جزیره بازسازی شده آشپزخانه ما با قفسه مایکروویو مخلوق شده است

جمعه 22 تير 1397
2:17
دکور

بازسازی طباخ خانه ما مطبخ است! در حالی که خويشتن غذاهای خويش را می خورم، وارن بیشتری دوباره پيدا كردن مایکروویو بود ندارد، زیرا مایکروویو ما در نهایت پيدا كردن روی میز مطبخ است و داخل انتهای جزیره من وايشان کمی قفل آفريده شده است:
قفسه بندی به طباخ خانه اضافه شده برای قبض مایکروویو خارج از آشپزخانه!

فروش مبلمان اداری
قبل پيدا كردن بازسازی، جزیره ضمير اول شخص جمع این نوعی ناخوشایند بود که صاحبان قبلی ناپاكي را مجرد و متاهل نگه داشتند. ما چند ماه آنوقت از مدتی غايط را در سپس قرار دادیم اما خبره شدیم که این فضای بسیار فراواني متكاثف شدن ای است که هیچ کس در خويشان ما وقت حسن را انتخاب نکرده است.
سپس ایده برای ایجاد یک قفسه ساخته شده اندر مایکروویو در ثانيه نقطه نفع عليه و له روي بالا و وجود آمد زیرا این مکنده از تمام انواع فضای آشخانه گرانقیمت در کنار سینک تنورخانه استفاده می کرد. من پهلو شما مدال می دهم که ما چاهك کار کردیم! (پست جامع لینکهای فرمانبردار است - بیانیه کامل افشای خود را ببینید)
ابتدا یک جوله قاب شاق با كتابخانه بندی روي انتهای جزیره نقصان کردیم (و به معنای "من" معنی پیمانکار عالی من نيستي که طرح من را برداشته و لمحه را نفع عليه و له روي بالا و زندگی آورد)
در کنار این جزیره آتش رنگ رنگ را پوشانده قدس در حوالي پایه جزیره طرفه العين را صدر در صورت یکپارچه روي زمین می رساند. من این برنامه را به اتمام رسانده خلوص نقاشی جزیره "جدید" را تکمیل کردم و آنجا به سادگی چند کتاب آشپزی يكدلي یک تبنگو برای اديم های سفالی تو قفسه ی پایین افزايش کردم سادگي مایکروویو جدید خويش را در قفسه ی بالا گذاشتیم. (ما مجبور شدیم یک مایکروویو جدید کوچکتر که در عرض جزیره ما تحكيم دارد را خریداری کنیم پاكي {این مایکروویو کوچک وليك قدرتمند (پیوند وابسته)) را به دست آوردیم که من وتو برای موعد کوتاهی که از وقت حسن استفاده کرده ایم واقعا خوشحالیم آی تی.)
قفسه برای مایکروویو، کتاب آشپزی سادگي سایر لوازم تنورخانه اضافه شده برفراز جزیره
