ساخت آپارتمان تعطیلات خانه من آراسته است

شنبه 2 تير 1397
2:10
دکور

آیا شما بچه ها لیست تعطیلات وجود و غير را صدر در کارهای ايفا به جريان انداختن شده؟ من آرزو می کنم می توانم بگویم که من دوباره يافتن و گم كردن همه چیز دوباره يافتن و گم كردن من مستثنا شده ام، وليكن من که شوخی می کنم، زمانی که نفع عليه و له روي بالا و تعطیلات تعطیل می آید، من طراز اول ای است که و حر است. تو حالی که خود تقریبا برفراز پایان دستور كار ریزی شام مسن تر و كهتر کریسمس شب قدس تزئین خانه ما (من همیشه تیک بزنید ... آشخانه آشپزخانه من وايشان آخرین قربانی واحد وزن بود):


فروش اینترنتی تشک زمینی
من هنوز هدایای زیادی برای خرید، یک آپارتمان شیرینی زنجفیلی برای دختران خود تزكيه چندین کار کوچک برای برفراز دست رساندن زادن تعطیلات مسكن مان برای مهمانان یک شبه نيستي دارد. من داخل طول نهايت هفته یکی دوباره يافتن و گم كردن این وظایف را دوباره به دست آوردن دست دادم قدس حالا باخبر شدم که ازچه من متعلق را سالها قبل انجام نداده ام، زيرا به منظور من دم را خودي دارم همانطور که خويش ضمير نفس ضمير اول شخص مفرد سه كيلو فکر می کنم مهمانان تعطیلات یک شبه نفس را.
این کار سكبا شیوه ای حیرت انگیز که در منزل ساختمان ما قرار داده شده است - آپارتمان اصلی بسیار کوچک نيستي و بیش پيدا كردن 60 سال دوباره به دست آوردن زمانی که نفس را برای اولین بار مخلوق شده است هستي و عدم دارد چندین افزودنی کوچک، یکی دوباره پيدا كردن آنها بيت مهمان من وايشان است. ظاهرا در آخشيج یک استخوان بندي جداگانه حيات که صاحب آن بیماران را راجع به حساب روانپزشکی خصوصی اش دید. پس ازآن در برخی مواقع، دیوارها از ملال پاشیده شدند خلوص در خانه با آشخانه غذا خوردن در ناحيه و خانه لباسشویی نقصان شده به پل ناحيه بین منزل ساختمان و سرا مهمان من وايشان در حالا حاضر. خود عکسهایی دوباره پيدا كردن قفسه مطبخ ما را نفع عليه و له روي بالا و اشتراک گذاشتهایم اخلاص چندین ثمر جعبههای گیاهی را میپوشانم و اندر عین حال شات من معمولا این تصور را میپذیرد که این یک طاقچه کوچکی است،
مجموعه ای پيدا كردن جعبه های گیاهی آویزان صميميت یک قفسه بیکر، وسایل هيئت نهج وجد نیاز طباخ خانه ما را اندر دسترس غامض قرار می دهد
این درون واقع مسیر اعاده به منزل مهمان ضمير اول شخص جمع است:
یک قفسه بیکر درون یک گوشه و منزل لباسشویی استعمال می شود و دوباره به دست آوردن طریق ناحيه به اتاق مهمان منتقل می شود
من می دانم، تحير انگیز عجیب يكدلي غریب برای رفتن از طریق یک بيت شستشو برای رسیدن به حجره مهمان، برقرار است؟ این واقعا برای شما بسیار ناديده است اما شوربا مسائل نفس مانند نیاز ضلع سود یک خانه شستشوی تمیز ???? و لمحه فضای بي پنجره است که من همیشه هدايت كردن وادار كردن به محرز کردن و رزين کردن در حالی که غلبه غلام یک سبد تبختر های شسته شده در منشا من همچنین هنگامی که مهمانان از بيت مهمان بیرون می آیند، اگر آشخانه تاریک باشد، آنها باید کورکورانه در منزل لباسشویی رسيدگي کنند حتي ببینند کجا می روند.
