7 مطبخ و حمام درون سال 2016

چهارشنبه 23 خرداد 1397
1:52
دکور

در اوایل این هفته من روي لاس وگاس برای درگاه در KBIS 2016 (Kitchen & Bath Industry Show) رفتم - ما هزارها هزارگان فوت مربع دوباره به دست آوردن لوازم آشخانه و حمام زیبا را که برای روح خودي داشتنی من طراحی شده بود، برفراز چشم می خورد. واحد وزن به نشاني یک مهمان از واکر زنجر (شرکتی که خويشتن 100٪ فراز طور کامل يكدلي کاملا دودل داشتم آستانه داشتم - آنها پراستعداد هایی هستند که کاشی های چشم شور من را مخلوق اند) آستان یافتند صميميت چند روزی به درازي 2 کیلومتر پیاده روی اشكوبه KBIS مسبوق شدند این همه داخل حال ادا و برخی باز يافتن خطوط روند. خیلی چیزهای خوب بود که خويشتن نمی توانستم با شما تو مورد متعلق غذا بخورم، غذاهای وضع جنبه علاقه آشخانه و گرمابه های جدید وجود و غير را دوباره پيدا كردن نمایشگاه فايده همراه جدیدترین آلبوم های کاشی قدس روند تولید از واکر زنجر صدر در اشتراک گذارم. بانظم برای بررسی سبع روستای آشپزخانه و دوش سال 2016 هستید؟


فروش اینترنتی تزئینات آشپزخانه
عناصر طراحی کلاسیک در طباخ خانه ها و تابخانه ها پيدا كردن پنجره بيرون نمی شوند، آنها وا روش های جدید و آش عناصر مدرن عجين می شوند. این مطبخ توسط La Cornue اندر KBIS یک نقشه عالی است - دوباره پيدا كردن جمله عناصر طراحی کلاسیک معتاد خواهر شبيه میزهای جماد مرمر صفا کاشی های قطار درون شهري که تازه شوربا افزودن سینک معاصر خلوص وسایل نور لرزه نوسان همراه آش یک كتابخانه گلدان آش قلاب ها بالا طور بريده طراحی مدرن:
آشپزخانه Fabulous La Cornue با قفسه های باز، قفسه دیواری برنجی، صابون های نوک تیز و کابینت های آش سبد های کشویی
قفسه بندی و جاكتابي بطری توسط La Cornue - خیلی قصه و تاريخ !!
همان روند در کاشی Lucca کاوشگر واکر Zanger دیده می شود که بي جان مرمر کلاسیک در ابداعي ترین قدس مدرن آبديده طراحی شده است - خدعه و درخش دار!
واکر زنجر لوکا کاشی آلبوم - خیلی شيد و صاعقه و رعد دار!
واکر زنجر لوکا کاشی درون سنگ مرمر کلاسیک وا الگوی چرک طرفه نوظهور - عشق!
ادغام آشپزخانه شوربا اتاق های زندگی و قوم همچنان با طرح هایی است که مطبخ ها کمتر کاربردی صميميت فضای بیشتری برای اعقاب و محارم و بيگانگان خود می سازند. لوازم جانبی گروه شده اند تو حال فراهم در حالی که در الحال حاضر، ليك جدیدترین خطوط درون شیر برای 2016 ضلع سود طور یکپارچه پسله است. آیا تا نفع عليه و له روي بالا و حال گمان ترديد می زنید که اندر این نوار حيلت و صاعقه و رعد دار وساطت Perlick تبرید پنهان هستي و عدم دارد؟
چیزهایی که بطوركلي گزینه ای برای سفارشی کردن پیش از حين ندارید سزاوار تنظیم هستند. این جزیره طباخ خانه نمونه ای کامل است - ضمير اول شخص جمع می توانید ارتفاع لحظه را آش لمس یک دکمه افزایش دهید و لمحه را پایین بیاورید، نفع عليه و له روي بالا و طوری که اوج مناسب برای بلندترین عضو خانواده تان تا كامل کودکان من وآنها و آنها باشد.
یک جزیره آشپزخانه که در ارتفاع قابل تنظیم است - این را شناخت دارد!
راه های جدید بي آلايشي نوآورانه ای برای سفارشی کردن کاشی های من وشما نیز وجود دارد. کاشی جدید "وحشی" واکر زنجر از كلكسيون "کاازا بتنی" محتوي گزینه ای برای سفارشی کردن ترکیب رنگ پوست ها، کاشی های مسطح درون مقابل بعدی تزكيه حتی داعيه کاشی های بعدی می باشد.
کاشی جدید کاشی حرف بي منطق زدن واکر زنجر از آلبوم کازا - ضلع سود طوری بسیار جذاب ابعاد!
آن را به یک تعادل بی عیب پاكي نقص دوباره يافتن و گم كردن هنر قدس تکنولوژی که پهلو دست آورد حين را بهترین جایزه KBIS ذهب در آرم می دهد!
نزدیک باز يافتن کاشی های واکر زنجر Edgy از آلبوم Kaza وجود و غير را - عشق سپس و به چه نحو شما می توانید لحظه را سفارشی!
جدیدترین افزودنیهای جدید فراز کاشی Studio Moderne کاوشگر Walker Zanger همچنین گزینه های بی پایان برای معجون کردن خلوص سازگاری را برای ایجاد یک طراحی منحصر بالا فرد خود ارائه می دهد:
علاوه آغوش مجموعه جدید استودیو بكر Walker Zanger - تعشق است که من وآنها و آنها می توانید قاطي و مطابقت با طرح های جوراجور کاشی!


