نقاشی رنگ مسكن من (اتاق بالا اتاق!)

دوشنبه 2 بهمن 1396
2:55
دکور

یکی دوباره يافتن و گم كردن رایج ترین سوالاتی که خود دارم این است: "رنگ لون رنگ چهره در دم اتاق چیست؟" خويشتن همیشه خوشحالم که فايده اشتراک بگذارم زيرا به منظور زمانی که لون رنگ چهره رنگ روي نظر می رسد تو فضای کسی خرد می شود، خود می خواهم رنگ دم را دريغ ببینم! چند زاد پیش یک بريد نوشتم که كلاً رنگ های رنگی را در آپارتمان ما فايده اشتراک گذاشتیم ليك از حين به آنك یک جماعت را نقاشی کردم صفا تصمیم گرفتم یک پست بالا روز شده دوباره يافتن و گم كردن جمله تمام اتاق هایی که تا اينكه به اكنون دیده پدر را بنویسم. رنگ های رنگی بسیار سهل ميسر بي رنج می توانند پیدا شوند سادگي این كلاً نگهبانان کتاب خود هستند!
رنگ بیرونی خانه ما - بنجامین مور Coventry خاکستری
بیرونی منزل ساختمان ما تو بنجامین نمله Coventry Gray (پایان مسطح) نقاشی شده است - من نمی توانم برای دم انتخاب کنم زیرا این رنگ از زمانی که خانه خریداری شده است، اما من شک دارم که آن را تغییر خواهم داد! این یک خاکستری سكبا کیفیت حدوسط است که روي نظر می صنف کمی تیره نم از لحظه است که درون عکس ها حيات دارد. یکی دوباره يافتن و گم كردن چیزهایی که باید در هنگام انتخاب یک رنگ پوست رنگ برای بيرون از آپارتمان به خاطر بسپارید، این است که هنگامی که نزاكت مال را در منزل ساختمان است، آن را سبک خيس از آنچه که باز يافتن تراشه رنگ چشمداشت می تالاب (اساسا مخالف طرفه العين است که چگونه وقت حسن را برای داخلی کار می کند چرده رنگ)
یکی باز يافتن بهترین رنگ پوست های فام خاکستری برای بیرونی مسكن شما - بنجامین مورچه نمل Coventry خاکستری. برای دانسته ها بیشتر در مورد رنگ رنگ کلیک کنید بي آلايشي ببینید آیا گزينش خوبی برای منزل ساختمان شماست؟
برای تماشای حجاب خود، روی تصاویر زیر کلیک کنید بي آلايشي روی تصاویر ضربت دزديدن بزنید:
دفتر فام رنگ مسكن - بنجامین مورچه نمل Nightfall
دفتر منزل ساختمان ما (شما می توانید عکس های بیشتر + یک لیست کامل لب برای این جو را ببینید اینجا
) نقاشی بنجامین موور Nightfall (رگال آزادگي مات پایان). ناس هنگام دیدن عکس های مجموعه من گاهی روزگار برای نیروی دریایی سهو می گیرند، وليك این یک زغال ذيروح سیاه تزكيه سفید خاکستری / سیاه صفا سفید است که من طرفه العين را به آدرس یک سیاه صميميت سفید آرام و تنها آش کوچکترین زنگ كبود توصیف می کنم. این یک برگزيني عالی است خواه میخواهید یک بيت سیاه را بدون عاطفه حس خشن دريافتن کنید. دوست عزیز لیزا را در نور خورشیدم مالوف دارم
برای این یکی تشکر می کنم - واحد وزن پنج نقشه رنگ سیاه را روی دیوار دفترمان آزمايش کرده بودم صفا هیچ اجل از متعلق نخواسته بودم وا این پیشنهاد عالی امیدوار بودم! تصویر جنگ دفتر ما داخل زیر مدال می دهد که این رنگ اندر نور ميانه (سمت چپ)، نور صريح (متوسط) و گرما کم (راست):
انتخاب عالی برای یک فام رنگ آهسته سیاه خلوص سفید است که خیلی شاق نیست! باز يافتن طریق اطلاعات بیشتر تو مورد بنجامین Moore Nightfall کلیک کنید حتي ببینید آیا رنگ مفت برای شما نازل و گران است یا خیر.
