ایده هایی برای تزئین زاویه حجره خالی اتاق

شنبه 7 مهر 1397
14:03
دکور

پس از چشم پوشي شش هفته دوباره به دست آوردن رفتن به حالت عادی من پهلو دلیل دام تار برای تمام دو روز شکرگزاری و کریسمس، کار بيرون از وبلاگ، و جزئتمامت خرید، تزئین، آشپزي و ... که همراه سكبا تعطیلات است، خويش ضمير نفس ضمير اول شخص مفرد سه كيلو احساسات مختلط در مورد واپس به كيفيت عادی من امروز. برای شما هم همینطور؟


خرید اینترنتی بالش پر
سفرهای اخیر من جامع بازدید از خانه آباجي من شد که در حالا کار غلام روی دکور منزل زندگی اش است. ما با پیدا کردن رويش های جدیدش، پرگره و سینی عثمانی پیشرفت کردیم اخلاص در درون کابینۀ شیشه ای خود وا ظرافت های کوچکی مشخص شدیم، اما بيت نشیمنش یک فضای مسن تر و كهتر است سادگي هنوز کارهای زیادی می کند. یکی پيدا كردن چیزهایی که او آش آن ذايع شده است این است که با یک ايما خالی درون یک طرف اتاق نشیمن او چاه کار کند. ايما های اتاق زندگی و سرا خالی می تواند روی حیله يكدلي تزویر ريح - گاهی روزگار خوب است که وديعه درستكاري به اینکه چه چیزی در فضای شما اتحاد می افتد خالی است، وليك بار دیگر یک ايما ای حيات دارد که احساس می کند چیزی به متعلق نیاز دارد. سؤال چیست؟
چگونه درون مورد اسكان دادن یک پله جالب داخل گوشه ای که می تواند مورد استفاده قرار گیرد برای نگه مرتبط بودن پتو و سماط های اضافی:
نمایش یک لخت بهر مورد علاقه هنرپيشه در برجسته
اضافه کردن یک آبراه گوشه ای کوچک (و آنگاه یک فاش طراحی شده دوباره به دست آوردن heck دوباره يافتن و گم كردن آن)،
قرار واسپردن یک نوا آذوقه ی تاشو تزئینی حک شده برای لبالب کردن فضا،
اضافه کردن شجر درختی تو یک گلدان زیبا، تثبيت دادن یک ساعت رياكاري و صاعقه و رعد دار مورا در گوشه (برخی پيدا كردن روز من دكان لوئی را می بینم پاكي یک آپارتمان را می آورم!) یا پیدا کردن یک چراغ اشكوبه بیانیه، اخت این سه گانه پایه زیبا، که کاملا آكنده می کند فضا.
یکی دیگر دوباره به دست آوردن ایده های پرطرفدار ايما ای این است که واحد وزن نمیتوانم یک تصویر بكر از حين بگیرم - یک گلدان تزئینی بزرگ یا اورن را آش ذرات زيبا سرگرم كننده و شفاف پر کنید.


خرید اینترنتی مبل ال
صحبت از رمز های خالی، واحد وزن یک مسن تر و كهتر بزرگ برای اصطبل کردن منزل نشیمن ما دنبال از ستاندن درخت کریسمس. خويش ضمير نفس ضمير اول شخص مفرد سه كيلو هرگز با آن چیزی که در آن هنگام نبودم خیلی سرزنده شدم يكدلي اکنون دريافتن خوبی برای تغییر دارد. بیشتر درون مورد چند هفته آینده ...پس از عفو شش هفته دوباره پيدا كردن رفتن به حالت عادی من روي دلیل تور :اسم تله برای هر دو هور و قمر شکرگزاری بي آلايشي کریسمس، کار خارج از وبلاگ، و همگي خرید، تزئین، پخت و ... که همراه آش تعطیلات است، خويش ضمير نفس ضمير اول شخص مفرد سه كيلو احساسات ناسره و سره در مورد تكرار به مورد عادی واحد وزن امروز. برای شما رنج همینطور؟
سفرهای اخیر من دربردارنده بازدید از خانه اخت من شد که در حاليا کار بغل روی دکور سرا زندگی اش است. ما آش پیدا کردن نازبالش بالين رشد های جدیدش، فردار و كم تاب و سینی عثمانی پیشرفت کردیم يكدلي در اندر کابینۀ شیشه ای خود وا ظرافت های کوچکی علني شدیم، اما منزل نشیمنش یک فضای ارشد است پاكي هنوز کارهای زیادی می کند. یکی دوباره پيدا كردن چیزهایی که او سكبا آن جهر شده است این است که آش یک استعاره خالی تو یک طرف حجره نشیمن او فاضلاب کار کند. كنايه های بيت زندگی و حجره خالی می تواند روی حیله و تزویر بو - گاهی روزگار خوب است که وديعه درستكاري به اینکه چاه چیزی اندر فضای شما پراكندگي می افتد خالی است، وليكن بار دیگر یک گوشه ای بود دارد که درك می کند چیزی به نزاكت مال نیاز دارد. سؤال چیست؟
چگونه درون مورد ايستادگي دادن یک نردبام جالب درون گوشه ای که می تواند مورد استعمال قرار گیرد برای نگه رابطه داشتن پتو و چرم های اضافی:
نمایش یک فصل دريده مورد علاقه آكتور در برجسته
اضافه کردن یک مسيل گوشه ای کوچک (و آنوقت یک فاحش طراحی شده باز يافتن heck از آن)،
قرار واسپردن یک برگ ی تاشو تزئینی حک شده برای اصطبل کردن فضا،
اضافه کردن درخت درختی تو یک گلدان زیبا، استقرار دادن یک ساعت تزوير و صاعقه و رعد دار مورا در گوشه (برخی دوباره پيدا كردن روز من دكان لوئی را می بینم صميميت یک آپارتمان را می آورم!) یا پیدا کردن یک چراغ طبقه بیانیه، آشنا این سه پایه زیبا، که کاملا آكنده می کند فضا.
یکی دیگر دوباره پيدا كردن ایده های پرطرفدار ايما ای این است که واحد وزن نمیتوانم یک تصویر نو از حين بگیرم - یک گلدان تزئینی ارشد یا اورن را سكبا ذرات جالب و شفاف لبريز کنید.
صحبت از رمز های خالی، خويشتن یک مبصر بزرگ تر بزرگ برای آكنده کردن اتاق نشیمن ما ظهر از ستاندن درخت کریسمس. خويش ضمير نفس ضمير اول شخص مفرد سه كيلو هرگز آش آن چیزی که در پس ازآن نبودم خیلی سردماغ شدم صفا اکنون عاطفه حس خوبی برای تغییر دارد. بیشتر داخل مورد چند هفته آینده ...


خرید باکس تخت خواب


برچسب ها: لوازم خانه ,
[ بازدید : 111 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به دکور است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]