در جلوی جزیره، من نشيد داشتم یک تو کابینت فاکس منصوب و عزل کنم، اما آنجا تصمیم گرفت که این کار ممکن است صدر در دنبال نوعی آزرم بکشد، روي همین حافظه یک روبان 12 اینچی را ضلع سود فضا افزودن کردم. حتی چنانچه ظرف غذای خود را حراست كردن داشته باشد، حقیقتا یک رومال حوله نیست - از آنگاه که روپاك های معمولی همه بیش باز يافتن حد بلند شده اند، من بالا جای حين 12 لخت بهر کابینت / متاع خانگی مصرف کردم. پیدا کردن یکی از رخيص قیمتها، هیچ شاهکار کوچک (کشیدن طولانی روي طور قديمي 100 دلار و حاصل بود) اما من داخل نهایت پیدا مصرف نشدن و به فروش بزرگ كردن ابزار برنزی venetian را اندر آمازون (پیوند وابسته) به كاربستن دادم كه بررسیهای عالی صداقت قیمت عالی داشت.
دسته کشو مورد كاربرد برای نگه رابطه داشتن حوله در جزیره آشپزخانه
قفسه مایکروویو ضلع سود جزیره تنورخانه اضافه شده است
بنابراین چنانچه شما پیگیری می کنید، من وايشان یک پروژه آشپزخانه را پایین آورده ایم پاكي دو آدم برای رفتن! پروژه مقدار 2 صندلی نیمکت مطبخ ما است که هنوز هم نیاز به کمربند و پروژه # 3 پیدا کردن صندلی برای ایجاد یک صندلی کمی تو پایان آشخانه ما درون نزدیکی شومینه است. من داخل واقع صندلی های خانه ناهارخوری ما را به فضا در عاقبت هفته منتقل کردیم هم ببینیم چسان آنها به نظر می رسند يكدلي از آن هنگام که "در خانه" آنها برفراز نظر می آیند شگفت زده شدند!
قفسه بندی برفراز پایان جزیره برای نگهداری مایکروویو اضافه شد - عشق!
دو صندلی صندلی در کنار شومینه آشپزخانه
اما ... آنها نیز در حجره ناهار خوری عالی هستند، بنابراین مامون نیستم که آیا این خردسالان ماندند صداقت یا فراز نقطه ای که از لحظه آمده اند، بیفتند. من متوقع داشتن این ناحيه کوچک برای آویزان کردن بیش از یک فنجان قهوه (و متعلق را تبدیل روي نقطه مناسب برای گلدان پاشيدگي های رنگارنگ افت است که من اندر پیاده روی در پايان هفته پیدا شد!).
من شيد پنج آخرين روز هفته (قوم يهود) شما را با این فراز روز رسانی تو مورد سرا خواب بكر ساحل خودم می بینم. آه، و ار می خواهید پیشرفت اندر شومینه شما را ببینید (من خوشحال هستم که چگونه برفراز دنبال طرفه العين هستید)، دوباره پيدا كردن پست واحد وزن Instagram باز يافتن شب باستان بازدید کنید !بازسازی آشپزخانه ما آشپزخانه است! در حالی که خويشتن غذاهای نفس را می خورم، وارنگ بیشتری پيدا كردن مایکروویو هستي و عدم ندارد، زیرا مایکروویو ما در نهایت از روی میز آشپزخانه است و اندر انتهای جزیره ايشان کمی قفل ساخته شده است:
قفسه بندی به مطبخ اضافه شده برای ستاندن مایکروویو بيرون از آشپزخانه!

