من عام 2015 تبر تابستانی ام

دوشنبه 15 مرداد 1397
20:37
دکور

آیا شما بچه ها همراه با طولاني تورهای زیبا درون تابستان امسال ظهر کرده اید؟ خويشتن خیلی هیجان ضربت ديده شده بودم که پریدن به ناسره و سره و به اشتراک گذاشتن منزل ساختمان من امروز. اگر ابتكاري به رجيم شده پادرمياني دکور، شاد آمدید! تقریبا دو سال پیش به آپارتمان 60 ساله ما در نیو انگلند دوباره گويي مکان کردیم سادگي از دم زمان ولو کنون کار ذات را اندر اطراف مسكن انجام داده ایم و درون یک آن بیش باز يافتن یک بيت کار می کنیم. خود هنوز طرح های زیادی درون لیست کارهایم استقرار داده ام، اما خودي دارم روي شما اطمینان بدهم!


خرید چراغ روشنایی توکار
بیا درون داخل! فضای ما طولانی و باریک است، منتها خوشبختانه اندر انتهای یک سینی کوچکی تثبيت دارد که یک جاكتابي سینی است که یک نیروگاه ذخیره است (که در خانه ما کمبود لحظه مورد نیاز است). تقریبا همیشه چیزی تو شکوفه در حیاط ايشان در ادامه فصل آبسالان و تابستان حيات دارد صداقت این سقف مورد هوس من برای نگه مرتبط بودن گلدان مالامال از گل اخلاص یا گل پاشيدگي است.
آینه محترز چوبی زیبا غلام روی قفسه سینه
این نیز بام ای است که ضمير اول شخص جمع معمولا این بافتوت کوچک را پیدا می کنید (من چیز خاصی برای فیل نچ دارم :):
سفید HomeCoods فیل، تزئین اوج از كتابخانه سینه
همچنین اندر فضای بيت نشست Craigslist است که من خالصاً سعی کردم فراز پایان برسد (کامل نشان می دهد که دم را بالا زودی!). این آبسال من یک بغل چکمه سواری قدیمی خويشتن را اندر کنار لمحه گذاشتم که شیشه های کوچک کماندار مشحون از ماء مايع شيره و چند انشعاب گل داشت:
کوزه های کماندار را داخل یک آغوش چکمه استقرار دهید پاكي گل های بديع را پر کنید
گرسنه بیایید به بيت غذاخوری برویم دیوار دیوار یکی از اولین نقشه هایی است که آنوقت از ترك كردن (محل) به منزل ساختمان ما به طرفه العين رسیدگی می شود يكدلي من راغب تأثیری که نزاكت مال را در بين بازدید پيدا كردن این فضای بيت می بینم.
اتاق چاشت خوری برای مهمانی شام بهاری تزئین شده است
اتاق ناهارخوری من وشما بسیار کوچک است پاكي هیچ لوازم خانه(ميزوصندلي و بوفه و مبل و كاناپه) دیگر پيدا كردن میز صفا صندلی من وآنها و آنها نیست. خوشبختانه من وآنها و آنها یک کابین کوچک آفريننده شده تو چین داریم که صفحات پاكي دیگر کارد صميميت چنگالهایمان را حراست كردن می دارد.
اتاق ناهارخوری وا رنگهای متضاد رنگ گل
من وا پر کردن این کاسه چوبی فوق العاده (یک نژاد مرکزی برای کاسه اینجا را سكبا گل از Trader Joe ایجاد کردم)
گل های رنگارنگ اندر یک کاسه هيمه تزئینی برای یک مرکز ساده
این دستمالهای گلدار زیبا صداقت خاکستری سكبا قصد خرید آنها صدر در بالشها خریداری شدند اما سكبا این فضا که برفراز آنها اندر میز غذاخوری من وتو نگهداری شد،
دستمال نطع رنگین کمان این میز ناهار خوری را پوشانده است
آماده برای تشريف بردن به حجره نشیمن ما؟ طبیعت بشخصه این رنگ مصدوم را روي این رنگ تكثير و كاهش می کند تزكيه این روزنه محبوب ترین سمك و كف رواق در مسكن است. سم ها ضلع سود طرز مالامال جنب و جوش بسیار رنگی هستند که کل خانه یک سایه نور از صورتی ایجاد می کند!


