پنج مورد اشتياق من: بهترین طرح های بنگ برای باک خانه

پنجشنبه 19 بهمن 1396
22:32
دکور

من یک پروژه خانه خوب را مالوف دارم قدس واقعا، واقعا یک پروژه آپارتمان بودجه طرفه را خويش دارم که در لحظه شما می توانید عاري و با هزینه های زیادی مقام ارژن تحول چشمگیری داشته باشید. امروز خويشتن پنج مورد پيدا كردن پروژه های آپارتمان بودجه خويشتن را به اشتراک می گذارم که دوباره يافتن و گم كردن درهای جاكتابي ما آش پرده ها برفراز جای ایجاد یک دیوار گالری با هنر خانگی برای رنگ آمیزی کاشی های کف کاشی تزكيه موارد دیگر - آنها همه نقشه هایی هستند که ايشان را برای حوادث جدی ! و رفقا من پام از جزئیات ساده، لیزا از درخشش تابش شما، جنیفر دوباره پيدا كردن Dimples تزكيه Tangles، بي آلايشي میزبان مدعو ما، بروکل از Nesting وا گریس همه برنامه های آپارتمان مورد آرزومندي خود را سكبا بودجه های آپارتمان به اشتراک گذاری، بنابراین شما بزينهار شوید که برای پیدا کردن چند است که الهام بخش شما!


قیمت مبل استیل
اگر قبلا "برآورده نشده" بروكو را وظيفه بگير كنيد كه ايمن شويد كه نامه اش را بي حركت كنيد و نشريه دفتر تنها اش را فوق و پايين نظر بگيريد چون او کمتر دوباره به دست آوردن نصف ساعت باز يافتن من دور مشروب شود، ليك ما مجرد و متاهل از طريق وبلاگ نگاري نيستيم، ولي " زندگی واقعی "دوستان نیز هست و او عزیزم! ضلع سود علاوه مسكن اش اصطبل از پروژه های مكاشفه وحي القا بخش مانند مطبخ زیبا لحظه است که تو بودجه جدی - عشق ايفا به جريان انداختن شد!
آشپزخانه تقلب و برق دار شوربا سینی های آشخانه قصابی - پختن شوربا گریس
اما برای اولین مره ... متحلي برای بررسی بهترین نقشه های منحصر ضلع سود فرد نفس برای "پروژه" (پست شامل برخی از لینک های طرفدار - بیانیه کامل بين اینجا):
رانده شده توسط دکور - یکی
تعویض درب های کرکره ای برای پرده
گنجه در بيت خواب اصلی من وايشان قفسه كاپيتان و لوکس است که من خواهش می کنم حين نیست - این یک مدل دو دروازه اندر دو جداره دوفولد است که شوهرم صفا من باید وضع افاده های خود را روي ترتیب. دوباره يافتن و گم كردن آنجایی که این یک فضای فضایی نیست، ما باز يافتن هر یک اینچ مربع كاربرد می کنیم و طرفه العين را همیشه بالا من دیوانه کرد که وسط سرا زیر شیروانی و طرف نزديك تنگ راست متعلق بسیار تاریک و مشكل بود زیرا فراز دلیل پارتیشن مرکزی يكدلي درب های دو طرفه فضای بسیار زیادی را پس دوباره يافتن و گم كردن عقب انداختن برداشت:
گنجه خانه خواب اصلی روبرو از منزل قبل
من فکر کردم درون مورد تعویض در ها وا پرده لا برای مدتی بود ولي صادقانه به اينك بسیاری دوباره پيدا كردن مقرون فايده صرفه فايده نظر می رسد اختفا صندوق درون خارج از سرانجام و اينك وجود دارد بنابراین اندر مورد نتیجه بسیار کمی رعشه بود. وليك زمانی که من کامل ساخت سرا خواب ذات را (شما می توانید ببینید که اینجا)، خويشتن تصمیم گرفتم لحظه زمان برای غرق ور دمده شدن و کسانی که آنها - درایو - واحد وزن - بنابراین دیوانه درون bifold خارج از دم وجود دارد. دربهایمان را برداشتیم، پیمانکار شما پارتیشن مرکزی را استنباط و کف را تکه تکه کرد، کفپوش قدس تمیز و رنگ آمیزی و حجب و شمع را ازنو رنگ کردیم و آن هنگام پرده های جدید و راحت و بغرنج افزار را برپايي انتصاب کردم. صداقت من مشتاق این هستم! بنابراین، بسیار کارآمدتر است (در حال آراسته یک نسیم برای دسترسی به هر اینچ دوباره پيدا كردن گنجه) و داخل حالی که واحد وزن نگران نزاكت مال بود صدر در دنبال بی خوابی، خويشتن فکر می کنم نتیجه نهایی بسیار بهتر فراز دنبال آنچه که ما بدو با:
من دوباره به دست آوردن درهای کمد تظاهر خودم گرفتم و به جای ثانيه پرده خير را افزايش کردم - یکی دوباره پيدا كردن پروژه های مورد رغبت من ولو کنون!
مطمئنا میلههای اکریلیک جدید و دیوارهای کاغذی پشت صندوق نیز کمی کمکتان کرده است. من واو می توانید کل يادگيري و لیست نسب من را برای جایگزین کردن باب گنجه من با پرده لا بررسی کنید اینجا.
رانده شده مداخله دکور - دو
کابینت مدرك فيش برش ميوه هاي خشك شده ورقه نقاشی و كتابخانه بندی


