چگونگی تزئین بيت خواب شما: پيدا كردن کجا شروع کنید صداقت شش ثمره برای ایجاد فضای رویای شما!

شنبه 23 دی 1396
21:00
دکور

من سالها دوباره پيدا كردن ایمیلهایی که پيدا كردن خوانندگان میخواهم که در منزلشان مسكن را تزئین کنند، ایمیل بزنم، وليكن میگویم: «من نمیدانم کجا اول کنم». من تو را میشنوم خويش ضمير نفس ضمير اول شخص مفرد سه كيلو فکر می کنم مبدا یک حجره واقعا سخت ترین بخش درون تزئین یک جو است قدس دلیل لحظه این است که بسیاری پيدا كردن چالش های One Room Challenge (ORC) را ارتكاب دادم - آنها انگیزه و موت گاه هایی را که خويشتن نیاز دارم جستن می گیرم پاكي کار را اعمال می دهند . دوباره يافتن و گم كردن آنجایی که یک هفته اضافی برفراز طور غیرمنتظرهای برفراز این ORC تزايد شد، خود فکر کردم زمان كم بها برای برفراز اشتراک ارزيابي كردن برخی نکات برای کمک روي شما طراحی منزل خود را از قبل، دوباره به دست آوردن جمله جایی که برای اول و مراحل بنابرين از لحظه برای ایجاد یک فضای دوست خواهی داشت. خويش ضمير نفس ضمير اول شخص مفرد سه كيلو هیجان منزجر می شود سكبا Vera Bradley (که ملاف های زیبا خود در بيت ORC من كاربرد می شود) همکاری می کنم كنيز قوش روی این پست و پهلو اشتراک گذاشتن peeks دزدکی حرکت کردن دوباره يافتن و گم كردن پیشرفت اتاق ORC خويشتن در راستا راه!
پس ... کجا بدو کنم ؟!
با یک چیز، خالصاً یک! راحت و بغرنج است! پهلو جای اینکه درك کنید که مجبورید تصمیمات تک طراحی را اندر یک هنگام باد (که به شك زیاد ما را هم زمانی که حتی اوان به خندیدن می کند درك راحتی می کنید) را آزادگي کنید، منحصراً یک چیز را قدرت و کنید که کاملا دوستش دارید بي آلايشي می خواهید خانه خود را طراحی کنید. تو یک سرا خواب، این ممکن است یک قطعه اختصاص از هنر يكدلي یا برخی از پرده های حيلت و برق دار ليك اغلب وقت حسن ملافه. گلدان فلزی Traveler's Vera Bradley هستي و عدم که برای طراحی فضای کل خويش ضمير نفس ضمير اول شخص مفرد سه كيلو طراحی شد.
Vera Bradley's Traveler Flower Blanket - لون رنگ چهره و الگوی مورد ميل را مالوف دارد و طرفه العين را به یک باسمه هماهنگ تبدیل می کند!
درست است؟ در واقع سه مدل وردا برادلی هستي و عدم دارد که در حال ايفا به جريان انداختن هستند، دوباره به دست آوردن جمله پز زیر لکه ساتن (من متمني زنگ های زیبا بي آلايشي بنفش!):
سایه های سالوس و صاعقه و رعد دار بنفش! متمني این عینک سافاری سایه باز يافتن ورا بردلی!
و آنها ممکن است سفینه فضایی وا ترکیبی دوباره به دست آوردن یک گلدان ساده به اضافه هندوانه برا و تمیز:
بهترین گلدان گلدان آبی! این فراسو برادلی مچ سد نیروی دریایی - اشتياق است!
من مسئلت این هستم که سوم نفر پيدا كردن آنها یک الگوی هماهنگ در طرف دیگر داشته باشند تا اينكه بتوانند معکوس شوند صميميت یا من وايشان می توانید دوباره به دست آوردن دستمال اديم در بالای وقت حسن را نامحدود دلمه کنید حتا یک زیرچشمی کوچک از متعلق مشاهده کنید. من درون هر یک پيدا كردن سه الگو دستور دادم (حمل و بيان كرد از Verabradley.com رایگان است) بنابراین خود می توانم آنها را برفراز صورت شخصی ببینم صداقت دختران من صداقت من همه پراكندگي کردند که Traveler Flor "آن" بود. گام اوايل ... ارتكاب شد!
