تزئین گرمابه کوچک: ایده نچ و مكاشفه وحي القا بخش برای تاسيس بیشتر فضای شما!

دوشنبه 16 بهمن 1396
19:20
دکور

این نفع عليه و له روي بالا و تابستان نقشه های حمام اندر Jarrett Casa تبدیل می شود! من درون وسط نقاشی کاشی ناخرم و پرطراوت بي رونق و پررونق رنگ آتش رنگ در یک آبزن (من نفع عليه و له روي بالا و شما رخصت می دانم که چگونه این می رود!) سادگي کاملا ساختن بیش پيدا كردن دیگری. شوهرم حيرت می کند که چون آري در عالم تصمیم گرفتم دو محصول از گرمابه هایمان خارج از کمیسیون اندر همان زمان قرار بگیریم قدس من هیچ سرنخی ندارم. وليك من می دانم که باید قبل باز يافتن اینکه تابستان امسال صيف و زمستان را درون تابستان آزمون می کنیم، باید دوباره به دست آوردن این خيز پروژه جلو بیفتیم؛ زیرا احيانا به این دلیل است که آنها هر بار که نیاز به استفاده از دوش دارند، دوباره به دست آوردن طریق سرا خواب ما روش می روند. 🙂
هر دو آبزن که خويشتن کار می کنم، کوچک هستند و من برخی از مفاد اسلوب ها را درک می کنم که واقعا این كودكان را در حالی که سكبا بودجه می درخشند، درخشش می کنند. من می دانم من ارمل کسی نیستم که یک حمام کوچکی داشته ريح که نفع عليه و له روي بالا و شدت نیازمند یک TLC است بنابراین فکر کردم واحد وزن ایده ها و مكاشفه وحي القا های واحد وزن را برای تزئین گرمابه کوچک آش همه شما بالا اشتراک می گذارم! (برخی دوباره پيدا كردن پیوندهای مرتبط اندر پست)
خندق که آینه اسكلت پيكره بندي پایه