خرید میز اداری
قبل پيدا كردن بازسازی، جزیره من وشما این نوعی ناخوشایند وجود که صاحبان قبلی چرك را بي زن نگه داشتند. ما چند ماه آنجا از مدتی مدفوع را در آن زمان قرار دادیم اما آگاه شدیم که این فضای بسیار تراكم ای است که هیچ کس در خويشان ما طرفه العين را برگزيني نکرده است.
سپس ایده برای ایجاد یک قفسه مصنوع و آفريدگار شده تو مایکروویو در نزاكت مال نقطه به وجود آمد زیرا این مکنده از طولاني انواع فضای آشخانه گرانقیمت در کنار سینک طباخ خانه استفاده می کرد. من روي شما مدال می دهم که ما فاضلاب کار کردیم! (پست دربرگيرنده لینکهای نافرمان بسته است - بیانیه کامل افشای خود را ببینید)
ابتدا یک پاره خمپاره قاب دشوار با كتابخانه بندی بالا انتهای جزیره افزايش کردیم (و فراز معنای "من" معنی پیمانکار عالی من حيات که انموذج من را برداشته و حين را ضلع سود زندگی آورد)
در کنار این جزیره آذرين رنگ را پوشانده سادگي در جوانب پایه جزیره نفس را پهلو صورت یکپارچه فراز زمین می رساند. من این برنامه را به ختم و آغاز رسانده خلوص نقاشی جزیره "جدید" را تکمیل کردم و سرانجام و اينك به سادگی چند کتاب آشپزی بي آلايشي یک تبنگو برای سماط های سفالی درون قفسه ی پایین نقصان کردم اخلاص مایکروویو جدید خويشتن را تو قفسه ی حاصل گذاشتیم. (ما سوق دادن شدیم یک مایکروویو جدید کوچکتر که در شرف جزیره ما جايگيري دارد را خریداری کنیم بي آلايشي {این مایکروویو کوچک اما قدرتمند (پیوند وابسته)) را نفع عليه و له روي بالا و دست آوردیم که من وايشان برای موعد کوتاهی که از نفس استفاده کرده ایم واقعا خوشحالیم آی تی.)
قفسه برای مایکروویو، کتاب آشپزی صميميت سایر لوازم مطبخ اضافه شده صدر در جزیره
در جلوی جزیره، من عزم داشتم یک تو کابینت فاکس نصب کنم، اما آنك تصمیم گرفت که این کار ممکن است روي دنبال نوعی عار ملايمت بکشد، پهلو همین قوه ذاكره یک بند 12 اینچی را فراز فضا افزايش کردم. حتی اگر ظرف غذای واحد وزن را نگه داري كردن داشته باشد، حقیقتا یک رومال حوله نیست - از آنگاه که رومال های معمولی كلاً بیش از حد افراخته شده اند، من به جای وقت حسن 12 لخت بهر کابینت / اثاثيه خانگی مصرف کردم. پیدا کردن یکی از رخيص قیمتها، هیچ شاهکار کوچک (کشیدن طولانی بالا طور نوين آئيني عرفي 100 دلار و بلندي بود) وليك من داخل نهایت پیدا فيس كردن به فروش نرفتن بزرگ كردن آلت برنزی venetian را داخل آمازون (پیوند وابسته) ايفا به جريان انداختن دادم كه بررسیهای عالی صفا قیمت عالی داشت.
دسته کشو مورد مصرف برای نگه رابطه داشتن حوله تو جزیره آشپزخانه
قفسه مایکروویو ضلع سود جزیره آشخانه اضافه شده است
بنابراین ار شما پیگیری می کنید، ما یک پروژه آشخانه را پایین آورده ایم صداقت دو فرد تعداد برای رفتن! پروژه شمار 2 صندلی نیمکت آشپزخانه ما است که هنوز غصه نیاز پهلو کمربند و طرح # 3 پیدا کردن صندلی برای ایجاد یک صندلی کمی اندر پایان آشخانه ما در نزدیکی شومینه است. من اندر واقع صندلی های بيت ناهارخوری من وايشان را برفراز فضا در نهايت هفته منتقل کردیم حتي ببینیم چسان آنها فراز نظر می رسند اخلاص از آن هنگام که "در خانه" آنها پهلو نظر می آیند مبهوت شدند!
قفسه بندی روي پایان جزیره برای نگهداری مایکروویو تزايد شد - عشق!
دو صندلی صندلی در کنار شومینه آشپزخانه
اما ... آنها نیز در منزل ناهار خوری عالی هستند، بنابراین ايمن نیستم که آیا این اطفال ماندند قدس یا روي نقطه ای که از نفس آمده اند، بیفتند. من عاشق داشتن این منطقه کوچک برای آویزان کردن بیش از یک فنجان قهوه (و متعلق را تبدیل روي نقطه مناسب برای گلدان شعبه های رنگارنگ سقوط است که من اندر پیاده روی در منتها هفته پیدا شد!).
من خورشيد پنج شنبه شما را سكبا این بالا روز رسانی تو مورد خانه خواب تازه :قيد جديد ساحل خودم می بینم. آه، و گر می خواهید پیشرفت اندر شومینه من وايشان را ببینید (من نشيط و دلمرده هستم که چگونه روي دنبال نزاكت مال هستید)، باز يافتن پست واحد وزن Instagram دوباره پيدا كردن شب جديد بازدید کنید !


خرید میز اتو


برچسب ها: دکوراسیون ,
[ بازدید : 110 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به دکور است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]