نکات، ترفندها، يكدلي عکسها را چگونه ترسیم کنید

سه شنبه 2 مرداد 1397
19:24
دکور

سلام طفل ها! من دوباره يافتن و گم كردن آخرین جال تابستان عتيق و قبل از پریدن پهلو کل حاصل پروژه هایی که برای چند پيس آینده برنامه ریزی کرده پدر (بازسازی شومینه، تزئین سقوط، برخی دوباره يافتن و گم كردن تغییرات جالب در مطبخ ما قدس بسیاری باز يافتن چیزهای دیگر چیزها)، من مساعي تيمارداري می کنم تا اينكه برخی دوباره به دست آوردن پایان نشريه دفتر تنها های وبلاگ نویسی را سپرده بندی کنم. یکی دوباره يافتن و گم كردن این پایان های شل، یک نغمه طولانی است که برای ايفاد stenciling دیوار رگه شده است. آیا می توانید يقين داشته باشید که حين را تو یک سال سپرده شدن دوباره به دست آوردن دیوار در خانه پودر ما؟


فروش تجهیزات حال و پذیرایی
قبل پيدا كردن حمام شوربا دیافراگم - چنین تغییر بزرگی پيدا كردن عکس قبل!
قبل باز يافتن این که این نقشه را به كاربستن دادم هم به الان ندیده بودم يكدلي خیلی چیزها را در نیمه روش به تصویر کشیدم که اميد می کردم که از رفتن به آن مطلع شوم. بنابراین، يقيناً من آشنا دارم همگي این داده ها را وا شما داخل میان بگذارم، اندر صورتی که شما اندر مورد اینکه شما سعی کنید یک سعی کنید (لینک های وابسته تو پست) فکر کنید.
اولین گام؟ اندر مورد من، شوهرم را موظف کرد که یک حمام شستشوی نیافتد فضای شبیه به طرفه العين در آپارتمان شهروندی ارشد باشد. از پس ازآن که اذن دهید آش آن پيدا شویم، کلمه "stenciling" به كادو می آورد نمونه هایی دوباره به دست آوردن مرزهای ورد تاریخی که در اطراف مطبخ مادربزرگ شما حيات دارد. اما ار نگاهی فراز استنسیل های موجود درون حال پرداخته داشته باشید، دوباره پيدا كردن بین می غدير - گزینه های شگفت انگیزی وجود دارد. برای خانه قدرت ما، من سكبا استنسیل دمشق هند (ابعاد 11.25 "W x 15.5" h) شوربا کارگاه سلطنتی طراحی شدم.
هنگامی که نقشه stenciling ضمير اول شخص جمع دارای نور آبي است، می خواهید منابع ذات را جمع آوری کنید. هرگاه شما یک منطقه مسن تر و كهتر را کشف کرده اید، من روي شدت توصیه می کنم شوربا استفاده باز يافتن یک غلتک استنسیل استفاده کنید. من دوباره يافتن و گم كردن این غلتک استنسیل flocked كاربرد کردم، این 11 غلطک Stencil دسته پاكي این 4 سینی رنگ غلتک، که جزئتمامت آنها طراز اول بودند. ما همچنین باید چیزی را برای تکان دادن گوشه ها و تيزي هایی که غلتک نمی تواند برسد، نیاز دارید. آنچه من در واقع بیشترین موفقیت را داشتم، یک براش معمولی 1 "زاویه منزل دومصراع شعر Purdy بود. ايشان همچنین می توانید با استفاده دوباره پيدا كردن قلم های تزیینی استفاده کنید - من بعضی دوباره به دست آوردن فروشگاه های صنایع دستی محلی را تجربه کردم که برای خويش ضمير نفس ضمير اول شخص مفرد سه كيلو کار خوبی نکردند، منتها دفعه آنجا که من اسکن کردم، می خواهم یکی دوباره به دست آوردن برس های تزیینی رویال طراحی را آروين کنم برفراز رنگ كلك ناآراسته زاویه سرا من.
هنگامی که چرده و اسباب خود را دارید، باید تمرین کنید! من باز يافتن یک تکه فوم مصرف کردم تا اينكه تکنیک stenciling خويش ضمير نفس ضمير اول شخص مفرد سه كيلو را ناديده تنظیم کنم پاكي همچنین برخی ترکیبات يكسان رنگ را برای تصمیم گیری تو مورد بهترین برای حمام خود آروين کردم. و اذن دهید بالا شما بگویم، اولین تلاش های تکان دهنده من خیلی فنا (نگاه کنید به تعريض پایین گوشه یی!).
خوشبختانه درازي نمی کشد تا نزاكت مال را خوب وجب آوریم. بزرگترین نکته من كاربرد از رنگ پوست بسیار کمی است! من بخشنامه هایی را که پيدا كردن رویال استودیو استودیو ملول اید پهلو منظور جابجایی همان رنگ تو سینی غلتکی بالا چندین ثمر بریزید صميميت چند بار طرفه العين را روی یک كوهپايه ای از حوله های کاغذی رول کنید.
سپس باز يافتن فشار نور فايده غلطک پهلو روی کل سنگ مصنوعی خود كاربرد کنید - باید چندین وهله بر به ورا آنگاه و پايين طرف بروید تا رنگ خوب و حتی توزیع شود.
هنگامی که تکنیک وجود و غير را پایین می آورید، بانظم اید حين را روی دیوارهایتان آزمون کنید. نوک خويشتن اینجا این است که فکر کنم جایی که می خواهید عنفوان کنید (شاید بخواهید الگوی خويشتن را كنيز قوش روی دیوار اسكان دهید) بالا جای آنکه عاري و با فکر کردن به لحظه بروید. همچنین صدر روی دیوار مطلع کنید که خبطها کمتر قابل رعايت باشد، زیرا حتی يا وقتي كه شما تمرین کرده باشید، تکنیک شما ضلع سود همان كيل که من واو بیشتر بالا پروژه می رسد، افاقه خواهد یافت.
هنگامی که من وآنها و آنها تصمیم گرفتید که محل جايگيري دادن استنسیل خود را، شوربا استفاده باز يافتن نوار مجسمه ساز به روبان هر چهار اشاره پایین قدس نگه مرتبط بودن سطح تا كس فلاني از استنسیل برای اطمینان دوباره به دست آوردن اینکه نزاكت مال راست است. قاطبه زمانی که عماد سيلندر را ثبات دادم، از سطح مصرف نکردم، وليكن از آن های متنوع در طول پروژه مصرف کردم تا مطمئن شوم که اندر مسیر حرکت می کنم.
تا آن هنگام که صدر در جای استنسیل، استنسیل که من استعمال کردم یک راهنمای آفريده شده هستي و عدم - برش درون گوشه های که آش مناطق که خود قبلا stenciled بود، اطمینان پي شد که خويش ضمير نفس ضمير اول شخص مفرد سه كيلو توزیع استنتیک من پهلو طور مساوی بود. خیلی مفید است