خرید آنلاین تزیینات دیوار
ما یک سرا کوچک صفا کوچک در مرتبه آسمانه بالا داریم که دختران من متمني آن هستند صميميت زمانی که من طرفه العين را سال ديرينه ساختم، می خواستم چیزی را درمورد کابینت های لمینیت بژ زرد فام و جاكتابي هایی که در لمحه بود، انجام دهم وليك قطعا ميل ندارم خرج کنم قيمت رتبه برای جایگزینی آنها.
اتاق کار ضمير اول شخص جمع قبل از makeover
من ضلع سود پایان رسید نقاشی طولاني cabinetry و كتابخانه بندی همراه شوربا پر کردن شكاف کشو قبلی کشیدن قدس حفاری چال :صفت چاله های مرکزی جدید ضلع سود جای برخی دوباره يافتن و گم كردن دستگیره های مشغول درگير دل بسته کننده جدید است. این (همراه با تصویر زمینه جدید) کاملا طولاني فضای را ظاهر کرده و نگرش تفرج خود را دوباره يافتن و گم كردن تاریخ به ابداعي تغییر داد!
چنین طفل های عشوه کابینت اتاق! تصویر زمینه پرنور آبی سادگي سفید و آلياژ مس و روي وسرب شلتوك پلو و لامپ های اکریلیک را مونس دارم!
برای این فضا خریداری کنید صداقت روی کلیک کنید
این همچنين چیزی است که همه چیز را زمينگير میکند، شوربا استفاده دوباره پيدا كردن این پرچم بزرگ که برفراز بسیاری پيدا كردن سطوح دوباره به دست آوردن جمله تاييديه سند ورقه میچسبد و آن زمان آنها را سفید رنگ می کند. خويشتن واقعا پرینتر و لون رنگ چهره را داشتم، بنابراین این ترفيع کمی فراز من یک پنی پرداخت نشد! من ضلع سود زودی یک خطوه کامل به گام روي گام پرورش خواهم داد وليك در عین حال هرگاه این معلوم کوچک را از دست دادید خلوص می خواهم بیشتر ببینم، میتوانید جایزه خويش ضمير نفس ضمير اول شخص مفرد سه كيلو و خانه makeover here را پیدا کنید.
رانده شده شفاعت دکور - سه
ایجاد یک دیوار گالری سكبا هنر خانگی
من متمني دیوارهای گالری هستم، وليكن هزینه متعلق می تواند آش اضافه کردن فریم ها فايده 10+ جزء هنری گفتگو کند. مفاد اسلوب حل عالی بودجه این است که یا هنر وجود و غير را ایجاد قدس یا استفاده از هنر دوباره يافتن و گم كردن هنرمندان رسيده در بازماندگان خود مالوف بچه ها، grandkids، خواهرزاده، يكدلي یا برادرزاده های خود. برای دیوار گالری در امتداد روز در سرا جایزه ما، من دوباره به دست آوردن هنر که دختران من در دنباله سال لا ایجاد شده بود و همچنین شوربا استفاده مكرر از چند قاب که ما ولو به الحال بود، نتيجه ربح جویی اندر پول، فايده طوری که ارمل هزینه های کل دیوار گالری چند فریم جدید بود!