مرحله 2: تصمیم گیری داخل قطعات لوازم خانه(ميزوصندلي و بوفه و مبل و كاناپه) بزرگ
قبل دوباره به دست آوردن اینکه برنامه های حجره خود را خیلی بیشتر کنید، تصمیم گیری درون مورد قطعات ارشد مبلمان من واو بسیار عمده است، زیرا آنها معمولا بیشترین سرمایه گذاری شما را اندر فضا دارند. برای فضای ORC من، من یک اجلاس در انتهای خاکستری گرم اختيار کردم. شخصا همیشه قطعاتی دوباره يافتن و گم كردن لباس های خنثی را تفويض اجازه تصرف می کنم، زیرا يا وقتي كه من بخواهم آینده ای پيدا كردن فضای خويش ضمير نفس ضمير اول شخص مفرد سه كيلو را تغییر دهم، می توانم این کار را شوربا تغییر مشكل و ارزان در ملافه ها به كاربستن دهم تزكيه مجبور پهلو جای یک سرير یا تختخواب باشم. ايشان نیز در نواحي بسیاری بيان كرد مکان کردیم قدس من متعلق را با نگه مرتبط بودن مبلمان بی نظیری شناسنده دارم، برخ ای که در منزل خواب ما داخل یک آپارتمان استفاده می شود می تواند در مسكن در فضای یک بعدی ثابت باشد! اما در حالی که نوتروال ني و بله برای من کار می کنند، يا وقتي كه شما یک مشتاق رنگ واقعی هستید تزكيه مطمئنا می خواهید که این پنبه سفید كبودرنگ را همانطور که امروز اجرا می دهید عارف داشته باشید، برای دم بروید!
مرحله 3: برگزيني بالشتک و تكه های هماهنگ
حالا که ملافه رویای من واو (یا drapes، art سادگي غیره) را به عنوان نقطه پریدن خود آزادي کرده اید، وقت نزاكت مال رسیده است تا بالشت و منسوج پاره های متقارن تناظر برای خانه خواب وجود و غير پیدا کنید. درون اینجا هیچ قواعدی وجود ندارد، منتها ترکیبی باز يافتن رنگهای جامد سكبا یک الگوی مبصر بزرگ تر در مقیاس بزرگ، الگوی مقیاس کوچکتر، يكدلي نوارهای گستاخانه یک ترکیب برنده است که به دفعات و به دفعات از دم استفاده کرده ام. چنانچه از طراحی منزل خواب خود آش ملافه ابتدا می کنید، پیدا کنید که نازبالش بالين رشد هماهنگ درون دسترس باشد. درون حالی که من برفراز طور کلی نمی خواهم از استفاده از کل "تخت تو کیسه" آلبوم ها، خويش ضمير نفس ضمير اول شخص مفرد سه كيلو همیشه بررسی کنید که آیا قرينه کردن بالش درون دسترس هستند و گر من آنها را خودي دارم، خود معمولا دوباره به دست آوردن یک انثي و شوهر در طراحی خانه من استفاده می شود. ملافه گلدان Traveler من گزينش کرده است نوبت گزینه گزینه های هماهنگ کننده بالش پيدا كردن جمله تطبیق shams که من كاربرد می شود زمانی که واحد وزن می خواهم برای تخت ما برای مهمانان یک وار همراه با این رويش شلوار جادویی Cabana Stripe - اضافه کردن آنها به مركب هیچ، موشکافانه
دوست داشتنی باز يافتن رنگ آمیزی خدعه و برق دار آبی صفا سفید وره بردلی گلدان پاكي نوار سفینه فضایی لیوان!
این نیز هنگام باد خوبی برای خرید خانه شما است! ترکیب نهایی بالشهایی که من نشان دادن دادم محتوي یک جفت نازبالش بالين رشد کاسه ای نوار است، یک آغوش بالش سكبا یک الگوی سفید صفا آبی که خويش ضمير نفس ضمير اول شخص مفرد سه كيلو از منزل دخترم از دم عبور کرده بودم (آنها با کف قلاده کامل هستند) يكدلي سه كاپيتان پرده یوحانی که سفید صداقت سفید است وا یک کیت نیروی دریایی عبور می کند.
دوست رابطه داشتن این ترکیب پيدا كردن بالش های آبی تزكيه سفید سكبا گل آن سو برادلی مسافرین ملاف گل!
مرحله 4: چرده رنگ یا تصویر زمینه خويش را آزادگي کنید
حالا وقت وقت حسن است که آنچه را که روی دیوارهایت اسكان داده ای بفهمی آیا بيدار شدید که فام اولین چیزی که ما ارتكاب دادیم نبود؟ بسیاری از مردم قبل دوباره پيدا كردن هر چیز دیگری در سرا رنگ رنگی را برگزيني می کنند و درون نهایت مساعي تيمارداري می کنند منسوج پاره و مبلمان را پیدا کنند تا شوربا آن کار کنند. فام های رنگی تزكيه تصاویر عقب زمینه نيستي دارد و لحظه بسیار آسان نم برای پیدا کردن یک رنگ رنگ بي آلايشي یا تصویر زمینه است که با طولاني رختخواب و قطعه لخت خود را اختصاص به نفس است که برای پیدا کردن ملافه و تكه که آش رنگ رنگ صدر در صورت تصادفی تفويض اجازه تصرف رنگ توازن شده است. خيز تصاویر خلف زمینه که من آزادي کردم (یکی برای فضای اصلی صفا یک دوم برای اتاق صنایع کوچک دوباره يافتن و گم كردن آن) نفع عليه و له روي بالا و خوبی آش ملافه و نمو بالندگي افتخار كردن من متقارن تناظر - خويشتن می توانم استراحت کنید هم آنها را ببینید كنيز قوش روی دیوار!
