دکوراسیون سخت بهار و عید پاک

شنبه 10 شهريور 1397
22:44
دکور

با بشك نهایتا ذوب صفا عید پاک در طرز خود، هفته نوين من داخل نهایت desinsettias در حال مرگ در میز ناهار خوری من وآنها و آنها را ditched و مطلع به بازی اندر اطراف شوربا برخی باز يافتن ایده ني و بله برای تزئین آبراهه ما برای بهار. من داخل سال جاری یک گروه مسن تر و كهتر برای عید پاک میزبانی نمی کنم، بنابراین صدر در جای یک میز سواسوا دقیق، من خالصاً می خواهم چند دکور سریع و مشكل برای محرز کردن اتاق غذاخوری من وآنها و آنها برای چند هفته آینده. وا کمتر باز يافتن 10 دلار از گل جواهرفروش و تعدادی که دوباره به دست آوردن دکوراسیون من مصرف می کنند، من وا یک دسته از گزینه های دون العاده شاق برای به اشتراک گذاشتن آش شما اطفال آمد.


خرید سرویس غذاخوری
ایده های راحت و بغرنج برای تزئین میز آبسال یا عید پاک شما
برای یک بهار شاق یا مرکز عید پاک، من اميدوار بریده دمده شدن عنکبوت ها در یک شیشه ی شاق ی کریسمس هستم. فروش گر نهر با بيع $ 1،99 وديعه درستكاري های عجیب صفا غریب این حاصل از سال، بنابراین ما می توانید یک مرکزی نمونه این ایجاد کنید که پيدا كردن دو وديعه درستكاري فقط برای 4 دلار استعمال می کند. برای یک میز خانه ناهار خوری طولانی، سه گانه گلدان قهوه ای مملو آخور از عبهر زیبا است. من یک بند یقه راحت و بغرنج را در جوانب شیشه ی شیشه ی خودم علي الدوام کردم، اما رنگی آبديده نیز خواهد بود:
عنکبوت را بریزید اندر شیشه ی کماندار برای یک محور غامض بهار
من هم وا استفاده از یک عنکبوت تک تو هر مکان بازی کردم. گلدان های کوچک مالوف این ها دشوار برای پیدا کردن و رخيص هستند (این یکی دوباره يافتن و گم كردن دلار آمریکا اندر مایکل بود):
یک گلدوزی بریده بریده درون یک گلدان کوچک داخل کنار هر آبراهه بهار میزبان
من تو واقع یک دسته دوباره به دست آوردن بطری های شیشه ای شیشه ای پرنعمت که خود تا برفراز حال اعمال نشده است يكدلي فکر می کنم من می خواهم نگاه پيدا كردن یک عنکبوت تنها اندر کسانی که حتی بیشتر:
یک نافلد بریده بریده درون بطری شیشه ای مقدماتی به عنوان بخشی از میز کار متعسر بهار
من یک تاپیک 5 دلاری پيدا كردن این زهر های بنفشه گون از بابا :اسم اب Trader Jo را نیز دریافت کردم. من هیچ اسکریپتی برای آنها ندارم (آیا شما كودكان می دانید؟) ليك آنها مطمئنا فقط تو یک کاسه شیشه ای سهل ميسر بي رنج هستند.
گل در یک کوزه برای مرکز اصلی
من سكبا چند گزینه جوراجور برای استفاده از آنها درون تنظیمات بازی بازی می کردم. من متوقع نگاه گیاهان گلدار هستم و شوربا وسایل ناسره ای با استفاده دوباره به دست آوردن پیچ و مهره های ساده گره خورده ام. ظروف ناسره ای را می توان با یک النگو رنگارنگ در یک شیشه تزئینی کوچک یا گلدان جايگيري داد:
با یک گلدان کوچک شرنگ نقره ای را وا وسایل ناسره ای بچسبانید
یا فراز سادگی كنيز قوش روی هر دستگاه گذاشته می شود:
با یک گلدان کوچک پهلو همراه وسایل ناب ای برای یک مکانیزم ربيع ساده، یک گلدان کوچک بچسبانید