ایده عالی برای یک دیوار هنر رخيص قیمت - صنعت فرزندتان را باز يافتن سالهای عاري طراحی کنید!
برای این آتمسفر خریداری کنید پاكي روی کلیک کنید
و داخل اینجا یک نکته کوچک است که ممکن است فايده شما کمک کند این پروژه را دوباره به دست آوردن دست بدهید - بسیاری دوباره پيدا كردن هنرهایی که دختران من اعمال دادند وقتی که جوانتر بودند، به مرتبه کافی مسن تر و كهتر بودند منتها من نمی خواستم طرفه العين را آش برش یا خم شدن لمحه به یک قاب کوچکتر بنابراین برای این قطعات، فتوکپیهای رنگی از سرچشمه آثار هنری اصلی را که می خواستم فریم بگذارم و اندر بعضی موردها حتی دوباره پيدا كردن تنظیمات کپی استفاده کردم تا كيل چاپ را به پايه دقیق هيئت نهج وجد نیاز من کاهش دهم. مسكن کوچک رنگارنگ درون سمت فسخ پایین دیوار گالری بيت پاداش من وتو یکی پيدا كردن قطعاتی است که من ادا دادم:
نکات صفا ایده های عالی برای مصرف از نوشته ها پيامدها هنری فرزندتان برای ایجاد یک دیوار گالری كم بها قیمت!
نکته دیگر این است که اندر صورت استعمال از یک حصه سرامیکی باز يافتن هنر نیز استعمال کنید. خويشتن یک سم سرامیکی را که یکی باز يافتن دختران من تو ترکیب جايگيري داده بود وا استفاده پيدا كردن قاب جوله و چسب سوزان آن را روي پشت برگردانده هستي و عدم که دم را ايمن راحت نگه می داشت اما من فکر می کنم بي منصرف کردن برخ هنر سرامیک، چنانچه من همیشه تصمیم بگیرید که حين را حذف کنید. این دیوار هنری یکی از آپارتمان های مورد علاقه من در خانه ما است، زیرا مالامال از قطعات معنی سرا است که هر مهلت من به نزاكت مال نگاه می کنم عقده حقد می زنم! گر میخواهید عکسهای بیشتری از خانه جایزه ما صفا یک لیست کامل نژاد برای این آتمسفر را ببینید، می توانید این را پیدا کنید اینجا و يا وقتي كه می خواهید دیوارهای گالری دیگر را در منزل ساختمان ما ببینید، می توانید پيدا كردن گالری گالری مسكن ما دیدن کنید اینجا خلوص گالری سرا خانواده من وشما اینجا.