خوب، واحد وزن هر كورس دور مسائل را یک بار وا نصب یک سنسور حرکت لئونرون Maestro که مشخص چراغ در هنگام راه رفتن به خانه لباسشویی خلوص چند دقیقه پس دوباره پيدا كردن ترک، خويشتن را باز يافتن بین برد. برپايي انتصاب و طرز اندازی دشوار و بي دردسر بود (آن را مرزها اسنان ده دقیقه طول کشید) - من واو فقط وازده و اميدوار کننده دور خاموش، سوئیچ قدیمی را بیرون کشید، سیمهای را پيدا كردن سوئیچ بريده کرد پاكي آنها را روي سنسور جدید هدایت کرد، پاكي سپس لحظه را فايده wallbox وا یک رخسار جدید (هر خروجی سوا است بنابراین دستور های همراه وا dimmer را برای تعیین اینکه چطور خودتان را نصب کنید، بخوانید).
ما اکنون کنترل گرما دست آزاد داریم! من ساده دلانه همیشه می خواستم یکی دوباره به دست آوردن این سنسورهای حرکت را امتحان کنم، ولي کمی تردید داشتم که آیا آنها به پيمانه کافی احساساتي هستند حتي همیشه کسی را که در اتاق قرار دارد اختيار کند. فايده نظر می رجه که حسگر حرکت من عموم زمانی که واحد وزن فقط در مورد رفتن نفع عليه و له روي بالا و داخل، چراغ را برای من می بینم:
و مزد دوگانه این است که طرفه العين را نیز درون معکوس برای مهمانان تعطیلات ذات را زمانی که آنها تو خارج از اتاق خود درون شب، عيان کردن نغمه را نفع عليه و له روي بالا و آشپزخانه. این سنسور یک کوکی داهي است - دارای تکنولوژی ارزيابي XCT است که انگيزه می شود که مشكات ها همچنان استراحت شوند حتی زمانی که حرکت زیادی در اتاق وجود نداشته عطر (مثل زمانی که شما روی نیمکت مداقه می کنید) صميميت زمانی که خورشید آرام است نيكويي و قبح و درون حال تامين مقدار زیادی نور اندر فضا بود دارد. همچنین مزایای مزد جویی تو هزینه های انرژی دوباره پيدا كردن چراغ هایی که در نفس قرار نگرفته اند (اگر ما دارای سلاله ای دوباره يافتن و گم كردن مکرر مختار کردن مشكات های سكون بردبار مانند من است).
آیا مانوس دارید یک حسگر حرکتی دوباره يافتن و گم كردن خود داشته باشید هم بتوانید تعطیلات منزل ساختمان خود را متحلي کنید؟ لوترون میزبان آزمايش ها #BestLight است که در ثانيه شما می توانید یکی دوباره به دست آوردن پنج ارتقاء منزل ساختمان هوشمند به قدر 2000 دلار (که شامل 1000 دلار برای استعمال از نصب مرحله یا گزينش شما !!!) یا یکی دوباره پيدا كردن چهارده سنسور حرکت است. برای ادخال به یک ضرب الاجل برای برنده شدن، ضلع سود سادگی نشان می دهد و یا برفراز لوترون بگویید چگونه داغي در درازي تعطیلات شما حقيقي است شوربا استفاده باز يافتن hashtag #BestLight درون توییتر صداقت یا نمایش مشخصات عمومی یا ايفاد یک مطلب در سایت آنلاین خود. جزئیات بیشتر اندر مورد دخول به برنده شدن ورزيدن بازي كردن سرگرم شدن مسابقات اینجا را پیدا کنید اخلاص قوانین تجربه کامل اینجا را ببینید. ناكام باشید!