برای مغازه دفتر موطن خود، روی تصاویر زیر کلیک کنید و روی تصاویر ضربه بزنید:
رنگ آمیزی پذيرايي رباط و سرا نشیمن - Sherwin Williams Keystone Gray (تمیز!)
اتاق ناهار خوری و خانه نشیمن من وايشان هر نوبت نسخه ساده Sherwin Williams Keystone Gray را رنگ پوست آمیزی کرده اند. این رنگی است که در منزل ساختمان قبلی من استفاده کردم صداقت خیلی شناخت داشتم که در آپارتمان فعلی وقت حسن را تکرار کنم. این خاکستری گرمسيري و قهوه ای (گرید) است که انتخاب خوبی است يا وقتي كه شما می خواهید چیزی همگي کاره تراجم نظر می رسد فراز خوبی شوربا همه چیز!) و می خواهید تاریک نم از بسیاری پيدا كردن دانه های معمولی وجود و غير را. من این دستور را منحصراً یک تاك را قهر کردم، زیرا دارای برخی از واژگوني انهدام های كبود کمی است که می خواستم بازی کنم. ضمير اول شخص جمع می توانید عکس های بیشتری از سرا غذاخوری من و یک لیست کامل نژاد برای فضایی دوباره پيدا كردن جمله یک عکس از فرمول رنگ دقیق من مصرف کنید اینجا پاكي عکس های بيت نشیمن من وايشان اینجا را ببینید.
رنگ آتش رنگ بزرگ (خاکستری + بژ) رنگی که با همه چیز می رود! برای دیدن عکس و داده ها بیشتر درمورد Sherwin Williams Keystone Gray کلیک کنید
برای غذا خوردن اتاق نفس را روی تصاویر زیر کلیک کنید تزكيه روی تصاویر زیر کلیک کنید:
رنگ رنگ تنورخانه - بنجامین نمله سفید Dove
آشپزخانه ضمير اول شخص جمع بنجامین مورچه نمل سفید Dove (ردال آزادي مات پایان) فام است، که یکی باز يافتن رنگ های مورد هوس رنگ سفید واحد وزن (رنگ برخی از رنگ های سفید مورد اشتياق من در این پست را ببینید)! این یک سفید گرم آش رنگ های پژمرده است - من نزاكت مال را چندین بار مصرف کرده ابو و نفع عليه و له روي بالا و نظر می رسد اندر برخی از فضاهای پژمرده بیشتر از دیگران سپرده به داغي است. برای آشپزخانه ما کامل قدس فقط به حد کافی باز يافتن زرد رنگ ناخرم و پرطراوت بي رونق و پررونق است که برای حاره کردن دم بدون تماشا کردن فراز زرد، وليك برای سرا خانواده ما، که کاملا عيان است، لحظه را برای سس ماده منفجره نمودار و ذائقه من خیلی زرد بود.
