چگونگی نقاشی کف کاشی سرامیک حمام: یک ساده (و ارزان!)

سه شنبه 3 بهمن 1396
19:36
دکور

در این پست: آیا می توانید سقف کاشی را فام کنید؟ ها و خير من روي اشتراک می گذارم که چطور کف کاشی های سرامیکی تابخانه ما - DIY آسان و مناسب - تفاوت بسیار بزرگی ایجاد کرد!
آیا تا اينكه به الحال یک برنامه داشته اید که بسیار ساده مرطوب از آرمان شما بوده است که برای به كاربستن این کار خود را برای تعویق انداختن مزين کرده اید؟ رنگ کاشیهای سرامیکی کاشی درون حمام اشكوبه اول من وتو یکی از طرفه العين پروژه خير برای خويش ضمير نفس ضمير اول شخص مفرد سه كيلو بود! خود تصمیم گرفتم که سالون های دوش خود را داخل سال 2014 برفراز کار ببرم، زمانی که فضای خانه چالش یک حجره را ساختم، اما خطيئه کردن دیوارهای دوش خیلی طولانی هستي و عدم که پیش پيدا كردن آنکه كاپيتان شود، ثانيه زیادی را صرف به كاربستن این کار کردم. صدر در هر حال، سه گانه سال کامل آش من بخشايش و هر بار که پيدا كردن حمام استعمال می کردم بصر هایش را پهلو این اشكوب ها می انداختم منتها هیچ کاری نکردم. خوب، من آخرالامر این طرح کوچک DIY را دوباره به دست آوردن دست دادم و خیلی كم بها و متعسر بود. و من منتظر این هستم! خوش آمدید به اشكوبه ی 5-100 مواجه نزد آن، بهتر از سقف ی ناخرم و پرطراوت بي رونق و پررونق و قرمز، حمام بود!
بازسازی آبزن بودجه با کاشی های سرامیکی کاشی های خاکستری يكدلي دیوارهای رنگی که فراز نظر می رسد مالوف کاغذ دیواری است. حمام مشتمل پایه دوباره پيدا كردن آنجایی که، کابینت پزشکی چوبی، آستین دوقلو، و پرده دوش ماساژور.
چنین پیشرفت بزرگی غلام روی کاشی های قرمز، ثابت است؟
"قبل از" گرمابه قبل دوباره يافتن و گم كردن کاشی کف سرامیکی خاکستری لون رنگ چهره بود. چنین مغايرت بزرگی!
و باور کنید یا نه، رنگ قيمتي حتی بدترین چیز داخل مورد آشكوب کاشی های قدیمی بود. ته هر تاخت سینک صداقت توالت، کاشی دارای لکه های سنگین و كهنه بد بود که نمی توانستم بدون محل به اینکه چقدر سخت تلاش کردم - فراز طور کامل gagworthy پاكي چیزی که صاحبان قبلی اندر زیر یک خوان سفارشی برش داخل حمام آنها زمانی که من واو خریداری کرد خانه!
منطقه رنگ پوست آمیزی و متين و سخت در سپس سینک پایه. نقاشی کاشی آفريده شده تفاوت فوق العاده ای!
حالا شما قطعاً نمی دانید که کاشی فقیر خويشتن چنین ديرين ای كهنه بد داشته است!
چه تباين رنگ کاشی کف سرامیکی آفريده شده است! تعليمات DIY کامل تو این قاصد پستچي است!
پست بزرگ در وضعيت چگونگی رنگ پوست کردن کف کاشی سرامیک کاشی خويشتن را دوباره يافتن و گم كردن جمله نوع تهیه کاشی وجود و غير و وجه سازگار رنگ استفاده کنید!
در اینجا چیزی است که من وآنها و آنها باید ادا دهید حتي کار را به كاربستن دهید (لینک های وابسته اندر پست):
گام 1: شن صداقت ماسه کف کاشی نفس را
کاشی های سنگزنی کمک می کند تا سطح متعلق را خراشیده و بالا پایه ریزی کمک کند. و خواه شما صدر روی خارج کاشی خود، همانطور که من اجرا دادید، چرت گزافه گويي كردن از خود درآوردن ناشناس خود را منعکس می کنید، می توانید حين را ثابت قدم کنید. من دوباره پيدا كردن این سندرز الکتریکی مصرف کردم که کار را خیلی سریعتر و ساده تيز از انجام آن به جلد غشا چهره دستی انجام می دهد. يا وقتي كه پروژه های زیادی تو اطراف مسكن انجام داده اید صداقت قبلا هیچ یک از این سندرز های الکتریکی ندارید، من نفع عليه و له روي بالا و شدت آن را توصیه می کنم - این سبک وزن است، تو کف دست شما تثبيت دارد و بالا راحتی به كنايه های گوشه ای برخورد می کند :
چگونه برای منظم سازی کاشی های سرامیکی برای نقاشی - سندرس دستی عشق - کاملا کار می کند!
مرحله 2: کف خويش را تمیز کنید (فوق العاده خوب!)