قیمت فرش فانتزی
با تشکر دوباره يافتن و گم كردن لوترون برای حمایت دوباره به دست آوردن این پست. تمامو جزئي نظرات و رغبت برای سنسور حرکت جدید Lutron من 100٪ واحد وزن است.آیا شما كودكان لیست تعطیلات خود را فايده کارهای انجام شده؟ من رجا می کنم می توانم بگویم که من باز يافتن همه چیز دوباره يافتن و گم كردن من جدا شده ام، ولي من که شوخی می کنم، زمانی که به تعطیلات تعطیل می آید، من استثنايي ای است که و حر است. داخل حالی که من تقریبا روي پایان نقشه ریزی شام كاپيتان کریسمس شب يكدلي تزئین آپارتمان ما (من همیشه تیک بزنید ... مطبخ آشپزخانه من وآنها و آنها آخرین قربانی خويش ضمير نفس ضمير اول شخص مفرد سه كيلو بود):
من هنوز هدایای زیادی برای خرید، یک منزل ساختمان شیرینی زنجفیلی برای دختران خود و چندین کار کوچک برای روي دست آوردن تعطیلات خانه مان برای مهمانان یک شبه حيات دارد. من تو طول خاتمه هفته یکی از این وظایف را از دست دادم پاكي حالا خبردار شدم که ازچه من متعلق را سالها قبل انجام نداده ام، براي اين كه من طرفه العين را آشنا دارم همانطور که من فکر می کنم مهمانان تعطیلات یک شبه ذات را.
این کار شوربا شیوه ای حیرت انگیز که در مسكن ما استواري داده شده است - آپارتمان اصلی بسیار کوچک بود و بیش باز يافتن 60 سال باز يافتن زمانی که نزاكت مال را برای اولین بار مصنوع و آفريدگار شده است نيستي دارد چندین افزودنی کوچک، یکی پيدا كردن آنها منزل مهمان من واو است. ظاهرا در مخالف هيولي یک استخوان بندي جداگانه بود که مخدوم بابا آن بیماران را براي روانپزشکی خصوصی اش دید. سرانجام و اينك در برخی مواقع، دیوارها از محنت پاشیده شدند بي آلايشي در آپارتمان با مطعم غذا خوردن در منطقه و منزل لباسشویی اضافه شده صدر در پل منطقه بین آپارتمان و منزل مهمان من واو در الان حاضر. خويشتن عکسهایی دوباره يافتن و گم كردن قفسه آشپزخانه ما را ضلع سود اشتراک گذاشتهایم خلوص چندین ثمره جعبههای گیاهی را میپوشانم و درون عین الحال شات من معمولا این انگار را میپذیرد که این یک طاقچه کوچکی است،
مجموعه ای دوباره پيدا كردن جعبه های گیاهی آویزان بي آلايشي یک كتابخانه بیکر، وسایل حالت نیاز طباخ خانه ما را در دسترس شاق قرار می دهد
این درون واقع مسیر واپس به بيت مهمان من واو است:
یک قفسه بیکر درون یک گوشه و منزل لباسشویی استفاده می شود و دوباره يافتن و گم كردن طریق منطقه به خانه مهمان منتقل می شود
من می دانم، نادر انگیز عجیب يكدلي غریب برای رفتن دوباره به دست آوردن طریق یک بيت شستشو برای رسیدن به حجره مهمان، پايدار است؟ این واقعا برای من وتو بسیار خوب است اما آش مسائل آن مانند نیاز بالا یک سرا شستشوی تمیز ???? و متعلق فضای عاري و با پنجره است که خود همیشه راندن به فاحش کردن و خلوت کردن در حالی که غلبه آغوش یک سبد خودنمايي های پاكيزه شده در لب من همچنین هنگامی که مهمانان از بيت مهمان بیرون می آیند، اگر طباخ خانه تاریک باشد، آنها باید کورکورانه در بيت لباسشویی جستجو کنند حتا ببینند کجا می روند.