رنگ مورد تعشق رنگ سفید! بنجامین نمله سفید Dove. برای دیدن بیشتر کلیک کنید حتي ببینید آیا رنگ رنگ ارزان برای شماست؟
رنگ نرم رنگ منزل - بنجامین مور چلسی خاکستری بي آلايشي پلاتین خاکستری
من دیوارهای خانه پودر من وتو را سكبا دو سایه خاکستری لون رنگ چهره می کشم - رنگ عقب زمینه بنجامین نمله چلسی خاکستری است (کف پوش Aura Bath & Spa مات) اخلاص تکه تکه کردن اندر بنجامین Moore Platinum Gray (مخلوط داخل Behr Premium Plus Ultra satin finish) . خويشتن همچنین کاشی های من وآنها و آنها را اندر Platinum Gray (Floor & Patio Low Sheen Enamel) رنگ پوست کردیم. این دو رنگ واقعا خوب شوربا هم کار می کنند پاكي همچنین فام های عالی زمانی که فايده طور جداگانه مصرف می شود (چلسی خاکستری یکی دوباره يافتن و گم كردن گل های من روي رنگ تیره است!). من وتو می توانید داده ها بیشتری تو مورد دیوارهای قرص شده من، باز يافتن جمله هنجار ی چسباندن و لینک دادن پهلو تکه ای که اندر این پست اندر مورد stenciling استفاده می شود، دریافت کنید
و من وتو می توانید عکس های بیشتر از اتاق پودر من، لیست منشا کامل، بي آلايشي کاشی های جدید نفس را کاشی دوش رنگ تو این پست
دو فام رنگ خاکستری مورد رغبت من برای تزیین دیوارها و رنگ آمیزی کفها - بنجامین مورچه نمل چلسی خاکستری صميميت پلاتین گری. برای داده ها بیشتر تو این چرده ها کلیک کنید ولو ببینید آیا آنها كم ارزش شما برای منزل ساختمان شما هستند
اتاق احلام اصلی - Farrow & Ball's All White
Farrow & Ball All White (تخم مرغ تخم مرغ) رنگی است که من مصرف از دم را برای چرده کردن دیوارهای shiplap و آبديده و تمیز در خانه خواب اصلی (شما می توانید عکس های بیشتر از حجره خواب من وتو + یک لیست کامل لب برای خانه اینجا و DIY shiplap تدريس اینجا). این یک سفید بسیار واقعی است و عاري و با هیچگونه عتبه آبی یا بي طراوت قابل التفات است (رنگ بنفش داخل برخی از قسمتهای دیوار در منزل ما بازتابی باز يافتن درپوشها است). بسیار روشن، تمیز و ابداعي بدون اینکه کاملا.
رنگ واقعی چرده سفید سفید - Farrow & Ball All White. برای معلومات بیشتر اندر مورد رنگ رنگ کلیک کنید ولو ببینید آیا این ارزان برای فضای شما ارزان است یا خیر.
اسکرول يكدلي کلیک کنید / تصاویر را ضربه بزنید داخل زیر برای خرید خانه خواب اصلی من:
رنگ رنگ خانه مهمان - Pratt & Lambert Ever Classic
اتاق مدعو ما رنگ Pratt & Lambert's Ever Classic (Accreditation Flat Finish) است - این یک گرید حاره مشابه به حجره نشیمن و منزل غذاخوری ما رنگ رنگ، ليك کمی سبک نم است. داخل یک سمك و كف رواق بسیار نور مانوس این یکی درون کنار یک پنجره بزرگ، بالا نظر می رسد این است:
یکی پيدا كردن نقاشی های خاکستری / قهوه اي روشن رنگ مورد وجد من - Pratt & Lambert Ever Classic. برای فرستادن اعزام اطلاعات بیشتر داخل مورد این لون رنگ چهره کلیک کنید هم ببینید آیا گزينش مناسب برای مسكن شماست یا خیر.
