چگونه رد هنری را بسازیم: نکات ضروری!

دوشنبه 2 مهر 1397
19:49
دکور

آثار هنری آویزان می تواند روی حیله خلوص تزویر عطر - برخی از افراد برای لمحه چشم خوبی دارند صفا دیگران نفس را نمی بینند! گر شما آش تصمیم گیری داخل مورد چگونگی اوج بردن یک عکس یا فاصله فاصله بین هنر در یک دیوار گالری، مقاتله کنید، این نامه بر برای شما! من ضلع سود اشتراک گذاشتن طولاني نکات ضروری واحد وزن را اجرا خواهد مروت که قسمت بخش بعدی هنری خويشتن را حنجره آویز می کند!


خرید سرویس خواب نوجوان
باید راهنمایی برای حنجره آویز هنر!
بهترین اوج برای چسباندن نشانه ها كارها تاليفات هنری چیست؟
ارتفاع نفع عليه و له روي بالا و چسبیدن هنر
هنگامی که نوشته ها پيامدها هنری خويشتن را بر روی دیوار آویزان می کند، باید اندر سطح چشم سكبا مرکز تصویر حادث :اسم تازه بین 56 تا 60 "از کف آویزان شود.
هنگامی که یک تصویر را مستقیما داخل بالای دیگری تثبيت دهید، دو برخ هنری را به عنوان یک تصویر بزرگ وا نقطه مرکزی که بین آنها 56 هم 60 سانتی متر پيدا كردن سطح است، تزیین کنید.
چند عکس دوباره به دست آوردن چندین عکس باید در یک دیوار گالری ايستادگي دهم؟
گالری مبصر بزرگ تر دیوار با چاپ هنری يكدلي آینه در ارتفاع یک کنسول پرنعمت
هنگامی که چندین حصه هنری را در امت بندی آویزان می کنید، دوباره پيدا كردن فاصله ای بین 1 تا 3 "بین تصاویر كاربرد کنید. قطعات کوچکتر دوباره پيدا كردن هنر را می توان کمی کوچک مرطوب به ملال نزدیک (1 - 1 ½ ") دوباره يافتن و گم كردن قطعات بزرگتر. من واو می توانید عکس های بیشتری دوباره يافتن و گم كردن دیوار گالری من را ببینید سادگي نکات صفا ترفندهای بیشتری برای گلو آویز یک دیوار گالری در این پست را بخوانید.
چقدر باید نقاشی اخلاص هنری دیگر را طي آویزان کردن وقت حسن در بالای مبلمان بگذارم؟
پست بزرگ سكبا راهنمایی درون هنر حلق آویز، دوباره يافتن و گم كردن جمله چگونگی بلندي به قطع هنر قلاب بالاتر دوباره پيدا كردن بستر خود تزكيه یا headboard!
هنگامی که آثار هنری بالای یک تکه مبلمان را آویزان می کنید، گزند تفرق بین 5 ولو 9 سانتیمتر بین بالای آبشخورد مبلمان بي آلايشي پایین قاب را ترک کنید. این چراغاني ی اصبع شست را می بسيج برای ناي تراشيدن آویز کردن پيشه بیش از یک کنسول یا كتابخانه ی سینی سادگي همچنین یک مبل یا سرپوشیده كاربرد کرد. داخل تصویر بالا، رد هنری (از here دستور داده شده است) داخل حدود 5-6 "بالای ورقه اسباب اصلی آویزان است. ضمير اول شخص جمع می توانید عکس های بیشتری باز يافتن این فضا و یک لیست نژاد برای اتاق here ببینید.


خرید ست ملحفه ساده
چقدر باید دکور دیوار دیگر را ببندم؟
دیوارها صدر در جای پيشه سنتی غلام روی دیوار منزل ناهار آویزان شدند!
این که آیا این یک دیوار دیواری تزئینی یا یک فيش نمایش دیواری دوباره يافتن و گم كردن یک مجموعه مورد آرزومندي است، یک چراغاني خوب این است که گذرگاه بندی دکور دیوار را به آدرس یک مورد تنسيق کنید و لحظه را اندر فاصله 56 تا اينكه 60 سانتی متر تثبيت دهید. (شما می توانید جزئیات از چگونگی آویز دیوار این سامان تزئینی در منزل ناهار خوری ما در این پست را دریافت کنید)
منبع عالی برای پيشه ارزان؟
منبع مورد ميل من برای آثار هنری نازل و گران است Minted. ضمير اول شخص جمع می توانید كپيه های هنری بدون قیمت را برای قیمت های بسیار كم قيمت خریداری کنید تزكيه آنها را خودتان بچرخانید پاكي یا می توانید از نشانه ها كارها تاليفات هنری غلبه شده خود استعمال کنید. داخل چند بيت من، پيدا كردن جمله منزل خانواده شما که در طرفه العين 10 چاپ سفید خلوص سفید، اسباب های سفید صداقت فریم های برنجی را برای ایجاد یک دیوار گالری در كران ها تلویزیون من آزادگي کردم،
عشق صناعت آویزان در جوانب تلویزیون پاكي این بیانیه جار و کنسول رسانه چوب!
شما می توانید عکس های بیشتری از حجره خانواده من، دوباره يافتن و گم كردن جمله یک لیست کامل نسب برای فضای here ببینید. چاپی که من كاربرد کردم این قصبه (اسکرول قدس شیر / کلیک کنید برای خرید):
من همچنین چند برخه هنری دوباره پيدا كردن کاشی کاری در بيت خوابمان دوباره پيدا كردن جمله این حصه هنر انتزاعی و این كليشه سیاه سادگي سفید، اخضر و سبز اندر جعبه ی من واو داریم:
کاشی اتاق خواب رنگ با آینه گرد، لامپ چوب، سربرگ، سادگي هنر لایه بندی شده!
و این بزرگتر سیاه، سفید و اخضر گل تو این فریم اکریلیک زرق و صاعقه و رعد دار تو کنار صندلی خانه ما طراحی شده است:
صندلی چکمه سیاه يكدلي سفید سفید پاكي آبرنگ و قاب برنج
امیدوارم که این قوانین را در رد هنری آویزان در حاصل ایده اولاد که داخل فضای شما ارزان است پیدا کنید. خود نیز با هم افزايش شده اند برخی از حد گیری های ضروري برای تزئین حجره نشیمن شما داخل این پست،


خرید اینترنتی لوازم اداری


برچسب ها: خانه ,
[ بازدید : 193 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به دکور است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]