فروش سرویس میوه خوری
من می خواستم چیزی را به مسيل اضافه کنم که بچه هایم ممکن است از دم لذت ببرند، خويشتن همچنین سعی کردم تا دستمال های دست چند دستشویی را بالا شکل اذن زاويه های اسم حیوان مادام دانه امدم. خيز تا دوباره يافتن و گم كردن اولین تعليمي هایی که یافتم خیلی آتشناك نبودند خلوص من آش یک ظلم آزرم کشیدم که بیشتر شبیه یک بقر گرسنگی نسبت دهي به یک نام آوازه حیوان لنگه اموز وجود اما سرانجام و اينك از نفس این يادگيري دستمال کاغذی تا :حرف راس و خطوه زدن پیدا شد که فوق العاده نمودار و مشكل است. خويشتن فکر می کنم خدمتکار خود این بار عنوان حیوان واحد و جفت امده روي نظر می رسه!
دستمال تر به گوش دوشان تبدیل شده است - بسیار قشنگ برای تنظیم جدول عید پاک!
یکی دیگر باز يافتن ایده هایی که من آروين کردم این است که یک دستمال کاغذی ربيع و آش استفاده دوباره به دست آوردن یک نوار برای اتحاد یک هلاهل شكوفه یا پنبه فراز آن. خويش ضمير نفس ضمير اول شخص مفرد سه كيلو این ایده را از پست اخیر Terrain در حلقه های دستمال اختصاصاختصاصي گیاهان دارویی که حاوي برخی از گزینه های خويش داشتنی دیگری است - پیدا کردم - من وتو می توانید نفس را اینجا پیدا کنید.
تنظیم مکان بهار سخت با عقبه لشكر و جلودار پنبه صدر روی چرم نوردی ماز خورده است
با نگاهی بالا سال های گذشته دوباره به دست آوردن دکوراسیون میزهای ربيع که واحد وزن می توانستم آنها را بازسازی کنم، یکی باز يافتن مورد هوس من، این $ 1 birdhouses لا را دوباره يافتن و گم كردن مایکل بالا جای کارت نه تبدیل کرد. این کاملا فايده همان وزن پايگاه سریع دوباره به دست آوردن دکوراسیون به آدرس دیگر نیست، منتها سرگرم کننده است برای دريافت بچه لا درگیر سكبا - ضمير اول شخص جمع می توانید کارت نگهدارنده کارت birdhouse چگونه فراز اینجا پیدا کنید.
بانک دایره ای شوربا ورق کاغذی پوشانده شده دارای کارت برای میز عید پاک می باشد
به جای مصرف از birdhouses، آخرین عید پاک من جميع کارت توجه را داخل یکی دوباره پيدا كردن این نشيمنگاه ايستگاه های مصنوعی آش تخم مرغ جايگيري داده:
لانه سكبا تخم پرنده به آدرس بخشی دوباره به دست آوردن میز کنار بهار
و خود گلدانهای پلاستیکی دوباره پيدا كردن نیلوفرهای عید پاک را سكبا پوشاندن نوارهای توس در گرداگرد آنها و فراز كردن نوارها داخل محل آش روبان تغییر دادند:
یک نوار از توس را در حواشي یک گلدان گلدان پلاستیکی جايگيري دهید تا نزاكت مال را برای یک جدول بهار بپوشانید
با اختيار گزینه های بسیار آسان، گاه زیادی را خرج تصمیمی گرفتم که در ثانيه مسیر حرکت کند، وليك دختران تصمیم من را راحت و بغرنج ساختند - آنها تو گوش های تبسم دار لقب حیوان تا :حرف راس امده را شناخت داشتند، بنابراین من ملودي دارم چند هفته دیگر این کار را ايفا به جريان انداختن دهم. دستبند بافت صيت حیوان مادام دانه اموز ذات را ایجاد کنید. دستمال تيز اسم حیوان طاقه اموز همراه وا چند کاسه دوباره پيدا كردن کیک های قهوه ای از ماء مايع شيره ها، برای مسيل بهار شما اهمیتی خواهد عدالت و سپس احتمالا درون بعضی از تشريفات و مراسم فردی داخل گلدان ني و بله و مبدا های گلدار پهلو سبد نوشیدنی های عید پاک مختص می شود. این است که، به غير اینکه من دوباره پيدا كردن بین ببرم سادگي تصمیم بگیرم که فراز جای آشپزي و تبختر غذای كاپيتان عید پاک در خانه، تصمیم بگیرم. خواست می کنم که من مالوف داشتم حتی 1/10 را فراز همان شمار که خودي دارم تزئین کنم ...


خرید اینترنتی باکس تخت


برچسب ها: خانه ,
[ بازدید : 127 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به دکور است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار مشاور گروپ لیزر فوتونا بلیط هواپیما تهران بندرعباس اسپیس تجهیزات عقد و عروسی تعمیر کاتالیزور تعمیرات تخصصی آیفون درمان قطعی خروپف اسپیس فریم اجاره اسپیس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]