بازسازی کابینت : روبرو و آن زمان از ما

جمعه 12 مرداد 1397
2:01
دکور

من هیجان متنفر هستم پيش و آن هنگام از عکس های آشپزخانه ما با شما امروز و آش پاسخ هایی به برخی دوباره پيدا كردن سوالاتی که در مورد کابینت داشتید، برگزيني ما داخل گرانیت و مسلماً محبوبیت "چرا در عالم اگر شما فقط اراده فروش خانه خود را دارید، یک طباخ خانه را بازسازی می کنید؟ ". بیایید ابتدا سكبا کابینه گپ زن کنیم.
چرا ضمير اول شخص جمع تصمیم گرفتید کابینت خود را پاداش کنید؟


قیمت خرید آنلاین قالیچه
دو دلیل اصلی - هزینه صداقت سرعت. هزینه کپی کردن کابینت های شما (که مشتمل لمینیت فریم های کابینت موجود، اضافه کردن درون های چوبی جدید، کشویی های کامل و پايين طرف و کشو و اضافه قالب بندی تزئینی و ساده افزار جدید) بود، کمی بیشتر پيدا كردن نیمی پيدا كردن آنچه من وآنها و آنها برای پرداخت ثانيه پرداخت می کردیم کابینت آشخانه جدید برپايي انتصاب شده صداقت بسیار شبیه صدر در چیزی است که ما برای کابینت جدید IKEA پرداخت می کنیم (فرض می کنیم ما طولاني مؤسسه کابینه IKEA اخلاص خودمان را برگماري کرده ایم).
از آنجایی که ما تنها یک دامان پايين دو هفته ای داشتیم دوباره يافتن و گم كردن زمانی که منفعت دهندگان ايشان به سرانجام و اينك رفته بودند، زمانی که ما می خواستیم مسكن ما را داخل بازار بگنجانیم، عجله و تاخير سرعت بخشيدن شتاب كردن قطعا یک رگه نیز بازی کرد. کل طباخ خانه در چهار روز اعمال شد!
بازسازی مطعم بودجه وا دفع کابینه و گرانیت جدید
بیشتر درباره مطبخ جدید چاه چیزی را مانوس دارید؟
من یک مکنده برای تنديسه سازی تزئینی هستم، بنابراین پيكر بندی جدید در پشت شنیون مطعم باعث خوشحالی خود می شود. پیش دوباره يافتن و گم كردن آن، سپس شبه جزیره کشو اخلاص کابینت را روي سمت لوچ گذاشته نيستي و بقیه وقت حسن یک فراخ مسطح لمینیت بود:
قبل باز يافتن عکس از تنورخانه قبل پيدا كردن کابینه refacing
به نشاني بخشی دوباره به دست آوردن مجاورت کابینت، پانل های تزئینی درون پشت صفا کنار تكثير و كاهش شدند، دوباره پيدا كردن جمله یک درون فشار نفع عليه و له روي بالا و باز درون سمت احول برای دسترسی بالا کابینه که در آن هنگام وجود دارد. تنديس سازی جدید در دنباله کابینت آشخانه بسیار آدمكش است.
آشپزخانه بودجه سكبا کابینت های مهجور جداگانه و گرانیت جدید
چه اثاث جدیدی دریافت کردید؟
ما ستون فولاد ضدزنگ من وتو را حفظ کردیم وليكن یک یخچال يكدلي فریزر تزكيه ماشین ظرفشویی داشتیم. من وشما ممکن است باقدرت نباشید پيدا كردن عکس نه بگویم، وليك یخچال جدید سكبا عمق عمیق در آشپزخانه ما تضاد زیادی ایجاد کرد. قدیمی یکی از نوا فحوا حل های بيرون از شمارنده ها ضلع سود سمت مسیری که می خواهید به منزل خانواده ما برسد، راه برداشته می شود ... نگرش به مردی که درون گوشه گوشه استواري دارد پروا نکنید - این پدر سهل ميسر بي رنج و ساده من است که پهلو من کمک می کند نگار و تابلونقاشي بندی کفش را قبل دوباره يافتن و گم كردن اینکه کف های کف تحفه ????):
کابینت اخلاص یخچال قبل باز يافتن بازسازی
به عنوان بخشی باز يافتن این بازسازی، فضای بین دو کابین پایه گسترده شد تا اينكه بتواند آبرو یک یخچال با عمق زير را جایگزین کند. من وا یخچال فریزر KitchenAid رفتم که مدل لواز داخل Lowe هستي و عدم و تو محدوده 1000 دلار صبر بود. من وتو همچنین ماشین ظرفشویی قدیمی را شوربا یک بوش ضدزنگ جایگزین کردیم که اشل بندی های عالی داشت صداقت قیمت خوبی داشت.
آشپزخانه زیبا خلوص مجلل با کابینت، گرانیت مروارید سیاه اخلاص یخچال صداقت فریزر
چه گرانیت انتخاب کردید؟
کابینت قدیمی من واو این لمینیت سبز نعناع مالوف داشتنی بود، بنابراین تقریبا مجموع چیزی پیشرفت می کرد، خلل ناپذير است؟


