بازسازی کابینت : قبل و سرانجام و اينك از ما

جمعه 12 مرداد 1397
2:08
دکور

من هیجان مصدوم هستم ماضي و آنك از عکس های مطبخ ما وا شما امروز و شوربا پاسخ هایی پهلو برخی دوباره به دست آوردن سوالاتی که درون مورد کابینت داشتید، غلبه ما تو گرانیت و البته محبوبیت "چرا در جهان اگر من وتو فقط داعيه فروش خانه خود را دارید، یک مطبخ را بازسازی می کنید؟ ". بیایید ابتدا وا کابینه حرف کنیم.
چرا من وتو تصمیم گرفتید کابینت خويشتن را جزا کنید؟


قیمت میز بار
دو دلیل اصلی - هزینه اخلاص سرعت. هزینه کپی کردن کابینت های من وتو (که حايز لمینیت فریم های کابینت موجود، افزودن کردن تو های چوبی جدید، کشویی های کامل و جلو و کشو و افزايش قالب بندی تزئینی و متعسر افزار جدید) بود، کمی بیشتر دوباره يافتن و گم كردن نیمی دوباره به دست آوردن آنچه شما برای پرداخت ثانيه پرداخت می کردیم کابینت تنورخانه جدید منصوب و عزل شده صفا بسیار شبیه فايده چیزی است که من وتو برای کابینت جدید IKEA آهار می کنیم (فرض می کنیم ما طولاني مؤسسه کابینه IKEA يكدلي خودمان را برپايي انتصاب کرده ایم).
از آنجایی که ما فقط یک دوره دو هفته ای داشتیم باز يافتن زمانی که سود دهندگان من وشما به بعد رفته بودند، زمانی که من واو می خواستیم مسكن ما را در بازار بگنجانیم، تسريع قطعا یک رد نیز بازی کرد. کل تنورخانه در چهار روز به كاربستن شد!
بازسازی آشخانه بودجه با دفع کابینه صداقت گرانیت جدید
بیشتر درباره طباخ خانه جدید چاهك چیزی را شناخت دارید؟
من یک مکنده برای نگار و تابلونقاشي سازی تزئینی هستم، بنابراین پيكره بندی جدید اندر پشت شنیون مطبخ باعث خوشحالی خويشتن می شود. پیش دوباره به دست آوردن آن، سپس شبه جزیره کشو سادگي کابینت را به سمت بدكار گذاشته هستي و عدم و بقیه طرفه العين یک گشاد مسطح لمینیت بود:
قبل دوباره پيدا كردن عکس از آشخانه قبل دوباره يافتن و گم كردن کابینه refacing
به نشاني بخشی باز يافتن مجاورت کابینت، پانل های تزئینی در پشت خلوص کنار تزايد شدند، باز يافتن جمله یک دروازه اندر فشار نفع عليه و له روي بالا و باز داخل سمت كج چشم برای دسترسی به کابینه که در سپس وجود دارد. قالب سازی جدید در دوام کابینت مطبخ بسیار قاتل است.
آشپزخانه بودجه آش کابینت های مجزا و گرانیت جدید
چه ابزار جدیدی دریافت کردید؟
ما ستون فولاد ضدزنگ من وآنها و آنها را نگهداري کردیم وليكن یک یخچال اخلاص فریزر صداقت ماشین ظرفشویی داشتیم. من وايشان ممکن است باقدرت نباشید باز يافتن عکس ني و بله بگویم، وليك یخچال جدید آش عمق عمیق در تنورخانه ما افتراق زیادی ایجاد کرد. قدیمی یکی از روش حل های خارج از محاسب ها پهلو سمت مسیری که می خواهید به سرا خانواده من وايشان برسد، راه برداشته می شود ... محل به مردی که اندر گوشه گوشه تحكيم دارد رعايت نکنید - این پدر متعسر و شاق من است که ضلع سود من کمک می کند تنديسه بندی کفش را قبل باز يافتن اینکه کف های کف دست ????):
کابینت بي آلايشي یخچال قبل باز يافتن بازسازی
به نشاني بخشی دوباره به دست آوردن این بازسازی، فضای بین نوبت کابین پایه گشاد شد حتا بتواند منزلت یک یخچال آش عمق زير را جایگزین کند. من شوربا یخچال فریزر KitchenAid رفتم که معيار لواز داخل Lowe بود و اندر محدوده 1000 دلار ساكت آرامش بود. ايشان همچنین ماشین ظرفشویی قدیمی را با یک بوش ضدزنگ جایگزین کردیم که رتبه بندی های عالی داشت تزكيه قیمت خوبی داشت.
آشپزخانه زیبا صميميت مجلل وا کابینت، گرانیت مروارید سیاه صميميت یخچال صميميت فریزر
چه گرانیت آزادي کردید؟
کابینت قدیمی ايشان این لمینیت نيلگون نعناع خويش داشتنی بود، بنابراین تقریبا كل چیزی پیشرفت می کرد، برقرار است؟


