نقش تابلو آکریلیک با مشكل افزار برنج

يکشنبه 4 شهريور 1397
22:42
دکور

بعد پيدا كردن اینکه من واو را وا یک شجاع دزدی در Instagram دوست کردید، درون نهایت یک پست بالا اشتراک گذاشتم تا دانسته ها بیشتری اندر مورد میله های آکریلیک نقاشی و ساده افزار برنج اندر دفتر خانه ما روي اشتراک بگذارم. لوسیت، برنج، صميميت سیاه - آیا ترکیب خدعه و درخش بیشتری هستي و عدم دارد ؟!


فروش اینترنتی تزئینات آشپزخانه
آرزو می کنم که من وتو بتوانید این زیبایی های اکریلیک را برفراز صورت شخصی ملاحظه کنید، زیرا عکس ها رحم را بین آنها - بین دیوارهای تاریک، نور در پنجره، سادگي میله های روشن، این فضای طراز اول چالش برانگیز برای عکاسی نیست. اما من نمی توانم لامسه گلم را يار شناسا داشته باشم که آنها را بیشتر پهلو این فضا نقصان می کنند.
قبل از اینکه من منابع میله و غامض افزار را برفراز اشتراک بگذارم، باید باز يافتن گریس باز يافتن سبک A Storied برای الهام بخشی تشکر کنم. تعليمي DIY برای اشیاء الیاف الیاف وجود و غير اینجا نقطه پرش برای سواد من بود. گریس شناسا شد که Nationwide Plastics میله های اکریلیک را برای خیلی کمتر دوباره به دست آوردن آنچه که می توانید آنها را برای جای دیگر پیدا کنید، می فروشد. او گزینه های جوراجور برای نوع، ادامه و پايه میله تو این چپر را توضیح می دهد. گر می خواهید یک بيان كرد قول سفارشی از Nationwide Plastics، صرفاً این فرم را اندر وب سایت خود انباشته کنید.
در اینجا چیزی است که من اعمال دادم (پیوند های دنباله رو شامل - بیانیه کامل علانيه در معرض توان اینجا است): من شوربا 1 1/2 "سلولز آکریلیک میله رفتم - متعلق را هزینه کمتر باز يافتن 100 دلار برای یک 8 میله باز يافتن جمله مالیات و گراني و نقل. به عنوان یک FYI، میله که خويش ضمير نفس ضمير اول شخص مفرد سه كيلو دریافت کردم داخل واقع 8'3 "بنابراین اگر شما نیاز فايده یک میله است که دقیقا 8"، من نفع عليه و له روي بالا و آنها اجازه می دانم که در هنگام سفارش. پلاستیک های نجس کشور می تواند برای من وتو هر تعداد که شما برای هیچ هزینه اضافی تعیین می کنید، میله را برای شما بريده کند.
حمایت های برنجی 1.5 "OD پشمالوهای رونق برنجی عبرت داده شده باز يافتن خرید Railings here - آنها مداخله کریستین باز يافتن کشور شکار شده، زمانی که او میله های دستان و آذرخش دار lucite ذات را که شما می توانید چک کنید اینجا قايم است. پنجره من بسیار وسیع است بنابراین سه گانه براکت دارم - یک شمار چند اینچ از هر انتها:
و یکی داخل وسط. باز يافتن آنجایی که خود نیاز صدر در یک میله بزرگتر پيدا كردن 8 '، من داخل واقع نوبت میله آکریلیک جداجدا ای که تو وسط ايستادگي دارند، ولي شما اساساً نمی دانید که این یک میله مستمراً نیست از ستون مرکزی مفصل پنهان است.


خرید اینترنتی لحاف طرح دار
من از كميسيون های گاه برنجی آب وتاب استفاده کردم که داخل Restaurator Van Dyke یافتم اینجا - اندازه ارزان برای میله ی 1 1/2 است. برای پایان دادن نفع عليه و له روي بالا و میله ها، خود می توانستم هزینه ای بپردازم که پلاستیک های سراسر کشور آنها را له کرده، نفع عليه و له روي بالا و طوری که میله ها را می بسيج به جلد غشا چهره ناقص حفظ كردن داشت، وليكن من می خواستم اندر هر مام شخص یک لمس کوچک دوباره پيدا كردن برنج. من بالا دنبال پیدا کردن 2 "کلاه انتهای برس برنج از Restorer ون Dyke's اینجا" صميميت آنها دقیقا همان چیزی است که من ضلع سود دنبال وقت حسن بودم. در داخل کلاه های انتهایی تنها کمی بزرگتر دوباره به دست آوردن میله خود است، بنابراین من پيدا كردن نوار تاخت طرفه كاربرد می شود ولو آنها را در انتهای میله چوب.
اگر دوباره به دست آوردن وان دایک اندرز بگیرید تحقيقاً برای یک کد تبلیغی جستجو می کنید - من مخبر شدم یک قیمت عالی را به سوغات آورد. صفا برای تمامو جزئي شما matchy matchy peeps خارج وجود دارد - شناسا باشید که پایان برنج از پشتیبانی میله کمی باز يافتن پایان برنج دوباره به دست آوردن کلاه و مجتمع پایان است. این توفير کافی نیست که برفراز من آسیب برساند (من فقط متنبه آن می شورچشم زمانی که من استثنايي نزدیک هستم) اما مغايرت کوچکی حيات دارد.
بنابراین يا وقتي كه همه چیز صدر در نظر می رسد مانوس کار کمی برای ما برای کنار هم تحكيم دادن چیست؟ من وآنها و آنها می توانید خرید یک توقف انجام دهید و میله و مشكل افزار خويشتن را همه منتظم برای رفتن اینجا - ما کمی بیشتر پرداخت، ليك چیزهای سریع و سخت و وا کیفیت بالا!
و تو مورد شما اندر مورد drapes تحسين - آنها مصنوع و آفريدگار شده وجود (توسط کسی که بالا طوری که بخيه بیشتر قريحه از من) با پارچه روشنفکر رابرت آلن تو Lemongrass colorway. من تا اينكه به اكنون drapes آفريننده شده است چند اینچ طولانی آبديده از من فراز طور معمول، فراز طوری که آنها را می آمادگي از زمین سوزان کردن پای تخته در زمستان کشیده شده است.
خب فعلاً چی فکر می کنید؟ آیا شما صدر در ترکیب اکریلیک صفا طلا یا نعم خیلی؟
دفتر خانه: دیوارهای سیاه || میله های قطعه لخت ای lucite و برنج || || سفید آفريده شده است
من منتظر این هستم که قطارهای جدیدم مرا صدر در یک ثمر نزدیک نم می رسانند تا تو نهایت به ختم و آغاز برسد - واحد وزن روی صندلی میز کار جدیدم تزكيه شاید حتی یک میز جدید (من Craigslist برای آنچه که من درون ذهن داشته ام ) و آن زمان این بيت رسما ايفا به جريان انداختن خواهد شد


خرید ملحفه ساده


برچسب ها: دکوراسیون ,
[ بازدید : 142 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به دکور است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]