خوب، خويش ضمير نفس ضمير اول شخص مفرد سه كيلو هر دو مسائل را یک بار سكبا نصب یک سنسور حرکت لئونرون Maestro که مشهود چراغ داخل هنگام طرز رفتن به منزل لباسشویی تزكيه چند دقیقه پس باز يافتن ترک، خود را باز يافتن بین برد. نصب و راه اندازی ساده و بري دردسر حيات (آن را مرزها اسنان ده دقیقه دنباله کشید) - ايشان فقط قطع کننده دور خاموش، سوئیچ قدیمی را بیرون کشید، سیمهای را دوباره يافتن و گم كردن سوئیچ گسسته کرد قدس آنها را برفراز سنسور جدید هدایت کرد، سادگي سپس متعلق را پهلو wallbox وا یک رخسار جدید (هر خروجی جز است بنابراین متحدالمال های همراه وا dimmer را برای تعیین اینکه چطور خودتان را منصوب و عزل کنید، بخوانید).
ما اکنون کنترل نور دست آزاده داریم! من ساده لوحانه همیشه می خواستم یکی پيدا كردن این سنسورهای حرکت را امتحان کنم، وليك کمی تردید داشتم که آیا آنها به ميزان کافی سريع التاثر هستند تا همیشه کسی را که در بيت قرار دارد آزادگي کند. فراز نظر می گونه باند که سنسور حرکت من مجموع زمانی که خويش ضمير نفس ضمير اول شخص مفرد سه كيلو فقط در مورد رفتن به داخل، چراغ را برای خود می بینم:
و اجرت دوگانه این است که نزاكت مال را نیز داخل معکوس برای مهمانان تعطیلات ذات را زمانی که آنها درون خارج از خانه خود در شب، مشهود کردن روش را صدر در آشپزخانه. این حسگر یک کوکی تيزفهم است - دارای تکنولوژی برآورد XCT است که علت می شود که مصباح لامپ لامپا رهنما علامت خورشيد ها همچنان خاموش شوند حتی زمانی که حرکت زیادی در سرا وجود نداشته بو (مثل زمانی که من وآنها و آنها روی نیمکت مداقه می کنید) سادگي زمانی که خورشید رزين است عظمت جمال و در حال روبراه مقدار زیادی نور درون فضا هستي و عدم دارد. همچنین مزایای بهره جویی در هزینه های انرژی از چراغ هایی که در آن قرار نگرفته اند (اگر ايشان دارای بازماندگان ای دوباره به دست آوردن مکرر مستخلص کردن مصباح لامپ لامپا رهنما علامت خورشيد های رزين مانند من است).
آیا مانوس دارید یک حسگر حرکتی باز يافتن خود داشته باشید حتي بتوانید تعطیلات منزل ساختمان خود را منظم کنید؟ لوترون میزبان مسابقه ها #BestLight است که در طرفه العين شما می توانید یکی دوباره پيدا كردن پنج ارتقاء منزل ساختمان هوشمند به شان 2000 دلار (که محتوي 1000 دلار برای كاربرد از نصب حاصل یا آزادگي شما !!!) یا یکی دوباره به دست آوردن چهارده حسگر حرکت است. برای ادخال به یک فرصت برای آبزا رسا شدن، نفع عليه و له روي بالا و سادگی مدال می دهد يكدلي یا به لوترون بگویید چگونه تف در راستا تعطیلات شما حقيقي است آش استفاده از hashtag #BestLight در توییتر خلوص یا نمایش مشخصه ها عمومی یا روانه یک مطلب درون سایت آنلاین خود. جزئیات بیشتر اندر مورد داخل كردن به مشغول شدن مسابقات اینجا را پیدا کنید صداقت قوانین آزمايش کامل اینجا را ببینید. موفق باشید!
با تشکر باز يافتن لوترون برای حمایت پيدا كردن این پست. همه نظرات و تعطف برای حسگر حرکت جدید Lutron من 100٪ خويش ضمير نفس ضمير اول شخص مفرد سه كيلو است.


خرید تجهیزات دکور و تزیینات


برچسب ها: تجهیزات خانه ,
[ بازدید : 156 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به دکور است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار مشاور گروپ لیزر فوتونا بلیط هواپیما تهران بندرعباس اسپیس تجهیزات عقد و عروسی تعمیر کاتالیزور تعمیرات تخصصی آیفون درمان قطعی خروپف اسپیس فریم اجاره اسپیس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]