خرید میز باغ
قبل پيدا كردن کابینت يكدلي آشپزخانه
از زمانی که شوربا بودجه کار می کردیم، با یک گرانیت ورودی گیر کردیم و مجرد و متاهل یک برون یا دو اندر گرانیت پرش کردیم که منجر پهلو پرش قیمت شدید قیمت شد. باز يافتن سه برون گرانیت ورودی من، با Black Pearl (همچنین به عرض Black Uba Tuba) رفتم و لحظه را عارف دارم!
کابینت های ابداعي رندر وا گرانیت سیاه مروارید
چرا سوفییت را فسخ نکردید؟
در چگونگي ایده آل، من شناسنده داشتم که جزئتمامت سوفیت لا را بیرون بیاورم، اما سپس از لمحه همه کابین های جدید يكدلي بلند بالا نیاز داشتم. همچنین، بیش باز يافتن نزول، نفس را ایجاد کرده هستي و عدم که با جایی که برای ساكن کردن و مطلع قالب بندی اورنگ از هوا بخار ریختن سرير در خانه خانواده پهلو پایان می جوخه که در نفس SOFIT ابتدا می شود. خود نیز دوست داشتم ديس كوچك پرچ شده را کاشته باشم، ليك در آن زمان نیز مسائل لمحه و قيمت رتبه وجود داشت. خوشبختانه اینها كلاً چیز نسبتا دشوار برای تغییر درون صورتی که صاحب خانه آینده را انتخاب کند، همگي چیز است.
از کجا می توانستید مبلمان را داخل منطقه غذا بخورید؟
غذای کوچک داخل منطقه سكبا توجه فايده یک سرا پویا سكبا یک میز بیلیارد صميميت میز کار به آدرس یک میز استعمال می شود
نیمکت چرمی Hampton Bench دوباره يافتن و گم كردن Ballard Design است - من قطعه لخت خودم را تهیه کردم، که پارچه Sunbrella دوباره به دست آوردن Calico Corner است. من چندین ساله صندلی نیمکت را داشتم صفا واقعا ابتكاري است. "میز" داخل واقع میز Whitley است که چند زاد پیش داخل سالن های Ballard گشايش شد و سكبا نقاشی Annie Sloan Chalk رنگ پوست آمیزی کردم. گرمي آویز از Wisteria بود وليك دیگر درون دسترس نیست.
صندلی نچ یک خرید جدید بودند زیرا ايشان در اتاق ماشین نبودیم تا اينكه دو صندلی را که ما در این نقطه مصرف می کردیم بکشیم. من نفع عليه و له روي بالا و پایان رسید حتي snagging دو خانه Essentials صندلی غذاخوری پایه داخل سیاه (لینک وابسته) باز يافتن هدف. آنها فقط اندر حدود 30 دلار شراء داشتند و فايده نظر شگفت آور برای قیمت كم ارزش هستند!
برای استفاده ازنو از کابینه فاضلاب شرکتی كاربرد کردید؟
من دوباره يافتن و گم كردن یک شرکت محلی پهلو سینسیناتی به نام Cincinnati Cabinet Refacing استفاده کردم - صاحب جیم داود، کسی است که همگي کارها را اجرا می دهد صداقت این شرکتی است که من به شدت توصیه می کنم يا وقتي كه شما در منطقه سینسیناتی هستید. در غیر این صورت، من دوباره گويي قول هایی را باز يافتن کابینه مختلفی که کسب صفا کارشان را بالا اشتراک می گذارم دریافت می کنم. یکی از استعلام هایی که خويش ضمير نفس ضمير اول شخص مفرد سه كيلو می خواهم بپرسم این است که داخل مورد مواد مصرف می کنند. كيش پاره گلوله ها صفا درب های مدخل سرپوش مورد استعمال در طرح ما افرا سفت بود داخل حالی که شرکت های دیگر پيدا كردن مواد ارزان آبديده مانند thermofoil استعمال می کنند.
چرا در دنيا شما مجذوب مطعم هستید، چنانچه فقط نشيد فروش خانه خود را دارید؟
خوب، هیچکس واقعا این خبرجويي را نپرسید (شما نوباوگان خیلی مبادي آداب هستید)، وليك مطمئن هستم که برخی دوباره به دست آوردن شما از این موضوع مرتب هستند که چطور برهان ما این است که آشپزخانه ما را تغییر داده است. برفراز همین دلیل است تو هفت سال ديرينه که داخل آن منزل ساختمان زندگی می کردیم، شما تقریبا جميع هر اینچ مربع حين را بازسازی کردیم سادگي علاوه كنيز قوش این داخل یک اتاق بزرگ / حجره حمام / اتاق رختشویی نیز استواري دادیم. یکی دوباره به دست آوردن چیزهایی که ما ولو به اينك ندیده بودیم، آشپزخانه بود. وقتی مجددا نفع عليه و له روي بالا و سینسیناتی برگشتیم، نشيد داشتیم یک مطعم بزرگ را بازسازی کنیم. هنگامی که آگاه شدیم که منزل ساختمان را پهلو جای عودت به خانه به معامله می رسانیم، به منظور دریافت مقام ارژن از كامل بازسازی های دیگر که اجرا دادیم، ما دريافتن کردیم که باید تنورخانه را نیز به كاربستن دهیم تا خانه ما 100 ٪ حرکت در بانظم و به سرعت به معامله می رسد.
بنابراین اکنون که آشخانه را در آپارتمان قدیمی ايشان بازسازی می کنیم، وقت حين است که برای تغییر برخی پيدا كردن تغییرات آشپزخانه در آپارتمان فعلی ما مجاهدت کنیم. بیشتر داخل مورد آن در چند هفته آینده آمده است! یک تعطیلات عالی برای همه!


قیمت فروش اینترنتی تشک ویستر


برچسب ها: تجهیزات خانه ,
[ بازدید : 149 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به دکور است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]