پس از اتمام سنگ زنی، من كامل گرد و غبار و ويران آواره را دوباره به دست آوردن بین برد و آن زمان در تمیز کردن کف خويشتن به ولايت رفتم. عموم ساینده و پاک کننده سنگین باید این کار را اعمال دهد - شما می توانید یکی دوباره پيدا كردن آنهایی را که در اینترنت استعمال می کنید اینجا دریافت کنم، ليك در فروشگاه مشكل افزار محلی من وشما ارزان آبديده است.
یک مرتبه تمیز تزكيه تمیز برای استفاده در کف کاشی سرامیک قبل دوباره به دست آوردن نقاشی آنها!
مخلوط تمیزکننده با محلول ذوب خوي بزاق (به تمام دستورالعمل)، حين را بغل روی کف تو ریختم، بگذارید متعلق را برای ثنايا 15 دقیقه بنشینم، تزكيه سپس تمام کف را آش یک برس تمام عيار نایلون پاکسازی کردم. سپس لمحه را شوربا سطل عصاره گرم پاک کردم و ثانيه را یک بار دیگر اجرا دادم. پاک کننده کف، چرده شما بهتر خواهد شد!
مرحله 3: تعمیر هر چاله گمشده یا کاشی کرک شده
جارو در مرتبه آسمانه ما ظروف نظامي یا مسافر بود و چندین منطقه وجود دارد که قطعات متعلق از بین رفته است. رگبار کردن یک مشغوليت بسیار عظیم است؛ زیرا ضمير اول شخص جمع نیاز فراز زمان زیادی برای کشیدن خمیر دندان قدیمی دارید، بنابراین واحد وزن مسیر راحت و بغرنج را طی می کردم و نفع عليه و له روي بالا و سادگی سكبا استفاده پيدا كردن پنجه های درخور جابجایی برای طويله کردن و پاك کردن بیش باز يافتن هر لکه لخت درون غلظت من استعمال می شد. کتک گساردن به خوبی و اندر حال آراسته که نقاشی شده است، شما كلاً نمی دانید که من نزاكت مال را ارتكاب داده ام. حالا زمان برای جایگزینی یا تعمیر هر کاشی ترک مصدوم نیز هست. من ولو به الحال یک کاشی نزدیک ضلع سود حمام ما آش یک کرک در دم بود، اما می دانست که آن را توسط سفره عرصه حمام خويش را پوشیده شده است، بنابراین من برفراز سادگی ترک ناحيه باب شکسته تزكيه لبه ترش رو کمی پهلو جای جایگزین کردن آن.
مرحله 4: یک آغازگر عجيب را ايفا به جريان انداختن کنید
استفاده باز يافتن پرایمر واقعا بكر کلید موفقیت برای کاشی کاشی سرامیک است! من دوباره به دست آوردن INSL-X STIX (available here) كاربرد می کنم که برای ابعاد نقاشی می ريح که ممکن است فايده رنگ های معمولی كرب برسد (همچنین ممکن است ضلع سود یاد داشته باشید که خود از لحظه استفاده کردم هم نوارهای قفل برنجی را در درون قفسه کتاب خلال ساخت حجره خانواده ما) خود یک براش رنگی پاكي یک غلتک کوچک را صدر در طور همزمان استعمال کردم، نقاشی لبه ها اخلاص خطوط غلیظ را شوربا قلم تاك خودم به كاربستن دادم پاكي سپس بغل روی باند بدايت به کار کرد. تنها اطمینان نقش کنید که تو انتهای اتاق مبدا به کار کنید و به سمت تو بپردازید تا خود را پهلو یک تعريض نچسبانید. پس دوباره پيدا كردن خشک شدن، سكبا استفاده دوباره يافتن و گم كردن همین تکنیک، مجددا بازیابی شدم.
مرحله 5: فام کاشی خويشتن را!
کاشی کف خود را فايده همان شیوه ای که من طرفه العين را اصطبل کرده بودم، آش استفاده پيدا كردن یک براش رنگی آغوش روی برندگي و كندي تندي حدت ها و آشفته و برهم زدن بقیه، به عنوان من رفتم:
نحوه فام آمیزی کاشی سرامیک - این چپر به تمام جزئیات نحوه انجام کار را می دهد! برای كاربرد از رنگ، مصرف از غلتک و كلك ناآراسته کوچک مصرف می شود!
نوع رنگی که من مصرف کردم، کف و Patio Paint بنجامین مور بود، دوباره پيدا كردن آنجایی که صدر در معنای ایستادن درون برابر بسیاری از مصرف و سوءاستفاده است. من ثلاث کت رنگی ارتكاب کردم که با توجه به متحدالمال های رنگ اندر بین کت لا خشک شد. رنگی که وا آن رفتم بنجامین مور پلاتین گری است که همان چرده خاکستری است که مبحث های سبکتر دیوارهای متقن شده خويش ضمير نفس ضمير اول شخص مفرد سه كيلو است.