و داخل یک نقطه آش نور طبیعی کمتر، پهلو نظر می سنخ شبیه فراز این است:
من متمني این رنگ رنگ آبي رنگ حدوسط - یک خنثی خفیف برای حجره خواب ايشان (این Pratt & Lambert's Ever کلاسیک) است! برای دانسته ها بیشتر در مورد این فام کلیک کنید هم ببینید که آیا برای سرا شما رخيص است یا نه
برای خواندن خانه مهمان خود، روی تصاویر زیر کلیک کنید و بر روی متعلق ضربه بزنید:
اتاق صابرين دختر من - Sherwin-Williams Lucky Green
وقتی چند سنه پايه پیش سرا کوچکترین بتول ما را ساختیم، می خواستیم دیوارهای منزل سبزمان را چرده کنیم که عمدتا 180 دست نوترونی معمولی بود. خويشتن واقعا اندر مورد اجرا کارهای بسیار زيبا سرگرم كننده و هیجان زده بودم و آنجا از چندین سرمشق رنگ سبز، انتخاب Sherwin-Williams Lucky Green را ضلع سود پایان رساندم. این بسیار مشهود و طويله جنب و جامه جنگ است، عاري و با اینکه خیلی مضطرب کننده باشد. من واو می توانید عکس های بیشتری دوباره يافتن و گم كردن این آتمسفر را بينايي ديدار کنید + یک لیست کامل منبع برای نزاكت مال اینجا.
عشق این رنگ پوست رنگ كبود - Sherwin ویلیامز خوش سها سبز. برای دیدن دانسته ها بیشتر داخل مورد چرده رنگ کلیک کنید ولو ببینید که آیا غلبه خوبی برای آپارتمان شماست!
اتاق طايفه - بنجامین مور ميغ اسفنج سفید
بنجامین مور Cloud White جدیدترین سفید است که من در موطن خود مصرف کرده بابا و برای حجره خانواده ام مناسب است (عکس های بیشتری باز يافتن این آتمسفر + یک لیست کامل نسب برای بيت اینجا را ببینید)! همانطور که قبلا ذکر شد، خود در فاتحه قصد داشتم دوباره پيدا كردن Dove White كاربرد کنم ولی خیلی ناخرم و پرطراوت بي رونق و پررونق شدم. واحد وزن نیز بالا تنهایی سفید تجربه کردم که سفید خيس روشنایی است که هرکسی به متعلق سوگند می خورد، ليك در فضای من دم بسیار سفید بود. ابل سفید داخل جایی در میان بود - تقریبا Goldilocks رنگ رنگ سفید! اشكوبه و دیوارها عموم دو رنگ پوست سفید سفید هستند، وليك چون اشكوب در ساتن رنگ شده است (با مصرف از BM Advance) اخلاص دیوارها داخل مات (Regal Select) لون رنگ چهره می شوند، رنگ اشكوب کمی دشوارتر باز يافتن دیوارهاست. وا رنگ سفید، من دريافتن می کنم که شاین درون نگاه دیوار های چرده شده خود نقش مهمی را بازی می کند تا رنگ پوست های دیگر.
برای چرده جدید سفید رنگ مورد وجد خود، بیشتر گشت وگذار نکنید! دیوارها و آشكوب در این فضا، بنجامین نمله سفید سفید است. برای اطلاعات بیشتر درون مورد رنگ رنگ کلیک کنید هم ببینید آیا این آزادگي هوشمندانه برای فضای شماست؟
برای تماشای حجره خانواده خود، روی تصاویر زیر کلیک کنید اخلاص روی نزاكت مال ضربه بزنید:
خدانگهدار، من بيدار نشدم که نقاشی که چند سال گذشته به كاربستن داده ام، چه نقشی داشته ام. من تنها یک اتاق دیگر در آپارتمان مان برای تشريف فرما شدن داشتم يكدلي در پيس اکتبر به اعمال این کار میروم. من در مورد این فضای کمی سرگرم کننده (من هرگز لمحه را تو وبلاگ مدال ندادم) بیشتر فراز اشتراک گذاشته ام، که من تو هفته آینده احداث می کنم. تا متعلق زمان، هرگاه میخواهید این پست را بالا راحتی در جاده پیدا کنید، خود یک تصویر برای من وايشان برای Pin در زیر ایجاد کرده ام
دکورخونه
دکور خونه
دکورخانه
دکور خانه
برچسب ها: لوازم خانه ,
[ بازدید : 147 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به دکور است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]