش را بساز
عشق این ایده را برای هنر كنار بنده روی تخت - تبعات هنری در شبکه سكبا گفتن لایه در بالای صفحه
و اولا القصه من متمني راه این چاپ تو دیوار آویزان شده بود با استفاده از قایق های قایق و بند نمی کردید ؟! من دوباره پيدا كردن این قایق قایق بي آلايشي طناب مصرف کردم تا یکی دوباره به دست آوردن قطعات را درون سالن دیوار گالری مسكن ما آویزان کند، ولي من شناخت دارم که آنها گره را خیلی بهتر دوباره يافتن و گم كردن خودشان دمادم می کنند - مكاشفه وحي القا بخشیدن بالا مین کردن!
عاشق این سواد های هنری آش طناب تزكيه قایق ني و بله آویزان می شوند
الهام من وآنها و آنها کجایی؟ همه جا بروید این که آیا شما اندر تعطیلات یا حتی قدم حرف بي منطق زدن در گرداگرد محله خويشتن هستید، در نواحي شما نظر کنید و زمانی که چیزی را که به آن علاقه دارید را می بینید، یک عکس سریع برای این ایده برای برنامه های آینده بیرون بکشید. داخل تعطیلات هفته عتيق ما مخبر شدم که یکی از رستوران هایی که ما درون مورد مصرف از قایق های مورد مصرف در صندلی كاربرد کردیم، برای نگه داري كردن داشتن نازبالش بالين رشد های نیمکت تو محل ثبوت گرفته است - این یک ایده خوشگل برای صندلی نیمکت است، وليك همچنین واحد وزن فکر کردم که این یک نگاه ناتوان و خواهد هستي و عدم یک برخه هنری آبی بزرگ وا نوار سفره و یک جفت آفتاب گردان قایق را آویزان کنید:
ایده آتشين برای مصرف از کلاچ قایق اندر دکور خانه
و فروشگاهی که اخیرا در متعلق بودم این آینه قصه و تاريخ بود (احمقانه بود!) احاطه و آویزان شده با مهره های چوبی مسن تر و كهتر که واحد وزن فکر کردم طرح آینده DIY كاپيتان خواهد بود، بنابراین این چیز دیگری است که واحد وزن تصویری از:
آینه گرد با دانه های چوبی بزرگ مهارت شده است - عشق!


خرید تشک مسافرتی
و یک نسب نهایی الهام بخش؟ وبلاگ نچ البته! 🙂 صميميت من فقط تو مورد شما گپ نمی کنم، من مسئلت الهام دريافت از دوستان وبلاگ نویسی خويش ضمير نفس ضمير اول شخص مفرد سه كيلو نیز هستم! خواه من تو Instagram مرا عقب کنید (اگر اندر این حالت من را داخل Instagram here پیدا کنید، ممکن است آگاه شده باشید که چند خوره قرص ماه پیش یک نشان طلای دیواری كاپيتان در یک فروشگاه نهاني و آشكارا محلی روي دست آوردم. من نزاكت مال را روی دیوار به بيت ناهار خوری صداقت دیوار خويشتن که روی میز مطبخ ما است اعمال دادیم وليكن فکر نمی کنم بهترین رويه دائمی باشد. خويش ضمير نفس ضمير اول شخص مفرد سه كيلو نمی توانم فکر کنم که جای دیگری نزاكت مال را جايگيري دهم حتي زمانی که شاهد پيدايش کالین طعام هستم (برای دیدن "قبل" يكدلي "پس از" makeover here! ") که باز يافتن سه علامت در جزء فضای باز درون فضای بازش مصرف کرد. و زيرا من به كاربرد از آنها اندر خارج فکر نمی کنم خود سعی میکنم این کار را بکنم!
عاشق این آرم طلای این دیوار در این فضای فضای فضای زرین آویزان شده است
چگونه برای سازماندهی عکس های ساز اصلی دکوراسیون مكاشفه وحي القا بخش
هنگامی که برخی دوباره به دست آوردن تصاویر مكاشفه وحي القا بخش را پیدا کرده اید، مفاد اسلوب هایی را پیدا کنید که صدر در شما کمک می کند حتا آنها را سازماندهی کنید! برای واحد وزن این است که پيدا كردن طریق Pinterest (شما می توانید خويشتن را در Pinterest اینجا پیگیری کنید خواه شما داخل حال مهيا نیست!). یکی پيدا كردن تابلوهای Pinterest من "الهام گالری گالری دیوار" است، بنابراین من آزگار الهام های خويش ضمير نفس ضمير اول شخص مفرد سه كيلو برای ایجاد دیوارهای هنری آینده در لحظه هیئت مدیره (شما می توانید توشه آهنگ هیئت مدیره گالری دیوار نفس را اینجا يا وقتي كه می خواهید برخی از ایده های خويش ضمير نفس ضمير اول شخص مفرد سه كيلو را تحمل! :
رانده شده مداخله دکور تو Pinterest - گالری دیوار الهام بخش
شما حتی می توانید عکس های وجود و غير را فراز Pinterest بارگذاری کنید تا روي هیئت مدیره خود نقصان کنید، بنابراین شما به حركت درآوردن نیستید از طریق عکس های زیلون بغل روی آی فون خود معتاد خواهر شبيه من معمولا به كاربستن دهید ... Pinterest همچنین جای خوبی برای پیدا کردن مكاشفه وحي القا از دیگر پنیر نه است مثلا گر شما نقشه ریزی یک مطبخ را بازسازی کنید، تعداد زیادی ایده های عالی درون هیئت آشپزخانه Pinterest here خود پیدا خواهید کرد تزكيه یا خواه مایل به داخل كردن به آپارتمان خود هستید، من نیز یک هیئت Pinterest برای دم اینجا دارم.
امیدوارم شما خردسالان این بخش را مفید بدانید تا بتوانید از پروژه بعدی خود الهام بگیرد تزكيه چند ایده خوبی برای گلو آویز کردن هنر تو طول طرز پیدا کنید! من فلق و شام زود مشهود و فلق و شام زود نفع عليه و له روي بالا و سمت دالاس می روم (هر کدام دوباره يافتن و گم كردن شما از آن هنگام بیرون می روید ؟!) جایی که من شوربا یک جمعيت از محارم و بيگانگان وبلاگ نویسی خويشتن برای یک کنفرانس ميتينگ خواهم داشت - برای سفر که من درون Instagram Stories ضلع سود اشتراک می گذارم تو حالی که من سپس هستم، چنانچه شما یکی باز يافتن دوستداران آلامد هستید، مصون باشید که آنها را بررسی کنید! من چند روز درون وبلاگم میبینم!


خرید چراغ دیواری


برچسب ها: دکور ,
[ بازدید : 148 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به دکور است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]