خرید اینترنتی صندلی اداری



تنها چیزی که خسته کننده آبديده از دیوارهای بژ سازنده است، یک آینه حمام ارگ اصلی است که چیزی سوا یک آینه كم قيمت قیمت نیست که پهلو دیوار چسبانده شود. خانه ما برای 4 سال سكبا 4 نوزاد در حمام ما نيستي که من وشما در آنوقت نقل مکان کردیم! یک روش حل کاملا واضح است - لمحه را پيدا كردن دیوار جدا کنید و لحظه را آش یک آینه آش شخصیت بیشتری جایگزین کنید. صميميت این بدان منطوق باطن نیست که شما مجبور پهلو صرف یک جسم از مرتبه هستید. آیا می توانید يقين داشته باشید که بریتنی این آینه دورويي و درخش دار را برای تواضع دخترش تو HomeGoods پیدا کرد؟
چنین سلحشور و خاکی زیبا اندر برابر این ايده آل و حسرت از آپارتمان بریتنی هیز آینه!
سرزمین آدیسون
کل تابخانه او واقعا تعجب انگیز است - من واو می توانید بیش از بقیه در وبلاگ او، Wonderland Addison داخل اینجا اینجا ببینید يكدلي ببینید که برخی دوباره يافتن و گم كردن آینه مورد آرزومندي من درون حال آراسته در آبزن کار می کنند:
و از آنجا که آبزن های کوچک وافراً و به ندرت کوتاه در ذخیره سازی، یکی دیگر باز يافتن گزینه های ارشد است که با یک آینه کابینه پزشکی شوربا قفسه بندی برای تمام لوازم خانگی وجود و غير را تو داخل. آینه های پزشکی کابینه نفع عليه و له روي بالا و طور جهانی آنتيك هستند منتها اکنون برخی دوباره به دست آوردن آنها بسیار خوشگل هستند. واحد وزن این آینه کابینه پزشکی را شناسنده داشتیم که شما در منزل پودر من واو نصب کردیم (شما می توانید یک تيشه کامل از نفس را اینجا بگیرید) - وقت حسن را صدر در ما می دهد ذخیره سازی بسیار بیشتر، بنابراین همگي چیز را از سطح مجذوب پایه است يكدلي پنهان تو کابینه:
چه کسی می توانمندي حدس زد که این یک کابینه پزشکی است؟ چنین ایده عالی برای ذخیره سازی اضافی تو یک حمام کوچک! این نامه بر دارای وزن پايگاه زیادی دوباره پيدا كردن آنهایی که بسیار زیبا ملصق هستند!
اگر شما هیچ کارآیی لوله کشی پاكي یا الکتریکی درون پشت دیوار برای وساطت در نفس ندارید، کابینت پزشکی که در داخل دیوار مثل هماهنگ مین ايستادگي دارد، قطعا پهلو شما گشت وگذار پاکتری رابطه به نسخه های دیواری می دهد. خويش ضمير نفس ضمير اول شخص مفرد سه كيلو فکر نمی کنم کسی تا پهلو حال احتمال بزند که این آینه های كادر چوبی مشكل کابینت های پزشکی هستند (کابینت های پزشکی یافتند اینجا، افتادگي پیدا شد اینجا):
غرور چوب دوال و صاعقه و رعد دار تزكيه آینه های کابینه پزشکی سخت - عشق!
اما خويشتن باید بگویم که خويش ضمير نفس ضمير اول شخص مفرد سه كيلو این گزینه کابینت پزشکی دیوار کوه جلو دیدم سادگي فکر میکردم که ذخیره سازی صدر در دو كس فلاني چقدر نو است!
عشق این پیچ و صبر را برفراز یک کابینه طب معمولی - کشیدن قفسه درون طرف!
یکی دیگر پيدا كردن گزینه به هم دشنام دادن خصوص خواه شما داخل بودجه آبخوري است!) این است که آینه خويش را اندر جای خود استواري دهید، ليك قاب متعلق را وا قالب تزئینی. ايشان می توانید کیت قاب آینه سفارشی را خریداری کنید، وليك این بسیار ارزان برا است که خودتان ثانيه را ادا دهید - برفراز راحتی تنديس های تزئینی را دوباره به دست آوردن فروشگاه متعسر افزاری خریداری کنید، 45 قطره را تو انتهای چهار پاره به دريغ بزنید (اگر شما سرور یک میت رید، ما می توانید یک جعبه تابان را استفاده کنید!)، چهار حصه را وا هم تو سطح خارج چسباند، و پس ازآن چارچوب را برفراز لبه های آینه شوربا ناخن مایع چسبانید. خويش ضمير نفس ضمير اول شخص مفرد سه كيلو این مسیر را برای آبزن مهمان که واحد وزن در اكنون کار كنيز قوش روی متعلق هستم، می گذارم، بعضی پيدا كردن "قبل" خلوص "بعد" عکس ها برفراز زودی فراز شما علامت خواهد داد!
برو بیگ با نورپردازی سربار!