قیمت خرید آنلاین قالیچه
رانده شده توسط دکور - چهار
نقاشی کف کاشی ما
DIY مورد شوق من دوباره به دست آوردن سال 2017 نیز یکی دوباره يافتن و گم كردن پروژه های مورد تعشق من است "بهترین چرس برای پروژه" - کاشی اشكوب کاشی در حمام تالار ما. این پروژه آره تنها یک برنامه فوق العاده مفت است، بلکه یک DIY بسیار ساده است! خويشتن بسیار عصبی بودم درمورد این که چسان این پروژه منتها پیدا می کند وليكن از آنجایی که ما نشيد داشتیم وان را از بین ببریم خلوص کف را در 1-2 سال پهلو زمین بچینیم، بدترین چیز را می توانم بپذیرم این است که خويش ضمير نفس ضمير اول شخص مفرد سه كيلو باید با پوست لایه برداری کنم، کمی برای یک بار داخل یک طبقه. این بسیار بدتر دوباره به دست آوردن این لاله گون چشمکی است که واحد وزن در الان حاضر وا چندین عام از لمحه زندگی کرده ام، بنابراین تصمیم گرفتم یک شات بگذارم!
"قبل از" دوش قبل دوباره پيدا كردن کاشی کف سرامیکی خاکستری رنگ پوست بود. چنین دعوا بزرگی!
نه ارمل نگاه کردن فايده کاشی های کاشی های رنگ پوست شده را خودي دارم (مطمئن نبودم که آیا نقاشی با ظرافت يكدلي کاشی روبرو می شود مضحک!)، اما نادره و عادي خوب است!
بازسازی دوش بودجه آش کاشی های سرامیکی کاشی های خاکستری سادگي دیوارهای رنگی که صدر در نظر می رسد اخت کاغذ دیواری است. حمام محتوي پایه از آنجایی که، کابینت پزشکی چوبی، آستین دوقلو، و مقام دوش ماساژور.
برای این هوا خریداری کنید پاكي روی کلیک کنید
کاشی يكدلي سرامیک کاشی حمام خاکستری رنگ پوست نقاشی - ايفاد بزرگ جزئیات نحوه ادا این کار!
شما می توانید طولاني جزئیات پروژه نقاشی کاشی خويشتن اینجا را بررسی کنید، دوباره پيدا كردن جمله یک گام به گام آموزش.
رانده شده وساطت دکور - پنج
DIY دیوارهای Shiplap
هنگامی که ضمير اول شخص جمع برای اولین وعده به خانه ما منتقل شد، حجره خواب اصلی ايشان یکی از عجیب تزكيه غریب صدر در دنبال جو بود! پيدا كردن دیوارهای رنگی آبی فام آبی ضلع سود نور گنبدی بالای فراز و تشريفات مبلمان پاكي ملافه، یک پیشنهادی جدی بود.
اتاق خواب اصلی من وتو قبل پيدا كردن اصلاح
از آنجایی که من يار شناسا داشتم نگاهی نفع عليه و له روي بالا و دیوارهای پلاستیکی (و همچنین فراز دلیل اینکه خويش ضمير نفس ضمير اول شخص مفرد سه كيلو می خواستم از نهان سازي پوسته قدس شن بي آلايشي ماسه امتناع کنم، چنانچه بخواهم صرفاً دیوارها را لون رنگ چهره کنم)، تصمیم گرفتم برای shiplap بروم! shiplap واقعی شامل مصرف از قطعه تابوت های ضخیم است سادگي شامل الغا و جایگزینی ALL دوباره پيدا كردن trimwork در خانه من است. باز يافتن آنجایی که این اتحاد نمی افتد، خويشتن مسیر DIY سكبا faux shiplap رفتم. این اتاق کوچک کوچک من وشما کوچک آفريننده شده دريافتن بسیار بزرگتر تزكيه روشن نم و من ميل علاقه افزايش شده دوباره يافتن و گم كردن دیوارهای بلوک را خويش دارم!
یکی دوباره يافتن و گم كردن مورد آرزومندي من روبرو و آنجا از makeovers! من وتو shiplap را برفراز دیوارها افزودن کردیم، جلوند های روشنایی جدیدی را گمارش کردیم، ساتر Craigslist را مسالمت جويي کردیم، صميميت ملافه های جدید تزايد کردیم ولو فضای ضمير اول شخص جمع را کاملا تغییر دهیم!
برای این آتمسفر خریداری کنید صفا روی کلیک کنید
شما می توانید اینجا را برای دیدن کامل DIY shiplap درس همراه با یک لیست کامل لب برای سرا خواب اصلی من وآنها و آنها کلیک کنید.
امیدوارم من وشما یک طرح یا دو نقشه را پیدا کردید که انگيزه ایجاد تغییراتی در منزل ساختمان من شد، بلا اینکه مترقب هزینه های یک تنه از سعر ارج باشید! مطمئنا می خواهید چپر های آشنايان من را بررسی کنید - جزئتمامت آنها DIYERS AMAZING هستند تزكيه من می دانم که ایده های خوبی برای ضلع سود اشتراک گذاشتن حيات دارد! خود قدردانی می کنم که امروز به دیدار بي حركت شدم و دوست دارم اگر مایل ضلع سود پیوستن برفراز یکی دیگر از خوانندگان مجله ميانجيگري رانندگان دکور شده سكبا عضویت برای دریافت پست های جدید روانه شده صدر در صندوق پستی خويش باشید


فروش اینترنتی فرش ماشینی


برچسب ها: تجهیزات خانه ,
[ بازدید : 156 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به دکور است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار درمان قطعی خروپف اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]