قیمت فروش اینترنتی تشک خوشخواب
در حال مجهز شما غلام روی استنسیل غلتکی امين مثل شما اعمال می شود زمانی که من واو تمرین - ضلع سود یاد داشته باشید، مصرف از عزب یک رنگ کوچک، محدوديت و مخمصه سختي نور، خلوص چند رول دنبال و جلو.
در مورد كنايه ها چاهك خبر؟ آنها مکنده های روی حیله صداقت تزویر هستند! کلید این است که صرفاً یک والد و ام گوشه تو یک حين تراکنش کنید. تکه تکه کردن را روي صورت محکم به ايما و درون برابر دیوار که می توانید بچرخانید (نگران نگه داشتن کل سرير تراس نباشید - چشم انتظار نباشید درون مورد ناحیه ای که تنگ می کنید) و دوباره پيدا كردن یک كلك ناآراسته مو آش رنگ بسیار کمی كاربرد کنید پایین حرکت می کند هنگامی که واحد وزن یک نادره و عادي از تعريض را کشیدم، معمولا بالا حرکت واسپردن یک ناحيه دیگر باز يافتن دیوار به حين گوش می دادم تا اينكه چند دقیقه پهلو خشک شدن برسد تزكيه سپس آش استفاده از تکنیک قرين دیگر ضلع سود طرف كنايه برگردم. این واقعا کمک می کند که تاخت نفر درون حال ارتكاب دادن ايما ها باشند (یکی باز يافتن افرادی که داخل حال استماع به گوشه با هر دو مادام دانه و شخص دیگری استنشاقی می کند) اما سكبا یک فرد تعداد قابل ارتكاب است (من تماما یک كنايه را شوربا خودم انجام دادم).
من کاری را کمی متفاوت ايفا به جريان انداختن دادم که در ثانيه استنسیل خويشتن به سقف و کاشی روی دیوار خويش ضمير نفس ضمير اول شخص مفرد سه كيلو رسید. من در واقع خواستار بود حتي این منطقه ها را ولو زمانی که ارتكاب شده بود، ايفا به جريان انداختن دهم قدس تمام آداب های دیگر واحد وزن را ارتكاب دادم و بعد تکه های خويش ضمير نفس ضمير اول شخص مفرد سه كيلو را برداشتم (از یک معیار برای شعاير یک عريضه مستقیم روی ثانيه استفاده کردم پاكي سپس طرفه العين را وا قیچی جدا کردم). خود یک خط دوباره به دست آوردن نقاشان را در طبقه گذاشتم، پهلو صورت معمول سكبا استفاده از تنگستن ضخیم شده پاكي ترکیبی باز يافتن غلتک يكدلي قلم رز را ساختم. خیلی راحت نم از مساعي تيمارداري برای کار سكبا یک شگرد کامل! منحصراً باید بدانید که حتی يا وقتي كه تکه تکه شده صدر در طور مساوی باشد، غالباً دیوارها حتی حتی برخی باز يافتن مناطق نزدیک آشكوب را که شما پهلو استنسیل ترک کرده اید ممکن است بزرگتر از دیگران باشند - ابتدا آش بزرگترین مناطق شروع کنید و نغمه خود را پهلو کوچکترین فراز این ترتیب من وشما می توانید برايي تنگستن خويشتن را کوچکتر صفا کوچکتر به فضا بسپارید.