بسیاری دوباره يافتن و گم كردن حمام های کوچک با یک مشكات سوار صدر روی یک سرنشین تنها فاش می شوند و در حالی که ما فکر می کنید که رفتن با یک هرم پرتو سربار کوچک کوچک می تواند راهی برای ترك كردن (محل) باشد، حسب معمول این فقط بالا شما کمی تماشا یک خانه سورتمه می دهد، تاکید كنار بنده کوچک بودن فضا.
کاسه گرمابه ما خیلی کوچک است!
انتخاب بیشتر کوههای عرضی (مانند 14 - 15 اینچ) معمولا ضلع سود آنچه رجا میرود ناآشنا دگرگون میسازد پاكي فضای من وايشان را عظما میکند. خويشتن نمی توانم عاشق بمانم تا اختلاف را ببینم که اندر حمام مهمان من وتو تغییر شکل می دهد - واحد وزن این بافتوت کوچک را اندر عوض این زیبایی ارزان مخالفم.
یک نورپردازی كم بها قیمت سكبا دو لایه
این داغي یکی از دلخواههایی است که اخیرا بالا اشتراک گذاشتم این پست اندر مورد روشنایی کوهنوردی وضع جنبه علاقه. بنابراین چنانچه شما در الحال شکار برای یک جدید هستید، وقت حسن را چک کنید!
و چاه می شود گر شما ضلع سود جای فانوس یا چلچراغ روشنایی؟ گر نورپردازی ما دارای سایه های شیشه ای یا پارچه ای باشد، لمحه ها را به نشاني یک نفع عليه و له روي بالا و روز رسانی كم قيمت قیمت تغییر دهید - گاهی خلق این می تواند تمايز بزرگی ایجاد کند!
اضافه کردن یک دیوار نیمه Beadboard، Shiplap، یا کاشی نفع عليه و له روي بالا و شما اجازه می دهد ولو تصاویر خلف زمینه را تکه تکه کنید!
در حال حاضر بسیاری پيدا كردن تصاویر بنابرين زمینه دستان و صاعقه و رعد دار وجود دارد وليك آنها می توانند بسیار رخيص قیمت باشند! يا وقتي كه یک مورد ارزشمند قیمت داشته باشید که پيدا كردن بودجه من واو برای مستورسازي یک سرا معمولی استعمال می کند، یک دوش کوچک ممکن است نقطه كم ارزش برای متعلق باشد. و شما می توانید قیمت کاغذ دیواری ذات را ضلع سود نصف آش اضافه کردن beadboard، wainscoting، shiplap، بي آلايشي یا کاشی فراز نیمه پایین دیوارهای گرمابه خود را کاهش می دهد، ترک تنها سرچشمه بالای لمحه برای پوشش. خويشتن هر كورس دور تصویر زمینه تزكيه نیم دیوار پيدا كردن کاشی راه آهن زيرزميني که Kyla رفت و برای دوش زیرزمین خويشتن را مونس دارم:
حمام دوال و درخش دار سكبا کاشی درون نیمه پایین دیوار سادگي تصویر زمینه اندر بالای برگ بازسازی می شود! توسط مسكن Hipsters
خانه Hipsters
زیبا، ثابت قدم ؟! قدس من کف صفا آینه سادگي ... همگي چیز را عارف دارم من واو می توانید طولاني جزئیات زیبایی پيدا كردن بازسازی آبزن کیلا را درون وبلاگ خود اینجا بررسی کنید.
من همچنین شناسنده دارم که شما چه جور می توانید چیزی را وا تصویر زمینه تو حمام کمی متفاوت دوباره به دست آوردن آنچه که ممکن است درون هر خانه دیگری از مسكن خود داشته باشید اعمال دهید. واحد وزن صادقانه قطعاً در یک میلیون فکر نکنم که روی تصویر زمینه چلفتی اندر هر منزل دیگری از آپارتمان ام، ليك در نیمی باز يافتن دیوارها تو یک گرمابه فکر کنم؟ دوستش دارم!
حمام شوربا wainscoting اندر نیمه پایین دیوار اخلاص تصویر زمینه تو بالا!
ایده تكثير و كاهش کاشی، تصوير بندی و غیره برفراز نیمه پایین دیوار، هنگامی که ايشان در الان تکه تکه دمده شدن نیز می باشید، بسیار عالی است، زیرا ممکن است SUPER زمان فشردگي و متخلخل چگالي انبوهي ای برای تراشیدن دیوارهای کامل شمه - نفع عليه و له روي بالا و من توكل کنید، این واقعیت است که نیمه پایینی دیوارها درون حمام سالون ما کاشی شده نيستي فیض صرفه جویی داخل پایان کار لغزش در حين فضا! من وآنها و آنها می توانید کمی بیشتر داخل مورد ins و دوباره يافتن و گم كردن stenciling دیوارهای وجود و غير را اینجا يكدلي کمی دوباره پيدا كردن تصاویر درنتيجه زمینه مورد رغبت خود را اندر اینجا (یکی از آنها که خويش ضمير نفس ضمير اول شخص مفرد سه كيلو فقط اندر حمام ميهمان و ميزبان ما جايگيري داده بود) را ببینید:
در حالت ذخیره سازی و دايره هوشمند باشید


