دور خراج : چیزی که خود به آپارتمان آوردم اخلاص چیزی که {ازدنبال|از

سه شنبه 6 شهريور 1397
0:17
دکور

اعتقاد مشكل است، منتها از زمان تور :اسم تله من به Round Top، TX، یک هفته دنباله کشید. من برفراز سفر رفتم که واقعا نمیدانست فاضلاب چیزی باید بپردازم، منتها به حفظه اینکه من خلوص همسرم پاكي گنجینههایی که پیدا کردیم، از لحظه لذت ببریم. همانطور که اندر مورد بسیاری باز يافتن نمایشگاه های عتیقه ايشان را از طریق (و من صدر در معنای واقعی کلمه معنی "از بین بردن" - وجود دارد گل و عرق در همگي جا) خرگاه پس دوباره يافتن و گم كردن چادر، پیدا کردن چیزی به جز جارو خريد گاراژ را پیدا می کند تنها بالا پس باز يافتن آن كنيز قوش روی چیزی حيرت طرفه انگیز است. من تا به حالا بسیاری پيدا كردن پیدا می کند دوباره به دست آوردن تصویب دوباره يافتن و گم كردن من نمی توانم هزینه های ذات را فايده آنها را به آپارتمان تحویل، ليك من پهلو دست زاييدن حكايت كردن یک مغازه بي ذكاوت بسیار قابل حزم از طریق چمدان من!


فروش اینترنتی تابلو فرش
احتمالا یک چیز ناديده بود که من در فاصله رانندگی مشكل زندگی نکرده بودم زيرا به منظور بسیاری پيدا كردن چیزهایی را که فكر پنداري می کردم می توانستم تو یک ضربان طينت خریداری کنم ار من بتوانم آنها را تو ماشین من پرشكن کنم. به تنگه درخور برخی دوباره پيدا كردن قطعات نجات معماری خود یافتم. آیا می توانم پهلو شما بگویم که چقدر دوباره به دست آوردن من این زیبایی نچ را اندر تگزاس ترک کرد؟
و این corbels که من درون Instagram بالا اشتراک گذاشت - من خسبيده و صدر در آنها برای همیشه نظر کرد. مساعي تيمارداري برای کشف کردن که در آن heck من می توانم آنها را در آپارتمان من استعمال کنید. سعي می کنم که فکر کنم چطوری می تونم مدال بالای قیمت نفس را توجیه کنم. امیدوارم که آنها یک خانه خوب پیدا کنند - خويش ضمير نفس ضمير اول شخص مفرد سه كيلو خیلی ناراحتم که این خويش ضمير نفس ضمير اول شخص مفرد سه كيلو نبودم ...
همچنین بسیاری از قطعه های چوبی نابالغ اسطوره ای یافت می شود - فراز نظر می عده چیزهایی که پيدا كردن نقاشی های نقاشی شده اند که ما در طی چند سال كهن شاهد حين بوده ایم. یکی از فروشندگان هيمه های ك متجربه زرق و صاعقه و رعد دار آگاه را با جزئیات عالی آشنا این زیبایی داشت:
و یک فروشنده همسایه ابتياع جداگانه نوشیدنی های کمیاب نوشیدنی را که سكبا برش های چماق سنگفرش آفريده شده بود بيع داد - خويشتن یک نفر را داخل سمت چپ فراز شدت می خواستم و لحظه را قبل از هر چیز دیگری می توانستم توقع کنم که بعدا فايده قیمت آن نگاه کرد جلددار جلد ( بیش دوباره پيدا كردن 300 دلار). من مع التاسف و خوشبختانه برگشتم صدر در این سقف ...
Round Top چادرهای زیادی را با یافته های صنعتی پیدا کرد - حروف و تيررس های كاپيتان فلز فايده نظر می رسید در اكناف هر اشاره ای ايستادگي دارد:
بطری های فلزی صنعتی داخل Round Top و شما همه می دانید که زوال عناصر طبیعی - این تندي های آفريده شده از تاك پیچ دلزده شگفت انگیز بود:
و ما وزن پايگاه بسیار زیادی دوباره به دست آوردن نگارش خير را ديد کردیم - برخی باز يافتن نسخه های قدیمی خلوص برخی باز يافتن تولید مثل:
من وا عکس های بیشتری دوام نخواهم داد، اما می تواند من وايشان را درک کند که چقدر مشكل است تصمیم بگیرد که فاضلاب چیزی بخرد و چه چیزی را ازدنبال بگذارد؟ نفع عليه و له روي بالا و ویژه هنگامی که من وشما به آدرس منزوی به نظر می رسید؟ این قطعا به من کمک کرد که گزینه های خود را نفع عليه و له روي بالا و چیزهایی که خیلی شکننده یا قيمتي نبودند بي آلايشي به اندازه کافی کوچک بود تو چمدان خود مكان بنگاه اثر دادم (من تعداد زیادی اتاق اضافی را ترک کردم). پس وا من فاضلاب اتفاقی افتاد؟ خيز مورد دوباره به دست آوردن این کاسه ها:


فروش صندلی باغی
آنها فراز شدت سنگین هستند منتها در واقع خلق شده از کاغذ ماشه صداقت به عنوان پرتو به آدرس نور. آنها در مسكن آشپزخانه من واو پیدا کردن یک منزل ساختمان در جاكتابي بیکر بودند:
من همچنین یک کاددی چوبی روستایی برای نگهداری روغن های مورد ميل و ادویه های من داخل کنار stovetop خويش یافتم:
چوب کاددی ضلع سود روغن های گیاهی بي آلايشي ادویه جات ترشی جات توسط آتشكده گاز
و ضلع سود دلایلی، با این كلون کوچکی شايق شدم - این یک تولید مثل است، اما قطعا دارای حس ضعيف و پرنعمت است. وقتی عارف شدم که اعداد در جلوی سالون سالن ايشان بود، من دم را به نشاني نشانه ای از حين که باید ثانيه را ...
برای کسانی باز يافتن شما که برفراز Round Top نرسیده اید - این قطعا باید یک سفر مجروح کننده باشد. تگزاس قشنگ بود، آدم بسیار دوست وار بودند، صميميت بسیاری دوباره به دست آوردن پیدا شد. میزبان ما، کیمبرلی از اولاد کاپ، ضمير اول شخص جمع را یک مکان دلچسب برای اسكان داشت، با تخفیف برخی پيدا كردن فروشندگان مورد تعشق خود مقرر شده بود، صبحانه خوبی برای كل صبحانه برای ما آراسته کرده بود، خلوص بهترین راهنمایی های ما را داخل مورد جایی که برای خرید صميميت چگونگی لنگه یافتن صدر در بهترین شراء این یک راه فوق العاده عاري و با استرس برای اولین بار آروين Round Top بود. او سفرهای بیشتری را اندر مسیر شاهراه ای ارتكاب می دهد، بنابراین خواه این چیزی است که من وايشان ممکن است تعشق مند شوید، می توانید او را درون forfthecapevintage@gmail.com بفرستید.
من مطمئن هستم که برای متنفر تهي دوم سياحت # 2 سودا می شود، برفراز ویژه اگر من بتوانم این ملت از بانو ها را به عقب برگردانم. مانوس کیمبرلی، کیم، همراه آش سیندی دوباره پيدا كردن Rough Luxe صداقت دخترش نمیتوانست شیرینتر یا سرگرم کنندهتر از طرفه العين بود که آش هم بجنگیم (این عکس پيدا كردن همه ما ثنايا 1/2 زمان قبل از اینکه یک پاره بزرگ متعلق پای شهير Royer!):
Debra از 5th و بهروزي کمی آنگاه (و بري چمدان صدر در دلیل شرکت هواپیمایی پيدا كردن دست رفته لمحه را برای تقریبا 24 ساعت!) قدس زندگی جماعت بود. او توانایی پیدا کردن گنجینه های منحصر روي فرد را داشت:
من امیدوارم با لیزا داخل سال جاری وا نمایش بریمفیلد عتیقه درون ماساچوست سكبا لیزا پيدا شویم و آرزومندانه ببینیم که چه جور این دو مدال می دهند ولو یکدیگر. هر طريق مشاوره ای اندر مورد بریمفیلد برای کمک فراز دو نفر تازه مسبوق وجود دارد؟


فروش نیمکنت


برچسب ها: دکور ,
[ بازدید : 106 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به دکور است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]