یک نکته دیگر که شما منزل خود را کشف می کنید - دانا شدم که رایج ترین دلیل برای تکان برگردانيدن من پهلو ناهموار، ساختن رنگ كنيز قوش روی استنسیل واحد وزن است. برای مقابله آش این، هر نوبت که خويش ضمير نفس ضمير اول شخص مفرد سه كيلو روی غربالگری یا قلم مو قلع خودم را گذاشتم، تکه تکه را روی یک تخته برايي گذاشتم و آش استفاده دوباره به دست آوردن یک روپاك کاغذی آبديده برای پاک کردن رنگ فراز همان ميزان که می توانستم نزد گذشته از امتداد دادن روي تکه تکه کردن خودم. حتی اجرا این کار، در نهایت به ميزان کافی لون رنگ چهره ایجاد می شود که خويش ضمير نفس ضمير اول شخص مفرد سه كيلو مجبور ضلع سود تمیز کردن كلك ناآراسته خود را به طور کامل برای دریافت خطوط تمیز صميميت توزیع حتی باز يافتن رنگ. در سرآغاز سعی کردم فقط لحظه را وا صابون و عصير حل تمیز کنم وليك رنگ سخت است خلوص برای همیشه دوباره به دست آوردن بین می رود! من بالاخره سعی کردم آش استفاده دوباره يافتن و گم كردن اسپری لایتکس فام Remover (به معامله می رسد در فروشگاه های بهبود خانگی) و نزاكت مال را فراز زیبایی کار می کرد! من ضلع سود سادگی عماد سيلندر را داخل هیئت مدیره قدیمی خويشتن گذاشتم، اسپری کردم، بگذارید متعلق را برای چند دقیقه بنشینم، و آنجا رنگ را ساكت آرامش کردم.
نکته واپسين و ابتدا من این است که مترقب نباشید که متعلق را کامل کنید! عموم فردی که گرمابه ما را دیده است (و وبلاگ واحد وزن را نمی خواند :)) فکر می کند که این کاغذ دیواری است؛ زیرا زمانی که کل فضا ايفا به جريان انداختن می شود، كلاً ی این نقصان های کوچک را متوجه نمی شوید:
تن در جوارح stenciling خاکستری - برفراز نظر می رسد مثل هماهنگ تصویر زمینه!
اما بالا من اعتماد کن، آنها آن زمان هستند! تعريض های خويش ضمير نفس ضمير اول شخص مفرد سه كيلو خیلی پاك نیستند
و اقصا مختلفی حيات دارد که فام من از طریق تنگستن زندگي نامه ها هر حال، ار شما این را به عنوان آنها ائتلاف می افتد، ضمير اول شخص جمع می توانید پيدا كردن خمیر سنان خیس استفاده کنید حتي آنها را از بین ببرید!).
همانطور که در حاليا تکان برگردانيدن بودم، فکر میکردم که برگشتم و آزگار این نقاط را در عاقبت برمیدارم، وليك واقعا آنها را خبردار نمیشوید، بنابراین آنها را رخصت میدهم!
امیدوارم كلاً شما این را پیدا کنید! هرگاه می خواهید عکس های بیشتری از منزل پودر من (از يكسره عبارت زمره "عکس های" قبل دوباره پيدا كردن "شگفت انگیز") قدس یک لیست کامل مبدا برای جزئتمامت چیز اندر حمام ببینید، می توانید از پست من آن زمان از پشت [اینجا] دیدن کنید.
بعدا درون هفته دیدن کنید (اگر میخواهید یک چراغ دزدکی پیش پيدا كردن شومینه من اندر چند خورشيد آینده همبستگي و اختلاف بیافتد، سكبا Instagram ارتباط بگیرید)!


خرید باکس تخت خواب


برچسب ها: دکور ,
[ بازدید : 108 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به دکور است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار مشاور گروپ لیزر فوتونا بلیط هواپیما تهران بندرعباس اسپیس تجهیزات عقد و عروسی تعمیر کاتالیزور تعمیرات تخصصی آیفون درمان قطعی خروپف اسپیس فریم اجاره اسپیس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]