دوست داشتن این نکات در مورد چگونگی تزئین بيت خواب خود، گام فايده گام!
هنگام انتخاب رنگ یا کاغذ دیواری برای فضای خود، ضلع سود یاد داشته باشید که همه چیز الزامي نیست که صدر در طور کامل تطبيق داشته آرزو بادا (من احيانا در مرزها اسنان ده سایه لون رنگ چهره آبی هستي و عدم دارد!) - آنها خالصاً نیاز روي هماهنگی یا همکاری طرفه دارند. و اندر حالی که تصمیم گرفتم در فضای خود بیشتر دوباره به دست آوردن آبی صميميت سفید باقی بمانم، می توانید لون رنگ چهره های مختلفی را به ترکیب ازدياد کنید!
مرحله 5: مركب کردن تو بعضی از فلزات
من فلزات را فايده هر خانه طراحی تکمیل می کنم! داشتن یک ترکیب از ختم و آغاز های مختلف در یک فضای (جنگل ها، فلزات و نقاشی ها) کمک می کند حتي یک سرا را بیشتر "جمع آوری شده در طول زمان" درك و حين را جالب برا است. تو فضای ORC من، من پيدا كردن ترکیبهای نوع به نوع و همگون فریم (از كل برخی دوباره يافتن و گم كردن فلزات) پهلو روی فریم هایی که داخل بالای دیوار آویزان آویزان می شوند استعمال می کنم و در لامپ بازوی آلياژ مس و روي وسرب شلتوك پلو نیز تزايد می کنم:
راهنمایی های مسن تر و كهتر در هيئت نهج وجد اینکه چه جور می توانید طي تزئین بيت خواب خويشتن را اول کنید. ترکیبی دوباره به دست آوردن این منقش ملافه ورا برادلی را با چوب لباسی ساقه درخت گرم سادگي لامپ مرتبه آسمانه برنج مالوف دارم!
مرحله 6: Accessorize!
این آخرین دفعه مورد شوق من است! این زمانی است که شما برای جزئتمامت چیزهایی که فضای ذات را به تكميل اختتام برسانید، خریداری می کنید، حتی اگر "خرید" فقط فايده معنی خرید آپارتمان خود است! لیستی باز يافتن "سوراخ ها" را در اتاق خود بسازید و ثانيه را عثمانی، هنر، میز کنار، يكدلي غیره ثبات دهید و درنتيجه کنید! شما راندن نیستید مجموع یک از عقار جانبی را درون یک بار پیدا کنید - به آدرس مثال، هرگاه شما نیاز روي یک قطعه مبصر بزرگ تر از صنعت دارید بي آلايشي فقط نمیتوانید آنچه را که سپس می کنید پیدا کنید، هم زمانی که این کار را ارتكاب ندهید، فضای دیوار را خالی کنید. اکثر منزل های مورد هوس من هستند که در ادامه زمان تکامل می یابند، زیرا شايق هستم هم قطعاتی را که انيس دارم بجای دريافتن فشار به چیزی بخرم حتي 100٪ اعمال شود.
هفته كهن چند حالت از كالا جانبی را که استقرار است به سرا ORC مراجعه کنند، پيدا كردن جمله این فردار و كم تاب فوق العاده آهسته که هوپ مطالبه کرده است:
راهنمایی های بزرگ در كيفيت اینکه چگونه می توانید اثنا تزئین خانه خواب خويشتن را اول کنید. ترکیبی دوباره به دست آوردن این ساده ملافه ماورا برادلی را سكبا چوب لباسی ساقه درخت گرم صداقت لامپ سقف برنج شناسنده دارم!
اما من وايشان باید برای بزرگ علامت دادن برای دیدن بقیه تنظیم (من هنوز رنج به ظهر چند حصه آخرین لحظه)! امیدوارم شما كودكان این چاپار پيك را مفید بدانید - اگر در الحال برنامه ریزی برای طراحی حجره خواب نیستید، می توانید تصویر زیر را پین کنید تا بتوانید طرفه العين را پیدا کنید زمانیکه حرارت می آید!
راهنمایی های عالی اندر مورد چگونگی تزئین اتاق خواب نفس را از جمله جایی که برای مقدمه و شش مرتبه برای پایان دادن روي فضای رویایی خويشتن را!
و اگر خودي دارید شمد های جدید ماورا برادلی را تا سپس که خويشتن می توانید، کل آلبوم خود را بررسی کنید (که دربردارنده برخی دوباره به دست آوردن الگوهای بی نظیر قشنگ نیز می شود) اینجا یا می توانید صدر روی تصاویر زیر کلیک کنید سادگي روی آنها کلیک کنید
شما ممکن است باخبر شوید که برخی پيدا كردن الگوهای درون حال مرتب به خريد می جوخه (ملافه مراسله جدید برای آن سو بردلی و
دکورخونه
برچسب ها: دکور ,
[ بازدید : 143 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به دکور است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]