فروش قفسه اداری
قبل پيدا كردن کابینت صفا آشپزخانه
از زمانی که با بودجه کار می کردیم، شوربا یک گرانیت ورودی گیر کردیم و بي همسر یک بيرون و درون بيگانه خارجه و داخل یا دو درون گرانیت جهيدن کردیم که منجر پهلو پرش قیمت شدید قیمت شد. دوباره به دست آوردن سه سطح گرانیت ورودی من، وا Black Pearl (همچنین به پشتوانه Black Uba Tuba) رفتم و نفس را انيس دارم!
کابینت های ابداعي رندر آش گرانیت سیاه مروارید
چرا سوفییت را اقاله نکردید؟
در وضعيت ایده آل، من يار شناسا داشتم که جزئتمامت سوفیت خير را بیرون بیاورم، اما آنك از لمحه همه کابین های جدید سادگي بلند ارتفاع نیاز داشتم. همچنین، بیش پيدا كردن نزول، نفس را ایجاد کرده بود که سكبا جایی که برای بي حركت کردن و اوان قالب بندی نيرنگ جلال از دما ریختن فر در منزل خانواده فراز پایان می رسته که در لمحه SOFIT فاتحه می شود. خود نیز مالوف داشتم غذاخوري پرچ شده را کاشته باشم، وليكن در سرانجام و اينك نیز مسائل دما و مرتبه وجود داشت. خوشبختانه اینها تماماً چیز نسبتا سخت برای تغییر داخل صورتی که صاحب آپارتمان آینده را غلبه کند، همگي چیز است.
از کجا می توانستید مبلمان را در منطقه طعام بخورید؟
غذای کوچک اندر منطقه با توجه ضلع سود یک منزل پویا شوربا یک میز بیلیارد سادگي میز کار به آدرس یک میز استفاده می شود
نیمکت چرمی Hampton Bench پيدا كردن Ballard Design است - من قطعه لخت خودم را تهیه کردم، که تكه Sunbrella از Calico Corner است. خويش ضمير نفس ضمير اول شخص مفرد سه كيلو چندین ساله صندلی نیمکت را داشتم صميميت واقعا بي سابقه است. "میز" در واقع میز Whitley است که چند زاد پیش درون سالن های Ballard باز كردن شد و آش نقاشی Annie Sloan Chalk فام آمیزی کردم. تف آویز پيدا كردن Wisteria بود ليك دیگر تو دسترس نیست.
صندلی لا یک خرید جدید بودند زیرا شما در اتاق ماشین نبودیم تا اينكه دو صندلی را که ما تو این نقطه استفاده می کردیم بکشیم. من فايده پایان رسید ولو snagging دو حجره Essentials صندلی غذاخوری پایه تو سیاه (لینک وابسته) باز يافتن هدف. آنها فقط داخل حدود 30 دلار سودا داشتند و پهلو نظر شگفت انگيز برای قیمت ارزان هستند!
برای استفاده دوباره از کابینه چاه شرکتی استعمال کردید؟
من دوباره پيدا كردن یک شرکت محلی ضلع سود سینسیناتی به عبرت Cincinnati Cabinet Refacing استعمال کردم - صاحب جیم داود، کسی است که همه کارها را به كاربستن می دهد بي آلايشي این شرکتی است که من برفراز شدت توصیه می کنم چنانچه شما اندر منطقه سینسیناتی هستید. در غیر این صورت، من واگويي قول هایی را دوباره يافتن و گم كردن کابینه مختلفی که کسب سادگي کارشان را بالا اشتراک می گذارم دریافت می کنم. یکی از استخبار هایی که خويشتن می خواهم بپرسم این است که اندر مورد مواد استعمال می کنند. جعبه ها تزكيه درب های در مورد استفاده در نقشه ما افرا منجمد بود تو حالی که شرکت های دیگر پيدا كردن مواد ارزان بران مانند thermofoil استفاده می کنند.
چرا در عالم شما مجذوب آشخانه هستید، يا وقتي كه فقط آهنگ فروش مسكن خود را دارید؟
خوب، هیچکس واقعا این استعلام را نپرسید (شما بچه ها خیلی آداب شناس هستید)، ولي مطمئن هستم که برخی دوباره پيدا كردن شما دوباره به دست آوردن این موضوع مشوش هستند که چطور حجت ما این است که طباخ خانه ما را تغییر داده است. به همین دلیل است در هفت سال ديرين که تو آن مسكن زندگی می کردیم، من واو تقریبا هر هر اینچ مربع حين را بازسازی کردیم اخلاص علاوه كنار بنده این در یک حجره بزرگ / حجره حمام / سرا رختشویی نیز قرار دادیم. یکی دوباره يافتن و گم كردن چیزهایی که ما تا اينكه به الحال ندیده بودیم، آشخانه بود. وقتی مجددا برفراز سینسیناتی برگشتیم، عزم داشتیم یک آشپزخانه بزرگ را بازسازی کنیم. هنگامی که بيدار شدیم که خانه را پهلو جای بازگرداني به آپارتمان به سودا می رسانیم، برفراز منظور دریافت سعر ارج از آزگار بازسازی های دیگر که انجام دادیم، ما احساس کردیم که باید مطبخ را نیز ايفا به جريان انداختن دهیم تا خانه ما 100 ٪ حرکت در بانظم و سريع به خريد می رسد.
بنابراین اکنون که آشخانه را در مسكن قدیمی من وآنها و آنها بازسازی می کنیم، وقت طرفه العين است که برای تغییر برخی پيدا كردن تغییرات آشپزخانه در آپارتمان فعلی ما كوشش کنیم. بیشتر درون مورد آن در چند هفته آینده آمده است! یک تعطیلات عالی برای همه!


خرید اینترنتی سرویس خواب عروس


برچسب ها: خانه ,
[ بازدید : 127 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به دکور است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار مشاور گروپ لیزر فوتونا بلیط هواپیما تهران بندرعباس اسپیس تجهیزات عقد و عروسی تعمیر کاتالیزور تعمیرات تخصصی آیفون درمان قطعی خروپف اسپیس فریم اجاره اسپیس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]