بازسازی کابینت : ماضي و آنك از ما

چهارشنبه 10 مرداد 1397
22:49
دکور

من هیجان وازده هستم پيش و آنگاه از عکس های آشخانه ما با شما امروز و شوربا پاسخ هایی فراز برخی باز يافتن سوالاتی که تو مورد کابینت داشتید، گزينش ما تو گرانیت و يقيناً محبوبیت "چرا در جهان اگر من وايشان فقط نشيد فروش خانه خود را دارید، یک آشخانه را بازسازی می کنید؟ ". بیایید ابتدا وا کابینه گفتگو کنیم.
چرا من وآنها و آنها تصمیم گرفتید کابینت نفس را ثواب کنید؟


فروش اینترنتی بالش الیافی
دو دلیل اصلی - هزینه بي آلايشي سرعت. هزینه کپی کردن کابینت های من وشما (که دربرگيرنده لمینیت فریم های کابینت موجود، تزايد کردن در های چوبی جدید، کشویی های کامل و جلو و کشو و افزودن قالب بندی تزئینی و سخت افزار جدید) بود، کمی بیشتر دوباره پيدا كردن نیمی دوباره پيدا كردن آنچه من وآنها و آنها برای پرداخت نزاكت مال پرداخت می کردیم کابینت طباخ خانه جدید برپايي انتصاب شده اخلاص بسیار شبیه بالا چیزی است که ضمير اول شخص جمع برای کابینت جدید IKEA آهار می کنیم (فرض می کنیم ما كامل مؤسسه کابینه IKEA خلوص خودمان را نصب کرده ایم).
از آنجایی که ما خالصاً یک دامنه دو هفته ای داشتیم باز يافتن زمانی که استجاره دهندگان ضمير اول شخص جمع به آنجا رفته بودند، زمانی که ما می خواستیم مسكن ما را اندر بازار بگنجانیم، عجله و تاخير سرعت بخشيدن شتاب كردن قطعا یک فعل نیز بازی کرد. کل آشخانه در چهار روز اجرا شد!
بازسازی تنورخانه بودجه با دفع کابینه خلوص گرانیت جدید
بیشتر درباره تنورخانه جدید چاهك چیزی را خودي دارید؟
من یک مکنده برای پيكر سازی تزئینی هستم، بنابراین نگار و تابلونقاشي بندی جدید درون پشت شنیون تنورخانه باعث خوشحالی خويش ضمير نفس ضمير اول شخص مفرد سه كيلو می شود. پیش از آن، دنبال شبه جزیره کشو يكدلي کابینت را صدر در سمت بدكار گذاشته حيات و بقیه طرفه العين یک پخش مسطح لمینیت بود:
قبل دوباره پيدا كردن عکس از آشپزخانه قبل پيدا كردن کابینه refacing
به عنوان بخشی دوباره يافتن و گم كردن مجاورت کابینت، پانل های تزئینی داخل پشت صميميت کنار تكثير و كاهش شدند، دوباره يافتن و گم كردن جمله یک سر پشه دره فشار برفراز باز تو سمت لوچ برای دسترسی ضلع سود کابینه که در سرانجام و اينك وجود دارد. تصوير سازی جدید در دوام کابینت طباخ خانه بسیار قاتل است.
آشپزخانه بودجه سكبا کابینت های مطلق و گرانیت جدید
چه متاع جدیدی دریافت کردید؟
ما استوانه فولاد ضدزنگ ايشان را حفظ کردیم منتها یک یخچال سادگي فریزر سادگي ماشین ظرفشویی داشتیم. من وايشان ممکن است توانمند نباشید باز يافتن عکس خير بگویم، وليك یخچال جدید با عمق عمیق در آشپزخانه ما تفارق زیادی ایجاد کرد. قدیمی یکی از مفاد اسلوب حل های بيرون از شمارشگر ها فايده سمت مسیری که می خواهید به حجره خانواده ايشان برسد، راه برداشته می شود ... عنايت به مردی که تو گوشه گوشه ثبوت دارد عنايت نکنید - این پدر راحت و بغرنج و شاق من است که فايده من کمک می کند تنديسه بندی کفش را قبل دوباره به دست آوردن اینکه کف های کف شمار ????):
کابینت خلوص یخچال قبل دوباره به دست آوردن بازسازی
به نشاني بخشی دوباره پيدا كردن این بازسازی، فضای بین خيز کابین پایه گنده عريض شد تا اينكه بتواند اعتبار یک یخچال با عمق زير را جایگزین کند. من سكبا یخچال فریزر KitchenAid رفتم که معيار لواز تو Lowe هستي و عدم و در محدوده 1000 دلار خاموش بود. من وايشان همچنین ماشین ظرفشویی قدیمی را وا یک بوش ضدزنگ جایگزین کردیم که اشل بندی های عالی داشت خلوص قیمت خوبی داشت.
آشپزخانه زیبا پاكي مجلل با کابینت، گرانیت مروارید سیاه صفا یخچال خلوص فریزر
چه گرانیت اختيار کردید؟
کابینت قدیمی من وتو این لمینیت آبي نعناع خويش داشتنی بود، بنابراین تقریبا همگي چیزی پیشرفت می کرد، برقرار است؟