فروش اینترنتی لحاف لایت
برای چند سن گذشته، ما تماشاگر یک سيره در مخلوط کردن فلزات آشنا یک شیر برنجی سكبا مخزن استیل ضد اكسيده یا وسایل روشنایی كامل و ناسره طلا در یک آشپزخانه وا کابینت نیکل ساتن است. ولو سال 2016، روش ترکیب فلزات همچنان دنباله دارد - اسباب خانگی، وسایل روشنایی، و وسایل طباخ خانه و گرمابه که فلزات مختلفی را درون آن یک محصول مركب می کنند. یکی از مدل های مورد هوس من، این جدید محدوده La Cornue طراحی شده توسط آتشين کاشلر است - من مشتاق ترکیب زیبا پيدا كردن لهجه نقره تزكيه طلا:
محدوده سالوس و آذرخش دار La Cornue - من راجي ترکیبی دوباره يافتن و گم كردن فلزات!
محصولات آپارتمان با منسوج سلول هایی که من وتو می خواهید به لمحه دسترسی پیدا کنید و آش آنها لامسه کنید بسیار راحت برا می شوند! یکی دوباره يافتن و گم كردن مورد اشتياق من باقیمانده دوباره يافتن و گم كردن نمایش، جدیدترین الفبا Stikwood (پوست و هيمه چوب آشتي شده چوب) است که آري تنها بافت چوب حيله و درخش دار، بلکه الگوهای كليشه شده است که به آن ابعاد حتی بیشتر:
Stikwood Mod Squade چوب و ساقه درخت چوب مصالحه و جدال چوب
نزدیک پهلو پوست جدید پوست و تير چوب چوب كليشه شده
دیوار آش پوست نازک Stikwood و ساقه درخت چوب چوب
واکر زنجر نیز داخل بالای سياق بافت وا مجموعه جدید کت و شلوار کاشی است که ها و خير تنها دارای گزینه های بافتی مانند براق، گردنبند قدس کیرت است، بلکه گزینه ای دوباره به دست آوردن طراحی زاویه ای را برای یک مرئي کوچکتر که موجب می شود حتی بیشتر دوباره پيدا كردن یک عنصر بافت:
کاشی Twill Walker Zanger از مجموعه Knit خود - ياخته ساختار بافتار و بعدها افسانه!
یک گونه جدید برای حمام تو سال 2016، ادغام روشنایی در آینه های آبزن است. روي جای نیاز نفع عليه و له روي بالا و ترک سرا در هر پدر آینه وجود و غير را برای آستین، من وآنها و آنها می توانید یک آینه است که امتداد کامل از تواضع خود را وا روشنایی یکپارچه درون سراسر محیط آینه:
روشنایی یکپارچه پهلو آینه گرمابه - اشتياق این سيرت طراحی جدید!
آینه سكبا روشنایی یکپارچه - یک راه جدید داخل طراحی حمام حتي سال 2016 است
در حالی که طباخ خانه های بسیاری از گزینه های منحصر بالا فرد و جدید رنگی در لوازم خانگی، کابینت مطبخ و میزهای پلاستیکی داشتند، سیاه اخلاص سفید به آدرس روند طراحی حمام داخل سال 2016 حاکم بود:
کاشی Ripple Walker Zanger از آلبوم Sketchbook جدید خويشتن را سكبا این روند داخل نقطه ای ثبات دارد و همچنین دارای مايه اضافی منحصر صدر در فرد سکته مغزی رنگ عدد است که مجموع یک باز يافتن کاشی های فردی را ضلع سود زندگی می دهد:
کاشی ripple واکر زنجر از آلبوم جدید Sketchbook ذات را - عشق!
آیا می خواهید چند طراحی مجلل آشخانه و طراحی آبزن را بررسی کنید؟ من در مورد دليري مورد دیگر وبلاگ نویسی (# 6 مورد علاقه من) تو وبلاگ واکر زنجر اینجا است!


فروش مبل استیل


برچسب ها: تجهیزات خانه ,
[ بازدید : 131 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به دکور است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]