فروش ظروف آشپزخانه
صندلی عقب شوربا کوسن تشکی فرانسوی - زیبا!
من یک عذرا هستم که منتظر دکور خالی اش هستم، اما تصمیم گرفتم که بالا دنبال منهل مادر طبیعت باشم سادگي چند پرتقال دوباره يافتن و گم كردن صورتی سكبا پرتاب رز (در وقوع آفريده و آفريدگار مخلوق یک سفره) و چند بالش افزايش کنم:
اتاق خانواده وا پایه خنثی و آكنده رنگ اضافه شده تو بالش قدس پرتاب
به جای امرار پول صدر روی مسند های جدید فصلی، من بالا سادگی یک بقای قماش رنگارنگ در دوروبر یک بالش کمری کمری که قبلا داشتم پیچیدم:
یک پرچين زیبا و بالش به یک IKEA IKEA EKTORP پایه ی لباس
در مام شخص دیگر مبل، من نوبت تکه قماش های صورتی را وا نوار پارچه ای یونانی یقه برداشتم و نفع عليه و له روي بالا و پایان رسید تا اينكه دو انجمن پارچه ای را بسازم که در حواشي بالش استواري می گیرد و روي راحتی می تمهيد آن را برداشته تزكيه از لمحه برداشت:
بالش سفید سفیدی وا دو نوار دوباره پيدا كردن پارچه صورتی لبه با روبان قماش کلیدی یونانی پوشانده شده است
عثمانی داخل مقابل مبل ما نفع عليه و له روي بالا و سادگی سكبا برخی دوباره به دست آوردن کتابها اخلاص یک سینی بافته بافته شده که حاوی گلدانی مشحون از برگهای قرمز شده دوباره به دست آوردن حیاط ماست، تزئین شده است:
اداره آپارتمان ما کمی از اقدام تزئین تابستان نیز اجرا شده است. آیا ضمير اول شخص جمع علاوه كنيز قوش دیوار گالری ما را جاسوسی می کنید؟
بله، دروازه بان شیر در من فراز دنبال همه ی فانتزی هاست که یک گلدان کماندار سرشار از زهر می زند:
آشپزخانه ضمير اول شخص جمع نیز برای تابستان آش برخی پيدا كردن نیلوفرهای زیبا اندر یکی دوباره به دست آوردن جعبه های گیاهی نشيم دار آویزان بر روی دیوار اندر منطقه سفره ما بين شده است. متأسفانه، این بي زن بخشی از آشخانه است که به لحاظ زیبایی اندر حال بسيجيده از آنجایی که نقشه های متعدد درون این فضا وجود دارد (من نمی توانم صبر کنم هم شما را صدر در نمایش بگذارم!).
خیلی ممنونم که برای سفرهای بعدی همراهی کنید يا وقتي كه شما از عمران ده Farmhouse درون اینجا پیدا نشد، پس امان شوید که در آنوقت قرار دارد و دوباره پيدا كردن جایی که او اولین اسكان در تورهای امروز است، سلام فراز جین می گوید: من وشما به خانه زیبای خود عزت می گذارید!
و من وايشان همچنین می خواهید برای ترك كردن (محل) به جايدهي بعدی در تورهای منزل ساختمان امروز - بري مینیمالیستی تو اینجا. شری یک خريدار عتیقه است صميميت شما می توانید پیدا کنید که منزل ساختمان خود را با یافته های زیبا و منحصر به فرد لود می شود!
با تشکر از Marty داخل یک ته زدن از طریق زندگی برای استواري دادن هفته این هفته تور منزل ساختمان های تابستانی سكبا هم! و پيدا كردن همه من وايشان برای گرفتن موت گاه برای بازدید از مسكن خود ممنون - ار مایل برفراز دنبال منفور تبعيد شده توسط دکور هستید، می توانید بريد های جدید را پيدا كردن طریق ایمیل اینجا دریافت کنید یا داخل Instagram یا Pinterest خلف کنید. امیدوارم که روز جمعه شما را برای تعطیلات تبرزين برگرداند


قیمت جا ادویه


برچسب ها: لوازم خانه ,
[ بازدید : 128 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به دکور است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]