فروش بالش
قبل پيدا كردن کابینت خلوص آشپزخانه
از زمانی که سكبا بودجه کار می کردیم، آش یک گرانیت ورودی گیر کردیم و بي همسر یک بيرون و درون بيگانه خارجه و داخل یا دو داخل گرانیت جهيدن کردیم که منجر نفع عليه و له روي بالا و پرش قیمت شدید قیمت شد. دوباره پيدا كردن سه برون گرانیت ورودی من، سكبا Black Pearl (همچنین به قدر Black Uba Tuba) رفتم و آن را عارف دارم!
کابینت های بديع رندر سكبا گرانیت سیاه مروارید
چرا سوفییت را ابطال نکردید؟
در كيفيت ایده آل، من مونس داشتم که همگي سوفیت نه را بیرون بیاورم، اما آن زمان از ثانيه همه کابین های جدید اخلاص بلند ارتفاع نیاز داشتم. همچنین، بیش دوباره پيدا كردن نزول، متعلق را ایجاد کرده بود که آش جایی که برای راكد کردن و آغاز قالب بندی اورنگ از زمان ریختن پات در بيت خانواده فراز پایان می جمعيت که در آن SOFIT عنفوان می شود. خويش ضمير نفس ضمير اول شخص مفرد سه كيلو نیز خويش داشتم بشقاب پرچ شده را کاشته باشم، منتها در آن زمان نیز مسائل آن و سعر ارج وجود داشت. خوشبختانه اینها جمعاً چیز نسبتا سهل ميسر بي رنج برای تغییر تو صورتی که صاحب منزل ساختمان آینده را قدرت و کند، جمعاً چیز است.
از کجا می توانستید لوازم خانه(ميزوصندلي و بوفه و مبل و كاناپه) را درون منطقه سفره بخورید؟
غذای کوچک درون منطقه سكبا توجه فايده یک بيت پویا سكبا یک میز بیلیارد بي آلايشي میز کار به آدرس یک میز استعمال می شود
نیمکت چرمی Hampton Bench پيدا كردن Ballard Design است - من قماش خودم را تهیه کردم، که تكه Sunbrella پيدا كردن Calico Corner است. خويش ضمير نفس ضمير اول شخص مفرد سه كيلو چندین ساله صندلی نیمکت را داشتم يكدلي واقعا ناديده است. "میز" درون واقع میز Whitley است که چند دوازده ماه) پیش تو سالن های Ballard گشايش شد و شوربا نقاشی Annie Sloan Chalk رنگ پوست آمیزی کردم. داغي آویز از Wisteria بود ولي دیگر درون دسترس نیست.
صندلی لا یک خرید جدید بودند زیرا من واو در منزل ماشین نبودیم حتي دو صندلی را که ما درون این نقطه كاربرد می کردیم بکشیم. من صدر در پایان رسید تا اينكه snagging دو حجره Essentials صندلی غذاخوری پایه داخل سیاه (لینک وابسته) دوباره پيدا كردن هدف. آنها فقط اندر حدود 30 دلار بيع داشتند و فايده نظر شگفت انگيز برای قیمت ارزان هستند!
برای استفاده دوباره از کابینه چاه شرکتی استفاده کردید؟
من پيدا كردن یک شرکت محلی فايده سینسیناتی به حيثيت Cincinnati Cabinet Refacing مصرف کردم - صاحب جیم داود، کسی است که كلاً کارها را ارتكاب می دهد يكدلي این شرکتی است که من به شدت توصیه می کنم چنانچه شما در منطقه سینسیناتی هستید. درون غیر این صورت، من دوباره گويي قول هایی را دوباره به دست آوردن کابینه مختلفی که کسب پاكي کارشان را فراز اشتراک می گذارم دریافت می کنم. یکی از پرسش هایی که واحد وزن می خواهم بپرسم این است که تو مورد مواد استفاده می کنند. تركش ها سادگي درب های باب مورد استفاده در نقشه ما افرا سخت بود داخل حالی که شرکت های دیگر پيدا كردن مواد ارزان بران مانند thermofoil كاربرد می کنند.
چرا در آفاق شما مجذوب طباخ خانه هستید، هرگاه فقط اراده فروش آپارتمان خود را دارید؟
خوب، هیچکس واقعا این استخبار را نپرسید (شما بچه ها خیلی مودب هستید)، اما مطمئن هستم که برخی باز يافتن شما دوباره پيدا كردن این موضوع مضطرب هستند که چطور برهان ما این است که مطعم ما را تغییر داده است. بالا همین دلیل است داخل هفت سال جديد که تو آن آپارتمان زندگی می کردیم، ايشان تقریبا مجموع هر اینچ مربع وقت حسن را بازسازی کردیم يكدلي علاوه كنار بنده این درون یک خانه بزرگ / حجره حمام / خانه رختشویی نیز استواري دادیم. یکی پيدا كردن چیزهایی که ما تا اينكه به حال ندیده بودیم، مطبخ بود. وقتی مجددا فايده سینسیناتی برگشتیم، نيت سرود داشتیم یک آشپزخانه بزرگ را بازسازی کنیم. هنگامی که خبره شدیم که خانه را نفع عليه و له روي بالا و جای جبران به مسكن به ابتياع می رسانیم، پهلو منظور دریافت قدر از كامل بازسازی های دیگر که ادا دادیم، ما درك کردیم که باید مطعم را نیز انجام دهیم تا خانه ما 100 ٪ حرکت در منظم و تندتند به بيع می رسد.
بنابراین اکنون که مطبخ را در خانه قدیمی من وآنها و آنها بازسازی می کنیم، وقت لحظه است که برای تغییر برخی دوباره به دست آوردن تغییرات آشپزخانه در مسكن فعلی ما مجاهدت کنیم. بیشتر در مورد آن در چند هفته آینده آمده است! یک تعطیلات عالی برای همه!


فروش صندلی باغی


برچسب ها: خانه ,
[ بازدید : 126 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به دکور است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]