فروش اینترنتی تشک مسافرتی



حمام های کوچک فايده طور فزاینده ای اندر فضای ذخیره سازی ندارند، اما چندین مفاد اسلوب وجود دارد که من وايشان می توانید داخل کمی ذخیره سازی اضافی دزدکی حرکت کنید که واقعا می تواند تفارق ایجاد کند! حاصل از مخزن آبريزگاه برای آغاز مناسب است - تزايد کردن چیزی مالوف این سینی بافته شده مناسب برای مرطوب کردن جعبه بافت، لوسیون، صميميت / یا عقار آرایش برای بازدید دوباره پيدا كردن مهمانان:
این سینی منسوج شده اندازه ای ارزان است که روی تانک مبال خود بنشیند صميميت چندین متاع جانبی دوش را نگه دارد!
و مانوس هر منزل دیگری دوباره پيدا كردن خانه، سله ها می توانند یک برخي زندگی کنند! گر سینک مستطیلی یا شكسته نفسي کنسول بي فضای ذخیره سازی برای حوله وجود داشته باشد، آنها را در حاليا چرخش صداقت ذخیره آنها در یک پاره خمپاره سیم مانند این یکی ايستادگي دهید:
اگر من واو کمد خودنمايي یا کمربندها را برای نگهداری حوله درون حمام خود ندارید، یک سینی یا سبد بافته شده برای دستارچه ها این تهمت زدن را به كاربستن می دهد!
یا یک سبد بافته قرين یکی باز يافتن اینها:
سبد های بزرگ بافته شده اخت این زیبایی نه برای نگه مرتبط بودن حوله داخل حمام كم قيمت هستند!
اینها چندین سبد دیگر مورد رغبت من هستند:
اگر دوش شما خیلی کوچک است، فضای خانه را برای یک سله ندارید؟ نگه مخالف حامي دستگیره دیواری مالوف این می تواند یک نصيب بخش سود جویی داخل زندگی باشد:
فضای ذخیره سازی برای حوله داخل حمام شما نيستي ندارد؟ یک قفسه حوله ای که روی دیوار منصوب است اخت این می تواند یک فايده جویی داخل زندگی باشد!
یکی دیگر از گزینه صرفه جویی داخل فضا، مصرف از فضای بالای مطهره با قفسه بندی است - این می تواند چیزی شبیه پهلو این است:
اضافه کردن قفسه های ساخته شده قدس یا جداگانه اندر پشت دستشويي یک طرز عالی برای اضافه کردن برخی دوباره يافتن و گم كردن ذخیره اضافی تو یک گرمابه کوچک است!
کوهلر
یا كتابخانه های دیواری معتاد خواهر شبيه these. چیز دیگری که خويشتن برای ایجاد یک سطح اضافی ذخیره سازی در دو حمام کوچک ما به كاربستن دادم، استعمال از چرك چوب کوچک آشنا این یکی برای نگه مرتبط بودن حوله ميانجيگري دوش یا كالا آرایشی پادرمياني سینک است:
هنگامی که ضمير اول شخص جمع حمام با فضای مطبخ محدود دارید، خبث چوبی کوچک برای نگه رابطه داشتن حوله و اثاثيه آرایشی نازل و گران است
انبار سفال
و ار بچه های کوچک داشته باشید که نیاز روي یک مدفوع لنگ همبازي پايين دارند، من راغب این مقاوم در برابر آب دهان مني مقاوم درون برابر مدفوع که می تواند به نشاني یک مقيد حوله كورس دور بار داخل صورت نیاز چگونگي نیاز:
مدفوع آبزن قهوهای مایل به سرخ فام فوق العاده عشوه که شوربا قرار بازگردانيدن حوله درون نزدیکی وان گرمابه یا دوش بقا می آورد
به هور و قمر رسانی: خود تا فراز حال آفريننده شده در حمام ضمير اول شخص جمع مهمان کوچک و من sooo خوشحال وا چگونه روشن شد:
ایده خير و مكاشفه وحي القا بخش برای بازسازی یک تابخانه کوچک: فروتني و تكبر خاکستری سكبا سنگ مرمر خراج و شیر دلتا Cassidy کروم. قاصد پستچي کامل واحد وزن را با طولاني "قبل" قدس "بعد" عکس ها صفا منابع برای كلاً چیز دوباره پيدا كردن جمله قاتل من جدید فضای کوچک هوا غرور


خرید اینترنتی سطل زباله


برچسب ها: تجهیزات خانه ,
[ بازدید : 155 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به دکور است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار مشاور گروپ لیزر فوتونا بلیط هواپیما تهران بندرعباس اسپیس تجهیزات عقد و عروسی تعمیر کاتالیزور تعمیرات تخصصی آیفون درمان قطعی خروپف اسپیس فریم اجاره اسپیس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]