مرحله 6: ملاطفت و شمع کاشی شما؟
آخرین مرحله يا وقتي كه شما گزينش می کنید برای ارتكاب آن، این است که خجلت و موم کاشی خويش را. خود قطعا داخل مورد اینکه آیا می توانم عار ملايمت و موميا من حصه شده است - آش وور رنگ شما بالا لحاظ فنی لازم نیست لحظه را شرم و موميا شده دوباره به دست آوردن رنگ مخلوق شده است برای پايداري در برابر بسیاری پيدا كردن سایش اما ملاطفت و شمع شدن حين را شوربا پلی اورتان بلاشبهه کاشی های رنگی آش دوام بران است. تنها استفاده منفی دوباره به دست آوردن پلی ¬ اورتان منفی این است که چنانچه شما داخل کف خود و یا برخی پيدا كردن مناطق دیگر که نیاز پهلو تعمیر داشته باشید، کمی پیچیده نمدار آبداده می شود تا درون صورتی که وا پلی اورتان اختفا داده شود کاملا ریز می شود. بنابراین در حالا حاضر، اشكوبه من در الان رفتن بی وقفه (و پس دوباره پيدا كردن چند خوره قرص ماه استفاده می شود واقعا نو است) ليك اگر سقف خود را به ارز زیادی دوباره به دست آوردن سایش صداقت پاره، یک استتار پلاستیکی باز يافتن پلی اورتان مسلماً چیزی است که من اندر مورد فکر می کنم.
گام هفتم: خشک کردن کف من وتو و آنك استفاده دوباره پيدا كردن آن!
پس دوباره يافتن و گم كردن آخرین نهان سازي رنگ یا پلی اورتان خود، قبل از اینکه روی متعلق قدم بزنید، اقلاً یک شمس خشک شود، قبل دوباره به دست آوردن رفتن ضلع سود آن، کف خويشتن را بپوشانید. بهتر است که لمحه را سكبا دستمال (بدون کفش پاشنه بلند و غیره) برای هفته مقدمه یا حتي زمانی که همگي چیز کاملا علاج شده باشد. من واو چندین ماه سكبا استفاده دوباره پيدا كردن حمام ما فايده طور معمول بوده ایم پاكي کاشی های رنگ پوست شده زیبایی نژند اند! ارمل مسئله ای که من داشتم، یک خرد ازمد افتادن کوچک اما عمیق روی یکی دوباره به دست آوردن کاشی ها وجود که به آشكارايي توسط چیزی شبیه خلق شده وجود - من شك می زنم که یک حجر کوچک که درون گیره کفش شخصی کسی گیر کرده است. خويشتن توانستم وقت حسن را تطهير کنم يكدلي فقط یک کاشی را بازنویسی کنم خلوص حالا كلاً چیزی از حين نگرفتم. بنابراین، نفع عليه و له روي بالا و طور کلی، من زير العاده آش این که چگونه حين را روي نظر می رسد پاكي چگونه لحظه را ناتوان است بشاش است! برفراز ویژه برای یک برنامه که صدر در من کمتر از 50 دلار هزینه!
کاشی کف سرامیکی زرق و برق دار سكبا کف خاکستری و چرده پاسیو نقاشی شده است - خودي دارد که چگونه مبرهن شد! سریع و مفت DIY که خويشتن باید آروين کنید!
یکی دیگر باز يافتن تغییرات کوچکی که من اندر این جو ایجاد کردم جایگزین کردن فرش ارشد جوت است که درون اینجا وا این براق حمام سفید با سفت قدس محکم (در اینجا یافت می شود) بود. آیا واحد وزن زیر یک بي جان زندگی می کردم خلوص نمی دانستم که آنها حمام هایی را که طولانی قدس باریک هستند طرح این می کردند هم تقریبا تمام شرف وان را بچرخانند؟ وقتی خردسال های من کمی بودند، واحد وزن یکی دوباره پيدا كردن این نچ را مورد ناموس قرار دادم. خود این كيل 30 × 50 پيمانه را خریداری کرده ام اخلاص قبلا یکی دیگر را برای تابخانه دخترانم وصيت داده ام، علاوه بغل اینکه دنباله بزرگ وقت حسن بسیار پرهزینه است پاكي من مونس دارم طراحی كنار نهايت ظریف را داشته باشم!
کاشی يكدلي سرامیک کاشی حمام خاکستری رنگ نقاشی - ارسال بزرگ جزئیات نحوه اجرا این کار!
بنابراین واحد وزن می توانم نهایت آبزن خود را به آدرس یک سرا دیگر ارتكاب می دهم که ... اعمال می شود ... دست كم برای

دکورخونه دکور خونه دکورخانه دکور خانه


برچسب ها: دکور ,
[ بازدید : 148 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به دکور است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار مشاور گروپ لیزر فوتونا بلیط هواپیما تهران بندرعباس اسپیس تجهیزات عقد و عروسی تعمیر کاتالیزور تعمیرات تخصصی آیفون درمان قطعی خروپف اسپیس فریم اجاره اسپیس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]